Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 We will see what the future brings us..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimevr dec 23, 2011 8:38 am

[IANA]

Darren keek haar aan en schudde zijn hoofd. Hij wilde best in bed blijven. Maar Iana had gelijk. Ze konden best naar het strand. En Iana’s optie was zeker een goed idee. ’Zekers,’ sprak hij snel uit. ’Maar dat betekend dat ik zonder shirt ga lopen. Kan je dat wel aan?,’ sprak hij uitdagend. Hij sprong ook op. Hij deed zijn shirt aan en hees nogmaals zijn broek op. Godver. Iana stapte uit de badkamer. De deur kraakte nog steeds. Iana was oogverblindend. Hij liep naar haar toe en greep haar middel vast. ’Zekers,’ sprak hij. Hij gaf een kus op haar wang. ’Ik moet nog wel even langs mijn kamer,’ zei hij snel. Hij liep uit Iana’s kamer. Darren’s kamer was niet echt ver weg. Sommige keken raar op omdat Darren op zijn sokken liep. Darren opende zijn deur en liep naar binnen. Hij gooide een raam open omdat het muf rook. Hij was nu al een tijdje niet op zijn kamer geweest. Gelukkig was zijn kamer vrij netjes. Iana kon onder de indruk zijn. Want, dit is echt netjes voor Darren. Hij ging naar zijn kast en pakte een bruine korte broek met een donker riem. Hij deed er een wit shirt op. Hij keek Iana weer met zijn blije smile aan. Hij pakte zijn roze Rayban en zette hem op. Hij keek naar Iana. Hij schudde zijn hoofd van nee? Dus hij pakte de zwarte en zette die maar op. Hij liep uit zijn kamer en liep met Iana naar het strand. Darren hoorde toen een bekend deuntje, het deuntje dat hem altijd vrolijk maakte in zijn jeugd. De ijscokar. Hij grijnsde. ’Ik trakteer!,’ riep hij uit. Hij bestelde een ijsje voor Iana en hem. Hij had een bolletje met peren smaak. Zijn lievelingssmaak aller tijden. Hij moest wel snel likken om dat het echt freaking hot buiten was. Hij keek blij naar Iana. Toen hij zijn ijsje op had zoende hij Iana. Hij lachte. ’Je tong is koud,’ grapte hij. Hij liep met haar het strand op.Hij wapperde met zijn hand ’Het is heet zeg,’ sprak hij lachend. Hij deed zijn Shirt uit en grijnsde naar Iana. Hij zag een meisje verderop naar hem kijken. Hij pakte duidelijk Iana’s hand en liep met haar naar het water. Toen hij langs het meisje liep leek ze beteuterd te kijken. Nee, hij ging niet zijn kansen verpesten bij Iana door naar een ander te kijken. Hij grijnsde en voelde hoe het verkoelde water tegen zijn voeten aan spoelde. Darren had express zijn slippers aangedaan. Darren keek over de zee en inhaleerde de zoute lucht. Hij hield van het strand en van Iana. Maar dat vertelde hij nog maar niet tegen haar. Eerst moest ze ‘genezen’ van haar break met Nick. Darren keek haar lief aan. ’Zullen we een stukje lopen?,’ sprak hij. Hij haakte met een brede grijns zijn arm in de hare. Hij had zelf nu ook geen zin op voorbeeldig handje in handje te lopen…


Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimevr dec 23, 2011 9:18 am

Iana schoot in de lach en knikte uitbundig van ja. "Wie zou dat nu niét aankunnen?" Lacherig ging ze op haar bed zitten, zag dat Darren haar middel beetnam en voelde zijn lippen tegen haar wang. "Je bent me d'r eentje Darren, you know that." Iana sprong overeind en knikte op zijn verdere opmerking dat hij nog even langs zijn kamer moest. Geen probleem, ze hadden toch nog de hele dag. Terwijl ze Darren nog nakeek hoe die als een kieken zonder kop richting zijn kamer holde nam ze haar rode all-stars die ze in haar rechterhand nam en zo de kamer op haar blote voeten verliet. Met één handomdraai had ze de deur op slot gedaan en wachtte ze op Darren die even later met een shirt en een zwembroek terugkeerde. Iana moest toch wel zeggen dat hij er niets mis uitzag, nooit niet eigenlijk. "Sjiek." Grijnzend volgde ze hem richting het strand. Langer dan 10 minuten had het niet geduurd of Iana rook de zoutgeur langzaam tot haar doordringen. Niets liever zou ze dagen aan een stuk aan het strand blijven, zonder ook maar iets te moeten doen. Maar dat zouden de leerkrachten vast wat minder vinden. Ach, boeie. Wat spijbelen was nooit erg, als je maar eens terugkwam om je lessen bij te houden. Plots weerklonk er een wel heel bekend melodietje, juist, de ijscokar! Jubelend als een klein meisje trok ze aan de hand van Darren om daarna met een 'yesh' richting de ijscokar te hollen. Oké, het was wel zeer kinderachtig maar Iana voelde zich opperbest in deze rol, als het kleine meisje. Met volle overtuiging bestelde ze een bolletje banaan wat altijd al haar lievelingssmaakje was geweest. Met een klein bedankje groette ze de man die haar met een knipoog uitdagend aankeek. Nâh, daar ging ze maar geen aandacht aan geven. Toen ze opeens een stel lippen op de hare voelde moest ze lachen, al merkte ze dat haar bol van haar hoorntje ging vallen en ze Darren bruusk naar achteren duwde. "Sukkel! M'n ijsje!" Vlug likte ze de bol er weer netjes op en gaf Darren daarna een klein zoentje op zijn lippen. "Sorry, het was jij of de bol. Dit keer kies ik voor m'n bol. Die is té lekker." Iana lachte, wandelde met hem mee richting het water en zag een aantal meisjes jaloers haar kant uitkijken. Iana sloeg daar gaan acht op en haakte haar arm, net als Darren, in de zijne. "Jij houd niet van dat ouderwetse gedoe héah?" Grijnzend duwde ze hem wat meer richting het water en bevochtige haar handen met het zoute water. Misschien bij nader inzien niet zo'n goed idee omdat haar volgende hap van haar ijsje wat zoutig smaakte. "Bâh! Dat ga ik niet nog eens doen!" Lachend at ze haar ijsje vlug op zodat ze niet weer dat zelfde zou voor hebben. "Dus, mister Darren. Wat ben je nu van plan?" Uitdagend keek ze Darren aan terwijl ze haar arm uit de zijne haakte en wat water richting hem spatste. Eens zien wat deze jongen in zijn mars had in het bijzijn van een meisje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimedi dec 27, 2011 12:24 am

