Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Please, forgive me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimewo dec 21, 2011 1:04 am

[IANA]

Darren zat op zijn kamer. Na tijden zijn gitaar niet aangeraakt te hebben had Darren hem er weer bij gepakt. Hij voelde zich schuldig, arme gitaar normaal werd die iedere dag gebruikt en nu al twee weken niet meer. Darren had het stof er af gehaald en hem helemaal schoon gemaakt. Hij had toch niks beters te doen. Zijn gitaar voelde zo vertrouwt. Gelijk begin hij er op te spelen. Hij had zijn gitaar zo gemist. Hij begon een melodie te hummen. Deze was totaal nieuw, Darren was er blij om. Hij had weer wat inspiratie om te schrijven. Al die problemen die hij nu had met Iana en die hij eigenlijk niet wilde. Hij hield nog steeds van haar. Hij kon zich er niet overheen zetten. Hoe vaak die nou met Charlene het bed in zou duiken of een ander mee zou nemen. Hij was jaloers, jaloers op Nick dat hij haar wel had. Hij bromde en begon wat lyrics te mompelen. Hij pakte snel een schrift en en pen. Hi ploft op zijn bed. Dit werd goed. Met de pen in zijn mond schreef hij de chord op en nog wat lyrics. Na een tijdje bezig te zijn had hij het lied af. Hij las het nog een keer door. Eigenlijk moest Iana het horen! Hij pakte zijn mobiel en maakte een nieuwe SMS aan. Shit wat ging hij nu zetten. En wat nu als ze bij Nick was of Nick zag het smsje. Hij beet op zijn lip. Er is iets erg gebeurt, kom even snel naar mijn kamer. Darren En hij drukte op send. Het leek hem de enige manier dat Iana nog naar zijn kamer zou komen. Hij had zijn ogen op de deur. Zou ze komen? Na die hele ruzie op het strand, hij dronken, boze Nick en Iana, Charlene die hem hielp. De onbekende mensen. Hij wis thet nog maar half. De blauwe plek op zijn kaak was al bijna weg. Maar als je wist dat je het er zat zag je nog een gelige groene vlek zitten. Ineens hoorde hij intens geklop op zijn deur. Hij sprong blij op. Hij deed zijn deur open en daar stond ze. Darren liet haar binnen, Iana leek verward. Logisch er was namelijk nisk mis met hem. Darren sprong voor de deur. Lichtgewicht Iana kon toch niet tegen hem op. Hij trok een mondhoek op. 'Hee,' sprak hij droogjes. Hij bleef staan waar hij stond en keek haar aan met grote zijn hazelkleurige ogen. 'Ik.. Iana ik kan het niet meer aan. Ik.. Ik weet niet hoe.. hoe ik het duidelijk moet maken. Wil je daarom alsjeblieft hier naar luisteren,' Sprak hij zachtjes. Zijn ogen ging naar beneden als teken van je-mag-wel-op-mijn-bed-zitten. Hij ging met zijn plectrum langs zijn gitaar en de kamer vulde zich met geluid. En hij begon het lied te zingen dat hij vanochtend had geschreven. Hij keek haar nog even met die vertrouwde grijns aan. 'I hate where I’m at. Acting crazy like that. I know that I’ve been wrong. It’s something I’ve been working on.. Zijn ogen schoten schuldig in haar richting. 'And I don’t know what to do. It’s changing me it's killing you. I’d tear out my insides if I could. But I don’t know if it’d do me good..,' en hij gaf haar een lachende knipoog. Ja zingen was echt beter! 'I’m sorry friends I’m sorry lovers. To put us all in this mess. I know we still got each other. But I’m in distress... Cause every time that I feel like I’ve figured it out. I can’t seem to figure it in. It’s got nothing to do with me. It’s not even you, you see. It’s part of my chemistry. It’s this jealousy... hij keek naar Iana. Daar was het de waarheid. Hij vond haar aantrekkelijk en hij was gewoon jaloers op Nick. 'In absolutely no position. To be so needlessly unkind. When I’m the one writing this fiction. Make it real in my mind..,' zijn ogen keken Iana aan. Het was echt de waarheid. 'It drives me crazy in the morning. Who is this monster in the mirror. I try to get the steam to fog it out. But I just can’t get it clear.. Oh and I can’t stand what I’m feeling. It’s just like poison in my veins. I know that I’m speaking. But I don’t know what I’m saying..,' kwam er dramatisch uit zijn mond. Hij vond het heel erg en hij hoopte dat Iana het ook zo voelde. 'Cause every time that I feel like the world just got lighter. It seems like my muscles give out. It’s got nothing to do with me. It’s not even you, you see. It’s part of my chemistry. It’s this jealousy... And I’m hearing your voice. Babe, you know it’s your choice. Maybe so...,' Darren keek haar nu recht aan. Het was Iana's keuze.. Nick of hem.. 'And I know it’s no use. But it’s the only excuse. That I know, no no. Let me go, Let me go. Oh let me go, Oh let me go..,' Zong hij vol emotie. Iana hield hem vast omdat, hij wist dat ze nog iets voor hem voelde. Daardoor had hij hoop. Hij wilde haar, en als zij hem nog een beetje leuk vond had hij nog een kans. 'Now let’s be real I feel just like a child. Someone could be taking all my toys. So call me dumb, call me wild. See that’s the thing with little boys.. Oh now I can’t get it out in the shower. Or drink it off at the bar. This sugar's gone sour. And it's gone way too far.' Hoe vaak had Darren zichzelf al lam gedronken. Hij was gewoon de tel kwijt geraakt.. 'Cause every time that I feel like I’m riding so high, Feel on top of the world. The b*tch just keeps telling me no.' Darren gaf haar een geacteerde boze blik. Maar verraadde het door te glimlachen. 'It's got nothing to do with me. It’s not even you, you see. It’s part of my chemistry. This demon is killing me. And oh Christ it’s filling me. It’s this jealousy. Oh, and I just can’t believe. In this jealousy, This jealousy for you. Oh this jealousy, This jealousy for you....' En zo eindigde hij het lied. Hopelijk wilde Iana het goed maken. Hij wilde het zo graag. Het liefste wilde hij haar terug maar, als ze al niet meer boos op hem was zou hij zich al een heel stuk beter voelen..


