Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The real me is back.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

The real me is back. Empty
BerichtOnderwerp: The real me is back.   The real me is back. Icon_minitimedi jan 18, 2011 8:00 am

Brooklyn liep Zanzibar binnen, met een lichte grijns rond haar lippen. Ze had net een telefoontje van haar vader gekregen. Volgens hem was ze niet genoeg in de bieb geweest om te studeren en had ze niet goed haar best gedaan. Ze had zich uit de naad gewerkt, haar hele uitgaansleven opgegeven en nu vond die vent ook nog dat het allemaal beter moest. Hij had haar simpelweg verteld dat ze niet terug mocht naar New York en eerst nog maar een jaartje haar best moest doen. Natuurlijk was ze helemaal tegen hem uitgeflipt. Geschreeuwd, gescholden en gegild. De hele gang had hoogstwaarschijnlijk wel mee kunnen genieten. Ach, naar haar idee waren het toch allemaal dramatouristen. Zo zat de wereld nu eenmaal in elkaar. Om aan de top te komen moest je een bitch zijn en niet over je heen laten lopen. Dit had ze nu wel ondervonden. Ze zou dan ook zeker niet opnieuw over zich heen laten lopen. Haar vader kon de boom in of een afgrond vallen ofzo. Dat laatste was misschien nog wel het beste, dan was ze in ieder geval van hem af. Het waren nogal vreselijke gedachten, maar ze was op het moment nu emaal kwaad. Mooi niet dat ze zou doen wat haar vader haar opdroeg. De tijd van leren was voorbij en de tijd van feesten was begonnen. Als ze hier nog langer moest blijven zou ze er ook een leuke tijd van maken. Wat haar vader ook zei, hij was niet meer de baas.
Toen ze binnen kwam liep ze meteen naar de bar, waar verschillende groepjes mensen gezellig met elkaar stonden te praten. Zij zelf had echter niet zo’n zin om te blijven staan en was meer van het relaxte zitten op een sofa. In de meeste gevallen kwamen andere toch wel bij haar zitten. en anders ging zij gewoon de dansvloer op. Haar kleding was dan misschien niet heel opvallend, maar wel goed genoeg. Voor echte uitgaanskleding moest ze nog echt een keer gaan shoppen en met sexy bedoelde ze niet sletterig, Dat soort meiden zag ze hier ook genoeg rondlopen. Dat was gewoon zoeken naar aandacht van een of andere hopeloze jongen. Zij was alles behalve dat, ze had wel nog waardigheid. Op het moment had ze gewoon een rood, strapless jurkje aan dat ze na een paar minuten zoeken uit de kast had getoverd. Daarbij droeg ze ‘n paar rode, high heels.. Het stond sexy, maar toch ook wel een beetje chick. Precies zoals ze zich vaak graag kleden.
Tegen de barman zei ze dat hij haar maar gewoon iets met alcohol moest geven. De man keek haar eerst een beetje raar aan, maar schonk toen gewoon wat in. Het leek op een bacardi. Ze keek even rond en zag toen een jongen een paar meter verderop ook iets bestellen. Precies het type wat ze moest hebben. Ze liep naar hem toe en liet haar vinger over zijn wang glijden. Meteen schoten de ogen van de jongen haar richting uit en staarde haar een beetje verbaasd aan. 'Jij betaald wel voor mij, hé' zei ze met een zoete glimlach, terwijl haar vingers even op zijn schouder trommelde. Toen de barman met haar drankje bracht, leek de jongen nog steeds niet helemaal te hebben besloten. Ze pakte haar drankje van de bar en gaf de jongen een korte kus op zijn wang. 'Bedankt hé' zei ze lief lachend, terwijl ze de barman gebaarde dat de jongen zou betalen. Daarna liep ze weg in de richting van de banken. De ogen van de jongen waren duidelijk in haar rug te voelen, maar ze wist wel zeker dat hij het zou betalen. Dat soort was zo makkelijk te bespelen. Het was heerlijk om zoiets weer te doen, zich eindelijk weer eens niet te hoeven inhouden. Bij de banken plofte ze neer op een zacht kussen en liet haar blik rond glijden. Misschien naar potentiële slachtoffers, misschien naar meiden met wie ze lol kon hebben. Ze wist het niet, maar wat ze wel wist was dat ze er een grandioze avond van ging maken. Een nieuw liedje werd opgezet, eentje die ze meteen herkende. Sugababes met Get Sexy. Het was een van haar favoriete nummers, vooral het stukje met Silly boys. Het was zo herkenbaar. Opnieuw speelde een grijnsje om haar lippen, terwijl ze ontspannen iets meer achterover leunde.

[Eerst Regina]
Terug naar boven Ga naar beneden
Romelu

Romelu


Posts : 38

Profiel
Naam: Romelu Lukaku Quella
Partner: don't even try, you'll never own my heart
Vereniging:

The real me is back. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The real me is back.   The real me is back. Icon_minitimewo jan 19, 2011 5:06 am

Een donkerdere jongen liep door Zanzibar heen. Een beetje afwezig keek hij om zich heen. Dit was zijn laatste jaar en nu was hij pas hierheen gekomen. Ergens wist hij ook wel waarom. Zijn voetbal ging voor alles buiten studies. Toch was hij was hij pas naar hier gekomen nadat hij hier een topclub had gevonden. Anders zou hij niet vertrokken zijn uit België. Een gouden schoen schitterde in zijn studenten kamer. Hij was suppertrots op die prijs en niemand nam die hem nog af. Toch moest hij nog veel leren vond hij zelf. Hij had zwarte G-star raw schoenen aan die perfect bij de donkere jeans . Zijn chocolade bruine ogen bekeken het gebeuren eens. Hijzelf was niet echt een fuif beest maar hij kon er best wel van genieten. Zolang het maar niet na 2 uur werd was het hem allemaal goed. Kledingstijl had hij niet echt, dat moest hij eerlijk toegeven. Ach, hier in amerika zou hij het vast en zeker wel snel gaan leren. Hij was best donker aan vandaag. Snel bekeek hij zichzelf eens. Warm was het hier zeker en hij had al meteen spijt van zijn donkere kleding. Naar huis gaan zou hij nog niet. Het zwarte open shirt dat hij aan had leek hem nogal open. Ach, hem miek het weinig uit. Hij moest nodig maar eens een meisje als vriendin vinden die eens met hem ging shoppen. Daarom moest het nog niet meteen zijn meisje zijn. Vrienden zijn met een meisje kon best volgens hem. Zolang je maar niet dom ging doen. Zijn ogen vielen op een meisje dat een beetje eenzaam zat. Toch was ze enorm zelfzeker, hoe dat ze dat utistraalde wist hij niet. Rustig wandelde hij richting haar en keek haar aan. Een leuke scheve glimlach verscheen op zijn gezicht en zijn parelwitte tanden werden zichtbaar. "Mag ik erbij komen zitten?" Vroeg hij vriendelijk. Zijn haren waren ingevlochten naar achteren. Deze keer had hij voor gewoon strak naar achter gekozen. Later zou hij wel weer eens anders invlechten. Hij hield op dat gebied van verandering. Dat was ook eens leuk. "Ik heet Romelu." Stelde hij zich toen rustig voor. Romelu was zeker niet opvliegend en een rustig type langs het voetbalveld. Op het voedbalveld was hij net een woeste leeuw die enkel maar het doel probeerde te bereiken en te scoren. Toch ging hij niet zweven na elke goal die hij maakte. Dan zou je onrealistisch bezig zijn. Zoals de meeste 17 jarige jongens wist hij niet prefect hoe hij met meisjes moest omgaan. Ach, tijd brengt raad zeiden ze altijd. Waarschijnlijk zo ook bij meisjes.

(srry dat hij niet zo lang is. Moet nog een beetje in het personage komen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The real me is back.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: