Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ideetje: nieuwe sport

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Posts : 105
Naam : Sisi ^^

Profiel
Naam: Elliot Moran
Partner: -
Vereniging:

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 12:38 am

Ik heb een vraag over de sporten: Honkbal is ook een erg bekende sport in Amerika, maar je kan op deze school daar kennelijk niet voor kiezen. Moet daar geen verandering in komen?

Dan heb ik nog een vraag: Word het niet eens tijd voor een chatbox?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Posts : 224
Naam : Marin ♥

Profiel
Naam: Jessica Rodriguez
Partner: ~
Vereniging: ~

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 12:45 am

Jaa, inderdaad. Honkbal is echt een hele bekende, algemene Amerikaanse sport. :O

&Chatbox? Nja, niet nódig, maar wel leuk. Smile

(&Een portal maybe? Want dat is wel wat overzichtelijker. Neutral)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 12:56 am

Ik zat qua sport te denken aan Ijshockey, de regels zijn makkelijker, het is ook één van dé vier Amerikaanse sporten en een ijsbaan in Santa Monica is een leuk nieuw gebied. Aan de andere kant is Honkbal ook een leuke toevoeging.
(Ik ga ze niet beide toevoegen... Het is leuker als er één nieuw ding tegelijk komt, dan kan de ander misschien over een tijdje ook toegevoegd worden...)

Zeg het maar, welk liever? Razz


Chatbox zal ik vandaag nog toevoegen! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Elliot

Elliot


Posts : 105
Naam : Sisi ^^

Profiel
Naam: Elliot Moran
Partner: -
Vereniging:

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 1:43 am

jeej, een chatbox XD

Ijshockey is wel een ruigere sport dan honkbal. Ik heb eerlijk gezegd geen idee welk van de twee sporten beter eerder kan, ook in verband met de vraag ernaar... Dan maar ineminemutte (ofzo) XD


Hmmm... het is ijshockey geworden =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Posts : 224
Naam : Marin ♥

Profiel
Naam: Jessica Rodriguez
Partner: ~
Vereniging: ~

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 1:44 am

Honkbal lijkt me nog steeds meer typisch Amerikaans. Maar ijshockey is ook leuk, dus dat laat ik aan jou over.

Chatbox komt dus.

(PORTALPORTALPORTAL. :})
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Posts : 105
Naam : Sisi ^^

Profiel
Naam: Elliot Moran
Partner: -
Vereniging:

ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitimedi jul 13, 2010 2:20 am

Ik heb ook maar ineminemutte (ofzoow) gedaan.
Volgens mij is ijshockey trouwens meer een Canadese sport, maar ik weet er ook niet alles van...

Wat is een rpg nou zonder chatbox?!? Vind ik tenminste. Je kunt mensen makkelijk vragen om te posten en het is fijn om zo mensen te kunnen leren kennen. Je word er een soort van bekender door. Ik vind het wel degelijk belangrijk XD

Een portal is ook een goed idee XD vooral als daar dan staat welk seizoen het is

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ideetje: nieuwe sport Empty
BerichtOnderwerp: Re: ideetje: nieuwe sport   ideetje: nieuwe sport Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ideetje: nieuwe sport
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: