Profiel Naam: Nicole Storey Partner: Somebody get me through this nightmare.. Vereniging: Don't wanna. ×
Onderwerp: Tutu :3 vr okt 08, 2010 9:36 am
Standaard voorstelding: Jaja, laat ik me dan ook maar eens voor gaan stellen. Nu voel ik me nieuw.. Ik word eigenlijk door iedereen 'Tutu' genoemd, wat van een oude accountnaam komt. Mijn RL-name is Anita, maar daar hoef je me niet bij te noemen. Ik ben op het moment veertien (05-02-'96) en zit in R2S, een 2 Havo-Klas op het Gemini College in Ridderkerk (ligt naast Rdam). Vorig jaar ben ik blijven zitten, dus nu ben ik lekker één van de oudste mensjes uit de klas. Gheghe. In de eerste heb ik in de klas gezeten bij Lisa (Elliot), en ik zie haar ook (bijna) elke pauze. Dus, heb medelijden met mij. T_T .. Of met haar. Ik RPG sinds 01-02-'09. Ik heb ooit op WS gezeten, maar ben daar sinds 1 feb '10 mee gestopt. Voor mensen die 't willen weten; ik was Zaria/Witney en die zooi. ^^
En.. Waarom ik deze accountnaam gekozen heb? Het is de naam van de eerste dochter van mijn moeder & vader, die dood is gegaan tijdens de geboorte. Ze had dus zegmaar mijn oudere zus moeten zijn. Vond het wel respectvol om zoiets te doen, of zo. ^^
Dingetjes:
Huisdieren: Natuurlijk! Mona (Mopshond), Julie (TRD) en Posh (Kruising) zijn mijn drie lieve hondjes. Kkan op zich ooit wel eens wat foto's neerzetten van ze. ;o
Hobby's: Jou pesten, RPGen, Anime kijken, Vampire Diaries (*Yeay*), en verder alles behalve school, dingen die me moe maken (gheghe, luiheid) en mn krantenwijk.