Met in allebei haar handen het handvat van één van haar koffers, liep Sienna over de grote stenen trap The Living Building binnen. Het was rond een uur of zeven en gelukkig was het niet zo druk in het gebouw, op deze manier kon ze rustig naar haar nieuwe kamer lopen zonder dat ze zich al te veel van andere mensen hoefde aan te trekken. Ze was geen verlegen meisje, heel spontaan juist, maar op dit moment had ze geen behoefte aan allerlei mensen die haar aankeken. Bovendien had ze zich comfortabel gekleed en dat was niet altijd even mooi: een trainingsbroek met daarboven een hempje, en haar bruine haren in een grote, warrige knot.
Met een zucht zette ze de leren koffers neer voor de balie, waar een vrouw van boven haar bril naar Sienna keek. "Ik ben nieuw en ik hoorde dat je hier je kamersleutel op kon halen." zei ze twijfelachtig, omdat ze de engelse taal nog maar net sprak. Haar Italiaanse accent klonk er duidelijk in door en maakte sommige engelse woorden moeilijk verstaanbaar. Ging het mij maar net zo gemakkelijk af als Lyron..
De vrouw bleef haar even aankijken, waarna er beweging in haar kwam en ze tussen allerlei formulieren begon te zoeken naar het formulier van Sienna. Toen ze deze gevonden had, gleden haar ogen over het papier en begon ze in een lade te rommelen naar een sleutel. Toen ze deze had gevonden legde ze deze op de balie, maar toen Sienna haar hand haar de sleutel uitreikte om deze te pakken hield de vrouw haar tegen. "Niet zo snel," zei ze nors, waarna ze de regels voor de slaapvertrekken begon uit te leggen. Sienna had haar hand geschrokken teruggetrokken en bleef de vrouw aankijken. Maar verstaan wat ze zei, deed Sienna niet. Wat zei ze, en wat was er zo belangrijk aan dat Sienna de sleutel niet meteen mocht hebben? Wat hulpeloos keek ze om zich heen, vurig hopend dat er iemand in de buurt was die haar zou kunnen helpen.