Profiel Naam: Alecia Morgana le Fay Partner: BECUZ YOUR LOVE, YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUGGG!! x Vereniging: x
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 7:53 am
Een 8,5. Hij's mooi, alleen misschien toch iets te licht.. Ik vind 'm leuk, alleen ik moet er nog wel even aan wennen elke keer als ik 'm zie aangezien ik aan die andere was gewend!
Mac
Profiel Naam: Mac Hawkins Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world. Vereniging: Geen
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 7:54 am
Ik vind hem wel wat hebben, en het doet me denken aan iemand In ieder geval, ik geef je een 8.5..
Gast Gast
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 8:37 am
Nice, ik geef hem een... 8.5
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 8:47 am
Hm, een 7,5. Hij is niet helemaal scherp, en ik zou er als ik nou was een randje omheen doen. =)
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 9:00 am
6.. Ik heb iets tegen halfnaakte meisjes.
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 9:28 am
Een 8. =) En.. btw, ze is niet halfnaakt. 8D Het is een wit, strapless jurkje maar dat zie je niet helemaal goed.
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 01, 2011 9:40 am
Oh. Ze lijkt net naakt.. XD Naja nu ik dat weet.. 7.5 dan, want hij is wel een beetje pixelig (a)
Malin
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 6:18 am
Een 8.2 Still =)
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 8:03 am
Mooie kwaliteit, randje en alles... Mooi :') Een 9,8!
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 8:19 am
leuke foto
een 8.5
Iris
Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 8:39 am
Hij's mooi, alleen heeft ie geen randje..
7
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 8:40 am
10.. XD Ik durf hier nauwelijks te posten met Hyde. Jullie moeten hem niet levend verslinden, anders hoor ik de hele tijd jullie nare woordjes door me hoofd als ik een foto van hem zie! xo
Onderwerp: Re: Avatar raten do maa 10, 2011 9:45 am
Een 7! Een randje was fijn geweest ^^.
Hyde schreef:
10.. XD Ik durf hier nauwelijks te posten met Hyde. Jullie moeten hem niet levend verslinden, anders hoor ik de hele tijd jullie nare woordjes door me hoofd als ik een foto van hem zie! xo
Dat zijn wij niet. Dat zijn gewoon de stemmen die je nare woordjes toefluisteren
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Avatar raten di maa 22, 2011 4:51 am