Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rate het domme moment

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Amanda

Amanda


Posts : 110
Naam : Lianne :3

Profiel
Naam: Amanda Young
Partner: What will they think, of a person like me?
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimedo sep 16, 2010 11:13 pm

Heb jij ze? Laughing
Hoe hoger het cijfer, hoe genialer (/dommer) :3
Aangezien ik ze non-stop heb, bedacht ik dit topic. *fluit*

Ik zat in de wachtkamer van de ortho toen plots op het scherm Stoel 4, Herman bakker verscheen. En dus zei ik:
'Hoe weten ze nou op welke stoel je zit?' Ik bedoelde die dus in de wachtkamer x)

Snap je hem? Ja :'D ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 6:23 am

Uhh... Nee... Een zes voor het beleven dan maar Very Happy

Ik heb al eens zo hard moeten lachen, dat de cola over de tafel ging uit mijn mond, waar iedereen van mijn vrienden zat èn mijn (ex)vriendje recht op me keek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 6:47 am

7 Wink
ik heb op het dorp een stijger en aan de ene kant is een groot water en aan de andere kant riet en een laag water. Daar licht een band. (achter dat riet water en de band licht de dijk) Ik zat een keer op de dijk en ik wilde naar de stijger. Ik deed het heel vaak en het was nog nooit mis gegaan dus als gewoonlijk ga ik op de band staan en spring om op de stijger te komen. maar ik was vergeten dat ik nog op de verkeerde kant stond dus toen sprong ik in de band. En toen ik er uit wilde komen viel achterover in het vieze water! En het ergste was dat het bleek dat mijn vriendin en een hele groep jongens van af het begin aan het kijken waren -_-''
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:09 am

Haha, die is leuk! 8 Very Happy

Ik zat in de bus en moest een scheet laten. Omdat ik voordien al een had gelaten die zachtjes was, dacht ik dat deze ook zo was. Je kan het al raden... We stonden net stil en ik liet de scheet. Iedereen had 'm gehoord. Mijn hoofd werd keirood toen ik begon te lachen Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:14 am

7 X'D

In de winter lag er ijs op ons schoolplein. Ik liep daar en gleed uit. Toen begon iedereen al te laggen . Ik stond op en gleed weer uit. Toen liep ik mank want mijn enkel was dubbel geklapt. Ik liep als een kip! Later werd ik kip genoemd. Dus ik dacht dat komt door het lopen, maar later bleek dat er veren van een of andere vodel aan mijn komt zaten en ik ook nog eens liep als een kip ;( *ZUCHT!* -_-''

(geloof het of niet maar waar gebeurt!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:16 am

Hihi... 7'5

Ik was op schoolkamp gaan zwemmen en kwam uit de glijbaan en mijn juf zei net op dat moment toen ik omhoog kwam, mijn vriendje naar me keek en ik glimlachte naar hem, dat het stukje bij mijn borst omlaag getrokken was van mijn bikini. Ik met een rood hoofd het weer rechtrekken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:19 am

9,5 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (zo iets is mijn lol Razz ) wel zielig voor jou!

Ik heb een keer iemand voor zijn bek geslagen. Hij ging door met schelde en peste, dus ik wil hem een trap geven maar ik glij uit en lig zo op de grond -_-''
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:22 am

6

Oké, deze vind je ook leuk: ik was bij Singstar, op schoolkamp, met een stuk of vijftig mensen rond me heen, aant lollen met mijn vriend. Ik was aan de beurt en hij deed irritant, dus deed ik zo'n soort kick richting hem met mijn voet. Ik gleed dankzij die pantoffels uit op de grond, recht op mijn kont, net nu ik moest zingen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:26 am

ook een 6

jah um....

Het was met heloween en we liepen met scouting door het bos. Ik struikel en lig op de grond. op dat moment liet iemand me schrikken dus ik klem me vast aan een boom en zit dus op hoogte van je hooft angstig aan een bopom geklemt net zo'm n kat -_-'' iedereen zag het -_-'' en het ergste was nog dat een jongen die ik leuk vond in dat pak -_-'' Zijn hele school wist het -_-''
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:28 am

Hahahaha! 9'5

Ik was spaghetti aan het eten en was nogal druk, dus ik keek opzij naar mijn vriendje, die net naar mij keek. Ik zwaaide met mijn mes vol spaghetti en dat belandde vlak voor de meester zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:31 am

Een 5.5 Niet zo ...

Ik en mijn vriend lagen te knuffelen op bed *en meer* en toen lagen we daar en ik moest naar het toilet toe. Dus ik kom overeind en wilde mijn hand naast zijn heup/been plaatsen om me overeind te hijsen, maar dat ging niet zo goed.

Ik sloeg mijn vriend vol in zijn ballen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:32 am

9 HIHIHIHIHAHAHAHAHIHIHIHIHAHAHAHA

Ik rende de zaal binnen maar ik kijk naar beneden ik dacht dat ik nog een stukje moest. NIET! ik liep vol aan tegen de muur 95 kinderen van mijn school waren er bij Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:37 am

7

Ik was op vakantie en had een vuilniszak die ik weg moest brengen. Ik fietste dus lekker snel, scheurde die zak midden tijdens de rit open, vol met bakjes en salades _._
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:38 am

Hmm een 7

Maar kunnen jullie niet beter RPGe dan dit vol spammen.

K ging met me vriend tafeltennisen en hij mij uit dagen om te Smachen dus wat doe k recht in zijn ballen T.T germe jongen
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:40 am

8 Very Happy En dit is leuk, Jacky, dus why not?

Dit is een blunder van me vriend. Hij had op een tafeltje zijn kom soep staan en hij trok zijn bank om de een of andere reden omhoog, vliegt dat kommetje soep op de grond en de inhoud spat tegen een sukkel tegenover ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 7:43 am

Whahaha een dikke 10 !!

Uhhm omdat k ge post heb bij jou xD en ik wil reactie terug (aa)

Ik was eens met breakedance repetitie zo erg aan het consentreren donderde ik zo het podium af T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 8:27 am

Zo goed, meid? Very Happy Lekker lange post Very Happy Zeurkous Very Happy Had ik allang door, dat je gepost had, maar ik zei expres niks Very Happy Whaaah, zo leuk, dikke 10!

Mijn neefje was al eens met mijn kapotte bureaustoel aan het ronddraaien, viel me die kop eraf van dat ding Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 9:01 am

HaHa een 9

En was niet zeurderig bedoeld maar k moet jacky weer actief krijgen voor cheerkamp (AA)

Uhhm k heb eens midden in de klas een scheet gelaten onder een pw... Bah bah
Terug naar boven Ga naar beneden
Fear

Fear


Posts : 197
Naam : Freedje ^^

Profiel
Naam: Fear Polivia
Partner: I love you, Noud :D
Vereniging: Coookiiieees! :D

Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitimevr mei 13, 2011 9:03 am

Haha, een tien!

Ik lag in mijn bed op schoolkamp en mijn vriendin liet een scheet, toen ik, toen mijn vriendin, toen ik endankzij het lachen, hadden we niet door dat de juf al een halfuur in de kamer stond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rate het domme moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het domme moment   Rate het domme moment Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rate het domme moment
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rate the song
» Rate de Quote!
» Bijvoegsel persoontje rate.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Games-
Ga naar: