Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+36
Bradley
Tobias
Avelyn
Lauren
Dave
Nicole
Chelsea
Ayse
Stephanie
Alex
Ian
Ariana
Emilie
Nick
Tyler
Iris
Dylan
Katherine
Isis
Alice
Esther
Craig
Charlene
Auburn
Iana
Sarah
Serena
Christian
Celine
Virginia
Vince
Kenneth
Felix
Darren
Ayanna
Lyron
40 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Craig

Craig

Naam : FrogForagerFracas :033

Profiel
Naam: Craig Peiperchazz
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:42 am

Christian schreef:
Craig. schreef:
KIES NOOIT DE MINNAAR. JE VERNEUKT JE LEVEN. /stare at Kenneth. AHAHAH. AHAHAHHAHAHA. /stare at Sawyer. ... CAROLIEN WHY?! WHYYYYYYY *cries forever*

GRAPJE. <3

Meuh, Abi Kenneth was in de war xD

NEE MET JOU PRAAT IK NOOIT MEER. /valt huilend op bed

Nee grapje :'D Ik gaf je immers toestemming. Ik ben veel te lief. Ik gaf Joke ook al toestemming. DAMN ME.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:42 am

Goood ^^

& Celine: jij vind dit grappig maar ik niet D: Of, eigenlijk toch wel 8D
Esther

Esther

Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:44 am

Stiekem heeft Charlene wel veel friends with benefits gehad!

BTW. Charlene heeft nog steeds geen ja tegen Kenneth gezegd hea! >D
Craig

Craig

Profiel
Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:47 am

Ahahaha! xD Charlene is such a tease. She knows what ze boys want.. >=D
Darren

Darren

Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:48 am

Thaaaww Very Happy
Dat zou vet goed uitkomen. Want Darren en Charlene waren bij elkaar omdat, ze beide over hun lovers moesten komen en dan zouden Charlene en Kenneth weer bij elkaar komen en Darren & Iana <3
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana

Profiel
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:48 am

MARJO, neeeeehhh xD
Esther

Esther

Profiel
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:49 am

Maar we laten het nog wel even spannend, hea Marjo! Twisted Evil

Weet je wat ik wel slecht vind? >.> Dat Felix nu al dagen hier 'rondloopt' zonder dat die . ook maar van haar naam word weggehaald. Terwijl Jeanine en Maaike zeker weten wel al 10x online zijn gekomen. En vanaf dat Craig is aangemaakt niet meer, geloof ik, dus dat kan ik me wel voorstellen. Maar.. dat is toch.. Evil or Very Mad
Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:50 am

Ja. Die punt moet wel echt weggehaald worden.. D: *irriteert zich er ook aan bij Craig xD*
Felix

Felix

Naam : Iris

Profiel
Naam: Felix Noëll Addams
Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should
Vereniging: ×

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:55 am

Het rare is dat ik de enige ben met de naam Felix en hij gaf wel aan dat 'ie al bezet was. Of is dat hier normaal?
Darren

Darren

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:56 am

Inderdaad heeel spannend Very Happy

Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:57 am

Felix. schreef:
Het rare is dat ik de enige ben met de naam Felix en hij gaf wel aan dat 'ie al bezet was. Of is dat hier normaal?

Dat is heel normaal.. Actieforum heeft er de laatste tijd problemen mee. Had ik ook met Craig Wink

Hmn. Mag je personage wel al op MU beginnen als je hem nog maar net heb aangemaakt, of hoe zit dat? ;u;
Darren

Darren

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:12 am

Volgens mij wel hoor?
Het is toch juist dat studenten in een hele andere stad gaan studeren?
Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:15 am

Ik heb geen idee, ik volg het niet meer. D: Maar ik neem aan dat MU gewoon voor Monica University staat, aka dat bevind zich dus nog wel in Santa Monica? Ik stopte voornamelijk omdat ik het niet kon volgen ivm al die regeltjes en zo en ik kan het nu nog steeds niet zo goed volgen maar ik heb er in ieder geval geen verantwoordelijkheid meer over XD

Volgens mij is het alleen zo dat je niet binnen de High School kan RPGen, als in dat je nog in die kamers slaapt en zo. Maar dat je daarbuiten RPG't, omdat je immers toch niet meer op die high school zit? c: Ik weet 't ook niet meer. _O-
Darren

Darren

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:19 am

Het klinkt wel heel logisch hoor Abi ^^ 8D
Iana

Iana

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:21 am

Pfoe, ik ga maar eens posten >D
Esther

Esther

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:21 am

Vele MU studenten, zoals Kenny >D, die slapen evengoed nog gewoon in het slaapvertrekken gebouw.. want.. waar moeten ze anders slapen? D:

En actieforum heeft nog véél meer fouten, heb ik ontdekt! Hij valt regelmatig uit, waardoor ie altijd aangeeft dat er 'verbouwing' is, ofzo.. kutgezeik. En sinds kort (heb ik bij een andere RPG gezien) verwijdert ie ook posts. Dan staat je post er nog wel, maar alle tekst is weg, snap je? Gewoon een leeg vlak. Voorbeeld: Klikje!
Christian
Prom King 2011
Christian

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:22 am

*stuitert*
En toen had je te veel energie xD
Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:23 am

Darren schreef:
Het klinkt wel heel logisch hoor Abi ^^ 8D

Oke dan ga ik gewoon keihard van mijn gelijk uit en ik hoor iemand wel gillen. xD Dan krijg ik opeens een PB'tje en krijg je een instant Abi hoofd van "OH FUCK WHO DID I PISS OFF THIS TIME? D:<"

@Dianta: Oh wow, dat is nog eens apart! o___o Opeens zo een leeg blok, hahaha xD Dan baal je ook wel gigantisch zeg!
Esther

Esther

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:24 am

Tis gewoon een klote bug van actieforum, steeds vaker kuren.. Laten we maar hopen dat dat bij de oude posts blijft en bij de Linkpartners, niet verder! >3
Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:28 am

Ja :/ Maar actieforum loopt wel vaker gigantisch te kutten met van alles en nog wat. xD Er was voor een tijdje toch een giga irritante bug, maar ik weet van megod niet meer wat het was. xD Ik weet alleen dat ik me er heel erg aan stoorde. Maar ja, ik stoorde me ook voor heel lang aan de nieuwe editor (nu nog steeds een beetje xD). Maar dat lege blok gedoe ziet er echt klote uit, gelukkig wel alleen oude posts. Inderdaad beetje hopen dat het alleen bij die oude posts blijft XDD

Ik zie mezelf al zitten. AHAHAH IK HEB EINDELIJK GEPOST. 2756 WOORDEN. IK ROCK. *gaat naar topic* *leegte* ... FUUUUUUUUUU.
Esther

Esther

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:30 am

WHAHA, ECHT HEA! XD Altijd kopiëren voordat je hem post! >3

En ik ben hier kapot melig samen met Doos, ik zit hier beetje noob forums uit te lachen. Deze blijft het geniaalst: Klikje!
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:37 am

Esther schreef:
... Felix nu al dagen hier 'rondloopt' zonder dat die . ook maar van haar naam word weggehaald
Ja goed idee Dianta.. Maar als wij zomaar die punt weghalen kunnen zij niet normaal meer inloggen, en als wij achteraf dan een "Hee hallo! We hebben de punt net achter je naam weggehaald, dus als je voortaan wilt inloggen moet je dat nu zonder punt doen"-berichtje sturen, hebben ze daar ook niks aan. Overigens lijkt het me ook wel zo dat als mensen ergens problemen mee hebben ze daarvoor zelf wel naar ons toekomen, en wij niet de hele website af hoeven te struinen op mensen die hun gebruikersnaam misschien wel willen veranderen (:

Overigens; als iemand klachten heeft, gelieve dit voortaan via de PB te doen.. Je kan er moeilijk vanuit gaan dat ik elke dag 5 bladzijdes van de babbelbox ga lezen What a Face

En over MU: het invoeren van MU is een tijdje geleden inderdaad nogal rommelig gegaan, waardoor er nu ook nog geen gebieden beschikbaar voor zijn. Op het moment zijn Jeanine en ik daar druk mee bezig, evenals wat andere kleine aanpassingen op MH. Binnenkort komen er dus slaapvertrekken en andere toevoegingen voor de Universiteit, waardoor het ook leuker is om als student te RPG'en Smile
Craig

Craig

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:40 am

Esther schreef:
WHAHA, ECHT HEA! XD Altijd kopiëren voordat je hem post! >3

En ik ben hier kapot melig samen met Doos, ik zit hier beetje noob forums uit te lachen. Deze blijft het geniaalst: Klikje!

JA MAAR IK BEN ALTIJD LIKE "ach, dat gebeurd mij toch never nooit.." ONDERTUSSEN... XDD

AHAHA. WAAROM AL DIE ARABISCHE TEKENS IK SNAP HET NIET EENS. Lid die als laatst online was was op 17/07/2011. OH ZO ACHTERHAALD. PFOE. xD

@Maaike: Ik had Ties een PB gestuurd want ik wist niet wie er nu nog in de admin groep zat en zo ;u;
Darren

Darren

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:41 am

Ik dacht hezelfde abi ^^
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimewo dec 21, 2011 8:42 am

Craig. schreef:
@Maaike: Ik had Ties een PB gestuurd want ik wist niet wie er nu nog in de admin groep zat en zo ;u;
Ah.. Dan snap ik 'm xD Ties is de laatste tijd niet zo actief meer op het internet, om het zo maar te zeggen, dus ik vrees dat het daar is mis gegaan :p
Ik zal het ff aanpassen.. Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox