Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 01, 2013 7:17 pm
Minaye schreef:
Ik moet eerst even weer op Mandy wachten om te posten bij het event. D: ik heb wel inspi
Dan kun je lekker lang wachten :p
Ga er vanmiddag posten
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 01, 2013 11:42 pm
Constance schreef:
Minaye schreef:
Ik moet eerst even weer op Mandy wachten om te posten bij het event. D: ik heb wel inspi
Dan kun je lekker lang wachten :p
Ga er vanmiddag posten
oh nice
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 12:43 am
Welnu, Ik ga posten
Jeremy
Profiel Naam: Jeremy Jovovich Partner: - Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 2:40 am
Tijd om even te genieten van warme chocomelk, appel met kaneel en suiker en kerstmuziek van Kelly Clarkson <3 WHICH IS PERFECTION CUZ REBA
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 2:44 am
Jeremy schreef:
Tijd om even te genieten van warme chocomelk, appel met kaneel en suiker en kerstmuziek van Kelly Clarkson <3 WHICH IS PERFECTION CUZ REBA
Busted! Jij zou gaan posten na je werk :'3
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 2:54 am
@ Maaike,
Als je wilt kunnen we ons topic ook opstartten?
Jeremy
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 2:56 am
Sarah schreef:
Jeremy schreef:
Busted! Jij zou gaan posten na je werk :'3
Ea, ik had nog niet gegeten vandaag dus ik genoot daar eerst nog even van! Nu ga ik posten, sneaky ninja you are c:
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 2:58 am
@ Rebecca: Joeeee jaa Ik ben een aantal dagen vrij (okée okée, ik moet leren voor mijn tentamens) maar ik heb nu juist zo'n zin om te posten ;D Start jij of start ik?
@ Jeremy: hehehehe. Just teasing, geniet van je kerst(?!)muziek! :DAl ben ik wel benieuwd naar je post ;D
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 3:07 am
Start jij hem maar Maaike, momenteel ben ik op candy hunt c: Ik ben zelf wel een paar dagen 'vrij' van huiswerk enzo. Toetsweek achter de rug dus ja c:
Carley
Profiel Naam: Carley White Partner: Sounds funky. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 3:32 am
Is er hier ook iemand die mee doet aan NaNoWriMo? Ik raak nu al gestrest haha :'D En het is gisteren begonnen.
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 3:54 am
Wat ben je aan het doen Nadine?
Jeremy
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 4:19 am
Nope, geen NaNo voor mij, ik schrijf op m'n eigen tempo en wanneer ik wil. Zodra er een tijdslimiet of druk aan verbonden zit, dan gaat de zin weg en dan is het alleen maar met tegenzin.. net zoals school opdrachten eigenlijk o_o
Carley
Profiel Naam: Carley White Partner: Sounds funky. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 4:27 am
@Rebecca
National Novel Writing Month! Dit is mijn pagina: http://nanowrimo.org/participants/nadinev =D
@Jeremy Jaah dat is waar. Het is de eerste keer dat ik mee doe, dus ik dacht; ik kan het altijd proberen (; En ik merk wel dat, juist omdat je per dag een aantal woorden moet schrijven, ik door blijf schrijven en dat helpt wel om door te zetten. ^^
Joël
Profiel Naam: Joël Luzac Partner: Cause when you left, my whole world crashed Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 4:34 am
Ooooh that sounds intresting
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 5:25 am
Chocolade. I need it O.O
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 5:26 am
ME TOO!
ik heb hebt zin om te posten maar ik moet nog even wachten
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 5:38 am
Minaye schreef:
ME TOO!
Sorry dat het zo lang duurt. Kwam er vanmiddag niet aan toe en moet straks ook nog even oppassen ik probeer vanavond
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox za nov 02, 2013 6:10 am
Constance schreef:
Minaye schreef:
ME TOO!
Sorry dat het zo lang duurt. Kwam er vanmiddag niet aan toe en moet straks ook nog even oppassen ik probeer vanavond