Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Feestje!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 9:38 am

Net zoals de meeste jongeren, was Zac zo het feesttype, alleen was drank bij hem nooit te vinden, hij bleef het liefst nuchter, dan kon hij nog meer plezier beleven. Hij had geen dorst en er werd goede muziek gedraaid dus waagde hij zich op de dansvloer om te dansen, hij kon dit wel aardig, maar niet dat hij een expert was. Hij danste verder tot uiteindelijk het liedje gedaan was, dan ging hij naar de bar voor een alcoholvrije cocktail, dat zou er nu wel inkunnen. Enkele mensen keken hem aan terwijl hij zijn cocktail aannam maar hij negeerde hen, hij had al genoeg aandacht naar hem getrokken deze avond, nu wou hij nog even genieten voor hij weer naar Monica High moest.
Daar had hij geen zin in, buiten sport, dat was het leukste aan deze school, je kon je eigen sport beoefenen, hetgene wat je graag deed en voor Zac was dat: voetbal. Hij deed dat al van kleinsaf en hij deed het goed, hij was niet de beste maar hij kon gewoon goed voetballen. Hij zuchte eventjes en daarna kieperde hij heel de cocktail door zijn keelgat en hij keek even rond, wat zou een babbel nu toch leuk zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 10:18 am

Een blond meisje stond pal in het midden van de club. Haar vrienden hadden haar gesloost omdat zij weer de meeste aandacht kreeg om de een of andere reden. 'Snobs,' Dacht ze. Maja bewoog zich maar mee op de beat van het liedje om niet echt optevallen tussen de andere mensen. Maar zodra ze er genoeg van had duwde ze iedereen al dansend op zij en ging bij de bar staan naast een jongen. Kort keek ze naar haar rechter schouder waar een tattoo op stond, die had ze gezet toen ze onder invloed was van iets en dan nog onder dwang. Ach ja, het was best wel mooi geworden vond zij zelf. 'Een mojito,' Sprak ze met haar zachte maar toch wel krachtige stem. De man fronste even, zelfs hij was verbaasd van haar stem. Uiteindelijk kreeg ze haar drankje. Voor een moment keek ze op zij en glimlachte vriendelijk naar de jongen die misschien een jaar ouder was als zijzelf.
'Hé, ik ben Maja.' Zei ze vriendelijk en even bekeek ze hem. Hij was niet mis dat moest ze toegeven. Even keek ze achterom en zag haar groepje vriendinnen vies naar haar kijken. 'What the hell is hun probleem.' Gromde ze tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 10:26 am

Zac was even uit zijn trance ontwaakt toen hij een meisje naast hem zag en vriendelijk 'Hé, ik ben Maja' zei. Zac antwoordde "Hallo, ik ben Zac. En ik heb een terende vinkenhekel aan mijn naam". Hij moest even lachen omdat de meeste dan dachten dat hij 'een zak' was, maar dat was hij tot hun grote spijt niet. "Schol" zei hij toen hij zag dat ze een mojito kreeg van de barman. Hij hief zijn glas en klonk het zachtjes tegen Maja haar glas. "Zit jij ook op Monica?". Hij hoorde haar wat grommen toen ze achterom keek en hij volgde haar blik, het bleek dat een groepje meiden haar vies aan het bekijken waren "Hebben ze een probleem met jou of zo?". Hij keek Maja met een vragende blik aan, misschien was het zijn schuld, wie weet...
Hij zuchte weer eens en dronk van zijn cocktail. Zuchten was inderdaad iets wat hij vaak deed als hij zich verveelde, zijn blik ging nog steeds onderzoekend naar Maja, hij bekeek haar van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 10:37 am

Maja draaide zich weer naar hem toe en grijnsde. 'Valt wel mee hoor. Die van mij is erger omdat er zo'n guur tekenfilm figuurtje Maja heet. Maja de bij or something.' Zei ze droogjes tegen hem en glimlachte even. Kort nipte ze van haar mojito en keek hem kalmpjes aan. 'Trek je van hen niets aan. Ze hebben me geloost op de dansvloer, denk dat ze vonden dat ze te weinig aandacht kregen ofzo.' Reageerde ze droogjes en keek nog even om en rolde met haar ogen. Dat waren een keer echte snobs ofzo. Maja kreeg een hekel aan haar vriendinnen, hoogstwaarschijnlijk omdat die kindjes lid waren van het cheerteam. Hatelijke mensen gewoon. Soms waren het irritantste mensen van de gehele school, en heel soms waren ze dan weer poeslief. Ach voor haar konden ze de boom in. 'Ooh en ja ik zit op Monica.' Zei ze met een big smile op haar gezicht en streek even haar felle blonde haren uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 10:45 am

Zac wreef over zijn armen en hoorde dan dat Maja haar naam erger vond, dat deze afkomstig was van een guur tekenfilmfiguurtje Maya de bij. Daar moest hij toch even om lachen "Haha mij noemen ze wel eens een zak omdat ik Zac heet, ach ja, hun probleem, niet het mijne.". Hij streek net op hetzelfde moment door zijn haren toen ze zei dat ze op Monica zet "Onwijs hip, ken ik tenminste al één iemand". Hij zette een brede grijns op en keek dan weer naar die vriendinnen van haar "Ik vind jouw vriendinnen eruit zien als verwende nestjes, zijn hun ouders stinkend rijk dat ze alles op een plateautje geserveerd krijgen? Of zouden ze dat van hun rijke 'loverboy' krijgen? Dat is zowat wat ik me afvraag, heb het niet zo op snobs. Ik kan hen gewoon niet uitstaan". Zelf was Zac simpel gekleed, een t-shirt met korte mouwen, een stevige legerbroek en aan zijn voeten stevige combatboots. Dat was Zac, niemand kon hem veranderen, ze moesten hem maar accepteren zoals hij was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 10:55 am

'Ach, een loverboy kunnen ze niet krijgen. Dus ik gok op je theorie van die rijke oudertjes.' Zei ze tegen hem en haalde haar schouders droogjes op. Rustig keek ze hem aan en glimlachte even. Maja zelf was niet echt verwend, al waren haar ouders ook wel 'rijk'. Zij had haar eigen stijl, haar eigen sport. En haar eigen leven, in tegenstelling tot die andere kindjes hier. Ze was een eerste klas versie van zichzelf, geen tweede klas versie van een ander. Maja had haar eigen stijl, dit was haar tijd en niemand zou die doen ophouden. Simpel omdat ze dat niet toe liet, en moest het gebeuren zou ze ervoor gaan knokken. Nee, ze ging geen gevechten uit de weg. Met niemand. Daarom vond ze haar tatoeage juist wel stoer. Omdat er rondom het hartje de tekst I fear nothing stond. Dat was iets wat honder procent klopte voor haar. Dus ze was er eigenlijk wel trots op dat ze hem toch had ookal was ze onder invloed van iets geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimewo aug 11, 2010 11:04 am

"Haha, mij ook niet. Al waren ze de laatste grieten op aarde, gelukkig zijn ze dat niet."zei Zac en hij moest lachen om zijn antwoord. Hij merkte de tatoeage van Maja op en hij liet de zijne zien "Heb er ook een"zei hij rustig met een glimlach. Maja had ook een eigen stijl, dat merkte hij. Ook hij had een eigen stijl, hij had een hele garderobe met legerbroeken, vond hij stoer. Maar ook hij had een trainingspak, een wit, met een bijpassende vest. Hij deed graag aan lopen. Hij had ook een voetbalspak, moest ook wel, voetbal was zijn sport. Hij las het tekstje rond Maja's tatoeage 'Fear nothing' zou vast wel bij haar passen, zelf had Zac chinese tekens op zijn arm. Waardat hij de betekenis niet eens meer van wist, soms kon hij wel eens vergeetachtig zijn. Ook typisch Zac, hij vergat sommige dingen tot ergernis van zijn oude vrienden die hem hadden laten vallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 12:46 am

Maja grinnikte even en keek dan naar zijn tatoeage. Die was eigenlijk best wel nice. Kort streek ze door haar haren en dronk nog wat van haar mojito. Dan stak ze haar hand uit naar hem. 'Zullen we die kindjes daar eens wat opjutten?' Zei ze met een grijnsje. Voorzichtig nam ze zijn hand vast en trok hem mee op de dansvloer. Rustig begon ze met hem te dansen. Haar vriendinnen keken haar met een jaloerse blik aan en draaide zich dan geirriteerd om en begonnen weer te roddelen tegen elkaar. Hoofdonderwerp: Maja en Zac. 'Dus welke sport volg jij op Monica?' Vroeg ze droogjes aan hem en danste dan ook verder en nog steeds had ze zijn hand vast. De blacklights schoten aan en meteen viel haar witte broek extra hard op daardoor, zelfs haar haar reageerde op de blacklights.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 3:34 am