Ze waren op het strand en Darren had Iana net een ijsje gegeven. Darren zoende Iana maar werd bruut onderbroken door haar. Hij keek haar echt zo aan van WHAT. Hij acteerde even verontwaardigd. Zin shirt die hij nog vast had stopte hij in zijn broekzak, zo hing het T’shirt er ha;f uit maar, dan hoefde hij hem tenminste niet vast te houden. Hij haakte zijn arm in die van Iana . Darren keek haar aan toen ze zei dat hij niet van dat ouderwetse gedoe was. Hij knikte van niet. ’ Integendeel, Ik kan soms heel ouderwets zijn. Maar ik dacht dat je gewoon nog geen behoefte had aan dat ‘gedoe’ na wat er gebeurt is met Nick enzo,’ sprak hij lief en haalde onbenullig zijn schouders op. Iana haakte haar arm uit de zijne en toen werd er water richting hem heen gesplasht. Wat was hij van plan? Met zijn toekomst? Darren fronste even en bedacht zich dat hij Iana niet eens had verteld dat hij auditie had gedaan voor Glee. Maar haar uitdagende blik zei dat het over iets anders ging. Darren grijnsde terug. Hij zei niks maar keek haar met die o zo bekende Daren blik aan. De ik ga iets uithalen blik. Iana had haar ijsje op pakte haar uit het niets op. Hij griste haar tas uit haar handen en deed snel zijn Mobiel er andere stuff er ook in. Plofte de tas in het zand neer en rende met aar de zee in. Darren lachte hard op. De zee werkte alleen niet meer en door het extra ‘gewicht’ viel hij zo om de zee in. Lachend proestend kwam hij weer naar boven. Hij pakte Iana met zijn grote handen bij haar wangen en bracht haar hoofd naar zijn lippen. Het water druppelde uit zijn wilde krullen. Die nu tegen de voorkant van zijn hoofd waren geplakt. Darren keek net als een klein kind hyper uit zijn hazelkleurige ogen. Hij schoot een blik op de tas, hij stond er nog. Hij liep er maar weer terug naar toe omdat, zijn mobiel erin zat. Het zand was erg heet dus hij deed snel zijn slippers aan. Hevig druppelde liep hij naar de tas. Ooh shit zijn mobiel ging af. Net op tijd nam hij op. ’Hallo? Ja, daar spreek je mee?,’ zei Darren. Iets zijn mobiel van zijn oor houdend omdat, die niet wilde dat hij nat werd. Maar toen hij dacht dat hij het niet goed hoorde, plantte hij de iPhone tegen zijn oor. Dit meende die niet.. Hij hing vrolijk op en keek Iana blij aan. ’Je gaat nooit geloven wat ik net te horen heb gekregen,’ sprak hij hyper. Hij tilde haar op. ’Ik ben gekozen voor Glee! Ik ben gewoon gekozen voor Glee!,’ riep hij blij uit. Hij draaide met Iana in de lucht een rondje van blijdschap. Hij zette haar weer neer. Wow , zoveel gaat er veranderen. Alles zou veranderen. ’ Er is alleen 1 ding. Ik moet een homo spelen,’ sprak hij lachend. ’Maar gelukkig heb ik jou als bewijs dat ik hetro ben.,’ sprak hij liefdevol en hij plantte een kus op haar lippen. Maar, voor Iana zou ook dingen veranderen. Als hij nou heel beroemd werd dan kreeg Iana ook een stuk pers over zich heen en gezeik van fans, dat moest ze natuurlijk wel willen. Maar dat was ook wel een voordeel voor Iana omdat, hij straks 24/7 in de gaten werd gehouden dus, vreemdgaan was geen optie. Hij grijnsde blij, maar hij wist niet eens hoe Iana hier op zou reageren. Was zij hier ook wel blij mee?


Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimedi dec 27, 2011 12:55 am

Iana knikte begrijpend op zijn woorden en liet haar hoofd op zijn schouder rustten. Ze was blij dat hij toch wat inzat met haar, over heel dat gedoe. "Ik ben blij dat je 't begrijpt. Die dag is nogal heftig verlopen. Volgens mij wil ik Nick nooit meer zien." Iana zuchtte, liet Darren zijn arm los en ging in het zand zitten. Eigenlijk mocht ze hier maar niet over beginnen, het zou haar stemming verpesten en ook de hele dag. Dus plaatste ze weer een glimlach op haar gezicht en sprong overeind toen Darren opeens haar opnam en naar de zee begon te lopen. "Nohowhowhow!" Gierend van het lachen probeerde ze hem tegen te houden maar merkte dat zijn greep veel te stevig was en ze er niet uitkwam. Een luide gil weergalmde toen ze het gewicht onder haar voelde vallen en ze met een smak het water in belandden. "Jij. Jij." Iana keek hem met een quasi boze blik aan en proestte wat zou water uit haar keel. Gatver, dat water was echt zo goor als je het binnenslikte! "Jij hebt er net voor gezorgd dat mijn keel zit te pieken van het zout." Lacherig gaf ze hem een stootje tegen zijn zij maar merkte dat die niet meegaf. Natuurlijk, met de krachten die Iana bezat kon ze nog geen kleuter omver krijgen. Nâh, dat misschien nog wel. Bij het voelen van zijn handen tegen haar wangen gaf ze hem een droge glimlach. "Straks knijp je me wangen nog plat met die guge handen van je." Iana nam zijn handen vast en legde die tegen zijn zij. Zo, nu konden haar wangen weer een normaal kleurtje krijgen. Lacherig duwde ze hem een zoen op zijn lippen en kneep plagend in zijn wang. Zo, die had zijn lesje terug gekregen. Plots zag ze hem terug naar haar tas lopen en plaatste ze haar handen in haar heupen. Wat was die aan het doen? Nog geen tien seconden later zag ze hem op haar aflopen en voelde ze de grond onder haar voeten verdwijnen. "WOHOW. WHAT'S GOING ON?" Lichtjes verward keek ze Darren aan die wat begon te jubelen waardoor Iana opeens zo'n O.O-gezicht kreeg. Hij was verkozen voor Glee? Whow, super! "Ik ben zo blij voor je!" Glimlachend gebaarde ze hem haar los te laten en gooide ze haar armen over zijn nek. Pas toen hij begon dat ie een homo moest spelen liet ze hem los. Sérieus? "Dus ik moet bewijzen dat jij hetero bent? Nâh, dat zie je van hier. Sta anders is een dude te zoenen! Dan raak ik jou niet meer aan heuwr, gatver, het gedacht alleen al dat die vent je gaat zoenen!" Iana lachte en wist dat Darren de plagende ondertoon in haar stem wel zou vinden. "Zolang je maar niet weken aan een stuk op de set staan en ik hier maar met m'n vingers sta te draaien." Iana keek hem dit keer met een serieuze blik aan. Ze wist dat ze zich serieus ging ergeren als ze hem maar alleen op de avond zou zien. Daar had zij niets aan. Nee, Iana had hierover eigenlijk wel een dubbel gevoel. Zou hij nog wel aandachtig aan haar besteden als hij de hele tijd moest gefilmd worden? Ook de gedachte dat die pers hem continu zou volgen en ze nooit meer de privacy gingen hebben. Iana had er haar bedenkingen maar bij. "Ik weet niet wat ik juist moet denken.." Dat was het enigste wat ze met duidelijkheid kon zeggen, de rest daar had ze nog niet meteen goed antwoord op. "Alleszins ben ik wel blij voor je." Iana drukte een kus op zijn wang maar wist dat Darren de onzekerheid op haar gezicht duidelijk zou zien. Ze kon het ook niet verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimedi dec 27, 2011 8:04 am

Hij pakte Iana weer vast en trok haar lichaam naar haar toe. ’Ik weet ook niet wat ik er van kan verwachten. Maar ik weet dat ik bij jou alleen wil zijn. En dat ik daar niks tussen laat komen,’ Sprak hij liefdevol. Hij zoende haar en draaide een rondje terwijl hij haar optilde. Hij zette haar weer op haar voeten neer en realiseerde zich toen iets. Zou Iana het niet erg vinden dat hij haar zo zoende en .. Hij keek haar diep in haar ogen aan. ’Vind je het vervelend dat ik je zoen?,’ vroeg hij even fronsend. Het was natuurlijk pas net uit tussen haar en Nick. En hij wilde niet gelijk op haar lip zitten. Hij beet even op zijn lip, want hij wist niet eens of Iana er wel oke mee was. De zoute druppels zee water vielen soms nog naar beneden. Hij deed ondertussen zijn telefoon weer terug in haar aan. En gaf haar een lachje van dat is toch wel oke? Hij pakte haar hand. ’Als je het niet wil met je het zeggen en dan ben ik weer de gewone vriend,’ sprak hij serieus. Hij drukte zijn vinger op het puntje van haar neus. Hij pakte haar tas en droeg hem nu. Ook al stond het een beetje maf, zo was die dan ook wel. Hij liep weet terug naar de boulevard met Iana. Hij had het niet zo op zand. Toen hij weer veilig op de tegels stond klopte hij het opgedroogde zand van zijn voeten en benen. Zijn lichaam was al weer opgedroogd zijn broek was iets minder ver. Hij pakte zijn shirt die uit zijn broekzak hing en deed hem aan. Hoewel hij zich niet voor zijn lichaam hoefde te schamen liep hij liever niet zomaar shirtless over de boulevard en langs de winkels. Hij keek lachend naar Iana en kreeg ineens een idee. Hij moest zijn muzikale zelf weer eens even uit laten. Hij sleurde Iana mee over de boulevard en daarna een zijstraatje in. Niet ver in de zijstraat zat een piano winkel. Hij keek Iana lachend aan. In het smalle straatje was geen kip te vinden. Darren liep de Piano winkel in. Hij riep luid en duidelijke een hallo. Ineens kwam er een dikke Italiaanse man uit de achterkant van de winkel. Hij leek Darren gelijk te herkennen. ’Ciao il mio buon amico giovani!,’ Riep hij uit. Darren grijnsde. ’Ciao il mio amico ben arrotondati! Questo è il mio amico Iana,’ sprak hij vloeiend terug. De Italiaanse man bewoog zijn wenkbrauwen en glimlachte breed naar Iana. ’Hello I’m Mister Bachino,’ sprak hij met een zwaar Italiaans accent. ’I leave you to it.. hmmm,’ sprak hij met zijn kenmerkende wenkbrauwen. Hij liep weer terug naar achteren. ’Vriend van de familie,’ sprak hij lachend. Darren had al vroeg zijn examen in Italiaans gedaan, daar was hij dus al klaar mee. ’Zin om wat op de piano’s te rammen?,’ sprak hij lachend. Hij keek haar uitdagend aan en plantte haar tas naast een zwarte vleugel. Darren begon een melodie te pingelen op de piano. Hij schoof een stukje op zodat Iana ook op de kruk erbij kon. En bij begon met een liedje voor Iana te zingen. met een dubbele betekenis erachter. Onder het zingen grijnsde hij uitdrukkelijk en vol met zijn natuurlijke charme. Hij begon steeds hard te spelen. Ifff you want my bodyyyyyyyy,’ zong hij de laatste zin melodieus. Hij grijnsde en keek haar met blije twinkelende ogen aan.

[flut XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimedi dec 27, 2011 8:53 am

De liefdevolle stem van Darren deed haar zachtjes lachen. "Zolang je dat maar lang tegen me blijft herhalen. Want als je weg bent op de set moet je niet zeuren dat ik er élke keer ga staan met een groot plakkaat: Dat is MIJN vriend." Iana grijnsde, voelde dat ze een cirkeltje werd gedraaid en lachte als een klein kindje. De onzekere vraag deed haar nog harder lachen, comon, dat hij dat nog moest vragen. "Vanaf ik het vervelend vind duw ik je wel weg." Dat was eigenlijk een antwoord als 'nee, ik vind het niet erg' maar ze moest er altijd wat anders van maken zodat ze dat vraaghoofd van hem weer kon zien. Maar de serieuze stem deed haar alweer bedaren. "Ik vind het niet erg als je me zoent, tenslotte is het niet officieel en wil ik nog even genieten van onze momentjes samen." Met een 'no?'-blik nam ze zijn hand vast en kneep daar een tweetal keren bemoedigend in. Ze wilde hem gewoon zo lang mogelijk te vriend houden, bang dat ze hem ooit zou moeten verlaten, net zoals bij Nick. Want hoeveel ze haar lippen ook op die van Darren drukte, steeds bleef Nick in haar hoofd rondhangen.
Iana keek hem vragend aan toen hij haar zo goed als meesleurde de straat over en een zijweg nam. "Waar gaan we heen?" Lichtelijk nieuwsgierig volgde ze hem richting een winkel waar er duidelijk 'Piano winkel' op stond. Wat gingen ze daar gaan zoeken als ze het strand hadden? Iana had hier toch haar bedenkingen bij, stapte de winkel toch binnen en zag even later een dikke man hun richting inkomen. Iana had al meteen de reflex om achter Darren te springen toen die steeds dichter kwam. Pas toen Darren in het Italiaans stond te ratelen klaarde haar gezicht op. En of ze Italiaans kon, ze had eens bij Nick zijn familie op bezoek geweest en daar handden ze niets anders dan Italiaans gesproken. "Buon pomeriggio. Sono Iana, Darren è già stato presentato a me." (Goedenamidag. Ik heet Iana, al heeft Darren me al voorgesteld.) Zei ze, terwijl ze haar hand uitstak en de zijne schudde. Waarschijnlijk hadden ze niet gedacht dat ook zij Italiaans kon dus kon ze er alleen maar om lachen. Iana moest je maar nooit onderschatten! Bij de vraag van Iana haalde ze luchtig haar schouders op. "Mij best!" Iana had al van vroegs af aan piano leren spelen en kon het toch al aardig goed. Ze had eerst nog gedacht om zelf een piano aan te kopen maar vond het veel te duur. Maar ze had ook een vriendin die er drie had staan en daar ging ze regelmatig naar toe. Toen ze bij een vleugelpiano aankwamen hield ze haar handen voor haar mond. Deze had ze altijd al gewilt! "Tjeez, wat is ie mooi!" Iana nam plaats naast Darren en zag dat hij al een liedje begon te spelen. Naarmate hij verder zong hoorde ze zijn stem luider worden en spotte ze soms een valse toon. Ach, het was wel aardig. "Mooi hoor. En je vraag. Hum, daar moet ik nog even over nadenken hoor. Je lichaam is aanlokkelijk maar een meisje als ik." Bij dat laatste trok ze haar neus arrogant op maar schoot nog geen vijf seconden later in de lach. "Mijn beurt." Zei ze, terwijl ze hem lichtjes van de stoel duwde en het zich comfortabel maakte door haar armen te buigen en haar vingers over de piano te strijken. Heerlijk. Ze koos het liedje 'Breathing' van Jason Derulo omdat ze er toch een redelijk dubbel gevoel bij had. Ze miste Nick, maar had toch de voorkeur naar Darren. Iana had er een soort van cover van gemaakt en zorgde ervoor dat elke toon die ze zong steeds zuiver en helder klonk. Dat lukte haar dan toch redelijk aardig. "I miss you when i'm breathing", zong ze als laatste en hield de laatste hoge toon zo lang mogelijk aan tot wanneer ze haar mond dichtklapte en hem vrolijk aankeek. "En?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimedo dec 29, 2011 9:15 am

Ze waren in de piano winkel aan gekomen. Darren’s mond zakte zichtbaar een paar millimeter naar beneden. Maar hij herstelde zich door naar haar trots te grijnzen. Oke, Iana kon dus ook aardig zingen en Piano spelen. En ook nog Italiaans. Hij nam haar mee naar de piano. En speelde het liedje. Hij knikte hij was het eens met Iana het was een erg mooie piano. Darren lachte hard op, als antwoord op het liedje. Hij gaf haar een kusje op haar wang. Darren lachte en luisterde met een en al oor. Iana zong prachtig. Alles was helemaal zuiver en haar meisjes stem klonk bijna hemels. Darren zag zichzelf niet als zanger maar, als een acteur die zich ook wel kon zingen. Hij zat niet voor niks bij de theater groep van Monica High. Hij had al gekeken en de universiteit hier had een speciale opleiding tot acteur. Hij stond langzaam op en liep om de piano. Hij humde mee met Iana. ’Het was prachtig!,’ gaf hij als antwoord. Jij bent prachtig, schoot er daarna door zijn hoofd. Hij wist niet of die het hard op had gezegd of niet. Toch niet. Hij keek haar diep aan. En trok toen een ik-ben-iets-van-plan-darren-glimlach. Het was meestal een traditie dat jongens meisjes naar Prom te vragen. Dus hij moest ook maar eens een date regelen. Hij had al een aantal random jongens op hun knieën zien gaan. Dus Darren zakte langzaam op een knie naast de piano. Hij keek haar met een verschrikkelijk brede grijns aan. Hij pakte Iana’s hand. ’Ianaa, Wil je me mij naar Prom?,’ vroeg hij met zijn blije prethoofd. Maar in zijn ogen zag je de ernst en serieusheid. Hij wilde haar echt graag meenemen. Hij keek haar aan en leunde naar voren. Hij plantte een kus op haar lippen. Hij ramde nog was op de piano. En keek naar Iana. Zijn ogen leken als magneten naar haar toe te trekken. Hij speelde het o zo bekende stukje van Für Elise en stond toen op. Hij leunde met zijn ellebogen op de piano terwijl hij met zijn ogen Iana volgde. Dit was best een belangrijke vraag, dit was het ja of nee. Ineens fronste Darren en keek blank voor zich uit, nog steeds fronsend. Hij dacht even aan wie er allemaal zouden komen. Hij had zich al wel opgegeven als Prom King. En op de lijst stond ook Nick. Dat werd een probleem… Hij wist niet hoe Nick op hem zou reageren? Wat er zou begonnen. En helemaal met Iana als date. Hij was waarschijnlijk ten doden opgeschreven. Mijn hij moest iets overhebben voor Iana. Dan maar zijn leven. Hij beet toch wel even op zijn onderlip. Hij wilde natuurlijk ook weer niet dat Iana een kud avond had omdat, Nick er was. En omdat ze met hem hier naar Prom was gegaan in plaats van Nick. Dit werd moeilijker dan hij dacht. Hij keek Iana even zorgelijk aan. Hij wist ook niet of hij het haar moest vertellen. En wat nou als Darren en Iana Prom King en Queen zouden worden. Ooh god. Dit zou toch nog eens problemen kunnen geven…

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitimevr dec 30, 2011 2:57 am

Iana glimlachte op zijn woorden en maakte een droog buiginkje. "Thanks. Zingen doe ik al veel te lang om slecht te zingen." Met een kleine 'air'-gezicht keek ze Darren aan maar schoot algauw in de lach. Haar ogen keken hem verward aan toen die opeens op zijn knieën ging zitten. Serieus? Dit was nu echt iets wat ze niet had zien aankomen! Zijn vraag kwam niet geheel onverwachts maar toch keek ze hem met een O.0-gezicht aan. Opeens verscheen daar die Italiaan die vanachter de hoek zijn duim opstak en daarna een scheve grijns op zijn gezicht plaatste. Iana richtte haar blik van de Italiaan naar Darren en knikte daarna toegeeflijk van 'ja'. Maar toch kon ze het niet met volle overtuiging zeggen. Nick en Charlene zouden daar ook zijn en dat zou wel heel de boel overhoop kunnen werken. Vlug verzette Iana die gedachte van zich af, trok Darren lacherig recht waarna ze haar armen om hem heen gooide en ze hem een kus op zijn wang drukte. "Gekkerd." Met haar hand woelde ze door zijn haren en nam daarna zijn hand vast. "Kom, we gaan naar buiten. Volgens mij is het prom al binnen een aantal dagen dus moet ik maar aan een jurk zien te komen. Shít." Iana sloeg zichzelf voor het hoofd dat ze daar nu pas opkwam. Juist, een jurk! Net toen Darren naar buiten stapte kwam Iana op de dikke Italiaan af. Ze gaf hem nog een grote knuffel vooraleer ze naar buiten stapte. "Draai 'm maar binnen Iana, hij is het waard." Iana keek hem met een grote glimlach aan, draaide haar hoofd wat schever en stak haar duim op. "We shall see, het is nogal moeilijk nu. Toch bedankt voor de tip." Een vrolijke uitdrukking verscheen op haar gezicht waarna ze haar hand als groet opstak en de deur achter zich sloot. Wat een malle man was dat, al vond ze hem best sympathiek. Italianen.. Iana viel blijkbaar altijd op Italianen. Nick is een Italiaan en dan heb je Darren, ook half Italiaan.. Tjeez, Iaan toch. Waar ze wel mee inzat was dat het Prom met één iemand wel helemaal in duigen kon vallen en nog wel voor veel drama kon zorgen. Véél drama. Iana kennende zou dat er waarschijnlijk toch van komen als ze Nick zou zien met een ander meisje. Ook al hield ze nu van Darren, haar gevoelens waren nog helemaal niet weg van Nick en ze zou het dus met hartenpijn moeten bekopen als ze met Darren naar het Prom zou moeten gaan. Soms zou je denken dat Iana een serieuze Bitch was, ze had het nog een paar dagen geleden voor het kiezen. Sommige meisjes moesten wanhopig zoeken naar een date.. Iana had ze voor het kiezen. Al zou ze nu liever dat wanhopige mens zijn, zonder veel jongensaandacht. Iana richtte haar aandacht op Darren en gaf hem nog een knuffel vooraleer ze een stap achteruit zette. "Ik ga me nu maar gaan klaarmaken om aan een jurk te komen." Met een vrolijke glimlach op haar gezicht drukte ze een kus op zijn lippen en verdween daarna in een schaduw achter de vele gebouwen. Nu nog een winkel zoeken ..

-Kortere post om af te sluiten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We will see what the future brings us.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We will see what the future brings us..   We will see what the future brings us.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We will see what the future brings us..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: