Onderwerp: Mijn tekeningen di nov 23, 2010 5:54 am
Deze is mislukt helaas ... De linkervoorpoot is vaag, de achtergrond is mislukt x) En dat gele rondje hoort eigenlijk een ster te zijn. Maar helaas. Voor de rest vind ik de wolf wel heel goed gelukt en daar ben ik best blij om, aangezien ik een gigantisch artblock had. En dat is knudde!
Kent iemand Boudewijn de Groot met ''Onderweg''? Daar is deze tekening op gebaseerd, maar ja. Mijn achtergrondtekenkunsten zijn nogal bagger. Dus helaas ... Het is half mislukt. Ik vind de pootafdrukken in de sneeuw dan wel weer goed gelukt x)
En ja ... Ze draagt een ster in haar bek. Dit is btw Cailla; een van mijn wolvenkarakters van Wolfstory. Ik heb haar design weer aangepast XD Nu ziet het er iets meer natuurlijker uit. De vorige keren waren haar designs een beetje heel erg vaag xD
Spoiler:
Malin
Onderwerp: Re: Mijn tekeningen wo dec 15, 2010 11:54 am
Spoiler:
Geen schaduwen, geen highlights .. Allemaal omdat ik hem ter adoptie stel op DA. Dus het wordt een char van iemand anders x) Daar ga ik niet te veel moeite voor doen.
Malin
Onderwerp: Re: Mijn tekeningen ma jan 10, 2011 8:30 am
Een mens.. haar haar lijkt op dat van jou o.O Ben jij dat xd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik je wolven leuker vind, maar dat komt vast doordat je die vaker hebt getekend ^^.
Malin
Onderwerp: Re: Mijn tekeningen ma jan 10, 2011 10:42 am
Lyron schreef:
Een mens.. haar haar lijkt op dat van jou o.O Ben jij dat xd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik je wolven leuker vind, maar dat komt vast doordat je die vaker hebt getekend ^^.
Ja dat moet mij voorstellen xD En ik zuig hard in het tekenen van mensen .. Ik ga het hierna ook niet meer doen denk ik Ik vind het echt knudde xD Ik vind mijn wolven ook leuker :') Ik heb mijn vriend als wolf gemaakt x) Maar die wil ik nog met photoshop inkleuren
Malin