Zac werd opeens vastgenomen om te dansen door Maja, hij schrok even maar ging daarna mee. Inderdaad die vriendinnen van Maja waren over hem en haar aan het roddelen. Hij begon ook rustig op het ritme te dansen, hij hield haar hand ook vast en daarna kwamen de blacklights die Maja helemaal lieten opvallen. Hij keek even rond, ze was niet de enige. Hij grijnsde eventjes "Nu ben je lekker opvallend", grapte hij maar niemand keek echt naar haar, buiten haar roddelende vriendinnen. Hij hoorde dan de vraag van Maja en moest even nadenken, zou hij het wagen te zeggen? Natuurlijk, waarom ook niet hé?. Hij haalde diep adem en zei dan rustig: "Welke sport ik doe? Voetbal. En jij?". Hij wist dat de meeste meisjes niet echt van voetballers hielden maarja, je moest hem nemen zoals hij was. Hij keek Maja rustig aan en wachtte op antwoord van zijn gestelde vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 3:45 am

Maja keek hem droogjes aan. 'Zat ik nu echt op te wachten nog eens lekker opvallen.' Reageerde ze even droog. Er was een grijns op Maja's lippen te zien, en tot nu toe had die er nog niet vaak opgestaan hier. 'Voetbal? Nice. Dan zijn we met twee.' Zei ze vriendelijk en danste dan lekker verder. Kort schoot haar blik naar die zogenaamde vriendinnen en rolde ze met haar ogen. Dat was nu een perfect voorbeeld van geen leven hebben. Merendeel van hun was toch zo fake als maar zijn kan. 99 procent van hun kop kon je zo verwijderen met een nat doekje. Er zat wel 1 kilo make up op hun koppen. Terwijl zij praktisch alleen maar mascara en zo nu en dan eens wat oogpotlood droeg. En dan was zij degene die alle aandacht naar zich toe trok. Ach ze konden barsten. Maja had hier nu al een andere vriend en vele zouden waarschijnlijk nog gaan volgen. Allesins als Zac haar als een vriend zag. Maar iets aan hem vertelde haar toch van wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:02 am

"Je valt niet op, de schminkpopjes vallen op"zei Zac en hij zag een aantal jongens Maja's vriendinnen uitlachen. Hij haalde zijn schouders op en danste verder met haar. Even later kwam een slow nummer en hij duwde Maja zachtjes tegen zich aan "Gewoon eens dans Maja, geen zorgen. Hij zag Maja's blik weer naar haar vriendinnen gaan "Laat die fakers zonder leven maar"zei hij zachtjes en hij slowde met haar verder.
Hij vond het best wel leuk, zo eens dansen met iemand die hij als maatje beschouwde. Toen ze sprak over het feit dat ze ook voetbal speelde, klaarde hij al helemaal op "Mede-voetballer? Leuk".
Hij grijnsde en keek haar eventjes aan, misschien zou Monica toch nog een leuke school worden. Hij genoot gewoon verder van de muziek die gedraaid werd en hij ging mee op het ritme, zoals het hoorde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:18 am

Maja werd zachtjes tegen hem aangetrokken. Dit was toch puur om het slownummer. Allesins dat dacht ze toch. Uit gewoonte plaatste ze haar hoofd tegen zijn borstkast en begon zachtjes met hem mee te dansen. 'Ik heb nu iemand beters.' Fluisterde ze zachtjes tegen zijn borstkast. Voor een moment sloot ze haar ogen. Net op die tijdspanne kwam er een meisje van die groep die het blijkbaar beu was tussen de mensen vandaan en trok haar ruw weg bij Zac en duwde haar vervolgens op de grond. Maja knalde op de grond, en toch stond ze al snel weer overeind en vernauwde haar ogen tot spleetjes. 'Denk je nu echt dat ik bang ben om te vechten tegen jou. Ah zo lief dat je dat denkt.' Zei ze spottend. Maar vlak na die woorden voelde ze een harde klap tegen haar wang. Oh, dit was voor haar de druppel. Meteen balde ze haar vuist en stompte het meisje hard in haar maag. Vervolgens kwam de rest van haar vriendinnetjes erbij staan en allemaal om de beurt begonnen ze haar op haar gezicht te slaan. Maja begon lichtjes te trillen van woede, ze zat in elkaar gedoken tussen de groep meisjes. Maar toch kon ze zich recht duwden en knalde meteen een meisje tegen de grond. 'Laffe kinderen, in groep kunnen jullie het wel hé.' Gromde ze. Maar voor ze het zelf wist voelde ze twee grote handen onder haar schouders en werd ze buiten gegooid. Maja keek even naar de mensen die in de rij stonden om binnen te gaan en wandelde dan naar een bankje. Haar lip was open geslaan en op haar wang zat een vrij grote kras die bloede. Voor de rest had ze nog niets, maar morgen zouden er wel nog blauwe plekken bijkomen. Gezellig. Ze wou weer naar binnen voor Zac maar werd toch niet meer binnengelaten waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:28 am

Zac zag hoe ze weggetrokken werd en geslagen werd door een hoop meisjes. Hij gromde en nam 2 meisjes en trok ze naar achteren. Maar helaas was hij te laat, Maja werd eruit gesmeten en de meisjes niet. Hij gromde nog eens en keek de twee leidsters aan "Wat hebben jullie tegen haar?". Hij sleurde hen naar buiten en natuurlijk volgde de anderen ook. Hij duwde hen tegen een muur en sprak met een dreigende gesmoorde stem "Niemand doet haar nog wat kwaad, anders hebben jullie problemen.". Zac werd er niet uitgesmeten, hij stond immers buiten. Opeens kreeg hij een stamp waar hij het liever niet had en hij kneep zijn ogen dicht. Hij vermande zich en hij duwde het meisje dat gestampt had hard tegen de vlakte "Durf dat... Nog een keer te doen en dan zweer ik je dat het je beste dag niet gaat zijn.". Hij duwde de andere meisjes omver en zag dan Maja zitten. Langzaam zette hij zich naast haar "Alles ok?". Hij keek haar aan en haalde een papieren zakdoekje uit zijn zak dat hij zachtjes tegen haar kaak hield. "Dat geneest wel weer" mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:36 am

Maja zag dat de ophef buiten nog niet was opgehouden. Ditmaal was het Zac tegen die groep kleine kindjes. Ze besloot maar niet er naar toe te gaan en ademde even pijnlijk in. Die meiden hadden lekker met hakken in haar ribben liggen boren en dat was niet echt het gezelligste. Opeens voelde ze iets zacht op haar wang. Kort prikte het, maar het boeide niet voor haar. 'Buiten de pijn is alles in orde' Zei ze tegen hem. Pijn was haar vrijwel erg goed bekend dus dat voelde ze op sommige momenten niet echt meer. 'En met jou, ik bedoel die trap moet toch wel pijn hebben gedaan.' Zei ze met een vrij kleine grijns op haar gezicht. Maja's hand ging naar het papieren doekje, al snel voelde ze de warme hand van Zac en meteen liet ze haar hand weer op haar schoot vallen. 'Dankje trouwens.' Mompelde ze wat en voelde nu ook over haar kin een klein straaltje bloed lopen wat afkomstig was van de wonde op haar lip. Allemaal heel leuk. Domme kinderen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:45 am

Hij wist dat Maja pijn had, had Zac nu ook. Hij voelde haar hand op het zijne, maar die was al snel weg. Hij hoorde wat ze zei en hij knikte "Incasseren hé Maja, inderdaad het doet pijn, maar ik kan heel wat incasseren, en dat groepje heeft nog meer pijn, gebroken trots, heel hun make-up naar de vaantjes, nu zien ze er niet uit, drama!" zei hij vol sarcasme en hij begon daarna te lachen.
Hij depte daarna Maja's lip schoon tot er geen bloed meer te bespeuren was. Hij hoopte dat hij goed werk had geleverd. Hij keek haar aan "Ik heb desnoods ook nog wat pijnstillers in mij zak moest dat nodig zijn. Heb ik altijd wel genoeg van, geen zorgen. Hij keek Maja nog steeds aan, hopend dat het al wat beter ging. Die meisjes waren nergens meer te bespeuren, vast hun verwondde gezichtje gaan volsmeren met troep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 4:51 am

Maja sloot voor een moment haar ogen en voelde dan dat haar lip werd proper gedept. 'Hoeft niet hoor, ik kan wel wat hebben.' Zei ze zachtjes tegen hem en legde haar beiden armen om haar buik heen zodat ze de pijn die ze aan haar ribben had wat kon weg moffelen. Al was dat praktisch toch onmogelijk. Kort keek ze naar Zac en grijnsde even. 'Komop, ik speel voetbal met jongens. En de meeste zijn schenestampers, dan moet je wel wat kunnen verdragen.' Zei ze droogjes en keek kalm voor zich uit. Echt vrij veel wist ze niet meer te zeggen, want al het nodige was naar haar zin al allemaal gezegd. Een pijn scheut schoot door haar rug heen, vast afkomstig van een trap die ze daarop had gekregen. Niets ernstigs waarschijnlijk. En zo wel dan konden die kindjes gaan betalen voor de ziekenhuis kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 5:05 am

"Natuurlijk kan je wat hebben, voetballers kunnen wel ergens tegen dat weet ik"zei Zac met een grijns en hij smeet de inmiddels rode zakdoek weg en hij gaf haar een schouderklopje. "Die trutjes zullen niet terugkomen zolang ik er ben". Hij lachte, hij wou haar wat moed geven. Hij zag hoe ze haar armen rond haar middel sloeg "Dat gaat wel over" mompelde hij zachtjes en hij geeuwde eens, het was al best laat.
Niet dat dat hem kon schelen, hij ging zo laat naar zijn kamer als hij wou, hij had een tweepersoonskamer, maar ja, niemand wou vast bij hem intrek nemen, dat stond vast. Hij keek eventjes naar de lucht maar dan weer naar Maja. Ook hij was even zijn tong verloren, de conversatie was dus even vastgelopen, maar stilte was ook wel fijn dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimedo aug 12, 2010 5:11 am

Maja legde zijn hoofd tegen zijn schouder en zuchte even. Juist, ze moest nog zien met wie ze op de kamer kwam te liggen. Hopelijk met geen snobs. Daar had ze geen zin meer in na vanavond. Plus, als ze dan toch een domme kamergenote had jaagde ze die wel weg met haar muziek. Daar was ze aardig goed in, volgens haar ouders als ze zelf hen kon wegjagen uit het huis. Ach, dat werd nog zien bij wie ze sliep. Jongens en meisjes werden hier hoogstwaarschijnlijk toch gescheiden van elkaar, daar was ze wijd zeker van. Anders zou ze het toch wel wat raar vinden. Want zoiets zou waarschijnlijk toch niet goed aflopen. Ach ja, dat werd nog gewoon zien. Het gene wat ze wel wist was dat ze een kamer deelde met iemand, al had ze het liever anders gezien hier. Maar daar viel nu niets meer aan te veranderen op het moment. 'Hmmm, ze smijten altijd de verkeerde buiten.' Zei ze zachtjes en keek naar de deur van de Zanzibar. Boven de deur stond in nean letters de naam van de club, soms was het wel een cool zich met de juiste inval van het licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimevr aug 13, 2010 6:49 am

Zac dacht na, hij vroeg zich af of hij een toffe kamergenoot kreeg die wat van voetbal wist. Hij steunde met zijn hoofd op zijn vuist en hij zuchte voor de zoveelste keer nog eens. Hij richtte dan zijn blik op Maja die ook diep in gedachten was. Opeens zei ze zomaar 'Hmmm, ze smijten altijd de verkeerde buiten'.
Hij knikte zachtjes "Ja inderdaad, de leukste meisjes smijten ze altijd buiten.".
Hij knipoogde naar haar en volgde dan haar blik naar de neonletters van de bar, inderdaad dat kon cool zijn met de juiste lichtinval. Hij keek dan weer naar Maja, hij grijnsde en keek dan weer naar de bodyguards van de club die hem vernietigend aankeken. Hij grijnsde naar hen, ze konden hem hier niets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimevr aug 13, 2010 6:56 am

Maja keek opeens vrij verast op en beet kort op haar onderlip. Zachtjes kleurde haar wangen rood en even keek ze naar de grond. Zac was best wel een aardige gozer. 'Zo leuk ben ik niet hoor. Geloof me maar.' Zei ze droogjes tegen hem en rekte zich dan ook even uit en sprong dan recht. Kort keek ze naar de uitsmijters die ziedend naar Zac keken en heel droog waaide ze naar hun. 'Stelletje idioten ook.' Mompelde ze wat inzichzelf en keek dan weer naar Zac. Kort greep ze naar haar mobiel en staarde even naar de foto die op de display stond. Zijzelf, haar zus en haar moeder. De dag voor ze naar hier kwam. Een dag die ze niet gauw ging vergeten, ze waren me zijn drieën gaan shoppen en daarna wat gaan eten. 'Eigenlijk. Vanwaar kom je eigenlijk?' Vroeg ze nieuwschierig aan hem en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimevr aug 13, 2010 7:12 am

Zac keek naar Maja en grijnsde "Natuurlijk ben je leuk, je doet tenminste aardiger dan die sletjes van een vriendinnen die je hebt.".
Hij gaf haar een zacht schouderklopje en zag hoe ze haar gsm bovenhaalde. Ze staarde naar een foto en Zac grijnsde "Mooie foto. Je staat er heel mooi op, wanneer is die genomen?".
Hij keek hoe ze naar de bodyguards zwaaide en hij deed mee, dat maakte hen nog kwader. Dat leek Zac alleen maar te amuseren. Hij kreeg dan een vraag van Maja naar zijn hoofd geslingerd "Vanwaar ik kom? Lake View, South Carolina". Hij keek haar trots aan, hij was trots op zijn afkomst, dat was zeker "En jij?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:22 am

'Nee joh, ik ben niet leuk.' Zei ze droogjes tegen hem en keek even naar de grond. Zac was blijkbaar heel zeker van zijn stuk dat ze 'leuk' was. Weer ging haar blik naar de foto en ze zuchte even. 'De dag voor ik hierheen werd gebracht.' Zei ze en haalde haar schouder even op. Het was zo irritant op sommige momenten dat ze hier was en niet bij haar thuis. 'Brooklyn.' Zei ze rustig tegen hem en keek hem met een glimlachje aan. Binnenkort was het gala ding van Monica. Daar had ze echt geen zin in op het moment. Gewoon omdat die bitches hier dan toch alles deden zodat alle aandacht op hun was gevestigt. Irritant gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:45 am

"Natuurlijk wel". Zac dacht eventjes na en herinnerde zich dan het galabal. Man, daar had hij echt geen zin in, omdat hij geen date had. Hij keek dan weer naar Maja en zag wat ze zei "Arme jij, je mist je familie vast wel niet?". Hij gaf haar een welgemeende knuffel en grijnsde dan toen hij eenmaal losliet "Ik dacht wel dat je dat kon gebruiken.".
Als die trutten alle aandacht op hun vestigden zorgde Zac ervoor dat ze werden uitgelachen. Hij grijnsde eventjes en keek dan naar de lucht.
"Zeg Maja, wat vind jij ervan dat er een galabal is?"vroeg Zac opeens, ze wou haar mening van dit event van Monica High wel weten.
Hij vond het opzich wel leuk, maar hij had geen date...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimeza aug 14, 2010 7:50 am

Opeens kreeg ze een knuffel van hem en glimlachte even toen ze weer werd losgelaten door hem. 'Ach, ik zie hun wel weer met de eerst volgende vakantie.' Zei ze tegen hem en glimlachte even. Een tijd keek ze voor zich uit tot hij opeens vroeg wat zijn van dat hele gala gebeuren vond. 'Wel, opzich is het wel heel leuk en aardig enzo. Buiten dan als er zo van die aandachtstrekkers zijn.' Zei ze kalm tegen hem en rekte zich daarna even uit. Maja bergde haar mobiel weer op. Kort schoot haar blik naar enkele mensen die buiten kwamen en haar vuil bekeken. Duidelijk rolde ze met haar ogen. Irritante wichten ook. Als ze kon wrong ze hem de nek om. Kort beet ze op haar tanden en snoof dan even. 'Heeft meneer eigenlijk al een date?' Vroeg ze geinteresseerd aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitimeza aug 14, 2010 8:16 am

Maja glimlachte toen ze van Zac een knuffel kreeg, dat was al een goed voorteken. "Ik ben blij voor jou, de mijne willen niet eens meer tegen me spreken." hij lachte en keek weer naar Maja.
"Ik vind het gala opzich ook wel een fijn gebeuren, er onstaan dan banden, soms zelfs koppeltjes, ik vind dat wel leuk voor diegenen waarbij dat gebeurt". Daar was hij oprecht in, dat vond ij echt wel leuk voor die gelukkigen. Hij keek dan weer naar Maja die vroeg of hij al een date had "Nee dat hij heb ik nog niet", hij schudde daarbij zachtjes zijn hoofd en hij grijnsde.
"Heb jij dan al een date?" hij lachte terwijl hij dat vroeg en hij keek Maja geïnteresseerd aan. Hij wachtte op een antwoord en begon langzaam met zijn handen te trillen. Hij was best zenuwachtig, hij had dat nog nooit gedaan, een galabal, dat was compleet nieuw voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feestje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestje!   Feestje! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feestje!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feestje =3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: