Hai. [ Selien verplichtte mij om hier op te komen [a] ] Jullie kennen mij vast allemaal wel.. Ik denk dat ik mijn ws leven ook achter mij heb gelaten [a]
Ik heet dus.. Ricardo.. Ik ben 15 jaar. Ik zit in het tweede leerjaar vmbo-tl
Ennuh verder werk ik, bij de ah. Oh dat is reclame dat mag niet.
En heb ik een hond, en een vogel en een vis.
Ja wat kan ik nog meer vertellen. Vraag maar raak?
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 4:47 am
Welkom! ^^
Wat voor een vis?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 4:48 am
Alain schreef:
Welkom! ^^
Wat voor een vis?
Guppý's, ik fok ermee. Jwz..
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 4:55 am
Hállo, welkom op Monica...
Cool dat je guppys hebt en zelfs... fokt ;o Ik had vroeger ook guppys, maar nadat mijn vader een tropisch aquarium had aangeschaft en daar allemaal coole vissen in wilde, ruilde hij de meesten om bij de dierenwinkels voor plantjes enzo o.O En natuurlijk moesten de overgebleven guppen doodgaan en hebben we nu nog één zielig gupje ;o Anyway, dit hoort geen life-story over mij te worden, ik hou al op... x')
Ik heb paar vraagjes - Heb je broers/zussen of kleiner grut? - Hoe heet je hond? =D & kom je op Monica omdat het van Selien móest, of lijkt het je stiekem zelf ook wel leuk...?
Nog veel plezier hier! =D Sarah / Maaike
Gast Gast
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 4:59 am
Sarah schreef:
Hállo, welkom op Monica...
Cool dat je guppys hebt en zelfs... fokt ;o Ik had vroeger ook guppys, maar nadat mijn vader een tropisch aquarium had aangeschaft en daar allemaal coole vissen in wilde, ruilde hij de meesten om bij de dierenwinkels voor plantjes enzo o.O En natuurlijk moesten de overgebleven guppen doodgaan en hebben we nu nog één zielig gupje ;o Anyway, dit hoort geen life-story over mij te worden, ik hou al op... x')
Ik heb paar vraagjes - Heb je broers/zussen of kleiner grut? - Hoe heet je hond? =D & kom je op Monica omdat het van Selien móest, of lijkt het je stiekem zelf ook wel leuk...?
Nog veel plezier hier! =D Sarah / Maaike
[A] Eindelijk het andwoorden en vragen uurtje.
- Heb je broers/zussen? Ik kan hier heel lang en moeilijk over doen maar het andwoord is ja. 1 zusje - Hoe heet je hond? Bullet. - Kom je op Monica omdat het van Selien móest, of lijkt het je stiekem zelf ook wel leuk...? Nouw, stiekem, heel stiekem hoor, vind ik het wel leuk Weer eens een nieuwe uitdaging.
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 6:44 am
Welkom hier! Haha, de titel van jouw topic sprak me heel erg aan xD. Ik moest er gewoon op klikken ! Bwaah, voor vragen enzo kan je bij mij wel terecht ^^. Ik ben de doorgewinterde Monica-er >:]!
@ Maaike; die gup is niet zielig ! Toen ik gister bij je was zag ik hem allerlei andere vissen wegjagen en angst inboezemen, dus hij is zéker niet zielig =D
Alexander
Profiel Naam: Alexander Mediciano Partner: In cerca di vero amore ~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 12:11 pm
Welkom hier Rico ^.^ Vragen etc, nou ja, je kent het gebeuren nou wel
Veel plezier, hoop je ooit nog eens tegen te komen in de RPG
Gr. Quinty.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Howdy Folks. ma nov 01, 2010 7:37 pm
Ruby schreef:
Welkom hier! Haha, de titel van jouw topic sprak me heel erg aan xD. Ik moest er gewoon op klikken ! Bwaah, voor vragen enzo kan je bij mij wel terecht ^^. Ik ben de doorgewinterde Monica-er >:]!
@ Maaike; die gup is niet zielig ! Toen ik gister bij je was zag ik hem allerlei andere vissen wegjagen en angst inboezemen, dus hij is zéker niet zielig =D
Dankjewel
Alexander schreef:
Welkom hier Rico ^.^ Vragen etc, nou ja, je kent het gebeuren nou wel
Veel plezier, hoop je ooit nog eens tegen te komen in de RPG
Gr. Quinty.
Dat hoop je ja ^.^ * Wenkbrauw wiebel * Nee grapje, we zullen elkaar denk ik wel snel tegen komen.