Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Evenement] Sportkampioenschappen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimewo maa 14, 2012 2:29 am

Ik vind het heel jammer dat er zo weinig gedaan wordt met alle sporten, zeker omdat er maar liefst zeven sporten zijn die op Monica High gespeeld worden! (+ de cheerleaders) Daarom leek het mij wel leuk om kampioenschappen te organiseren. Maar, daarvoor zijn natuurlijk wel mensen nodig. Zijn jullie voor een dergelijk evenement te vinden?

Hoe?
In het kampioenschap spelen twee/vier/acht/zestien of meer ploegen tegen elkaar. Natuurlijk zijn Monica High en Pacific High hierin vertegenwoordigd. Na elke match gaat de winnende ploeg door naar de volgende ronden. De verliezende ploeg is, inderdaad, verloren en doet niet meer mee aan het kampioenschap. Uiteindelijk kom je zo uit in de finale.

Wat is er nodig?
Natuurlijk de spelers in van elke sport, maar ook de cheerleaders om voor de (fantastische) teams van Monica High te supporteren. Bij een wedstrijd hoort natuurlijk ook flink wat publiek, coaches, scheidsrechters, verkopers van van alles en nog wat, overwinningsfeesten en fuifen, peptalks, misschien wat spionage bij de tegenpartij, eventueel wat geknok (tegen Pacific), ...

Zo, dat was het dan...
Wie wilt er meedoen?

Linkje naar topic in breinbrekers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimewo maa 14, 2012 6:20 am

Ik zou wel mee willen doen met Nick, als basketbalspeler in het sterrenteam of -als ik er toestemming voor krijg- als coach en trainer van de basketbalteam's (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steven

Steven


Posts : 155

Profiel
Naam: Steven R Mcqueen
Partner: They come... They go
Vereniging:

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimewo maa 14, 2012 6:54 am

lees ik knokken steven is in. gniff..
maar zou best wel in het ice hockey team willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimewo maa 14, 2012 8:24 am

Sid wil wel een liedje zingen aan het begin van het evenement! =)
Haha, ik heb al een bijpassend plaatje gevonden :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eduard

Eduard


Posts : 37

Profiel
Naam: Eduard Marriott
Partner: Happy Single!
Vereniging: Monica Bulls

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimedo maa 15, 2012 4:47 am

Leuk dat er al zo snel reactie is!

@ Steven, zolang het maar niet tegen Monica studenten is...
@ Sid, leuk (plaatje)!

Voor de rest, iedereen is nog welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Steven

Steven


Posts : 155

Profiel
Naam: Steven R Mcqueen
Partner: They come... They go
Vereniging:

[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitimedo maa 15, 2012 5:17 am

Neey tegen pacific
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Evenement] Sportkampioenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Evenement] Sportkampioenschappen   [Evenement] Sportkampioenschappen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Evenement] Sportkampioenschappen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: