Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fouten-fora & een echt foutje!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Blake

Blake


Posts : 57
Naam : Sammy | Spammy | Spam-doos | Biatch.

Profiel
Naam: Blake Woodsen
Partner: Call me!
Vereniging:

Fouten-fora & een echt foutje! Empty
BerichtOnderwerp: Fouten-fora & een echt foutje!   Fouten-fora & een echt foutje! Icon_minitimedo aug 26, 2010 2:45 am

Let a.u.b. niet op de geweldige titel.. Ik kon er niks anders van maken.

Ik zit niet zo lang op dit forum, maar heb wel een idee en een 'foutje' opgemerkt.

Het foutje:
Dit is niet zo'n heel erg groot probleem vind ik, maar ik vond het toch wel handig om het eventjes te melden. Als je je profiel invult of je eigen of iemand anders' profiel kijkt, zie je dus al die -meestal- ingevulde dingetjes. Nu is het probleem dat als je iets bij Familie invult, je het niet kan lezen omdat de achtergrond én de tekstkleur wit is. Ik weet niet of er wat aan gedaan kan worden, maar ja, ik wou het even melden! Wink

Het ideetje:
Eigenlijk gaat het over de fout.. Als je nu namelijk een foutje -wat vast niet vaak voorkomt- ontdekt kun je daar even een topic'je openen om het te melden. Want het kan natuurlijk ook hier gedaan worden, maar het lijkt me zo onoverzichtlijk. Dus misschien kan er onder het kopje 'breinbrekers' ook fouten komt te staan!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ethereal.actieforum.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Fouten-fora & een echt foutje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten-fora & een echt foutje!   Fouten-fora & een echt foutje! Icon_minitimedo aug 26, 2010 3:00 am

Je kan mij altijd PMen over een fout als deze of bij het forum ''Vragen'' terecht. Wink

EDIT: Ik heb al enkele keren gezocht naar het punt waar ik die kleur kan veranderen, maar tot nu toe is het niet gelukt. Ik zal er nog eens naar kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
 
Fouten-fora & een echt foutje!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik snap het niet echt...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: