Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Open Podium

Ga naar beneden 
+2
Alain
Ian
6 plaatsers

Dus
Voor
Open Podium Untitl1278%Open Podium Untitl12
 78% [ 7 ]
Tegen
Open Podium Untitl1222%Open Podium Untitl12
 22% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 

AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 1:55 am

Het Idee

Het idee is om een Open Podium te houden. Leerlingen die optreden en toneel laten zien. Al met al gewoon een gezellige avond.

Say What?

Het is de bedoeling dat je met een karakter een ding laat zien op het podium en hier kan je voor beoordeeld worden door een gekozen Jury. Je kan hier evt. sterretjes mee verdienen als andere mensen vinden dat het een mooie post is.


Dus

Wat denken jullie? Lijkt het jullie wat of moeten we dit zéker niet niet doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 2:03 am

Ligt eraan, wil je het doen als ''feestdag'' of gewoon een leuk ding in de RPG? In het laatste geval heb je hier geen toestemming voor nodig, dat mag natuurlijk altijd. In het eerste geval, dan gaan we nog even wachten, want er staat al een feestdag in de planning. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 2:13 am

'Feestdag' tussen aanhalings tekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 3:07 am

Alain schreef:
Ligt eraan, wil je het doen als ''feestdag'' of gewoon een leuk ding in de RPG? In het laatste geval heb je hier geen toestemming voor nodig, dat mag natuurlijk altijd. In het eerste geval, dan gaan we nog even wachten, want er staat al een feestdag in de planning. Wink

Volgens mij bedoelt Ian iets als zo'n talentenshow, dus niet echt een feestdag maar meer een beetje half om half, dat dat gewoon af en toe gebeurt. Een beetje iets als een bonte avond, dat leerlingen samen komen en op het toneel laten zien wat ze kunnen. Tenminste, dat maak ik ervan op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 7:21 am

Klopte helemaal Brandi.
Dat bedoel ik eigenlijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimezo jan 30, 2011 11:17 am

Hmm. Ik vraag me af hoeveel actieve mensen er op Monica zitten die een vorm van toneel of muziekmaken uitvoeren. Toneel zowiezo niet, en van muziek heb je het bandje Perfect Nonsense en verder de accountjes van Joke en Lauren van mijzelf? Denk dat het een beetje saai word na verloop van tijd omdat je telkens met dezelfde mensen RPG. Want sja, er komen nu niet echt dagelijks nieuwe mensen op de site en als je als persoon ieder account die je hebt al muziekloos hebt verzonnen dan lijkt het me dat daar je voorkeur naar uit gaat, en dat je niet plotseling een account aanmaakt dat gitaar, viool, piano en accordion speelt. Én zingt.
Maar alsnog, als het gewoon iets in de RPG is hoef je geen toestemming te vragen en kan je gewoon het topic aanmaken ^^. Of was dit een sneaky manier om reclame te maken..? Naugthy

alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimema jan 31, 2011 8:56 am

Serena schreef:
Hmm. Ik vraag me af hoeveel actieve mensen er op Monica zitten die een vorm van toneel of muziekmaken uitvoeren. Toneel zowiezo niet, en van muziek heb je het bandje Perfect Nonsense en verder de accountjes van Joke en Lauren van mijzelf? Denk dat het een beetje saai word na verloop van tijd omdat je telkens met dezelfde mensen RPG. Want sja, er komen nu niet echt dagelijks nieuwe mensen op de site en als je als persoon ieder account die je hebt al muziekloos hebt verzonnen dan lijkt het me dat daar je voorkeur naar uit gaat, en dat je niet plotseling een account aanmaakt dat gitaar, viool, piano en accordion speelt. Én zingt.
Maar alsnog, als het gewoon iets in de RPG is hoef je geen toestemming te vragen en kan je gewoon het topic aanmaken ^^. Of was dit een sneaky manier om reclame te maken..? Naugthy

alien

Michiel, Sawyer, Mike en Brandi {moet je je nog wel afvragen of blaadje en instrument is of niet xd} spelen allemaal een muziek instrument, tenminste, waar ik het van weet. En er zijn genoeg mensen die graag zouden zingen op het podium, lijkt me. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimema jan 31, 2011 9:08 am

Iana zou zeker willen zingen .. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitimema jan 31, 2011 9:11 am

Brandi schreef:
Serena schreef:
Hmm. Ik vraag me af hoeveel actieve mensen er op Monica zitten die een vorm van toneel of muziekmaken uitvoeren. Toneel zowiezo niet, en van muziek heb je het bandje Perfect Nonsense en verder de accountjes van Joke en Lauren van mijzelf? Denk dat het een beetje saai word na verloop van tijd omdat je telkens met dezelfde mensen RPG. Want sja, er komen nu niet echt dagelijks nieuwe mensen op de site en als je als persoon ieder account die je hebt al muziekloos hebt verzonnen dan lijkt het me dat daar je voorkeur naar uit gaat, en dat je niet plotseling een account aanmaakt dat gitaar, viool, piano en accordion speelt. Én zingt.
Maar alsnog, als het gewoon iets in de RPG is hoef je geen toestemming te vragen en kan je gewoon het topic aanmaken ^^. Of was dit een sneaky manier om reclame te maken..? Naugthy

alien

Michiel, Sawyer, Mike en Brandi {moet je je nog wel afvragen of blaadje en instrument is of niet xd} spelen allemaal een muziek instrument, tenminste, waar ik het van weet. En er zijn genoeg mensen die graag zouden zingen op het podium, lijkt me. :')

Achja, je zou je moeten afvragen of het de tweede keer anders word dan de eerste keer.. Want ja, een talentenshow is eigenlijk altijd hetzelfde, en zeker met dezelfde mensen zal je eigenlijk hetzelfde herbeleven. Want sja, waar ga je de keuze in de afvalronde op af laten hangen Smile? Vriendjespolitiek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Open Podium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Podium   Open Podium Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open Podium
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open your own Zoo
» The new me. [open]
» Open your eyes.
» Open my eyes
» I'm Late [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: