Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ziekenhuis/Ziekenboeg

Ga naar beneden 
+5
Lyron
Optimism
Alain
Sarah
Renesmé
9 plaatsers

Voor of Tegen
Voor!
Ziekenhuis/Ziekenboeg Untitl1240%Ziekenhuis/Ziekenboeg Untitl12
 40% [ 6 ]
Tegen!
Ziekenhuis/Ziekenboeg Untitl1260%Ziekenhuis/Ziekenboeg Untitl12
 60% [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 15
 

AuteurBericht
Renesmé

Renesmé


Posts : 11

Profiel
Naam: Renesmé Gagnon
Partner: Single
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 3:23 am

Ik had het idee :

Wat als je Char gewond raakt? Gewoon met pleisters aan elkaar plakken ofwat?
Dus vandaar: Ziekenhuis/Ziekenboeg toevoegen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 3:29 am

Ik heb tegen gestemd..
Het idee is leuk, maar ik denk niet dat er veel gebruik van wordt gemaakt: als er eenmaal iets is gebeurd (een char die een ongeluk heeft gehad bijv) dan zal het wel druk worden in het ziekenhuis qua bezoekers etc, en voor een tijdje zal er veel gepost worden: maar buiten dat denk ik niet dat er veel gebruik van wordt gemaakt, zonder dat elke char spontaan zijn botten breekt.

Het is in het dagelijks leven dan wel een must, een ziekenhuis, maar als we zo naar bepaalde dingen gaan kijken zou Ties nu ook gelijk een brandweerkazerne, politiebureau en openbare toiletten moeten gaan maken.. (a)
(Niet spottend bedoeld, maar even voor het idee.. Wink)

Ik denk dat als je een ziekenhuis zoekt wanneer je char een probleem heeft, je deze beter zelf in een topic kan beschrijven in het centrum of iets dergelijks Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 3:37 am

Tegen, stel je beland in een ziekenhuis, dan krijg je hier echt geen leuke RPG's door. De tijd dat je in het ziekenhuis zit kan je dan ook in mijn ogen het beste overslaan. Mocht er iemand zich bezeren, zou deze inderdaad in het Centrum terecht kunnen.

In andere RPG's blijkt ook dat een ziekenhuis als gebied niet veel zal worden gebruikt.

49 van de 50 keer dat je naar het ziekenhuis gaat kan je na enkele uurtjes ook weer naar huis en in dit geval de slaapvertrekken. De keren dat je er langer blijft, zit je meer dan de helft van de tijd in dromenland. Wink


Sluit me voor de rest bij Sarah aan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Renesmé

Renesmé


Posts : 11

Profiel
Naam: Renesmé Gagnon
Partner: Single
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:46 am

^ goede punten,
Ik en Rebecca [Ian] hadden er niet echt bij nagedacht,we zaten meer van:
Wat nou als je poppetje dood aan het bloeden is?lekker is dat dan xD
Ik wou het eigenlijk niet posten maar ze vond dat het maar op het irritante groentjes account -.-


Laatst aangepast door Renesmé op vr okt 29, 2010 5:15 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Smiley moest er nog bij xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 4:56 am

Het idee is zo gek niet hoor.. Smile
Maar anders krijg je -zoals ik al zei xD- een hele afdeling met meer dingen die we nodig hebben; plaatselijke supermarkt, bestuurskantoor, poelier, tuincentrum.. Laughing
Kleine dingen als winkels of gebouwen die normaal gesproken op een bepaalde plek staan die we al hebben (een centrum bijv, of voor het hutje van de boswachter kan je binnenkort naar het bos Smile) kan je dus beter zelf beschrijven. Zo hebben we ook de "Fun Area" waar niet letterlijk staat wát zich daar precies bevindt: je kan zelf verzinnen dat ze er een golfbaan, zwembad of paardrijclub hebben als je daar zin in hebt.. Wink

Maargoed, het is altijd leuk nieuwe gebieden aan Monica toe te voegen, dus als je nog wat weet; schaam je er niet voor, post het gewoon en zie wat de reacties van de mensen zijn Very Happy Wie weet verzinnen jullie nog een gebied dat wel degelijk handig is Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:18 am

Iedereen is me steeds voor >< Ik heb echt niks meer te melden als standpunt, want ik kan nu wel alles lopen herhalen wat Sarah en Alain zeggen maar ja x].. *Kuch* Volgende keer moet ik er sneller bij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:30 am

Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:34 am

Lyron schreef:
Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised

Nou ja, voor mij, ik heb het al eens geprobeerd op TL. Er werd nauwelijks gepost :\ We kunnen nu ook wel alles toevoegen en verwijderen als het niet meer leuk is of gewoon laten staan. Uiteindelijk heb je dan 15 extra subfora waar niet meer in word gepost?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:39 am

Optimism schreef:
Lyron schreef:
Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised

Nou ja, voor mij, ik heb het al eens geprobeerd op TL. Er werd nauwelijks gepost :\ We kunnen nu ook wel alles toevoegen en verwijderen als het niet meer leuk is of gewoon laten staan. Uiteindelijk heb je dan 15 extra subfora waar niet meer in word gepost?

Maar toch ben ik altijd geweest van het 'verandering is goed' motto. En dat je dan 15 extra subfora heb waar niet meer in word gepost is ook een béétje overdreven, vind je niet Surprised?
Ik vind het idee echt totaal niet slecht, en zoals Sarah al eerder heeft gezegd is het wel iets wat bij het dagelijks leven hoort Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:44 am

Lyron schreef:
Optimism schreef:
Lyron schreef:
Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised

Nou ja, voor mij, ik heb het al eens geprobeerd op TL. Er werd nauwelijks gepost :\ We kunnen nu ook wel alles toevoegen en verwijderen als het niet meer leuk is of gewoon laten staan. Uiteindelijk heb je dan 15 extra subfora waar niet meer in word gepost?

Maar toch ben ik altijd geweest van het 'verandering is goed' motto. En dat je dan 15 extra subfora heb waar niet meer in word gepost is ook een béétje overdreven, vind je niet Surprised?
Ik vind het idee echt totaal niet slecht, en zoals Sarah al eerder heeft gezegd is het wel iets wat bij het dagelijks leven hoort Wink

Dat is niet overdreven, want als we gewoon alles aannemen waar mensen het over hebben als idee dan heb je na ander half jaar inmiddels wel een boel fora erbij. Vooral met zo'n RPG, want we hebben heel veel aan mensengebieden. Dan kun je ook "starbucks" toevoegen in plaats van te zeggen dat je in 't centrum naar de starbucks gaat? x']
Om nou alles toe te voegen dat bij het dagelijkse leven hoort.. Lijkt me ook niet echt handig. Ik weet niet hoe snel mensen op drama beginnen te geilen, maar vaak word er nauwelijks tot niet gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:50 am

Sawyer schreef:
Lyron schreef:
Optimism schreef:
Lyron schreef:
Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised

Nou ja, voor mij, ik heb het al eens geprobeerd op TL. Er werd nauwelijks gepost :\ We kunnen nu ook wel alles toevoegen en verwijderen als het niet meer leuk is of gewoon laten staan. Uiteindelijk heb je dan 15 extra subfora waar niet meer in word gepost?

Maar toch ben ik altijd geweest van het 'verandering is goed' motto. En dat je dan 15 extra subfora heb waar niet meer in word gepost is ook een béétje overdreven, vind je niet Surprised?
Ik vind het idee echt totaal niet slecht, en zoals Sarah al eerder heeft gezegd is het wel iets wat bij het dagelijks leven hoort Wink

Dat is niet overdreven, want als we gewoon alles aannemen waar mensen het over hebben als idee dan heb je na ander half jaar inmiddels wel een boel fora erbij. Vooral met zo'n RPG, want we hebben heel veel aan mensengebieden. Dan kun je ook "starbucks" toevoegen in plaats van te zeggen dat je in 't centrum naar de starbucks gaat? x']
Om nou alles toe te voegen dat bij het dagelijkse leven hoort.. Lijkt me ook niet echt handig. Ik weet niet hoe snel mensen op drama beginnen te geilen, maar vaak word er nauwelijks tot niet gepost.

Ik vind het wel overdreven hoor xd. Want lang niet ieder idee is goed genoeg. Maar ik zie het al, ben de enige die voor het idee is. En er zijn twee modjes en een admin tegen, dus ik stop er al mee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Optimism

Optimism


Posts : 111
Naam : RAAAAAAH 8D

Profiel
Naam: Optimism Soul
Partner: XDD
Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 6:59 am

Lyron schreef:
Sawyer schreef:
Lyron schreef:
Optimism schreef:
Lyron schreef:
Ik ben voor Smile
Vind de hierboven genoemde redenen een beetje.. ja, hoe moet ik het zeggen xd.. Slapjes? We kunnen het ook gewoon proberen, het gebied toevoegen zodat de mensen die dat leuk vinden daar kunnen posten, en het weer verwijderen wanneer het niet meer leuk is of zelfs laten staan. Zo'n erge hindernis zal het niet zijn, en wanneer het als een subforum onder Binnenstad of iets dergelijks word geplaatst zal het vele na een tijdje niet eens meer storen.
Dus tenzij het een te grote moeite is voor sommigen mag het gebied er van mij best zijn Surprised

Nou ja, voor mij, ik heb het al eens geprobeerd op TL. Er werd nauwelijks gepost :\ We kunnen nu ook wel alles toevoegen en verwijderen als het niet meer leuk is of gewoon laten staan. Uiteindelijk heb je dan 15 extra subfora waar niet meer in word gepost?

Maar toch ben ik altijd geweest van het 'verandering is goed' motto. En dat je dan 15 extra subfora heb waar niet meer in word gepost is ook een béétje overdreven, vind je niet Surprised?
Ik vind het idee echt totaal niet slecht, en zoals Sarah al eerder heeft gezegd is het wel iets wat bij het dagelijks leven hoort Wink

Dat is niet overdreven, want als we gewoon alles aannemen waar mensen het over hebben als idee dan heb je na ander half jaar inmiddels wel een boel fora erbij. Vooral met zo'n RPG, want we hebben heel veel aan mensengebieden. Dan kun je ook "starbucks" toevoegen in plaats van te zeggen dat je in 't centrum naar de starbucks gaat? x']
Om nou alles toe te voegen dat bij het dagelijkse leven hoort.. Lijkt me ook niet echt handig. Ik weet niet hoe snel mensen op drama beginnen te geilen, maar vaak word er nauwelijks tot niet gepost.

Ik vind het wel overdreven hoor xd. Want lang niet ieder idee is goed genoeg. Maar ik zie het al, ben de enige die voor het idee is. En er zijn twee modjes en een admin tegen, dus ik stop er al mee xD

Misschien ook wel een beetje, maar ja, je zegt nu dat we het ook kunnen proberen. Maar dat kunnen we met ieder idee toch wel? o.O "EEN WINKEL VOOR ZEEPJESSS" "Ja, kom, misschien posten er een paar mensen.." Of zo. XD
Je moet je niet door ons geïntimideerd voelen, je moet ons juist overtuigen over waarom het er wel zou moeten komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:06 am

Waarom niet veralgemenen tot een plek 'diensten'?
Daar vind je dan zowel ziekenhuis als politiekantoor als brandweer als.. desnoods post enzovoorts..? Dan zal er zeker wel meer gebruik van gemaakt worden, dan bij enkel 'ziekenhuis'.
Ik vind ook wel dat je bij ziekenhuis best verveeld kan worden; maar ergens is het niet overbodig.. Hoewel je inderdaad gewoon dat deel kan overslaan.,
ik ben voor én tegen dus.. xD Of gewoon besluiteloos, een neutrale persoon of iemand die geen kant durft te kiezen :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:09 am

Lyron schreef:
En er zijn twee modjes en een admin tegen, dus ik stop er al mee xD
Jeanine, je bent niet minderwaardig, muts xD
Dat ik toevallig de rang 'moderator' heb, wilt niet zeggen dat mijn stemmen gelijk dubbel tellen x') Ik ben nog precies dezelfde persoon als een maand geleden, toen ik de rang nog niet had; de enige verandering is, is dat wij als mod Ties kunnen helpen het forum op orde te houden en alles. Tot nu toe is er niet eens wat gewéest waarbij ik hem heb kunnen helpen, dus al had mijn rang meer zeggenschap dan heb ik niet eens kunnen bewijzen dat ik het waard was o.O

Maar om even terug te komen op het ziekenhuis... xD
In mijn ogen is het gewoon niet nodig x') Ik vind dat je zoiets kan aanmaken in het centrum, aangezien ik niet denk dat het een plek is waar veel geRPGd zal worden: misschien ook omdat ik er zelf niet snel zou posten.. Wink Voor plaatsen die eruit springen en waarvan ik wél denk dat er veel geRPGd zal worden (ook al zou het ook in het centrum kunnen vallen, of onder de school..) zal ik dan ook zeker 'voor' stemmen.. Maar ik vind dit gewoon minder nut hebben; ik denk dat het niet heel veel meer toevoegt aan het forum, op wat mensen in rolstoel en gebroken ledematen na Razz

Dat het jou leuk lijkt is dan ook jouw mening, jouw kijk hierop... En daar mag je best voor uitkomen Laughing Zoals Abi zegt moet je ons juist proberen te overtuigen.. Very Happy Want ik zou het zéker leuk vinden als er meer gebieden op Monica kwamen, daar ben ik altijd voor in =) Maar een ziekenhuis... tsjaa, check deze & mijn vorige post waarom ik dat minder geschikt vind x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr okt 29, 2010 7:44 am

Emilie schreef:
Waarom niet veralgemenen tot een plek 'diensten'?
Daar vind je dan zowel ziekenhuis als politiekantoor als brandweer als.. desnoods post enzovoorts..? Dan zal er zeker wel meer gebruik van gemaakt worden, dan bij enkel 'ziekenhuis'.
Ik vind ook wel dat je bij ziekenhuis best verveeld kan worden; maar ergens is het niet overbodig.. Hoewel je inderdaad gewoon dat deel kan overslaan.,
ik ben voor én tegen dus.. xD Of gewoon besluiteloos, een neutrale persoon of iemand die geen kant durft te kiezen :d

Politiebureau, brandweer, ziekenhuis in één forum lijkt me nog te weinig nieuws brengen. Bij de brandweer komt echt helemaal niemand, als RPGer wil ik ook niet dat er iemand is die brand laat ontstaan in een bepaald gebied, omdat dit ook afbraak doet voor anderen. Stel dat er brand is in Zanzibar, dan kan iemand anders daar niet vrolijk feesten.
Politiebureau? Vraag een beetje om je heen en tel hoeveel mensen, hoe vaak op het politiebureau hebben moeten komen. Als wij realistisch RPGen zal ook het politiebureau zowat uitgestorven zijn.
Ziekenhuis - om terug bij af te zijn - zijn de meeste mensen onder de twintig niet vaker dan enkele keren geweest. Als we realistisch zijn zal dit dus ook uitgestorven zijn.


Jeanine, in Monica High telt mijn mening echt niet meer dan de jouwe. Ik weet hoe het is als de admin niets geeft om de mening van anderen, dat wil ik hier niet hebben. Ik ben zeker bereid om iets toe te voegen wat me een slecht idee lijkt, als ik de enige ben die dit slecht lijkt. Kortom, blijf komen met je mening!

Zolang je het maar niet met mij oneens bent! Krapje x]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr nov 05, 2010 3:52 am

Alain schreef:

Politiebureau, brandweer, ziekenhuis in één forum lijkt me nog te weinig nieuws brengen. Bij de brandweer komt echt helemaal niemand, als RPGer wil ik ook niet dat er iemand is die brand laat ontstaan in een bepaald gebied, omdat dit ook afbraak doet voor anderen. Stel dat er brand is in Zanzibar, dan kan iemand anders daar niet vrolijk feesten.
Politiebureau? Vraag een beetje om je heen en tel hoeveel mensen, hoe vaak op het politiebureau hebben moeten komen. Als wij realistisch RPGen zal ook het politiebureau zowat uitgestorven zijn.
Ziekenhuis - om terug bij af te zijn - zijn de meeste mensen onder de twintig niet vaker dan enkele keren geweest. Als we realistisch zijn zal dit dus ook uitgestorven zijn.

Net of iedereen naar een dierentuin gaat...
Denk dat iedereen al een paar keer naar het ziekenhuis is geweest. Bezoek en voor je eigen.
Denk dat het best realistisch is dat er een paar topics zijn in het ziekenhuis/ziekenboeg...

Ziekenhuis/ziekenboeg is een plek waar je best goed kunt rpg'en. Als studenten kun je daar stage lopen, bijbaantje hebben. Daarnaast als je gewond bent, operatie nodig hebt etc.

Maar je kunt ook (nep) famillie tegen het lijf lopen. Dan kom je toevallig een mede student tegen en voila het rpg'en is begonnen.
Vind het opzich best een goede toevoeging gezien, zolang je creatief bent, een nuttig rpg-plek. Niet noodzakelijk maar zeker intressant voor de toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimevr nov 05, 2010 5:10 am

Ik weet niet hoor, maar als jouw karakter een operatie krijgt, is het dan iets wat je wil beschrijven?

Integendeel tot dat je door de dierentuin loopt, wat wel degelijk leuk te beschrijven is, waar je wel degelijk oude familie tegen kan komen en waar de meesten ook nog eens liever zullen stage lopen. (Laatste geen feit, maar denk dat je dat wel aan kan nemen x])

De weinige mensen die hun karakter in het ziekenhuis willen laten liggen kunnen prima zeggen dat er in het centrum een ziekenhuis staat. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 6:27 am

Alain schreef:
Ik weet niet hoor, maar als jouw karakter een operatie krijgt, is het dan iets wat je wil beschrijven?

Integendeel tot dat je door de dierentuin loopt, wat wel degelijk leuk te beschrijven is, waar je wel degelijk oude familie tegen kan komen en waar de meesten ook nog eens liever zullen stage lopen. (Laatste geen feit, maar denk dat je dat wel aan kan nemen x])

De weinige mensen die hun karakter in het ziekenhuis willen laten liggen kunnen prima zeggen dat er in het centrum een ziekenhuis staat. Wink
Laten ligge? Je kunt ook je sleutelbeen laten goed zetten. Mag je mteen weer het ziekenhuis uit. Net zoals bij sommige sportblessures. Van geneuksde enkel tot een verrekte hamstring. Hiermee kun je opzich leuk mee rpg'en, toch?

Krukken, roelstoel allemaal rpg matriaal. Ow en je kunt jezelf ook op SAO's laten controleren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:19 am

Steve schreef:
Alain schreef:
Ik weet niet hoor, maar als jouw karakter een operatie krijgt, is het dan iets wat je wil beschrijven?

Integendeel tot dat je door de dierentuin loopt, wat wel degelijk leuk te beschrijven is, waar je wel degelijk oude familie tegen kan komen en waar de meesten ook nog eens liever zullen stage lopen. (Laatste geen feit, maar denk dat je dat wel aan kan nemen x])

De weinige mensen die hun karakter in het ziekenhuis willen laten liggen kunnen prima zeggen dat er in het centrum een ziekenhuis staat. Wink
Laten ligge? Je kunt ook je sleutelbeen laten goed zetten. Mag je mteen weer het ziekenhuis uit. Net zoals bij sommige sportblessures. Van geneuksde enkel tot een verrekte hamstring. Hiermee kun je opzich leuk mee rpg'en, toch?

Krukken, roelstoel allemaal rpg matriaal. Ow en je kunt jezelf ook op SAO's laten controleren Very Happy

Correctie: SOA's Wink [seksueel overdraagbare aandoening , ter info ;D ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:43 am

@ Sophia: Correctie: SOA (SOA schrijf je niet in meervoud Wink )


Steve schreef:
Laten ligge? Je kunt ook je sleutelbeen laten goed zetten. Mag je mteen weer het ziekenhuis uit. Net zoals bij sommige sportblessures. Van geneuksde enkel tot een verrekte hamstring. Hiermee kun je opzich leuk mee rpg'en, toch?

En het lijkt jou leuk om te RPGen dat je een gipsje om je been krijgt? In het geval van ja, doe dat dan gewoon in het centrum. Zo veel personen heb ik nog niet gezien die naar het ziekenhuis gingen.


Steve schreef:
Krukken, roelstoel allemaal rpg matriaal.

Met krukken en rolstoel ga je uiteindelijk toch naar slaapvertrek?


Steve schreef:
Ow en je kunt jezelf ook op SAO's laten controleren Very Happy

Altijd zorgen dat je een regenjas bij je hebt als er donkere wolken vormen! ^^


Laatst aangepast door Alain op za nov 06, 2010 7:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Renesmé

Renesmé


Posts : 11

Profiel
Naam: Renesmé Gagnon
Partner: Single
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:47 am

Alain schreef:
Steve schreef:
Laten ligge? Je kunt ook je sleutelbeen laten goed zetten. Mag je mteen weer het ziekenhuis uit. Net zoals bij sommige sportblessures. Van geneuksde enkel tot een verrekte hamstring. Hiermee kun je opzich leuk mee rpg'en, toch?

En het lijkt jou leuk om te RPGen dat je een gipsje om je been krijgt? In het geval van ja, doe dat dan gewoon in het centrum. Zo veel personen heb ik nog niet gezien die naar het ziekenhuis gingen.


Steve schreef:
Krukken, roelstoel allemaal rpg matriaal.

Met krukken en rolstoel ga je uiteindelijk toch naar slaapvertrek?


Steve schreef:
Ow en je kunt jezelf ook op SAO's laten controleren Very Happy

Altijd zorgen dat je een regenjas bij je hebt als er donkere wolken vormen! ^^
_0- ,sommige vinden dat ze er niks door kunnen voelen :'9
op SOA's laten testen lijkt me niet echt fijn als je man bent,ik las dat er een wattenstaafje in gaat X'D
Bwahaha lekker is dat dan,er hoort niets in te gaan x'3
Alleen bij ons :}
*spreekt voor reden tegen omdat het niet kan laten Sssht... *
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:51 am

Dat eerste kan altijd. Maar sommige mensen zijn niet zo creatief Hungry (subforum ind ik dat het zowiezo dan moet zijn mocht het ooit komen. Wat niet per se snel hoeft te zijn.)


Over tweede, ja dat kun je doen nadat je naar het ziekenhuis bent geweest Angel

Derde, regenjassen zorgen er wel voor dat je de regen niet zo fijn voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:59 am

Steve schreef:
Dat eerste kan altijd. Maar sommige mensen zijn niet zo creatief Hungry (subforum ind ik dat het zowiezo dan moet zijn mocht het ooit komen. Wat niet per se snel hoeft te zijn.)


Over tweede, ja dat kun je doen nadat je naar het ziekenhuis bent geweest Angel

Eetcafé de Sjaak maakt deel uit van het Centrum als ik post dat ik in de Sjaak ga eten. Dat wil niet zeggen dat ik er direct een forum voor nodig heb. Net zoals het eetcafé valt het Ziekenhuis zolang nog onder het Centrum.



Steve schreef:
Derde, regenjassen zorgen er wel voor dat je de regen niet zo fijn voelt.

Als je wolken ziet, check dan van te voren even of het ook gaat onweren, heb je geen zin hebt in de regenjas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Ziekenhuis/Ziekenboeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis/Ziekenboeg   Ziekenhuis/Ziekenboeg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ziekenhuis/Ziekenboeg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: