Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lounging in style

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimewo nov 24, 2010 7:41 am

Adina kwam met haar redder(s) uit Bar Copa naar binnen gewandeld. Naast haar liep Virginia, het meisje dat haar aanrander in Bar Copa in elkaar had geslagen. Adina mocht haar wel, voornamelijk omdat ze onbeschaamd met haar flirtte en haar dus, zoals al eerder gezegd, had gered van een vieze dronken vent in de bar. Ze hadden allemaal aardig stijlvolle kleren aan, Adina in ieder geval wel. Ze droeg een vrij lange zwarte jurk met open rug en linkerflank, die allebei waren gedicht met cross-stitches van wit lint.
Ze liep langs de uitsmijters bij de ingang van de club, en ze liep regelrecht naar een plekje vlak langs het strand. Ze ging op de bank zitten, en bestelde meteen een drankje. Ze keek lonkend naar Virginia, en klopte voorzichtig op de plek naast haar. 'Ik trakteer. Wat willen jullie?' Ze liet iedereen een drankje opnemen, en keek toen naar het strand.

'Het lijkt me prachtig om hier te wonen weet je? Het is hier altijd warm, slecht weer is er zeldzaam, en uitgaan in overvloed! Echt geweldig!' Ze nam een grote slok van haar drankje, dit keer een non-alcoholische cocktail, en likte haar lippen af. 'En? Wat doen jullie allemaal hier? Studeren jullie hier? en welke school dan? En wat?'

(sorry, vrij kort. (A) )
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimewo nov 24, 2010 8:09 am

Met grote passen liep ze achter Adina en Virginia aan. De twee leken elkaar wel te mogen, iets dat haar deed glimlachen. Zo zie je maar, misschien was er toch nog een goede kant aan het hele gebeuren. Snel schudde ze haar hoofd en streek daarbij enkele plukken haar uit haar gezicht. Het drankje dat ze zonet bij Bar Copa had besteld, zou er nu vast nog staan. Of juist niet. Het zou best kunnen zijn dat er een dronken lap was die dacht dat het zijn drankje was geweest. Nou ja, veel maakte het nou ook niet meer uit.
"Ik trakteer. Wat willen jullie?" hoorde ze voor zich. Er trok een rimpel over haar voorhoofd heen. Ja, ze had nog niets gedronken. Dus dorst had ze wel. "Ik wil wel gewoon Sprite." zei ze en zuchtte vervolgens. In alcohol had ze nu na de man ook niet meer zo'n behoefte. Voor een moment keek ze om zich heen en haar blik viel op het zanderige oppervlak, het strand. Het was altijd al een mooie plek geweest. Ze kwam er ook best vaak, dus dat zei wel wat. Voor een moment dwaalde haar ogen weer naar de twee voor haar en ze liep wat verder door totdat ze naast hun kwam te lopen.
Op een gegeven moment zag ze hoe Adina ergens ging zitten en nogal verlangend naar Virginia keek. Iris glimlachte even en ging op één van de stoelen zitten. En liet de plek tussen Adina open, zodat Virginia er kon gaan zitten. Ergens had ze het gevoel dat ze hun in de weg zat, maar ze hoopte dat haar gedachten niet de waarheid sprak.
"Het lijkt me prachtig om hier te wonen weet je? Het is hier altijd warm, slecht weer is er zeldzaam, en uitgaan in overvloed! Echt geweldig!" luidde Adina's stem. Iris knikte en glimlachte. "Het lijkt me inderdaad echt heerlijk om hier te wonen." zei ze en keek haar aan.


Laatst aangepast door Iris op wo nov 24, 2010 8:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimewo nov 24, 2010 8:28 am

[Maakt niet uit hoor Razz ]

Ze vond dit een fijn gevoel, ze had het warm. En dan niet van de lucht die langs haar heen stroomde. Het enige wat ze kon, wanneer ze naast d'r liep, was lief glimlachen. De jurk van Adina viel wel erg op, wat ze juist leuk vond. Ze vroeg zich af of ze het niet koud had met die blote rug. Het liefst zou ze haar wel willen verwarmen als ze het koud had, maar dat zou nogal raar overkomen. Zijzelf had best wel simpele kleding aan. Gewoon een bordeaux-rood topje, waar haar buik wel zichtbaar was en driekwart mouwen. Daaronder een simpel spijkerrokje, waar een ketting aanhing aan de zijkant, om het sierlijker te maken. Daaronder een zwarte legging en vervolgens nog een ouderwets paar korte laarzen, die ze net nieuw had gekocht. Om het af te maken had ze een paar glinsterende, wat leek op kristallen, zwarte armbandjes om haar pols en nog een fijne gouden ketting om haar nek met een schattig hartje als hangertje. Haar haren waren zoals gewoonlijk in slagen en krullen gevormd. Dat viel toch altijd terug in z'n vorm, no matter what. Al stijlde ze het, al krulde ze het. Het was toch nooit goed. Misschien deed ze iets verkeerd. Maar ach. Ze zag dat Adina ging zitten en klopte op de plek naast haar. Hierbij voelde Virginia zich aangesproken en ging snel zitten. 'Ik trakteer. Wat willen jullie?' Hier wist Virgina vrij snel wel een antwoord op. ''Ooh, ooh. Ik wil een wel een Passoa. Heerlijk gemixt met Jus D'orange.'' Iris antwoordde ook wel vrij snel. 'Ik wil wel gewoon Sprite.' Daarna wachtte Virginia gespannen op de reactie van de jongen.

'Het lijkt me prachtig om hier te wonen weetje? Het is hier altijd warm, slecht weer is er zeldzaam, en uitgaan in overvloed! Echt geweldig!' Ja, dat was waar. Ze was hier dan nog niet zo superlang, maar het voelde gelijk al als een nieuwe thuis. 'Het lijkt me inderdaad echt heerlijk om hier te wonen.' Antwoordde Iris daarop. Virginia knikte even aandachtig, maar hoorde dat Adina alweer de volgende vraag stelde. 'En? Wat doen jullie allemaal hier? Studeren jullie hier? En welke school dan? En wat? Hierbij grinnikte Virginia even kort, al die vragen tegelijk. Ook zij nam een slokje van haar mixdrankje. ''Ik ben hier gekomen voor m'n beste vriendin. Dat is nogal een lang verhaal. Ik studeer hier nu ook, op Monica High.'' De vraag 'wat' ze hier studeerde hield ze nog even geheim. Ondertussen, terwijl ze ook luisterde naar de anderen, genoot ze van haar drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimewo nov 24, 2010 8:36 pm

Adina keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Iris, terwijl ze een slok van haar drankje nam. 'Je woont hier toch ook? Nu ja, je studeert hier, neem ik aan, dus je woont er ook wel een klein beetje!' Adina grijnsde breed, en keek naar het strand. Om de één of andere reden had ze zin om te gaan zwemmen, maar die drang onderdrukte ze. Het was vrij koud vanavond, al was de club warm genoeg om niet te rillen, en ze wist dat het nooit echt goed voor je was als je met een flinke slok op het water indook. Kramp, maagpijn, onderkoeling, alles kon er met je gebeuren. Haaien, niet te vergeten, al betwijfelde Adina dat er haaien zo dicht langs de kust zwommen. Het lawaai zou ze sowieso wel verdrijven, besloot ze, en ze keek weer naar Iris. 'En wat studeer jij dan Iris?' Adina wachtte op antwoord, en besloot toen dat ze het best wel warmer kon krijger op een bepaalde manier.