[Ik luisterde dit liedje, en hij paste perfect gewoon 8D]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimewo dec 21, 2011 1:42 am

'Bieb, bieb', het geluid van haar gsm doorbrak de stilte van haar kamer. Verward veerde Iana recht uit haar bed en greep haar gsm vast. 'Darren'. Iana rolde met haar ogen, wat hij haar had geflikt op het strand. Het toppunt was dan nog dat Darren de rollen had omgedraaid en haar er de schuld van had gegeven. Iana klapte haar gsm terug toe, ze wilde zijn sms zelfs al niet meer openen. Met een koppige blik op haar gezicht ging ze terug op haar bed zitten. Terwijl ze haar haren naar achteren streek liet ze een lange zucht uit haar keel verdwijnen. Dit alles maakte haar na een tijd zo geïrriteerd dat ze zelfs al niet meer wist wat te doen. Het was van die ene dag op het strand geleden tot nu dat ze nog eens de deur had opengedaan. Char had haar nog wel eens een bezoekje gebracht, ook al was die zelf wat aangedaan van de greep die Charlene op haar had uit geoefend. Daar ging Iana haar nog wel voor laten boeten, zeker weten. Op een of andere manier kreeg Iana het best koud, ze besloot dus maar om een douche te nemen en zich in het warme water te laten weken. Goedkeurend sprong ze overeind en wipte richting de badkamer. Ze zat nog in haar pyjama dus kon ze haar kleren evengoed meenemen. Vlug als ze was gooide ze haar kast open, griste er een wit/zwart kleedje uit met haar zwarte panty's en liep de badkamer binnen. Het had niet lang geduurd of Iana werd geconfronteerd met haar opeens betraande gezicht, damn. Vlug sprong ze de douche binnen, nam de kraan vast en wiste de tranen van haar gezicht. Iana wist dat ze zich niet meer zo lekker in haar vel voelde, ook al was Nick wel haar steun en toeverlaat. Maar de gedachte dat haar beste vriend, Darren, langzamerhand haar vijand werd begon haar teveel te worden. Dat had ze Nick ook al laten weten, al klonk die niet echt verbaasd. Hij wist goed genoeg dat Iana nog wat voelde voor Darren en ze zou dat ook nooit kunnen verbergen. Natuurlijk hield ze meer van Nick, al wilde ze dat niet aan Darren toegeven. Het warme water deed haar toch wel goed, dat merkte ze aan haar lichaam die zich langzamerhand aan het ontspannen was. Een beetje opgewekter stapte ze de douche uit en richtte zich tot de spiegel. Eerst haar make-up maar wat bijwerken want zo kwam ze dus echt niet buiten. Vlug nam ze haar oogpotlood, trok een aantal lijntjes over haar ooglid en werkte haar mascara weer wat bij. Nog een klein beetje grijze glitter oogschaduw en dan was ze klaar. Tevreden over het eindresultaat trok ze haar jurkje aan samen met haar hakken. Ja, nu voelde ze zich weer hélemaal zichzelf! Met een stralende glimlach op haar gezicht wandelde ze haar woonkamer weer binnen. Hmm, misschien moest ze dat smsje toch maar eens bekijken. Met lichtelijke tegenzin opende ze het bericht, keek haar ogen uit op het berichtje. Nog voor ze daadwerkelijk besefte wat ze aan het doen was vluchtte ze haar kamer uit, rende als een dolle gek richting Darren zijn kamer en bonkte daar met duidelijk geweld tegen de deur. De deur werd opengezwaaid en daar stond Darren, met een grote glimlach op zijn gezicht, zelfzeker voor de deur. Sérieus? Iana rolde met haar ogen, hoorde een vrolijke 'heey' maar liet die glimlach van haar gezicht verdwijnen. "Je weet toch wat je juist hebt gestuurd hé? Dat je in nood was of zo? Mooi excuus hoor." Iana keek hem met een nijdig gezicht aan, stapte toch zijn kamer binnen en liet zich op zijn bed neervallen. Zijn woorden kwamen niet meteen onverwachts, behalve dat ze moest luisteren naar het liedje dat hij begon te zingen. Iana voelde het schuldgevoel opwekken bij elke zin die hij uitsprak. Het woordje 'jaloers' kwam merende keren in zijn tekst waardoor Iana alleen maar meer naar achteren deinsde. Toen hij zijn laatste zin had uitgesproken knipperde ze ongelovig met haar wimpers. Wat verwachtte hij nu van haar? "Mooi.." Kon ze enkel stotterend uitbrengen. Haar keel was zo droog en haar tranen stonden klaar om los gelaten te worden. Nee, ze mocht haar make-up niet verpesten. Iana wreef met haar vinger onder haar ogen en keek Darren met haar blauwe ogen aan. "Wat wou je hiermee bereiken?" Iana wilde een duidelijk antwoord omdat ze niet gediend was met zulke 'ja-nee' vragen.

-Andere reactie die je had verwacht? Hum. Iana is onvoorstelbaar. >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:11 am

Darren zuchtte diep. Nu hij zeker wist dat Iana niet zomaar uit zijn kamer zou lopen. Hij deed zijn gitaar af en ging naast haar zitten. Hij had nog wel een aantal liedjes maar, die kwamen nu niet uit. Of misschien wel. Zijn haren waren een stuk gegroeid en hij had zich eigenlijk moeten scheren. Hij liet een diepe zucht uit zijn keel komen. Hij hoorde haar stotterende stem en aan haar ogen kon hij nu voortaan zien als ze tranen achter hield. Maar ze hield het droog. Darren voelde zich rot hij wilde haar ook weer niet aan het huilen maken. Ineens kwam haar stem hard en duidelijk naar buiten. Hij draaide zijn lichaam naar haar toe en keek haar aan.. Hij wist ook niet zo goed wat hij moest zeggen dus hij keek maar een beetje zijn kamer rond. Hij keek weer naar Iana en schraapte zijn keel. ’Ik wil dat we niet meer boos op elkaar zijn. Ik zie aan je dat jij het ook rot vind,’ sprak hij langzaam. Zijn hand ging richting haar hand om hem te pakken maar, hij besloot toch niet haar hand te pakken. Dus hij legde hem maar op zijn eigen been. Het was gewoon zo rot. Als Iana nou had gezegd dat ze hem niet meer leuk vond, maar hij voelde het. Als Iana echt iemand niet meer moest zei ze dat gewoon want, ze was echt niet op haar mondje gevallen. Zijn ogen gingen over haar lichaam om haar houding te ontdekken en te zien wat ze voelde. Sure, hij wilde Iana voor zichzelf maar, als ze bij Nick wilde blijven moest hij daar mee leren leven. Het was alleen een beetje bruut om hem aan het lijntje te houden en hem te ontbieden dat hij andere mag zien. Hij slikte die woorden maar in. Hij wilde niet weer een ruzie. Hij wilde tenminste dan wel vrienden zijn met haar. Hoe moeilijk het ook zou worden. ’Het spijt me zo Iana. Ik was jaloers. Maar hoe je reageerde op mij een Charlene gaf mij weer hoop. Je was zelf ook jaloers en dat hoor je niet te zijn als je voor de ander hebt gekozen,’ sprak hij eerlijk. Iana zou het hopelijk wel begrijpen. Hij was gewoon eerlijk en praatte zichzelf ook niet goed. Wat hij haar had aangedaan was ook niet eerlijk maar, hij wilde het gewoon weten. Charlene had ook zo iets gezegd. Als een meisje zo heftig reageert op je met een andere meisje zitten er zekers nog gevoelen achter. Darren zuchtte weer diep. Hij wilde weten wat ze nu dacht. Hij draaide weer naar haar toe. ’Sorry voor de sms maar, geef toe dat dat de enige manier zou zijn om je hier naar toe te krijgen,’ sprak hij nu met een schuine glimlach. Hij kende haar wel, en het betekende dat hoe erg hun ruzie was dat ze hem altijd zou helpen. Dat zei ook weer wat. Darren zou ook hetzelfde doen hoor. Als Iana had gesmst dan was hij ook uit zijn kamer gerend. Darren beet op zijn lip en pakte toen toch voorzichtig haar kleine vrouwelijke handje. Hij keek haar aan. ’Het spijt me echt Iana,’ sprak hij oprecht uit. En Darren met een sad-face kon je echt bijna niet weerstaan dan moest je hem wel vergeven. Zijn ogen leken groter te worden , bijna puppy ogen. Hij trok meestal ook heel schattig een mondhoek op. Hij liet haar hand maar los en richtte zijn blik op de o-zo interessante grond..

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimewo dec 21, 2011 9:27 am

Iana merkte aan Darren zijn lichaamstaal dat hij zich schuldig begon te voelen, dat merkte ze ook aan zijn stem. Ook zijn hand ging eerst naar haar hand gaan maar die trok hem weer in. Iana begon zelfs medelijden met hem te krijgen, Darren deed echt wel zielig voor zijn doen. Nadat hij zijn keel had geschraapt richtte Iana haar aandacht op Darren, hoorde zijn woorden en knikte instemmend. Daar kon ze zeker mee leven! "Ik vind het gewoon rot dat we zo zijn geëindigd, uiteindelijk was het echt wel een rotstreek op het strand." Iana hief haar wenkbrauwen en keek hem aan met een 'ja -toch?' gezicht. Ergens vond ze wel dat ze daar een 'uhu' moest op krijgen, uiteindelijk zou hij goed genoeg moeten weten dat Iana nog steeds wat voor hem voelde en hem niet zomaar kwijt wilde aan die slet van een Charlene. Maar dat zou ze wel niet aan Darren zeggen, nee, dát ging ze récht in haar gezicht zeggen als Iana haar nog eens zou zien. Niet dat Iana haar eigenlijk wou zien, al zou het waarschijnlijk wel deugd doen om haar te vertellen waar het op stond. Iana sloot in de tussentijd haar ogen, liet haar blik over de ruimte gaan en keek daarna naar de gitaar die Darren al naast hem had neergelegd. Zo, nu kon zij eens wat spelen. Met één simpele beweging had ze de gitaar in haar handen. "Je vind het vast niet erg héah?" Iana keek hem met een neutraal gezicht aan, sloeg een tweetal tonen en knikte goedkeurend. Darren had hem net goed gestemd. Nu nog een liedje.. Iana voelde meteen aan welk liedje goed was voor deze situatie. Alhoewel, het was .. Te toegeeflijk. Iana kneep haar ogen dicht, begon toch de eerste akkoorden en liet haar zuivere stem de stilte doorboren. "Turn the lights off in this place and he shines just like a star. And I swear I know his face, I just don`t know who you are. Turn the music up in here I still hear hisr loud and clear. Like he`s right there in my ear, telling me that he wants to own me. To control me. Come closer, come closer", Iana opende bij dat laatste haar ogen en glimlachte zachtjes. Misschien kon je dit liedje wel zien als een vergeving, alsof ze haar woede in dit liedje had gelegd en het zichzelf en Darren had vergeven.
Bij de woorden van Darren legde ze haar vinger op zijn lippen. "Ik vergeef het je. Stil maar." Iana glimlachte en knipperde met haar wimpers. Stiekem was ze toch wel blij dat ze zich eerst had opgemaakt vooraleer ze hier was belandt, het gedacht alleen al dat ze met overeind staande haren naar hier was gekomen. Eigenlijk had ze dat moeten doen, om Darren expres te pesten. Grijnzend keek ze Darren aan, hem zijn gitaar teruggevend. De schuine glimlach op zijn gezicht was haar helemaal niet ontgaan, ze lachte haar speciale lach en knikte daarna instemmend. "Daar zit wat in. Maar liegen is ook niet mooi héah dude." Iana keek hem met een moederlijk gezicht aan, net alsof ze een klein kind berispte. Ach, stiekem vond ze Darren zijn smoel wel grappig. Alsof ie nog steeds niet overtuigd was had hij haar handen genomen en haar met puppy-ogen aangekeken. Iana glimlachte, boog zich voorover en duwde Darren lacherig tegen zijn bed. "Jij gekkerd", fluisterde ze in zijn oor. Maar voor ze het besefte had ze haar lippen op de zijne gedrukt. Ze kon er niet aan doen maar toch sloot ze haar ogen. Na een goeie tien seconden gooide ze haar hoofd geschrokken achteover, sprong ze van Darren af, waar ze wonderbaarlijk daarnet óp lag en stormde de kamer uit. Alhoewel ze zo snel was waren die hakken toch een serieuze struikelblok. Helemaal over haar toeren gooide ze de deur van haar kamer open en sloot hem met een 'oef' gezicht. Tjeez, wat had zij gedaan? Darren kussen was wel het laatste wat ze had mógen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimedo dec 22, 2011 1:12 am

Iana had haar wenkbrauwen geheven en Darren knikte. Maar Iana was ook niet echt eerlijk geweest op het strand. Iana keek de ruimte rond en pakte daarna zijn gitaar. Darren kreeg even de gruwelijke gedachte dat ze zijn gitaar tegen de grond aan ging smashen. Je wist het nooit bij haar. Darren keek haar met wijd open gesperde ogen aan en knikte maar dat het oke was. Hij keek haar aan en toen ze een aantal tonen liet horen knikte ze goedkeurend. Ze ging spelen! Zijn mondhoeken gingen omhoog in een glimlach. Ineens vulde haar zuivere stem de ruimte. Iana kon ook goed zingen, Darren grijnsde nu breed. Na het liedje had ze een andere uit straling. Ze leek hem vergeven te hebben. Door de songtekst was Darren automatisch meer naar haar toe gaan zitten. ’Ne-yo,’ sprak hij uit. Hij herkende de artiest. Het was een goeie ook! Hij keek haar aan en wilde nog meer zeggen maar, ineens had Iana haar vinger op zijn lippen. Hij slikte luid en keek haar met zijn grote ogen aan. Hij knikte alleen, hij leek net een klein kind. Hij zei niks meer. Hij kreeg zijn gitaar terug van een breed grijnzend meisje. Darren wilde haar een vriendschappelijk hug geven. Hij zette eerst zijn gitaar naast zijn bed. Toen Iana hem berispte keek hij haar schuldig aan al een klein kind wat stout was geweest. Hij ging weer bij haar zitten, en keek haar met zijn puppy ogen aan. Ineens boog Iana naar hem toe en duwde hem naar achteren op het bed. Darren’s hart begon harder te kloppen. In zijn oor werd gefluisterd dat hij een gekkerd was. Hij gaf even een klein lachje. Maar voor dat hij haar aan kon kijken of iets terug kon zeggen. Zijn hart sloeg over. Hij voelde een spark door zijn lippen. Ongemerkt trok hij haar lichaam langzaam op hem. De intensiteit werd hem bijna te veel, hij moest zich in houden. Zijn hart klopte luid en wat voor hem een paar honderdste seconden waren trok Iana geschrokken haar hoofd terug. Ineens rende Iana de kamer uit en Darren lag daar. Hij keek verast en verbaasd op. Hij sprong op en haalde zijn broek even op. Aan de ene kant was Darren wel blij dat Iana terug trok want, anders kon hij het niet helpen dat een bepaald lichaamsdeel harder werd. En dat zou heel voor lul zijn. Letterlijk. Hij rende achter haar aan op zijn sokken. Hij kwam aan bij haar deur. ’IANA!,’ riep hij uit. Hij bonkte hard op de deur maar, merkte dat deze open vloog. Hij rende de kamer in terwijl, hij de deur achter zich dicht smeet. Hij liep bijna in zijn haast tegen haar op. Hij legde zijn grote warme handen op haar wangen en zoende haar kort. Daarna sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte haar tegen hem aan. ’Sttt, stil maar,’ sprak hij. Nu was het zijn buurt om die zin te zeggen. Het was nu gewoon een knuffel en troostende knuffel. Darren kon nu zwaar misbruik maken van dit voorval maar, hij wilde Iana als vriend houden. Darren wilde haar als meer dan een vriend maar, als dit nu uit de hand zou lopen, had hij het idee dat het nooit meer goed zou komen. Iana was iets kleiner als hem en hij had haar troostend tegen haar borst gedrukt. Waarschijnlijk zou ze zijn hart als een gek horen bonken. Hij moest aan iets anders denken dan die kus anders stond hij dadelijk hier nog met een erectie. Hij liet haar maar los en keek haar hoopvol aan. Maar hij kon haar niet dwingen om voor hem te kiezen. En dat zou hij ook niet willen. ’Ik blijf altijd je vriend, Iana. En als jij er klaar voor bent om meer dan een vriend voor mij te zijn. Ben ik er ook,’ sprak hij zachtjes. Hij stapte nu verder achteruit en eek haar vol emotie aan. ’ Maar als voor Nick kiest, please zoen me dan niet meer. Want, ik weet niet hoeveel mijn hart aan kan…,’ sprak hij verdrietig. Hij voelde bijna weer een brokje van zijn hart afbreken. En Iana kon hem niet aan het lijntje blijven houden.

[Er kunnen typfouten in zitten. Heel snel moeten typen in mijn pauze <3]



Laatst aangepast door Darren op do dec 22, 2011 6:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimedo dec 22, 2011 1:32 am

Half geschokt over haar eigen actie gaf ze de muur een grote schop met haar voet. Die liet een kleine 'krak' horen waardoor Iana alleen nog meer begon te krijsen. Fack, dat deed f*cking veel pijn! Met haar handen pijnlijk tegen haar teen wrijvend probeerde ze haar gedachten op een rijtje te zetten. Haar hart sloeg een paar tellen over en bonsde als een gek tegen haar borstkas. Nu was ze werkelijk zo'n dom wicht geworden die opeens een ander begon te zoenen. Nu was zíj diegene die Nick bedroog en Darren terwijl aan het lijntje hield. Een drietal tranen wipten uit haar ogen toen ze zich op haar bed liet vallen en hoopte dat dit nooit gebeurd was. Waarom had ze hem ook tegen dat bed geduwd? Had ze dan gehoopt dat híj haar zou zoenen? Dat waren verschrikkelijk slechte signalen die Iana best niet nog eens zou afsturen. Dat zou haar nog eens goed in de problemen werken. Correctie, ze zát al in de big troubles op dit moment.. Plots sloeg de deur open en stond daar Darren, op zijn pantoffels met een broek slordig aangedaan. Iana wreef de tranen van haar gezicht, voelde de armen van Darren om haar heen slaan. Vijf seconden had ze zich willen wegrukken maar naarmate hij tegen haar begon te praten liet ze zich ontspannen en sloeg ze haar armen om zijn nek. "Ik bof met jou", fluisterde ze tegen zijn borstkas die wel heel veel op en neer ging. Iana was er zich van bewust dat ze Darren de verkeerde signalen had opgestuurd en hij nu waarschijnlijk een bevestiging wilde hebben. Eerlijk gezegd, die had Iana niet, nog niet. Shít, waar was ze mee bezig? Iana bevrijdde zich uit de greep van Darren en wreef haar haren uit haar nog vochtige gezicht. "Ik had je niet mogen zoenen, het was volgens mij sterker dan mezelf. Het spijt me zo hard maar momenteel voel ik me net een wrak die niet kan kiezen tussen twee jongens.. Ik had het nooit zover mogen laten komen." Iana zuchtte, liet zich op haar bed neerzakken en kruiste haar beneden over elkaar in een kleermakerszit. De woorden van Darren waren terecht, ze mocht hem zeker niet meer zoenen tot wanneer Iana zeker was over alles. Al vroeg ze zich af of dat ooit zo zou zijn. "Ik beloof je, wat er ook gebeurd, ik laat je niet gaan als mijn beste vriend, nooit niet." Fluisterde ze met duidelijk moeite omdat de volgende tranen al bijna klaar stonden. Ergens was Iana wel blij dat Darren naar haar toe was gekomen want anders zou ze wel met een groot schuldgevoel hebben gezeten. Nog steeds, maar minder. Ze wilde gewoon niet dat Darren haar ooit zou verlaten, al zou ze alsnog voor Nick kiezen. Op dit moment voelde ze zich gewoon zo instabiel dat ze het gevoel had op elk moment in te storten. "Momentje.." Iana stelde zich recht, wankelde naar de badkamer en sloot de deur achter zich. Met een smak viel ze tegen de grond, haar hoofd stotend tegen de grond. Je kon het zien als bewusteloos, kwam waarschijnlijk door de veel te grote spanningen en stress die zich de laatste tijd alleen maar hadden opgestapeld. Gisteren stond ze nog op het moment te breken, nu was ze gebroken. Doodstil bleef het magere lichaam liggen, haar hoofd tegen de koude vloer. Na een goeie tien minuten schrok ze wakker, naar adem happend en rechtopstaand. 'Ik wil dood', schoot er voor een moment door haar hoofd. Ze was bang en boos tegelijkertijd. Ze had eigenlijk twee jongens aan het lijntje gehouden, allebei. Iana deed de deur weer open en stapte met duidelijke moeite op Darren af. "Misschien is het beter als je gaat."

-Je moet niet gaan héah xD Die dramatische liedjes doen me dramatische posts maken .. >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimedo dec 22, 2011 8:12 am

Darren’s broek was echt te groot, hij moest echt een centuur kopen voor in zijn broek. Zijn broek hing nu zo baggy en hij hield daar niet zo van. Als hij nu zijn armen in de lucht deed ging zijn shirt mee en stond die half in zijn onderbroek. Hij voelde Iana tegen zich aan. Hij sloot zijn armen dichter om haar heen. Haar armen werden om zijn nek gesloten. Ze ontspande al meer en toen hoorde hij haar iets zeggen waardoor zijn hart oversloeg. Hij zuchtte diep. ’Dat klopt,’ sprak hij droogjes. Nu hij haar zo dicht tegen haar aan had kon hij haar heerlijke parfum ruiken. Ineens werd zijn omhelzing bruut verstoort door Iana die uitbrak. Hij keek geschrokken op. Haar gezicht was vochtig van de tranen. Hij slikte hij kon hij niet verdrietig zien. Hij ging nu bij Iana zitten op het bed. ’Ik ook niet,’ sprak hij vol emotie terug. Hij sloeg zijn arm om haar heen. En wilde zijn hoofd op haar schouder leggen. Maar, Iana had even een momentje nodig. Hij knikte instemmend. Ze wankelde naar de badkamer, Darren keek fronsend naar Iana. Ging het wel met haar? Ineens hoorde hij een bonk. Hij keek geschrokken op. Darren Racete naar de deur en bonkte er hard op met zijn vuist. ’Iana! IANA!,’ riep hij uit. Hij trapte en bonkte tegen de deur maar Iana deed niet open. Darren freakte helemaal Hij rende naar de deur om hulp te halen maar, bedacht zich. Hij rende naar haar nachtkastje waar haar mobiel lag. Hij ging door haar mobiel en bleef hangen bij Nick’s naam. Nee, dat was geen goed idee, hij keek naar de deur en rende er op af. Hij beukte met al zijn kracht tegen de deur met zijn schouder. Facking hell. Waarom was de deur zo stevig, wat als er iets van brand was. Hij begon nu echt te stressen toen de deur ineens open ging. Er zat een lichte buiging naar binnen door Darren’s kracht. Hij fronste toen Iana zei dat hij beter kon gaan. Ze kon nog niet eens normaal op hem aflopen. ’Ik ga echt niet!,’ sprak hij vast besluitend. Hij pakte haar op zoals ze altijd op trouwfoto’s zag. Hij legde haar op haar bed. Hij liep naar haar badkamer en pakte een washandje en maakte hem nat met koud water. Hij legde het washandje op haar hoofd. ’Jezus heb je wel gegeten!?,’ sprak hij bezorgd. Hij bekeek haar lichaam en ze zag er bijna eng dun uit. Hij ging naast haar liggen en legde zijn arm onder haar hoofd. Hij lag op zijn zij, met zijn vrije hand veegde hij de uitgelopen mascara uit haar gezicht. Hij glimlachte lief. Hij humde zachtjes een melodie. Hij zag dat Iana’s ogen langzaam op en neer knipperde. Darren glimlachte, hij voelde zich wel schuldig, hij had Iana wel heel veel stress gegeven. Hij gaf een heel zacht kusje op haar wang. Gelukkig had hij geen schoenen aan toen hij achter Iana aan ging. Hij wreef met zijn voet langs de hare dat haar hakken uitvielen naast het bed. Hij tilde haar lichtjes op en trok langzaam de dekens over hun lichaam heen. Hij ging weer op zijn zij liggen zodat Iana zijn arm als kussen had. Zijn andere arm legde hij over haar buik. En zo snugglede hij tegen haar aan. Hij sloot ook zijn ogen. Hij humde nog man in de mirror. Maar halverwege viel hij ook in slaap.
Darren knipperde hevig tegen het felle licht wat op zijn gezicht scheen. Hij keek op, Hoe laat was het? Hij kon alles niet zo goed zien en waar was hij!? Ooh god was het weer zo ver? Had hij weer gedronken? Ineens voelde hij Iana in zijn armen liggen. Ze had een stevige bult op haar hoofd. Hij slikte en strookte haar wang met zijn vinger. Hij hing half over Iana heen om haar mobiel te pakken. Hij zag dat er twee gemiste oproepen van Nick waren. Hij slikte en klikte het weg. FACKING HELL! Het was elf uur ’s ochtends. Geen wonder! Ze hadden al bijna een halve dag school gemist. Hij keek naar beneden en zag dat Iana langzaam haar ogen opende. ’Hee, schone slaapster,’ sprak hij zachtjes. Hij ging met zijn duim voorzichtig over haar rijk gekleurde bult. ’ Een aardige bult heb je daar,’ sprak hij op dezelfde zachte toon. Hij ging naast haar liggen en gaf haar, haar mobiel. ’Je hebt twee gemiste oproepen van Nick,’ fluisterde hij nu bijna onhoorbaar. Hij haalde zijn arm onder Iana vandaan. Hij was een beetje stijf geworden van heel de nacht in de zelfde positie te hebben gelegen. ’ Doe wat je moet doen,’ sprak hij en hij plantte een zacht kusje op haar jukbeen. Hij stapte uit bed. Hij besloot gebruik te maken van de douche en dan kon Iana rustig praten met Nick zonder dat hij het hoorde. Of zonder dat ze zenuwachtig was van dat Hij er bij zat. Hij deed zijn shirt uit en gooide het plagend naar Iana’s hoofd. Zij boxer stak een groot stuk boven zijn broek uit. En vanuit zijn onderbroek liepen donkergekleurde haartjes tot zijn navel. Hij sloot se hevig krakende badkamer deur achter zich dicht. Dat gekraak had hij veroorzaakt, hij kleedde zich verder uit en zette de douche aan...


Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimedo dec 22, 2011 9:01 am

Iana wist dat Darren een hele tijd op de deur had staan bonken, dat zag ze ook aan de deur die een lichte deuk had gekregen. Fijn, hoe zou ze dat gaan uitleggen aan Nick als die hier binnen zou stuiken? Iana beet op haar onderlip, voelde haar hoofd bonken toen ze opeens werd opgepakt. Tegenstribbelen, dat kon ze zelf niet, eigenlijk kon je Iana vergelijken met een wrak dat nauwelijks nog at. Alhoewel ze zich vanmiddag nog zo levend als een jong vogeltje had gevoeld leek die stemming weer helemaal omgekeerd. Ook al was ze zo goed als bewusteloos, alles wat met haar gedaan werd kon ze nog duidelijk voelen. Ook het gevoel van een bed onder haar lichaam was haar niet ontgaan. Zachtjes liet ze een zucht horen, keek Darren met haar helder blauwe ogen aan. "Ik heb denk ik vanaf dat strand-gedoe niets meer gegeten. Buiten een banaan, de schil ligt daar nog." Iana deed een poging om haar hoofd te kantelen naar opzij waar er inderdaad een bananenschil half onder het bed was geschoven. Dat deed ze wel vaker als ze de vuilbak niet wilde legen buiten, dan schoof ze het onder haar bed. De warmte die ze opeens voelde deed haar goed, ze sloot haar ogen en schoof wat meer naar Darren toe die zijn arm om haar heen legde. Eigenlijk was dit zo fout, zo freacking bad. Maar op dit moment werkten haar hersenen gewoon niet zo goed meer dat ze het allemaal voorbij liet gaan. Natuurlijk zou ze daar een tijdje later de gevolgen van moeten dragen. Een boze Nick, vast wel. Vlug verbande ze die gedachte uit haar hoofd, murmelde nog wat overstaanbaars en viel daarna in een diepe slaap.
Het gevoel van een arm die naar iets reikte maakte haar wakker. Half slaperig opende ze haar ogen en keek versuft voor zich uit. Pas toen ze de stem van een wel zeer bekende hoorde schoot ze overeind. "Fack! Wij hebben toch niet.." Ze maakte een handbeweging die wel duidelijk moest maken wat ze bedoelde. Tot haar opluchting merkte ze dat hun haren niet langs alle kanten stonden waardoor het vast onmogelijk was. Iana liet zich weer achterover zakken, streek met haar hand over haar haren. Tjeez, dat nog eens een goedemorgen. "Schone slaapster? Schone slaper zeker." Iana kwam uit haar bed, voelde dat ze bijna opzij ging vallen dus bleef ze maar liggen. Ze moest dringend wat aansterken of ze ging het niet redden. Vlug opende ze het kastje naast haar waar er het vol zat van de lekkernijen. Chocolade, snoepen tot broodjes en dergelijke. Dat was zo'n kastje die ze had volgepropt met lekkernijen om 's avonds, als ze te lui was om wat te gaan kopen, wat te eten. De hand op haar buil deed haar ineenkrimpen. "Fack man, dat doet pijn!" Pijnlijk voelde ze over de bult die zich over haar hoofd had ontfermd. Dat was zo niet cool! Iana zuchtte, was zich er nu duidelijk van bewust dat Darren in haar kamer zat en zich half aan het uitkleden was. Naarmate ze een duidelijker, scherper beeld van Darren kreeg naarmate ze merkte dat ze aan het staren was. "Darren, pest me niet dude." Met een klagelijke blik op haar gelaat ging ze op haar kont zitten met haar rug tegen de leuning van het bed. "Je weet hoe smexy je bent in je bloot bovenlijf." Iana beet op haar onderlip, kon zichzelf wel de strot door knijpen. Wat zat ze hier nou te bazelen? En het ergste was dan nog dat ze helemaal niet meer bewusteloos of ziek was, eerder helemaal gestoord. Met een chocoladereep in haar handen keek ze Darren na die de kamer verliet. Alleen de telefoon en Iana bleef achter, alleen. Nu pas begon ze te beseffen wat Darren daarnet nog had gezegd, ze moest het Nick gaan vertellen. Maar.. Iana nam de telefoon in haar handen, tikte het nummer van Nick in en hoorde haar hart een tel overslaan. Ze kon het nu nog niet, zo niet. Vlug legde ze af, hopend dat Nick nu niet ging terugbellen. Met kleine pasjes stapte ze de badkamer binnen. Darren zou het vast niet erg vinden dat Iana zich ging omkleden. "Darren?" Lichtjes kloppend op de deur maakte ze haar aanwezigheid duidelijk. Hoe fout het ook was, Iana had er geen moeite mee om haar kleren uit te trekken en voor de spiegel te staan. Ze wreef met haar handen over haar magere buik, begon te weten dat ze echt wel moest beginnen eten. "Ik ben mager, veel te mager", fluisterde ze ze meer tegen zichzelf dan iemand anders. Met haar hersens in haar gedachten wilde ze de douche binnenstappen, realiseerde zich net op tijd dat Darren daar stond, in zijn nakie. "Oehw, fack, sorry..Ik moet juist m'n haren natmaken." Met een verontschuldigend grijnsje nam ze de kraan van hem over en draaide haar lichaam een kwartslag zodat ze met haar rug naar Darren stond. Niet dat dat zo veel uitmaakte want de douche bestond eigenlijk uit vier spiegels waardoor Iana's lichaam wel duidelijk weerspiegeld werd. "Darren, dit is het moment dat jij jouw ogen moet sluiten." Lachend smeerde ze wat zeep in haar haren en spoelde die daarna vlugjes af. Om Darren wat te pesten smeerde ze een hoop zeep in zijn gezicht, niet in zijn ogen, zodat hij de kans niet kreeg om naar haar te kijken. Toen ze eindelijk klaar was duwde ze de douche deur open en gooide een handdoek over haar lichaam heen, zich eigenlijk niet zo zeer bewust van het feit dat ze net naakt uit de douche was gekomen waarbij ze daarvoor nog mét Darren in de douche had gestaan. Shít.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimedo dec 22, 2011 11:32 am

Darren was verrast toen hij de lade vol snoep zag. Zijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog. Dus ze had wel eten maar, ze at gewoon niet. Hij voelde zich er wel rot over, Iana had er dus echt mee gezeten. Maar hij ook hoor. Darren had zich alleen eeen beetje misdragen. Meisjes flirten en drank, dan weer meisje meenemen, verzopen wakker worden. Hij had er genoeg van. Hij deed het nog maar 2/3 weken en hij had er nu al genoeg van. Hij had een vast iemand nodig en een vast ritme. Hij had zijn t-shirt voor haar uitgetrokken. Hij grijnsde uitdagend. ’Sorry, I can’t help it,’ sprak hij lachend. Hij liep richting de badkamer. Hij zette de douche aan. Het geluid van lopend water vulde de badkamer. Darren wist dat Iana Nick nu wel moest gaan bellen. Door het ruisende water hoorde hij haar alleen niet. Darren dacht dat ze nu met Nick aan het praten was. Maar integendeel. Iana had hem wel gebeld maar snel opgehangen. Maar wist Darren veel, hij stapte de warme douche in. Het warme water liep langs zijn lichaam. Ineens hoorde hij zacht zijn naam. Hij dacht dat Iana zijn naam schreeuwde in de andere kamer ofzo. Maar ineens was ze in de badkamer. Met zijn hand veegde hij de condens weg voor zijn gezicht. Hij keek gretig toe toen Iana zich uitkleedde. Ineens kwam Iana zijn kant op. En verontschuldigde zich. ’Maakt niet uit hoor,’ sprak hij lachend. Hij had niks te verbergen. Dit was eigen de eerste keer dat hij haar helemaal naakt zag. Toen ze een kwartslag naar hem draaide legde hij zijn handen op haar schouders en draaide haar om. Hij trok haar weer naar zich toe met ogen dicht. ’You are fucking perfect to me,’ zong hij half in haar oor. Hij deed voor de grap een oog open en grijnsde speels. Met de zeep die Iana aan haar handen had, smeerde ze over zijn gezicht. Darren lachte luid en ging in de tegen aanval. Hij kietelde haar in haar zij. Op een gegeven moment hield het natuurlijk even op. Darren waste zichzelf en zijn haren. Iana was ondertussen al uit de douche. Darren stapte ook uit de douche en keek zoekend om zich heen. Shit, waar was nu een handoek. ’Iana heb je een handdoek voor mij?,’ vroeg hij. Hij deed zijn hoofd om de deur van de badkamer. Hij zag Iana’s gezicht en wist al hoe laat het was. Hij keek haar even fronsend aan maar, kreeg toen een grijns. ’Als je er nu niet een uit je kast pakte gebruik ik je dekbed!,’ riep hij lachend uit. Hij kreeg het nu wel koud. Hij rilde nu lichtjes. Dankbaar nam hij de handdoek aan. Hij deed de deur weer dicht en droogde zich af. Deed weer zijn onderbroek en broek aan. Shit war was zijn t-shirt. Ooh god die lag nog op Iana’s bed. Hij liep shirtless de kamer in. Iana was ook nu deels aangekleed. Hij pakte het lichtgewicht zo op en gooide haar op bed. Darren gaf haar een blije blik. En sprong bij haar op bed. Hij keek wel uit dat hij niet op Iana landde. Hij lach nu sort of boven op haar. Hij ging met zijn hand langzaam door haar haar. Zodat als hij een klit tegen kwam dat het geen zeer deed. Vanuit haar haar ging hij naar haar wang. Hij leunde in en zoende haar vol op haar mond. Hij draaide van haar af maar, ondertussen greep hij haar vast. Hij rolde verder op zijn rug. Nu lag Iana op hem. Dat was wat eerlijker qua gewicht. Darren grijnsde. ’Laten we heel vandaag skippen,’ sprak hij zachtjes. Hij wilde niet naar school, hij wilde bij Iana blijven. Maar, zodra ze samen deze kamer verlieten konden ze niet meer zo intiem zijn als nu. Hij zoende haar nog een keer maar, dit keer langer. Hij was alweer vergeten dat hij eigen shirtless was. Onder het zoenen ging zijn handen naar beneden. Hij maakte voorzichtig een knoopje los en daarna nog een. Hij wilde nog meer los maken maar, hield zich in. Hij zoende nu al iets wilder dan toen hij begon. Nu hij haar zo had gezien wilde hij meer…


Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitimevr dec 23, 2011 1:10 am

Iana moest lachen om zijn droge opmerking. "Jij kan het wel helpen dude, jouw shirt ligt hier." Iana wenkte naar de t-shirt die op haar bed lag. Maar daar sloeg Darren geen acht op, die liep gewoon rustig verder. Iana deed in afwachting haar blouse aan met een klein shortje. Wat ze vandaag nog zou doen wist ze niet. Spijbelen was momenteel bezig dus Iana was ook helemaal niet van zin om vandaag naar school te gaan. Weer voor die saaie banken zitten, hopend dat de les snel voorbij zou zijn. Nâh, daar had ze vandaag de 'go' niet voor. Iana wist goed genoeg dat ze daarnet in de douche gekieteld werd door Darren, maar die woorden die daar op gevolgd waren hadden haar toch verbaasd. Iana was er toen maar niet op ingegaan, ze was gewoon uit de douche gestapt met een over brede grijns op d'r face. Ach, daar zou ze straks wel een uitleg voor vragen. Weer zo'n ongemakkelijk moment, hum, dat zou ze wel even uitstellen. Plots hoorde ze zijn stem vanachter de badkamerdeur waardoor ze alleen maar in de lach schoot. "Sukkel!" Iana deed de deur op een kiertje, draaide zich lachend om en stapte achterwaarts de kamer binnen. "Ik kijk niet heuwr." Iana nam vlug een handdoek vanuit de kast en gooide hem achter haar schouders richting Darren die hem opmerkelijk goed opving. Good shot! "Als jij mijn dekbed gebruikt dan sla ik jou dood. Nâh." Iana grijnsde, stapte dit keer gewoon normaal de deur uit, nog steeds met haar rug naar Darren gedraaid. Toen ze weer in de woonkamer stond voelde ze opeens een stel armen rond haar middel. Geschrokken slaakte ze een luide kreet, spartelde met haar benen maar wist dat zijn greep veel te sterk was. "Smeerlap!" Iana voelde hoe hij opeens boven haar hing. "Oh, wilt meneer het zo spelen? Ah ah ah, no. We moeten naar school." Bij dat laatste begon ze te lachen, wist dat dat niet zo overtuigend klonk en dus ook als een korrel zout mocht genomen worden. Met andere woorden, ze meende het niet. Alles beter dan school. Als ze dan ook moest kiezen tussen Darren of school dan had ze wel gekozen. Drie keer raden wat. Zijn zachte stem deed haar hart een tel over slaan. "Darren.." Fluisterde ze zachtjes, hem diep in zijn ogen aankijkend. Iana voelde zijn vingers een aantal knoopjes losmaken maar hield zijn hand tegen. Ze deed een koprol naar achteren zodat ze tegen de grond stond met beide voeten. "Zouden we vandaag niet ergens anders doorbrengen dan hier, in bed?" Iana glimlachte en keek hem met een schuin gezicht aan. Misschien dat ze vanavond dan wel wat anders konden doen of terugkeren naar hier. Maar om Darren niet volledig teleur te stellen stapte ze op hem af, ging naast hem op bed zitten en drukte hem een zoen op zijn lippen. "Het strand lijkt me leuk.. Niet? Het is super mooi weer en de zon schijnt. Als je mij tenminste in bikini wilt zien." Lacherig duwde ze hem achterover en ging op zijn buik zitten. Terwijl ze hem een aantal kusjes in zijn nek drukte ging ze naar zijn buik en legde daar haar hoofd op. "Je weet toch dat je het me zeer moeilijk maakt om gewoon te ..zitten als ik bij jou ben?" Iana ging terug rechtop zitten en keek hem met een lief gezichtje aan. "Kom. Maak je klaar." Iana wipte uit bed en stapte de badkamer in. Welke bikini zou ze aantrekken.. Een beetje zoekend haalde ze opeens haar rood/witte bikini boven die ze goedkeurend aantrok. Daarboven droeg ze een doorschijnend wit kleedje over dat lekker los zat zodat ze op het strand niet al te veel kleren moest uitrekken om te gaan zwemmen. Even snakte Iana naar adem. Het gedacht dat ze met Darren naar het strand zou gaan leek haar leuk, alleen bleef ze ermee inzitten dat Nick er ook nog was, niet wetend wat zij hier allemaal hadden gedaan. Ze zou het hem zeker vertellen, liegen, dat ging ze nooit meer doen. Hoofdschuddend stapte ze de badkamer weer uit, keek Darren lacherig aan. "Goedgekeurd?"

-Maak jij een topic aan bij het strand of wil je liever hier nog wat blijven? xD Je kan evengoed op dat topic aan het strand een stuk nog van in de kamer zetten en dat ze dan aangekomen zijn aan het strand? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Please, forgive me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please, forgive me.   Please, forgive me. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please, forgive me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: