Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Simple Enough

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimeza jan 21, 2012 12:06 pm

S I D

Hij schrok op toen hij haar lachje hoorde wat, een grijns op zijn gezicht toverde. Sid stond tegen over hem in een super schattig jurkje. Donkerblauw met wit om precies te zijn. Ze draaide een rondje om haar as. Darren lachte hard op. Hij wilde zeggen dat haar alles zou staan maar, hij slikte zijn woorden in. ’Ja! Nu lijk je tenminste niet meer zo gangster,’ sprak hij lachend. Hij keek haar met grote ogen aan. ’En nu mevrouw een vrije dag heeft.. Wat wil ze doen?,’ sprak hij misschien iets te charmant. Hij keek in haar blauwe ogen. Hij wilde haar naar het strand nemen maar, dat was misschien niet zo’n goed idee. Met school enzo. Hij dacht even na. Kort geleden was het Vauras Mansion geopend voor bezoekers. Daar konden ze wel naar toe gaan. Het zou daar vast niet druk zijn en helemaal niet op dit tijdstip. ’Hoe graag ik je naar het strand wil nemen denk ik niet dat dat een goed idee is..,’ sprak hij zijn gedachte hard op uit. Hij keek haar met een geheimzinnige grijns aan. ’Pas geleden is het Vauras Mansion opengesteld voor bezoekers. Ik ben er nog nooit geweest en het kan een goed excuus zijn om de dag door te brengen omdat,ik denk dat er niet veel mensen zijn..,’ sprak hij neutraal. Hij wist niet of ze dit zou willen omdat, ze dan alleen zouden zijn. Hij gaf haar zijn blije lach om haar over te halen. Hij voelde een zomerse bries door zijn wilde krullen waaien en hij keek een beetje naar beneden om Sid aan te kijken. Ze was namelijk een stukje kleiner als hem. Hij had eigenlijk nog nooit zo iemand als Sid ontmoet en hij was vast besloten om haar beter te leren kennen..

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimezo jan 22, 2012 1:00 am

De zon tintelde op haar huid toen ze naar buiten stapte, ze sloot even haar ogen om van de zon te genieten. Het was geen felle zon en er hingen behoorlijk wat wolken in de lucht, maar als hij aan de lucht stond maakte het de hele omgeving altijd gelijk een stuk vrolijker. Als de zon scheen merkte je aan de hele omgeving dat iedereen in een betere stemming was. Net zoals met chocola, dat gaf je ook zo'n gelukkig gevoel. Ze lachte kort om Darrens opmerking. Ze had écht op een gangster geleken in die kleren. Trouwens... Shit, ze was helemaal vergeten om ze terug te brengen! "Oh no, ik ben vergeten je kleren mee terug te nemen!" Ze schaamde zich een beetje, maar verwachte niet dat hij het haar heel erg kwalijk zou nemen. Waarom moest ze nou weer zo slordig zijn... Hij had haar al zo veel geholpen, en nu was ze al die spullen ook alweer vergeten. Nou ja, dat kwam vast later nog wel. Ze was niet zoals andere meisjes, die expres de kleren zouden houden om dat als smoes te gebruiken om aandacht te krijgen. Ze was oprecht. Maar niet altijd een lief, schattig meisje... Ze had er een hekel aan als mensen zo over haar dachten. Ook al was het misschien een klein beetje waar, ze was méér dan dat. Darren zette een charmante toon op, probeerde hij nou met haar te flirten? Er was een kort gevoel van verwarring, gemengd met waardering. Er waren weinig jongens die zo met haar om gingen, haar überhaupt zouden staan. Ze was misschien wat naïef, maar niet dom, ze had het wel door. Ze wist niet goed wat ze moest denken, ze wist ook niet of ze hem echt leuk vond. Hij leek gewoon een beetje te goed om waar te zijn, daarnaast kende ze hem nauwelijks een dag. Of nacht, beter gezegd. Sid besloot om die stomme gedachten aan de kant te zetten en gewoon plezier te hebben. Ze knikte een paar keer toen hij over het Vauras Mansion vertelde. Er klonk een lach bij haar vandaan toen hij een rare beweging met zijn hoofd maakte. Haar lach was een beetje raar, maar dat paste juist bij haar. Ze was soms een beetje eigenaardig en vreemd. Misschien dat ze daarom niet echt het type was voor Darren. Hij leek haar meer zo'n jongen die bij de populaire, wilde mensen hoorden die volop bezig waren met uitgaan en feesten... Maar hij nam toch de moeite om met haar hier heen te gaan. Ze wist het niet zo goed, maar ze voelde zich nu gewoon heel erg gelukkig. Ze glimlachte en keek hem recht aan, een beetje nerveus. "That sounds great!" Ze staarde naar zijn krullen die helemaal in de war zaten door de wind en kreeg de neiging om er met haar hand door heen te woelen, maar ze hield zich in.

Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimezo jan 22, 2012 7:51 am

Hij hoorde haar lachje en schoot zelf ook in de lach. Haar lach was echt schattig. Aan Darren’s lach kon je zien dat hij haar totaal niet uitlachte maar gewoon toe. Toen ze zei dat ze zijn kleren was vergeten keek hij haar met een glimlach aan. ’Het is oke, het is niet dat ik ze nu nodig heb. En trouwens jouw badjas ligt nog in mijn badkamer…,’ merkte hij op. Hij keek haar aan en schoot haar een speelse blik. God hij moest zichzelf nu echt gaan in houden. Hij zou gewoon normaal en aardig zijn. Hij zou niks doen. Toen hij haar probeerde over te halen met zijn grappige glimlach hoorde hij die leuke lach weer. Hij wilde haar aan kijken maar, merkte dat Sid hem al richt in zijn ogen aan keek. ’Okay then.. Let’s go,’ sprak hij op zijn blije zelf. Was er ooit een dag dat Darren niet blij was? Ja, maar de buiten wereld had dat nog nooit gezien. Alleen Iana had hem verdrietig en boos gezien. En hij had natuurlijk die verschrikkelijke periode dat hij gewoon uit ging en dronken werd. Wakker werd met onbekende meiden.. Dat mocht niet meer gebeuren. Hij had nu zijn leven weer op de rails. Zijn goede vriendin Ayanna was er weer en misschien kon hij binnenkort Sid ook meetellen als een goede vriendin. Ayanna was een speciaal geval. Hoewel ze knap was en alles, had Darren nooit iets met haar gedaan. Zij was de enige vrouwelijke vriendin waar hij niet mee gezoend had of iets. En nu Sid dan, als hij haar al tot vriendin kon tellen. Maar toch, hij had al wel met haar geslapen en zelfs Ayanna had nog nooit bij hem geslapen. Hij grijnsde toen hij dacht aan die avond. Gelukkig had Sid geslapen toen hij daar shirtloos rond had gelopen. Anders voelde hij zichzelf wel heel stom. Niet dat Darren iets had om zich voor te schamen.. Hij keek weer naar Sid onder het lopen. Ze liepen over de boulevard om zo naar de Mansion te gaan. Een paar jongens zaten in de verte te jammen. Darren liet een lach op zijn gezicht zien. Uit het niets zong hij uit volle borst de laatste zin mee van het liedje. Darren lachte hardop en zijn muziek vrienden lieten een soort juich horen. Darren zwaaide naar hun toen hij voorbij liep. Hij hoorde nog vaag iemand roepen; Moet je niet op school zijn? Maar Darren draaide om en liet weer die blije lach zien. Hij draaide terug zodat hij niet meer achteruit liep. ’Mijn muziek vrienden..,’ zei hij uitleggend. Ze liepen op een rustig tempo verder tot ze bij het hek kwamen. Hij opende voorzichtig het grote ijzeren hek, wat nogal stroef open ging. Het ijzer kraakte vermoeiend. Hij sloot het hek weer en draaide naar Sid. ’Daar zijn we dan!,’ sprak hij lachend. Hij stapte naar haar toe en keek om zich heen. Deze tuin was echt prachtig! Hij begon langzaam aan te lopen. ’ Ooit word ik zo rijk dat ik ook zo’n huis kan kopen!,’ sprak hij lachend. Darren keek opzij naar Sid. Door het licht in de tuin leek haar haar nu een stukje lichter. ’Maar.. Vertel eens iets over jezelf. Vrienden/Vriendinnen/Oude School..,’ vroeg hij geïnteresseerd. ’..Vriendjes?,’ dat laatste kwam er geheimzinniger uit dan dat hij gewild had maar okay…
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimezo jan 22, 2012 10:54 am

Haar badjas! Natuurlijk! Was ze die ook al vergeten... Ze sloeg tegen haar voorhoofd aan, net iets harder dan ze bedoelde, en deinsde een stap achteruit door haar eigen klap. Het zag er waarschijnlijk ontzettend idioot uit, maar ze lachte om haar eigen domme actie. Ze zuchtte even en staarde Darren aan terwijl hij het hek voor haar open deed. Ze glimlachte, hield haar schouders op en ging met een soort huppel-sprong de tuin binnen. Nu ze officieel binnen stond zag ze pas hoe mooi het hier was. Haar ogen werden even groot van verbazing en verwondering, haar ogen gleden over de omgeving. Hoeveel geld zou je nodig hebben voor zo'n gigantische tuin? Dit was meer een park! Er stonden allerlei verschillende soorten bomen en planten, kleurrijke bloemen, het gras was zo groen, bijna onecht. Ze zag al voor zich hoe ze hier in de zomer in het gras zou liggen. Ze keek achterom, naar Darren, met een enthousiaste blik. Haar lippen vormden het woord "wow" maar er klonk geen stem. Ze stapte vrolijk achter Darren aan toen hij begon te lopen. Een eindje verderop verscheen een groepje, ze maakten de sfeer hier alleen nog maar beter met hun gitaar. Plotseling zong Darren ook mee, met de laatste zin van hun lied om precies te zijn. Sidney schrok ontzettend van zijn harde stem en viel bijna om, maar wist nog net haar been opzij te zetten waardoor ze overeind bleef. Ze lachte voor de zoveelste keer en keek achterom naar de jongens. Het waren dus muziek vrienden, zo'n gok had ze al gewaagd. Hij erg veel bezig met muziek... Dat was toevallig! Sid was zelf ook altijd veel bezig geweest met muziek, het was een belangrijk deel van haar leven geworden. Ze had zelfs een tijdje een eigen band gehad op haar vorige school; "She & Him", maar de band werd opgeheven toen de schoolleiding vond dat de songteksten niet bij het imago van de school hoorden. Dat was zo'n onzin geweest. Ze was toen samen met de bandleden in protest gegaan en gingen in het geheim oefenen, maar er was niet meer genoeg geld om alle kosten te betalen. Daar baalde ze nog steeds ontzettend van. Ze was niet de beste zangeres, en haar band was ook niet door iedereen gewaardeerd, maar het was wel haar passie. Waarschijnlijk was de band niet zo populair door de ouderwetse 80's stijl, ze waren niet modern genoeg. Ze werd uit haar herinnering gesleept toen Darren een opmerking maakte over het gigantische huis, en opnieuw maakte het haar aan het lachen. Ja, ze lachte vaak, helemaal al ze in een goede bui was. Als zij zo'n groot huis hebben zou ze alleen maar verdwalen... Maar toch zou het best wel cool zijn. Onverwacht vroeg hij plotseling naar haar. Zíj, persoonlijk, haar verleden... "Mijn oude school? Ging wel... Ik ben er weg gegaan omdat-" Ze twijfelde even of Darren het hele verhaal wel wou weten, keek even naar beneden, knipperde met haar ogen. Ze haalde even diep adem en vervolgde wat ze wou zeggen. "Allemaal problemen in de klas, slechte cijfers... Ik wou een nieuwe start maken." Ze slikte even en glimlachte. "Maar ik had er wel mijn eigen popgroep! Samen met mijn ex.." Ze keek even serieus. Haar ex.. Het enige vriendje dat ze ooit had gehad, en ze wou er liever nooit meer aan terug denken. Wat een asshole was dat geweest! Hij was zo maar, poef, in één keer weg toen de band uit elkaar viel. Zonder ook maar een woord te zeggen.. "Het is al een tijd geleden. Ik schrijf nog wel liedjes, maar alleen voor mezelf," glimlachte ze terwijl ze hem weer aankeek. Ze werd steeds nieuwsgieriger. "En jij?" Vroeg ze voorzichtig terwijl ze één oog samen kneep tegen het felle zonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimema jan 23, 2012 6:54 am

Darren liep met Sid door de tuin. Hij gaf haar een vriendelijke lach toen Sid zo verwonderd was over de tuin. Hij ging naast haar lopen en stak zijn handen in zijn zakken. Het voelde raar om zonder tas of gitaar te lopen. Sid lachte zo vaak en daar was hij ook blij om, want dat maakte hem ook blij. Hij luisterde naar haar verhaal. Hij voelde zich ineens rot toen ze stiller werd en naar beneden keek. Hij hoorde haar diep ademhalen. Met zijn grote ogen keek treurig naar Sid. Hij stopte met lopen. ’Je hoeft het niet allemaal te vertellen hoor!,’ sprak hij gevoelig. Hij knikte begrijpend toen ze het afsloot. Zijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ze naar hem vroeg. Darren liep naar het bankje achter hun en ging zitten. Hij keek voor zich uit. ’ Dat wil je niet weten. Ik was echt verschrikkelijk…,’ sprak hij. Bij dat laatste woord brak zijn stem een beetje. Hij keek haar aan. ’Ik was normaal. Echt net als nu, de vrolijke, blije, hyper Darren. Ik leerde hier mensen kennen, ook meisjes enzo. Toen kwam er één meisje in mijn leven. Iana. Ik was helemaal weg van haar. We waren al een aantal keer gaan daten en ik dacht dat we iets hadden. Toen ging ik twee maanden weg op mijn tour…,’ hij stopte even met praten en haalde zijn blik weg van de o zo interessante grond. Hij keek in Sid’s blauwe ogen. Zijn ogen spraken echt; nu komt het ergste. Hij wilde eerlijk zijn tegen Sid. Hij schraapte zijn keel. ’ Toen ik terug kwam, dacht ik dat nog gewoon hetzelfde was. Ik zag Iana en zoende haar maar, ze bleef terug bij haar ex Nick te zijn. En om even duidelijk te zijn. Dat is geen jongen waar je ruzie mee wil hebben..,’ zei hij een beetje hatelijk. ’.. Nou en dat is mij gelukt. Iana was van een ander. Ik kon er niks aan doen. Iana was van een ander en ik wilde haar zo graag..,’ het deed zelfs nog een beetje pijn als hij er over praatte. Hij voelde een steek in zijn maag. Hij keek weer naar Sid om haar reactie te peilen. ’ Daar was ik dan. Terug op school. Heartbroken. Ruzie met de engste jongens van Monica High. Ik verging me aan de drank en werd meestal ’s ochtends wakker met iemand naast die ik niet eens kende! Het was echt een gekkenhuis. Ik werd uiteindelijk friends with benefits met Charlene…,’ Darren voel even stil. Dar met Charlene had hij nooit moeten doen. Maar aan de andere kant was het wel beter omdat, hij het dan niet steeds met een vreemde deed. ’Nouja allemaal nog meer gezeik. Want, Iana dacht dat ik haar jaloers probeerde te maken. En toen ineens was er een switch. Ze koos blijkbaar voor mij. Maar, ik merkte dat ze nooit helemaal van mij zou zijn… Dus met pijn in mijn hart heb ik gezegd dat ze eerst maar eens moest uitzoeken wat ze allemaal wel niet voelde. En nu heb ik haar al een tijdje niet meer gezien… eindigde hij zijn verhaal. Hij keek weer naar Sid om haar reactie te pijlen. ’Maar mijn keuze was dus wel goed voor me. Want, ik ben weer mijn oude zelf,’ zei hij daarna er nog bij. Hij keek haar aan en trok een mondhoek op. Hij hoopte dat Sid zijn eerlijkheid zou waarderen. Okay, hij had een ruig verleden voor drank, muziek en seks maar, hij was nu tenminste weer normaal. Hij hoopte dat hij dat had laten zien. Door haar met hem te laten slapen zonder haar ook maar aan te raken. En het verklaarde zijn schrikachtige reactie van vanmorgen. Shit, vanmorgen. Hij kende haar pas een dag en toch vertelde hij haar heel zijn verleden. Het ging zou gemakkelijk bij haar…

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimedi jan 24, 2012 3:43 am

Ze liepen nog een stukje, en het gras leek hoger te worden. Ze hadden hier vergeten te maaien. De sprietjes kriebelden tegen haar blote enkels, ze had ballerina's aan. Het waren niet de modernste en coolste schoenen, maar ze vond ze altijd heerlijk lopen en het paste bij haar kledingstijl; klassiek en elegant. Ze had een speelse persoonlijkheid en durfde zich op haar eigen manier te kleden. Ze hield niet van overdreven hoge naaldhakken, superstrakke broeken of peperdure merkkleding. Ze was opgelucht dat Darren niet negatief reageerde na haar verhaal. Sommigen deden heel ongeïntresseerd of sarcastisch als ze dat soort dingen vertelde, maar ze voelde zich nu wel op haar gemak. Toen ze hem vroeg naar zijn verleden kreeg ze een hele lange beschrijving die ze niet had verwacht. Ze luisterde aandachtig, maar toen hij begon over zijn gedoe met een of andere Charlene en die periode na zijn tour ging er even een schok door haar heen. Was hij zo'n type? Ze was hier al een beetje bang voor geweest, maar nu was het ook nog echt waar ook. Er ging even een rilling door haar heen, een gevoel van teleurstelling maar ze voelde zich vooral bedrogen. Deed hij zo met alle meisjes? Hen eerst helemaal inpalmen en overdreven behulpzaam zijn en vervolgens gaan flirten om ze in bed te krijgen, of- Ze deed even een stap naar achteren, keek hem verbijsterd aan. Als je problemen had, ging je toch niet aan de drank? Zo hoefde het niet. Je kon een keuze maken. Sid had zelf ook problemen gehad, maar was nooit die kant op gegaan. Ze begreep alles even niet meer. Natuurlijk, Darren had al zo vaak een relatie gehad. Maar als zij een jongen leuk vond, ging ze er ook écht voor, niet voor één nacht... Ze deed nog een stap naar achteren en zijn laatste woorden drongen niet echt tot haar door. "Fijn om te weten. Dus je gaat zo met alle meisjes om?" Het was ook te goed om waar te zijn. Ze dacht er niet over na dat hij juist eerlijk tegen haar was geweest, de verbazing nam haar helemaal over en voor ze het wist was ze bij hem weggerend. Ze wierp nog een laatste boze blik op hem en rende daarna de tuin uit, verdween achter de hoek van een straat. Ze dacht aan wat haar vroegere vriendin altijd zei... Dat soort mensen zijn je niet waard, jij bent beter... Maar waarom moest dit nou voor een tweede keer gebeuren? Eerst haar ex, en gelijk op de eerste dag van haar nieuwe school, waar ze juist een goede start wou maken, gebeurd dit. Ze kon niet wachten om weer op haar kamer te zijn. Helemaal alleen, geen gezeur en geen mensen. En ze zou een nieuw slot op de deur zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitimewo jan 25, 2012 9:27 am

Darren zat daar, naast Sid op het bankje. Hij was haar de waarheid aan het vertellen. Alles wat hij had meegemaakt en wat hij had gedaan. Sid luisterde naar hem zonder iets te zeggen. Maar Sid leek niet echt blij te zijn met zijn verhalen. Sid begreep het waarschijnlijk niet. Eigenlijk had hij nog nooit een relatie gehad.. One night stands zag hij niet als een relatie. Of dat met Charlene. Het was ook nooit goed. Wat nou als hij had gelogen over zijn verleden en ze kwam er later achter. Darren keek op toen Sid een stap naar achteren zette. Haar stem kwam hard aan als een klap in zijn gezicht. Hij maakte zijn ogen groot van schrik en keek daarna naar de grond. Hij kon het niet ontkennen wat hij had gedaan. Ineens hoorde hij Sid wegrennen. Darren keek op en vloog overeind. ’SID!!,’ Riep hij uit. Hij keek droevig uit zijn ogen. Hij verpeste het altijd bij de meisjes die hij leuk vond. Hij liet een diepe zucht horen. Hij wilde wel achter haar aan gaan maar, dat zou haar alleen nog maar banger maken vreesde hij. Hij zou het nooit goed hebben gedaan… Als hij het niet verteld zou hebben en ze zou er achter komen was de schade misschien nog groter. Darren deed zijn handen in zijn zakken en liep de richting van Sid in. Hij dacht juist dat meisjes wilde dat je eerlijk was. En het was nu ook niet dat hij haar ooit iets aan had gedaan? Waarom reageerde ze zo heftig? Darren snapte het niet.. Hij had haar niet eens aangeraak op die avond dat ze bleef slapen. Hij was juist die ochtend geschrokken dat er iemand in zijn bed lag. Hij snapte niet waarom Sid zo had gereageerd. Of iemand had hij heel erg pijn gedaan, waarschijnlijk haar ex. Of er was iets anders.. Maar Darren kon niet bedenken wat. Darren liep naar haar kamer. Hij stond voor de deur met zijn vuist vlak voor de deur om te kloppen. Hij kon het gewoon niet. Hij voelde zich nu zo rot. Hij had Sid nooit iets moeten vertellen. Waarom had hij dat ook gedaan? Hij baalde er flink van. Maar het voelde zo goed om een keer het verhaal aan iemand te vertellen. Hij had al zoveel met Iana geleden. En hij dacht dat Sid het wel zou begrijpen, Juist Sid. Sid was anders en speciaal. Hij zuchtte diep en draaide weg van de gesloten deur. Hij liep naar zijn kamer en viste zijn sleutel uit zijn broekzak. Huh? Waarom paste zijn sleutel niet in zijn slot? Hij beet op zijn lip toen hij realiseerde dat het Sid’s sleutel was. Hij slikte. Hij zou nu zo haar kamer binnen kunnen gaan en het haar vertellen dat hij veranderd was. Hij liep zijn eigen kamer binnen en ging op zijn bed zitten. “Daden zijn meer dan woorden.” Hoorde hij zijn moeders stem zeggen. Natuurlijk. Hij viste een enveloppe uit zijn bureau la. Hij beet op zijn onderlip en schreef alleen het woordje Sorry op de voorkant. Het zou meer betekenen dan alle andere woorden. Het zou laten zien dat hij veranderd was. En hopelijk zette hij haar aan het denken dat hij aar niet aangeraakt had terwijl ze ooit in zijn bijzijn was… Hij haalde de sleutel van zijn sleutelbos en deed hem in de enveloppe. Hij liet wel haar badjas hier zodat, hij nog wel ooit zijn kleren terug kreeg. Wat hij natuurlijk hoopte van wel. Hij stapte naar Sid’s kamer en schoof de enveloppe onder haar deur en liep terug naar zijn eigen kamer…

[Topic uit?]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Simple Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Simple Enough   Simple Enough Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Simple Enough
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I miss the days when life was simple

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: Vauras Mansion-
Ga naar: