Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Roken do aug 26, 2010 9:10 am
Rook jij? Heb je gerookt? Hoe denken je ouders erover? Alles over roken in dit topic dus!
---
Zelf rook ik maar een paar keer per week, voornamelijk als ik me verveel. En dan niet te vaak maar dat je nog een beetje die kick krijgt. Mijn ouders weten het niet, best grappig want sinds vandaag weet zelfs mijn buurvrouw het die naar mij zwaaide toen ik uit het raam hing xD Ik mag het wel van mijn ouders, maar ze zeggen dat als ik het doe ze er wel de hele tijd over gaan praten om me om te krijgen, daarom laat ik het maar zo... x)
Optimism
Profiel Naam: Optimism Soul Partner: XDD Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:
Onderwerp: Re: Roken do aug 26, 2010 9:23 am
Ik rook zelf niet, maar ik rook wel vaak mee. Voornamelijk als ik bij me zus ben, want dan ga ik mee naar buiten als ze gaat roken. Dan praat ik met d'r en krijg ik het zelf ook binnen. Ik heb nog nooit een trekje genomen, daar vind ik mezelf te jong voor. Mijn ouders haten roken, dus ze zijn ook niet blij met me zus. Maar ze weten het wel van m'n zus, dus.. =)
Dylan
Profiel Naam: Dylan Servaes Partner: Music is my love, I don't need a woman x Vereniging: x
Onderwerp: Re: Roken do aug 26, 2010 9:32 am
Ik rook zelf niet. Mijn moeder wel dus dat laat me dan overgins wel weer meeroken. En het merendeel van mijn vrienden roken ook jammergenoeg. Maar ik ben er zelf tegen, omdat ik er mijn oma al ben mee verloren en ja. Ik vind het ook een ranzige gewoonte. En mijn pa is er tegen.
Zélie
Profiel Naam: Zélie Ardente Partner: Never again. Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken vr aug 27, 2010 2:36 am
Ik heb gerookt. Ongeveer 5 maanden geleden begon ik ermee. Het was tegen mijn depressie bij de examens. Het hielp me wel eigenlijk om toe te geven. En het was eigenlijk niet slecht. L&M dan xD Bijna al mijn vrienden roken omdat ik in een school zit, halve instelling kun je het noemen. Echt gevaarlijk en een k*t school maargoed. Als je bedenkt dat er bijna iemand voor de school vermoord is door leerlingen. Maar terug naar het roken. Ik was echt niet verslaafd. Ik kon gemakkelijk een week thuis zonder. Ik ben nu gestopt en heb er geen moeite mee.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Roken vr aug 27, 2010 2:49 am
Ik ga 100% zeker weten dood als ik rook, zegt de dokter. Nee, ik blijf eraf. x]
Ik ga 100% zeker weten dood als ik rook, zegt de dokter. Nee, ik blijf eraf. x]
Ga je zonder roken ook.
(Om eens bijdehand te doen xD)
Ik rook overigens niet. Kost me teveel, heb geen baan en ik zie er de zin momenteel niet echt van in... Maargoed vrij weinig vrienden, tenminste waar ik het meest mee omga, roken dan ook niet... Overigens ruik ik soms wel na school aangezien thuis wel word gerookt :') Dus ik kan er opzich wel tegen, hoewel ik het niet het fijnste vind. Maargoed, beter rooklucht dan zweet lucht in cafés...
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Roken za sep 25, 2010 9:21 pm
Ik ga niet roken want het meurt ontzettend en je conditie gaat dan achteruit en je raakt er aan verslaafd. Dat is iets waar ik geen zin in heb en dus gewoon niet ga roken. En het is duur.
Brooklyn
Profiel Naam: Brooklyn Webber Partner: True love doesn't exist, get used to it Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken za sep 25, 2010 9:30 pm
Ik rook zelf niet mr mijn beste vriendin en nog een aantal vrienden roken wel. Persoonlijk vind ik het wel goed dat ik niet rook, omdat echt 3 kwart van de school zo'n beetje rookt
Damian
Profiel Naam: Damian Johnson Partner: Carter, love you! Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:28 am
Bij ons op school is het tegenwoordig helemaal in om te roken ... Ik lach me altijd kapot als ik zo'n brugklassertje met een sigaret zie lopen >.< Ik rook zelf niet en daar ben ik ook blij om. Ook totaal geen intensie om het te doen.
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:28 am
O.O
Hoe komen die bruggers nou aan zo'n ding? Bij ons melden ze het gelijk aan de ouders! Alleen Whiskey niet.
Damian
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:30 am
Bij ons op school is het verboden om onder de 16 op het schoolterrein te roken, dus gaan ze bij de poort staan, is buiten school dus kan de school niks doen >.<
Ian
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:32 am
Kunnen die Bruggers het gewoon in de winkel kopen dan?
Damian
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:32 am
Zullen ze vast wel mensjes voor hebben.
Ian
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:35 am
Ja, oudere jaars bijvoorbeeld. T.T En toch is het idioot lollig om dat zo te zien denk ik. Als je foto's hebt post je ze toch wel hier?
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 2:48 am
Ian schreef:
O.O
Hoe komen die bruggers nou aan zo'n ding? Bij ons melden ze het gelijk aan de ouders! Alleen Whiskey niet.
Ik rookte als brugger... Je wil niet weten hoe simpel het is. Geef geld voor pakje peuken + € 1,- aan ouder iemand en je hebt een pakje peuken.
Ian
Onderwerp: Re: Roken zo sep 26, 2010 3:15 am
Ik weet eigenlijk niet hoe het is om te roken. Maar het stinkt zo! Maar ik zal eens kijken wat er bij ons op school mogelijk is =)
Malin
Ben altijd al de brave hendrik geweest. Al bijna 19 jaar en nog nooit 1 trekjes genomen. Ja helaas wel mee roken. Afgelopen zaterdag nog. Kroeg he. En die jongens en meiden daar hielden van roken. Ik mag roken als ik het maar vertel.
Mijn moeder heeft vroeger gerookt. Haar moeder vond dat niks, maar mijn andere oma rookte. Dus kon mijn moeder mooi daar roken. Is ze heel snel mee gestopt. Die oma is na 49 jaar roken ook gestopt. Daar heb ik echt wel respect voor.
Zélie
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 3:42 am
En ik ben weer begonnen met roken :'D Echt iedereen rookt er, heb er al van 12 gezien maargoed :')
En ik ben weer begonnen met roken :'D Echt iedereen rookt er, heb er al van 12 gezien maargoed :')
In ons winkeltje geven ze het aan iedereen mee..
Hoe oud ben je dan =/? En waar is 'er' ?
Alexander
Profiel Naam: Alexander Mediciano Partner: In cerca di vero amore ~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 3:46 am
Ik rook niet, nog nooit gedaan ook xD Weet niet of ik het ooit zou willen doen. Zie ik later wel. Twee vrienden van me roken, en als zijn hun lichaam willen verneuken, laat ze hun gaan gaan
Zélie
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 3:48 am
Lyron schreef:
Zélie schreef:
Ik ben 15 Op mijn k*tschool is het
Milan
Profiel Naam: Milan Harcourt Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this? Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 3:49 am
Bah roken..
Alleen die lucht al. En dan blijft ie ook nog in je kleren hangen. Mijn beide ouders hebben wel gerookt, vooral mijn moeder begon heel jong, maar die is uiteindelijk op dr 20e gestopt. Mijn vader is gestopt vanwege mij, mijn zusje en m'n broertje. De enige die hier in huis mogen roken zijn mijn opa en oma, de rest mag lekker naar buiten in de kou *mist de duivelsmiley die hier zou moeten staan..*
Brooklyn
Profiel Naam: Brooklyn Webber Partner: True love doesn't exist, get used to it Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 3:59 am
Zélie schreef:
Lyron schreef:
Zélie schreef:
Ik heb presies z'n school, alleen betalen mijn ouders m'n rijbewijs niet al ik ga roken dus dat is wel iets om je te weerhouden. Die dingen zijn duur... En wij hebben kinderen van 12 op school die roken, dus jij valt echt nog wel mee...
Zélie
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 4:00 am
Brooklyn schreef:
Zélie schreef:
Lyron schreef:
Zélie schreef:
Ik heb presies z'n school, alleen betalen mijn ouders m'n rijbewijs niet al ik ga roken dus dat is wel iets om je te weerhouden. Die dingen zijn duur... En wij hebben kinderen van 12 op school die roken, dus jij valt echt nog wel mee...
Ik heb nog geluk dat ik geen verslaving heb. Ik kom lang toe, heb weinig geld per maand dus.. Veel rook ik dan ook niet en last heb ik er niet van om te stoppen ofzo
Milan
Profiel Naam: Milan Harcourt Partner: Elena. I love you, but is it posible to survive this? Vereniging:
Onderwerp: Re: Roken wo okt 20, 2010 4:36 am
@Zélie: Is t zo erg? Bij mij op school rookt alles op VMBO heel erg veel, op de havo valt het mee en vwo weet ik noet zo goed.. Maar er lopen idd heel veel jonge rokers rond..