Ze schoof een stukje dichter naar Virginia toe, steeds dichter, totdat ze met haar zij tegen Virginia zat aangedrukt als het ware, bijna opdringerig drong de warmte haar lichaam binnen, en meteen had ze het minder koud. Dat kon ook komen door het prettige gevoel in haar onderbuik nu ze Virginia aanraakte, maar ze onderdrukte haar blozen, en praatte ondertussen door met Iris en haar buurvrouw. Ze bestelde nog een drankje, en keek af en toe weer eens naar het strand. Ze zou nu toch wel graag een duik nemen bedacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimewo nov 24, 2010 10:03 pm

Virginia begon het toch langzamerhand koud te krijgen. Overal kreeg ze kippenvel en begon ze te rillen. Was zij de enige die daar last van had? Ze wreef over haar armen heen. De zee maakte kleine golfjes. Ze had het idee dat de wind daardoor kouder werd. De maan was vannacht volop, wat een fijn gevoel gaf. Ze hield meer van de maan dan van de zon. Op dat moment had ze het gevoel dat Adina dichterbij kroop. Was dat ook zo, of was dat hallucinatie? Nee het was echt waar, ze kwam steeds dichterbij totdat ze echt tegen haar aangedrukt zat. Had Adina het gezien dat zij het koud had, of had zijzelf het ook zo verschrikkelijk koud? Ach, ze had het nu in geval niet meer zo koud. Sterker nog, Adina was best warm. Ze nam nog een slokje van haar drankje, wat koud door haar keel heen vloog richting haar maag. Alleen deze keer kreeg ze er geen rillingen van. Deze warmte gaf haar een fijn gevoel van binnen. Haar wangen waren vast en zeker vuurrood, dat kon ze niet meer langer verbergen. Had Adina ook zo'n fijn gevoel bij haar, of was het alleen om de kou buiten te laten. Ze liet het allemaal gewoon gebeuren. Op een of andere manier had ze wel de neiging om haar hoofd zachtjes op die van Adina te leggen. Voorzichtig deed ze dat. Ah, dat was zo warm. Net alsof er een dekentje om haar heen lag. Ze draaide even, zodat ze nog dichter tegen haar aan lag. Ook legde ze haar arm om haar heen. ''Je bent zo warm, zo heerlijk. Ik heb het gelijk niet meer zo verschrikkelijk koud.'' Zei ze zacht, om de sfeer niet te bederven. Het viel haar op dat Iris daar zo alleen zat. ''Kom erbij zitten, Iris. Er is genoeg plek. Heb jij het ook zo koud?''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 4:30 am

Adina grijnsde breed, en ging met haar hand onder het shirt van Virginia, en legde haar hand op haar blote rug. Ze ging niet omhoog of omlaag, dat vond ze wat snel gaan. Maar Adina voelde hoe haar hand tintelde van de warmte van Virginia's rug. Ze wreef met haar duim over haar ruggengraat, en drukte zacht, bijna onopvallend, een kus op Virginia's kruin. Ze voelde een heerlijk gevoel in haar hart, en keek toen met haar donkere, vet opgemaakte ogen naar Iris. 'Sorry Iris, misschien zijn we een beetje onbeleefd. Heb je het wel naar je zin?' Adina glimlachte vragend naar haar, maar sloot haar ogen toen Virginia zich tegen haar aan draaide en Adina's hand op haar buik terecht kwam. Ze voelde de warmte en het ritme van haar ademhaling onder haar vingers, en kneep voorzichtig in Virginia's buik. 'Volgens mij mogen wij elkaar wel, niet waar..?' Adina fluisterde het voorzichtig in Virginia's nek, en ze kuste haar voorzichtig naast haar oor. Toen liet ze los, en stond op.
'Wie heeft er zin om te gaan zwemmen? Of dansen? Of iets anders? Ik wil wat doen!' Ze grijnsde breed, en begon op een exotische manier met haar heupen te wiegen. 'Ik ben nu in Californië, maar ik heb nog maar weinig gefeest hoor!' Ze begon te lachen, en liep -rende eigenlijk, naar de dansvloer, waar ze wild maar elegant begon te dansen.

( https://www.youtube.com/watch?v=3wEf3aez5fs Santana ft. Chad Kroeger - Into the Night; Héérlijk nummer! Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:12 am

'Volgens mij mogen wij elkaar wel, niet waar...?' hoorde ze Adina fluisteren in haar oor. Een rilling kwam over haar lichaam, niet van de kou maar van de lieve stem. Ze voelde een kusje naast haar oor. Dit gaf haar een nog fijner gevoel dat ze al had. Vervolgens stond het meisje op. 'Wie heeft er zin om te gaan zwemmen? Of dansen? Of iets anders? Ik wil wat doen!' Daarna rende ze naar de dansvloer. Virginia raakte hierdoor ook hyperactief en stond ook gelijk op. Ook zij begon gelijk met haar heupen te bewegen en pakte Iris haar handen vast. ''Kom op, wij gaan ook dansen. Dat ongeluk ben ik allang al vergeten.''

De club bleek alleen maar aparte nummers te draaien, in elk geval niet van de top veertig. Dit was waarschijnlijk een draai-programma van de avond. Ze leefde zich uit, zoals ze gewoonlijk deed op de dansvloer. Lenig danste ze tegen een aantal jongens aan. Haar handen in de lucht, voetjes van de vloer. Soms met haar handen door haar haar, om indruk te maken. Aan het einde van het nummer zwaaide ze lieflijk naar de jongens en liep, door de menigte heen, naar Adina. ''Samen dansen?'' Ze grijnsde breed. 'Jongens en meisjes, dit is het laatste nummer van de avond. Ik wens u nog een fijne avond,' sprak de DJ van achter de draaitafel. Het volgende nummer begon. Het was dit keer een rustig nummer, alsof je over de duivel sprak. Ze pakte Adina bij haar heupen en kwam dichter tegen haar aan staan. De jongens waar ze net mee danste keken haar met open mond aan. Alsof ze nog nooit een meisje met een meisje hadden zien dansen. Op de maat begon ze te stappen. ''Je bent best leuk,'' grinnikte ze zachtjes. ''Ik heb eigenlijk nooit geloofd in 'liefde op het eerste gezicht', maar ik weet nu eindelijk dat het mogelijk is.'' Haar hart bonkte vrij normaal. Maar ze wist wel dat haar rode kleur op haar wangen weer was teruggekomen. Het nummer was afgelopen, wat ze jammer vond. Waarom waren altijd de leukste momenten zo snel afgelopen? Ze liet Adina los en klapte voor de DJ, zoals de meeste mensen deden. ''Weetje,'' toen ze weer omgedraaid was naar Adina. ''Ik heb eigenlijk best wel zin om te gaan zwemmen. Ik heb dan geen bikini bij me, maar dat maakt niet uit.'' Ze keek haar schattig aan met haar blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 5:23 am

Adina grijnsde breed, de hele tijd, en danste stevig door met Virginia en Iris. Op een gegeven moment kwam er een rustig tempo in de muziek, en stelletjes zochten elkaar op om met elkaar te dansen. Ze voelde de warme handen van Virginia op haar heupen en draaide zich naar haar toe.
Ze keek haar aan met haar donkere ogen, en voelde haar hart hard bonzen. 'Ik wil graag met je dansen,' antwoordde ze op Virginia's vraag, en ze legde één hand op Virginia's rug en haar andere hand op haar heup. Haar hoofd legde ze in Virgnia's nek, en ze begon zachte kusjes in haar nek te drukken. 'Jij bent ook best wel leuk anders.' Ze ging met haar tong langs Virginia's oorlel, en giechelde, heel meisjesachtig, waarna ze zich besefte dat ze al die tijd waarschijnlijk al best beschonken was geweest. Nu ze weer tot rust was gekomen voelde ze hoe de drank op haar hoofd inwerkte, maar het ging gelukkig goed. De lichtjes leken wel extra fel en de blauwe ogen van Virginia leken wel op twee 'Blue Holes', oneindige diepe onderwatergrotten die aan de oppervlakte een prachtige blauwe kleur hebben. Ze had ze gezien op de Bahama's, en had er ook in gezwommen. Zo voelde ze zich nu ook wel eigenlijk. Ze had zin om te zwemmen.

Adina keek om zich heen of ze Iris zag, maar kon haar in de menigte niet vinden.
'Zullen we dan straks terugkomen om Iris te zoeken, anders is ze ook zo alleen, denk je niet?' Adina beet lonkend op haar lip, en kneep Virginia in haar billen.
'Ik heb ook geen bikini bij me. Kom je mee..?' Adina glimlachte even lief als Virginia, en rende het strand op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 7:00 am

'Zullen we dan straks terugkomen om Iris te zoeken, anders is ze ook zo alleen, denk je niet?' Virginia keek Adina onschuldig aan, alsof ze iets stouts gedaan had. Kwam dat door de drank, dat ze zich zo vrij voelde, of was het iets anders? 'Ik heb ook geen bikini bij me. Kom je mee..?' Virginia lachtte. Ze stapte een paar pasjes sierlijk naar voren, draaide een rondje met haar rechterarm in de lucht en rende vervolgens achter Adina aan. Een paar plukjes, door de wind die over het strand gierde, vielen voor haar gezicht. Voordat ze bij het water was trok ze haar kleding uit, zodat alleen haar beha en onderbroek aan bleven. Haar armbandjes en ketting hield ze om, voor het geval dat die gestolen werden. Ze rende achter Adina het water in. Al stopte ze even toen het water haar enkels reikten. Dat was serieus ijskoud! Ze dacht aan hete kolen, sauna's en ovens en begon langzaam met gesloten ogen het water in te gaan. Man, dat was zo koud. Alsof er duizenden messen in je lichaam werden gestoken. Maar ze had het er voor over. Eenmaal net onder haar borsten in het water dook ze er volledig in, zodat haar hele bovenlichaam ook nat was. Een paar seconden later vloog ze omhoog en hapte naar adem. Ze wreef met haar vingers in haar ogen. Snel keek ze in het rond, zoekend naar Adina. Als een zeemeermin in het water zwom ze sierlijk naar haar toe. De volle maan maakte deze avond echt perfect. Dit was altijd een van haar dromen eigenlijk geweest. Dit deed haar denken aan het liedje van Katy Perry, genaamd Firework. ''Baby, you're a firework. Boom, boom, boom. Even brighter than the moon, moon, moon. It's always been inside of you, you, you. And now it's time to let it through.'' Zong ze zachtjes. Vervolgens streelde ze Adina zachtjes met haar vinger over haar wang heen, gleed daarna rustig naar haar nek en kwam dichterbij staan. Ze wist dat ze allebei elkaar wouden. Alleen liet ze haar nog even in spanning. Met haar lippen kwam ze ook dichterbij, alleen scheelde het net een klein haartje voordat ze de hare raakten. Vervolgens ging ze terug met haar hoofd en kneep met haar andere hand in Adina's billen. Wat heerlijk zacht, en ook zo vol. Ze kwam weer dichterbij met haar hoofd maar ging dit keer niet naar haar lippen, deze keer kuste ze zachtjes haar nek. Ook liet ze haar tong het werk doen. Ze streelde met haar hele hand ook zachtjes Adina's wang. Dit moest toch de droom zijn van iedere jongen? Ze wedde dat er vast wel een aantal jongens vanaf de zijkant moesten staan kijken. Alleen vond ze dit moment veel te mooi om zich af te wenden van dit geschenk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 7:49 am

'Kom erbij zitten, Iris. Er is genoeg plek. Heb jij het ook zo koud?'' hoorde ze Virginia zeggen. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Het was inderdaad frisser geworden. Voor een moment richtte ze haar ogen op die van Adina, die overduidelijk dichter tegen Virginia was gaan zitten. Een grijns kon ze niet onderdrukken. Haar gedachten hadden dus wel degelijk de waarheid gesproken, die twee mochten elkaar wel zeker. Snel wendde ze haar blik weer af naar de omgeving, totdat ze merkte dat haar drankje werd gebracht. Want toen richtte ze haar volle aandacht op haar dorstlesser. Snel nam ze een slokje, en voelde daarbij de koude vloeistof haar droge keel koelen. Het voelde heerlijk aan, net iets dat ze nodig had nu.
'Sorry Iris, misschien zijn we een beetje onbeleefd. Heb je het wel naar je zin?' luidde de stem van Adina. Ze knikte uitbundig. "Ja, hoor. Let maar niet op mij." zei ze, en er verscheen een grijnsje rondom haar lippen.
Voor ze het wist werden haar handen vast gepakt en ze zag hoe de andere twee de dansvloer op rende. Snel volgde ze en begon mee te dansen. De muziek had iets, het bracht een gezellige sfeer met zich mee. Het voelde wel goed, en het was stukken beter dan al die dronkenlappen die ze daarnet waren tegengekomen. Haar grijns verdween weer, en er kwam een glimlach voor in de plaats toen ze zag dat Adina en Virginia vertrokken. Nou ja, ze ging duidelijk naar de zee. Iris besloot om nog voor even hier te blijven. Misschien dat ze nog wel mensen tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimedo nov 25, 2010 8:40 pm

Adina voelde hoe de lippen van Virginia haar nek raakten, en sidderde even van genot. Ze had haar kleren ook tot op haar ondergoed uitgetrokken, en ja; het water was inderdaad verschrikkelijk koud. Ze hoopte dat ze geen verkoudheid op zou lopen, maar dat verwachtte ze niet. Virginia hield haar wel warm. Ze merkte na een tijdje met Virginia in het water te hebben gestaan en gezwommen ook niet meer dat het zo ijzig was, en ze grijnsde breed richting haar blonde engel, die haar met die grote blauwe ogen van haar aankeek. Ze leek echt wel een beetje op een engel vanuit dit perspectief, en Adina stond even stil te kijken. Ze voelde de drang om naar Virginia te zwemmen en haar mee te nemen naar haar kamer maar ze bedacht zich dat ze niet op de eerste nacht in Californië zomaar iemand kon meenemen naar haar kamer, die ze nog veel belangrijker, deelde met Emilie. Ze snoof, en haar grijns verdween.

Adina's gedachten werden onderbroken door Virginia die in haar billen kneep. Ze giechelde, en pakte Virginia ook bij haar billen, waarna ze haar optilde. Ze was een tikkeltje groter, en wat voller gebouwd dan Virginia, die prachtig slank was, maar Adina kon van zichzelf gelukkig ook zeggen dat ze vrij slank was, al waren haar heupen en schouders wat breder dan die van Virginia. Zij leek een vrouw, Virginia met haar schattige blauwe ogen en felblonde haar nog wel een tikkeltje op een meisje. Al gedroeg ze zich niet zo. Adina voelde de vingers van Virginia haar aanraken, en kreunde van de tinteling die over haar rug trok van genot. Ze keek naar de zijkant van het water, en merkte dat er een aantal mensen stonden te kijken. Ze snoof, en zette een ontzettende grote bek op. 'Hee stelletje flikkers, er is een club, récht achter je! Zoek daar een meisje, dan mag je terugkomen! Vieze gluurders!' Ze vloekte ze na en het werkte, waarna Adina en Virginia, gelukkig weer alleen waren. Ze omarmde Virginia nu heel stevig, en kuste haar innig. Ze voelde vlinders ergens onderin haar buik. Terwijl ze Virginia kuste voelde ze met haar vingers naar de sluiting van haar eigen beha, die ze vervolgens losmaakte. Ze gooide het onhandige ding op het strand, naast haar kleren, en voelde met haar vingers naar de sluiting van Virginia's beha. De warmte van Virginia's lichaam tegen haar borsten maakte haar... Ze wist zelf niet precies wat ze voelde. Was ze misschien verliefd..?
Ze maakte de sluiting van Virginia's beha los, en gooide die ook op het strand. Ze kuste Virginia in haar nek, en ging langzaam door haar benen, waarbij ze Virginia steeds lager kuste, bij haar borsten en tepels, en later haar buik, totdat ze bij Virginia's ondergoed kwam. 'Misschien gaan we wat te snel..? Of denk je niet?' Adina ging weer rechtop staan, en keek met haar grote donkere ogen in die van Virginia, waarna ze haar in haar nek kuste, en haar stevig tegen zich aandrukte. 'Ik ben verliefd op je,' fluisterde ze in Virginia's oor, en ze kuste haar nogmaals. 'Het is misschien wel snel, en ik ken je net een paar uur.. Maar ik voel dingen die ik zo zou herkennen. Ik ben verliefd. Op jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimevr nov 26, 2010 6:58 am

Virginia keek Adina slechts alleen aan met een brede grijns waarna ze de jongens wegstuurde, die stiekem zaten te gluren. Dat vonden ze zeker wel supergeil, dat er twee hotte meisjes in het ijskoude water bij volle maan stonden te zoenen. Ze voelde dat Adina weer doorging met zoenen, en ze sloot haar ogen. Ze voelde ook de vingers van haar, hopelijk aanstaande partner, langs haar rug gaan en haar beha bandje openmaken. Ook zij begon opnieuw Adina haar wangen te strelen met de rug van haar hand. Haar beha werd op het strand gegooid. Adina begon vanaf haar nek naar haar benen haar lichaam teder te zoenen. 'Misschien gaan we wat te snel..? Of denk je niet?' Virginia trekte even aan haar onderlip. ''Dat zou best kunnen. Maar ik voel iets, wat ik eerlijk gezegd nog nooit eerder heb gevoeld. En ik vind dat we best door kunnen gaan, maar dan zou ik liever naar een andere, warmere plek willen gaan. Zoals een van onze appartementen.'' Zei ze twijfelend. Straks lag Chelsea al in bed, of had zijzelf een vriend of vriendin in haar appartement meegenomen. ''Trouwens,'' schoot haar ineens te binnen. ''Chelsea, m'n kamergenootje, is er eigenlijk helemaal niet. Ze is een nachtje weg, bij een vriendin van haar te logeren. Dus we zouden, als je het wilt, mijn kamer kunnen gebruiken.'' Ze drukte zichzelf tegen Adina aan voor de lichaamswarmte te behouden. Het water was lang niet meer zo koud meer, leek wel. Wanneer Adina haar in haar nek begon te kussen, deed Virginia dat ook. Het was zo'n fijn gevoel. Langzaam streelde ze over haar rug heen. 'Ik ben verliefd op je,' fluisterde Adina in haar oor. Dat gaf een rilling over haar hele lichaam, geen koude rilling, maar een liefdevolle rilling. Dit had ze nog nooit gehoord, en het gaf haar nog meer vlinders in haar buik. 'Het is misschien wel snel, en ik ken je net een paar uur.. Maar ik voel dingen die ik zo zou herkennen. Ik ben verliefd. Op jou.' Dit gaf Virginia de doorslag. ''Ik voel precies hetzelfde. Dit lijkt wel een droom.'' En voor ze het wist pakte ze Adina met haar handen bij haar wangen en gaf haar een volle kus op haar mond. Dit was het. Dit was haar allereerste kus van haar leven. Dit was de kus waar elke tiener van droomde, de eerste kus was altijd zo belangrijk. En nu kwam het uit. Bij een prachtige omgeving, met een mooie vrouw. Haar hart leek wel te tintelen. Ze pakte, met gesloten ogen, Adina's hand en drukte die op haar eigen hart. Langzaam liet ze Adina los met haar lippen en keek haar aan. ''Wat een prachtig gevoel, niet? Verliefd zijn is toch zo mooi.'' Fluisterde ze haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimevr nov 26, 2010 7:41 am

'Ik vind het goed, als je zeker weet dat we alleen zijn in jouw kamer. Want ik deel mijn kamer met een ander meisje, dat ik nog maar net ken. Een beetje onbeleefd misschien, zo laat nog binnenvallen met zo'n lekker ding als jij. Ze wordt vast jaloers.' Adina grinnikte, en kuste Virginia op haar lippen. Een echte, liefdevolle kus met tong en gekreun, maar toch heel puur en eerlijk. Adina liet haar handen vrijelijk over Virginia's rug en billen glijden, en soms ging ze met haar handen naar boven om over één van haar borsten te wrijven om ze warm te houden. Ze wilde eigenlijk niet uit het water gaan, het voelde te goed om zo rond te zwemmen met Virginia. Het zand was allang bovenop haar voeten komen te liggen, zo lang stonden ze daar al. Dat was ook het teken voor Adina dat ze toch wel echt weg moesten, uit het water. Ze liet Virginia los, na nog één laatste, innige zoen, en liet zich toen achterover vallen, het water in.
Ze lag daar even, en liet zichzelf toen naar beneden zakken, onder de waterspiegel. Ze zwom om Virginia heen, en pakte haar bij haar benen, waarna ze omhoog kwam, en haar geliefde optilde, zoals je getrouwde stelletjes ook wel zag doen in films, als ze elkaar over de drempel droegen. Ze kuste Virginia's nek, oorlel, lippen en heel snel haar borsten, al was Adina verlegen, en ze liep met Virginia in haar armen naar de waterkant. Ze was erg licht, en Adina verbaasde zich er niet erg over. Het meisje in haar armen had een slank, fragiel lichaampje, als een bloem, en zijzelf was verrassend sterk voor een vrouw, daar was ze zich van bewust.
'Heb jij vervoer libi?' Adina noemde Virginia bij het Hebreeuwse woord libi, wat geliefde betekende, en kuste haar nogmaals op haar lippen; ze kreeg er geen genoeg van dat te doen. Eenmaal op het strand begonnen de twee zich snel aan te kleden, want ze hadden het koud. In ieder geval, dat leek wel zo te zijn, want ze waren binnen de kortste keren aangekleed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimevr nov 26, 2010 7:51 am

Virginia lachtte alsof ze dronken was wanneer ze opgetild werd vanuit het water. 'Heb jij vervoer libi?' Ze had wel een idee wat het betekende, het laatste woord dan. Vervolgens, wanneer ze op de grond was neergezet, kleedde ze zich vliegensvlug aan en keek of haar mobiel er nog steeds bij lag. Gelukkig hadden de andere tieners die niet gezien, ze had hem ook verstopt onder haar bordeaux-rode truitje, maar goed ook. Ze haalde haar kletsnatte haar uit haar truitje en haalde nog een hand erdoorheen, zodat het een beetje beter leek. Ze deed nog even snel haar truitje goed, zodat haar borsten meer zichtbaar werden en trok nog even haar rok recht. Haar legging zat niet goed, maar dat maakte haar niet uit. Het zou in haar appartement toch snel uit worden getrokken. ''Tsja, volg mij maar,'' zei ze met een brede glimlach. Aanlokkelijk streelde ze met haar wijsvinger Adina's wang. Vervolgens rende ze, terwijl ze snel haar schoenen aantrok, het strand over. Af en toe zakte ze erin weg, maar dat maakte haar niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitimevr nov 26, 2010 8:06 am

Adina grijnsde breed, en schoot vliegensvlug in haar kleren. Vervolgens knikte ze, en volgde ze haar blonde engel het strandje af.
Ze besefte zich opeens dat ze niet eens wist hoe oud ze was.. Ze snoof, en besloot dat ze inderdaad vrij jong was, maar nooit veel jonger kon zijn dan Adina. Misschien een jaartje of zoiets dergelijks?
Adina grijnsde, en volgde Virginia over het strand. Ze pakte haar af en toe eens vast, of slingerde haar vrolijk rond. De alcohol deed nog steeds aardig goed zijn werk. Ze voelde hoe haar vingers af en toe zelfs onder het rokje van Virginia kropen, maar dan grip verloren en Adina besefte dat ze gewoon in het openbaar waren.
(Erg kort, maarja, we gaan dan ook weg. xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lounging in style Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lounging in style   Lounging in style Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lounging in style
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dinner in style

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: