Ik ook wel! Alleen vind het jammer dat het een complete filler was.. Ik bedoel, iets meer info over de angels of iets meer vooruitgang met Crowley (geniale gozer btw) was wel leuk geweest C:
Yea dat vind ik ook wel. En hoe is het nu met Cas? Crowley mag er sowieso wel wat meer in voorkomen, ik heb gewoon een liefde voor die dude
Carley
Profiel Naam: Carley White Partner: Sounds funky. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 6:52 am
Lyron schreef:
Pablo schreef:
Lyron schreef:
Net S09E04 gekeken
Me too x3 Vond het wel een goede aflevering
Ik ook wel! Alleen vind het jammer dat het een complete filler was.. Ik bedoel, iets meer info over de angels of iets meer vooruitgang met Crowley (geniale gozer btw) was wel leuk geweest C:
Inderdaad! Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering btw :'D Haha. Er staat in de summary dat Dean in een hond veranderd?
@Jeanine: Die blik in zijn ogen D= Als er iets ergs met hem gebeurd gaan er doden vallen, I swear. Als ik het heb over Supernatural bij een vriendin onderbreekt ze me altijd in het midden van een verhaal: 'is er weer eentje dood?' omdat dat in mijn geval gewoon standaard is dat mijn lievelingspersoontjes dood gaan.
@Carley: Dean in een hond... Die aflevering wil ik echt niet missen x)
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 7:05 am
Over Supernatural gesproken, ik vond de afleveringen met de Horsemen echt gaaf
Carley
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 7:07 am
@Rebecca Oh cool! Ik zal kijken of ik vanavond nog kan posten (:
@Mouse Haha echt hè!
@Jeanine Het lijkt me echt fantastisch als hij in een poodle veranderd o__o
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 7:11 am
xD Je kan gewoon Famous neerzetten bij vereniging hoor Ben je lid van Famous dan wéten mensen wie en wat je bent
Carley