Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rood (Rood vs. Zwart)

Ga naar beneden 
+6
Ruby
Jazlyn
Emble
Ceveriche
Ian
Alain
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 3:44 am

Alain heeft ruzie gekregen met Kenneth. Alain maakte Kenneth belachelijk wegens zijn alternatieve kledingsstijl en Kenneth kon dit niet waarderen. Hij besloot een groep op te richten die zich tegen de huidige populariteit keerde, de groep kon je herkennen aan de zwarte banden om hun rechterbovenarm. Wanneer Alain dit had opgemerkt reageerde hij direct een rode band om zijn rechterbovenarm en besloot voor zijn eigen groep leden te ronselen. Zal het uit de hand lopen of langzaam maar zeker wegvagen? Sluit jij je aan bij de alternatieven of de populairen?



Rood

Bijnamen: De Monica's, de populairen, de rooien.
Uiterlijke kenmerken: Rode banden om hun bovenarm, geen blauw in de kleding en geen alternatieve uiterlijke kenmerken.
Sociale kenmerken: Jezelf en je lichaam goed verzorgen, geen stank! Mensen met een uiterlijk niet naar de norm zijn minder belangrijk. Zelfverzekerd.
Tegen: Kenneth's groep, Pacific High, Canadesen, emo's, gothic's.
Voor: Een mooi uiterlijk, fatsoenlijke kleding, uitgaan en de mooie mensen op Monica High School.

Leden:
Alain
Ian
Chloë
Jazlyn
Steve
Brooklyn
Damian
Sarah


Laatst aangepast door Alain op ma okt 18, 2010 3:15 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 3:47 am

Ik sluit me aan bij Rood >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 3:51 am

Mag ik me met adriana aan sluiten bij rood
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:00 am

Ceveriche, ik wil je echt niet beledigen, maar ik wil graag mensen die goede posts kunnen maken en leuke avatars hebben.

Als je je avatar aanpast naar iets kledingvoller en mooie lange posts wil gaan maken kan je erbij! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gast
Gast




Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:17 am

Mag Chloë erbij? Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:21 am

Alain vind je dat adriana niet goed post en geen goede avatar heeft (of had je het over ceveriche?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jazlyn

Jazlyn


Posts : 451

Profiel
Naam: Jazlyn Varlow
Partner: What Do You Take Me For
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:26 am

Jazlyn wilt zich graag bij Alain/Rood aansluiten als dat mag Angel =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:28 am

Niet goed posten vind ik zo zwaar klinken, maar ik vind het leuker als er wat langer word gepost. En de avatar vind ik bij jullie beide nogal seksistisch, persoonlijk.


@ Chloë & Jazlyn: Ja Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:30 am

Alain schreef:
Niet goed posten vind ik zo zwaar klinken, maar ik vind het leuker als er wat langer word gepost. En de avatar vind ik bij jullie beide nogal seksistisch, persoonlijk.


@ Chloë & Jazlyn: Ja Wink

En Fay haar avatar was dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:31 am

Sorry maar ik wil best langer posten maar ik ga mijn avatar er niet voor veranderen ( adriana karembeu is een litouws model)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 4:47 am

Okay, hoeft ook niet. Wink

@ Ruby: Minder, maar als ik met haar actief was had ze al lang een andere avatar...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 5:45 am

Hebben jullie al een start datum voor de verhaallijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 6:20 am

Steve meld zich voor rode!
Hij mag emos niet echt... Angel
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 6:24 am

Ik wil ook wel gezellig bij rood Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 7:44 am

Ian, nee Wink

Steve en Brooklyn zijn toegevoegd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Cloud

Cloud


Posts : 78
Naam : Job

Profiel
Naam: Cloud Johnson
Partner: -
Vereniging:

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 8:39 am

Ik wil er met Damian ( & evt. ook Cloud) wel bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimezo okt 17, 2010 9:09 am

Sarah meld zich ook maar al te graag hier.. Very Happy

Ik had eigenlijk dezelfde vraag als Ian willen stellen, vanaf wanneer deze verhaallijn start.. Jammer dat je daar nog geen antwoord op hebt x')
Ik zou namelijk heel graag meedoen met Sarah, maar heb het de komende week nogal druk met verschillende toetsen. Weekje erop heb ik vakantie, daarna weer toetsen... x')
Ik hoop dat de datum hiervan dan een beetje goed valt en ik gewoon mee kan doen, en niet net met al die rottoetsen zit :pirat;

Maargoed, we zien wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimema okt 18, 2010 3:14 am

Even nog, het is niet echt een groep ofzo die afspreekt om stuff te gaan doen. Het is meer een accessoire om te laten zien dat je beter bent dan die zwarte bandjes. Afspreken later waarschijnlijk wel. Smile

Maar wanneer we beginnen met die stuff te dragen zien we nog wel. Wink

EDIT: Voorlopig geen leden meer, tot de zwarte groep ongeveer evenveel leden heeft. (Sarah en Damian nog toegevoegd!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 22, 2010 6:04 am

Jullie mogen gaan dragen! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gast
Gast




Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 22, 2010 6:12 am

Er is zeker niet nog 1 plekje vrij ? [aa] Tis dat ik weer net te laat ben zeker ? hmm nouja, al zou het toch kunnen . Ik heb idd nog niet zo veel posts met Nikki, en aan ander account kan ik ook niet geven aangezien Nikki mijn enige account is. Mischien als je heel wilt wete hoe ik post, kun je , als je het kent op DH wel kijken naar de posts van Unreal. Als je het niet kent dan kan ik wel duidelijk stellen dat ik er me best doe om zo goed mogelijke posts te maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimedo okt 28, 2010 10:29 pm

Mag ieder voor zich een topic aanmaken ofzo? Of maak je een soort bijeenkomst topic Tease?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 29, 2010 12:29 am

@ Ian;
Alain schreef:
het is niet echt een groep ofzo die afspreekt om stuff te gaan doen. Het is meer een accessoire om te laten zien dat je beter bent dan die zwarte bandjes
Je mag zelf een topic openen met daarin dat je een (in dit geval) rode band draagt; je kan het gewoon gebruiken als 'extra' om over te schrijven, maar misschien kan je ook zelf afspreken met andere mensen die een rode band dragen, of de spanning wat opvoeren en een zwarteband-drager uitdagen.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 29, 2010 2:28 am

O, zo x)
Maar aangezien Kenneth wel een topic heeft gemaakt voor de zwarte banden vroeg ik het me gewoon af xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 29, 2010 2:45 am

Jij kan ook wel een topic aanmaken voor mensen met een rode band en hier een link plaatsen, als je dat wil. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitimevr okt 29, 2010 2:56 am

Dat is goed. Ik zal al gaan typen x)

http://www.monicahigh.com/outside-f9/rode-banden-t642.htm#11571

Ons topic =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rood (Rood vs. Zwart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rood (Rood vs. Zwart)   Rood (Rood vs. Zwart) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rood (Rood vs. Zwart)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwart [Rood vs Zwart]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: