Ik verveelde me en dacht... Laat ik me maar een voorstellen. Ook al zit ik hier dus al best lang en ben nog steeds erg inactief XD
Nou... Ik ben dus Lisa. Mijn bijnaam is Sisi. Ik ben 15 jaar (nog niet zo lang overigens). Ik zit in 3vwo op het Geminicollege in Ridderkerk.
Wss weet toch niemand waar dat ligt -_-Ik heb twee konijnen. Een zwarte genaamd Dropje, een vrouwtje, gevonden onder weg van school naar huis. En ik heb Mallow, dat is natuurlijk een wit konijn (met een paar grijzige plekjes), een geholpen mannetje. Verder heb ik ook nog een kanarie die graag door de huiskamer vliegt en een aquarium met o.a. vissen erin.
Mijn hobby's zijn paardrijden, theater (bij Hofplein), anime kijken (waaronder Naruto =D), tekenen, schrijven, muziek luisteren (ik luister vooral diverse soorten rock en alternatieve muziek en Owl city <3. Ligt ook aan wat voor bui ik heb), lezen en natuurlijk rpgen
De rpg waar ik nu op zit zijn SSA en Monica en dat was het wel zo'n beetje. Ik zat wel ooit op WC, SF, TL en nog een aantal andere dode rpg 's (a)