Oeeeh dus ik kan vandaag misschien nog met Joël posten
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:21 am
Wie weet Als het me lukt om voor kwart over zes te posten, want heb om half 7 met een paar ploegennootjes afgesproken om boodschappen te doen voor het eten (a)
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:27 am
Overmorgen halloween
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:28 am
Alice schreef:
@Iris: Filosofie is niet saai o.0 Ik vond dat vak op de middelbare echt leuk en het blijkt nu verdomde handig te zijn dat ik het gehad heb
Nou, het kan ook best leuk zijn, en ik weet dat het later handig is - daarom heb ik het ook gekozen - maar mijn leraar is een ouwe zak die echt niet kan uitleggen en we zijn met een saai onderwerp bezig waar ik niks van snap: Drogredeneringen.
Carley
Profiel Naam: Carley White Partner: Sounds funky. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:30 am
Charlie schreef:
Alice schreef:
@Iris: Filosofie is niet saai o.0 Ik vond dat vak op de middelbare echt leuk en het blijkt nu verdomde handig te zijn dat ik het gehad heb
Nou, het kan ook best leuk zijn, en ik weet dat het later handig is - daarom heb ik het ook gekozen - maar mijn leraar is een ouwe zak die echt niet kan uitleggen en we zijn met een saai onderwerp bezig waar ik niks van snap: Drogredeneringen.
Ooh dat heb ik ook gehad. Filosofie was nooit mijn beste vak, maar ik heb een 8 gehaald op mijn examen o__o Je moet gewoon maar wat opschrijven en het boek goed lezen, dan komt het wel goed ;p
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:31 am
Ik heb best wel inspiratie dus miss open ik nog een open topicje
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:40 am
Carley schreef:
Charlie schreef:
Alice schreef:
Ooh dat heb ik ook gehad. Filosofie was nooit mijn beste vak, maar ik heb een 8 gehaald op mijn examen o__o Je moet gewoon maar wat opschrijven en het boek goed lezen, dan komt het wel goed ;p
Dat is wel minder ja. Maar wat Carley zegt klopt wel, boek goed lezen werkt echt en altijd zo veel mogelijk opschrijven Onze leraar had in mijn examenjaar een identiteitscrisis en we hebben het hele jaar nauwelijks les gehad, maar ben uiteindelijk met een 9 voor filosofie geslaagd...
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:46 am
Two down, two more to go
Alice
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 5:58 am
Post voor Joël
@Rebecca: zal ander keertje bij jouw passen, gaat namelijk niet meer lukken voor ik weg moet (a)
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:10 am
No problemo. Dan kan ik ook ff rusig doen, heb al 4 posten gemaakt nu nog een =)
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:18 am
Als het niet heel spammerig zou zijn had ik hier nu alle nieuwe gifjes die ik voor Charlie heb gevonden gepost, maar laten we dat maar niet doen...
Ik moet ook weer even alles bijwerken... En ik heb al gemerkt dat je goed in je boek moet kijken bij filosofie... En gewoon wat moet bluffen.
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:26 am
@iris: we spammen best veel in the morning after xd
Charlie
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:28 am
@Mandy: Yeah... Maar het is ook gewoon een leuk topic. Zeker omdat zoiets ook in de echte rpg zou kunnen gebeuren met Charlie XD En ik denk niet dat iemand er echt zo veel last van heeft?
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:31 am
Ik heb niks om te posten ik ga denk de hele gamezone volspammen
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:37 am
@Iris, we zouden op zich best zo iets kunnen doen. Maar volgens mij had je al zo iets met iemand xd
Alyssa
Profiel Naam: Alyssa Morgan Partner: Boy you got it bad, but I got something good. I will treat you good in every way ~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:38 am
Ik heb zin in Halloweeen
Charlie
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:41 am
@Mandy: Ja, met nelleke. Andere keer dan.
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:47 am
@Iris: is goed xd
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:56 am
@Jeanine ik ook!!
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 6:58 am
Appelcider is lekker :3 Moet nog op de fiets naar de sportschool toe, gaat um niet worden denk ik xD