Onderwerp: Re: Avatar raten do jan 13, 2011 9:02 pm
8, mensen met brillen zie je niet vaak op RPG's! (iig niet op avatars.)
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten do jan 13, 2011 11:43 pm
Een 9,5. Ik vind 'm perfect, en echt mooie sepia kleur o.o Ik weet niet of dit juist zo de bedoeling is, maar ik mis nog een zwarte (of witte) omranding.
Voor de rest is ze supercalifragilisticexpialidasties! «33
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 10:20 am
Deysi schreef:
Dat is Alicia Keys!
6, sorry, jouwe mag Alicia's kleding aan doen. Zouden we beide op vooruit gaan! (Goh, wie ben ik toch? o.0)
Jij bent Ties, zekerweten.. Ik moest zeggen dat jouw 'sorry' me in de war bracht, maar ik gok dat het niet echt gemeend was ^^. Ik blijf bij mijn 9, ook al weet ik wie achter Deysi schuilt xd.. Alicia Keys is gewoon veat.
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 10:40 am
Het is Tease. ^^
9
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 10:53 am
Lyron schreef:
Deysi schreef:
Dat is Alicia Keys!
6, sorry, jouwe mag Alicia's kleding aan doen. Zouden we beide op vooruit gaan! (Goh, wie ben ik toch? o.0)
Jij bent Ties, zekerweten.. Ik moest zeggen dat jouw 'sorry' me in de war bracht, maar ik gok dat het niet echt gemeend was ^^. Ik blijf bij mijn 9, ook al weet ik wie achter Deysi schuilt xd.. Alicia Keys is gewoon veat.
Weten we ook wie Kyle is :'D
--
Een 6, ik vind hem niet zo mooi qua pose. En er zit geen randje op en hij is bruin van kleur..
Chase
Profiel Naam: Chase Bradley Partner: You can't give me what I want. Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 11:03 am
'k vind m echt mooi, dol op het hoedje =D 9 :]
Serena
Profiel Naam: Serena Wilson Partner: x. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 11:20 am
Kyle wist ik al :").. Volgensmij kwam hij uit mijn modjestijd, als ik het niet verkeerd heb .. En anders zijn gestoorde negroïde mensen echt Ties zijn ding xd
Een 9, wat een schatje ! Ik moet wel zeggen dat ik hem leuker vind op zijn avatar dan op zijn onderschrift :")
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 11:38 am
9! Je hebt wel smaak.. =D
Kyle was nooit een geheim geweest, heb hem alleen niet lang actief gehouden. Maar met Deysi moet dat lukken! ^^
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Avatar raten vr jan 14, 2011 11:39 am
Serena schreef:
Kyle wist ik al :").. Volgensmij kwam hij uit mijn modjestijd, als ik het niet verkeerd heb .. En anders zijn gestoorde negroïde mensen echt Ties zijn ding xd
Ik niet Ik zag het gewoon opeens :'D
8.6, veel beter dan je vorige maar Ashton Kutcher is gewoon.. een beetje.. blech. xD