Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Changing our kind of Relation..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimedo dec 08, 2011 10:41 am

A Y A N N A

Het was later in de avond, zo rond 22.30. Meesten waren nu in hun kamer om te slapen of snel hun huiswerk voor morgen af te maken. Sommige maakte het niet uit en waren gewoon uit. Soms was Darren een van die personen. Vandaag wilde hij het even rustig aan doen, en gewoon de zonsondergang bekijken vanaf het strand. Dat vond hij wel een goed idee. Hij was nu nog maar een paar dagen terug van zijn tour. Hij was met zijn vrienden die ook in Starkid zaten op tour geweest. Darren had bij iedere leraar een wit voetje behaald. Elke leraar mocht hem en vonden hem een spontane knul. Een ware 'voorbeeld leerling' terwijl hij eigenijk niet zo was. Maar, hij praatte gewoon praatjes met ze en keek ze aan en knikte op de juiste momenten. Alleen een leraar haatte hem, en Darren wist niet waarom. Als sinds de eerste dag. Daar was Ayanna getuigen van. Haar had hij ook lang niet gezien. Hij was twee maanden op van school weggeweest. De andere leraren hadden er geen problemen mee, maar die Scheikunde leraar had er bijna een stokje voor gestoken. Sommige lessen had hij met Ayanna en meestal zaten ze naast elkaar. Meestal straalde ze rust uit en dat vond Darren in de klas wel fijn. Hield hem tenminste ook voor de verandering eens rustig. Hij liep denkend daarover naar het strand. De pier was al ver leeg dus, Darren dacht dat het strand ook wel leeg zou zijn. Hij liep de trap af met twee treden te gelijk. Toen hij het zand onder zijn voeten voelde, zag hij dat de zon al aan het zakken was. Een wind blies door Darren's haar. Zijn krullen stonden wild op zijn hoofd. Toen zag hij het silhouet van het meisje waar het net aan dacht. Ze keek weg over Santa Monica. Darren hield zich stil en sloop met een brede grijns op haar af. Onder de tour had hij onbewust getraind, hij was nooit dik geweest. Maar een hyper iemand zoals hij en dan bijna elke dag staan springen, druk doen en zingen op een podium had zijn vruchten afgeworpen. Hij had nu een sixpak en zijn armen waren een stuk gespierder. Hij sloop op haar af en greep haar om haar middel en tilde haar zo de lucht in. 'Niet zo dicht bij dat water jij,' riep hij lachend uit. Darren zette haar weer met beide voeten op de grond omdat, hij wist dat Ayanna niet zo 'out going' was zoals hij. Alleen Darren wist niet dat Ayanna ook veranderd was in die 2 maanden. Op Darren's gezicht toch een vrolijke grijns. Zijn ogen gingen even over haar lichaam. Ze leek dunner en anders... Een serieuze blik viel over Darren's ogen. 'Gaat alles wel weer goed?,' vroeg hij met toch nog een scheve grijns op zijn gezicht. Toen hij wegging zat ze nogal een beetje in de put en was ze nog stiller. Maar, nu zou alles anders worden.. Alles zou veranderen..


[Ze zijn even goede vrienden :')]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimema dec 26, 2011 11:42 am

Die avond had ze flink getwijfeld over wat ze zou gaan doen. Ze kon natuurlijk heel braaf schoolwerk gaan zitten maken op haar kamer, maar of ze zich ook echt zou kunnen concentreren betwijfelde ze. Ze zat de laatste tijd overal en nergens met haar gedachten, en tenslotte was ze die dag ook nog eens verschrikkelijk moe. Uitgaan zou het voor de verandering ook niet worden, ze had nog steeds hoofdpijn van de vorige nacht en ze had eigenlijk geen zin om zich onder de mensen te begeven. Uiteindelijk besloot ze maar om te gaan uitwaaien op het strand, daar zou het rond dit tijdstip lekker rustig zijn en misschien zou ze dan nog haar hoofdpijn kwijtraken voordat ze ging slapen. Gekleed in een kort, strak rokje met daaronder een legging en daarop een simpel shirtje liep ze over het strand. Het was niet meer zo warm als in de zomer, maar nog steeds zo rond de twintig graden. Eigenlijk was dit nog lekkerder, je kon tenminste actief doen in de zon zonder dat je haast begon te smelten. Zoals ze al had verwacht was het zo goed als verlaten op het strand, wat niet erg vreemd was gezien het al bijna half elf was. Met haar blik afwezig op de grond gericht liep ze door de branding. Doelloos, zonder enig besef van haar omgeving. Ze had haar mobiel ook in haar kamer gelaten, ze had geen zin in andere mensen. Wel had ze zin om weer dronken te worden, lekker nergens serieus over nadenken. Vandaar dat het enige wat ze mee had genomen een fles wodka was. Heerlijk die connecties met oudere jongens, zonder zelf illegaal te hoeven doen kon ze aan haar drank komen. Ergens halverwege het strand stond ze stil en staarde ze naar de zee. Een diepe zucht ontsnapte aan haar lippen. Vervolgens draaide ze de dop van de fles en nam ze een paar flinke slokken wodka. De sterke drank brandde in haar keel, maar het smaakte heerlijk. Ze kreeg nog net tijd om de dop er terug op te doen, voordat ze plotseling op werd gepakt. Ze slaakte geschrokken een kreet, maar toen ze een bekende stem hoorde grijnsde ze even. Het was Darren, een jongen die voor kort in haar klas had gezeten voordat hij ineens was vertrokken. Ze raapte de fles op uit het zand, die ze van schrik had laten vallen, en haalde even een hand door haar haren die door de wind alle kanten op waren gewaaid. "Hm, nee, het gaat niet beter. Betwijfel of ik ooit nog over hem heen kom, maar dat doet er nou niet toe," begon ze onverschillig, ze had er niet zoveel zin in om over haar leven te praten, daar werd ze alleen maar depressief van. "Maar hoe gaat het met jou, waar heb je in godsnaam al die tijd gezeten?" vroeg ze vrolijk verder, hij was minstens twee maanden weg geweest. Zij was ondertussen gewoon doorgegaan met haar saaie leven, ze zat inmiddels op de universiteit. Niet dat het daarmee zo goed ging, ze merkte vanzelf of ze het jaar ging halen of niet. Ze vond het eigenlijk wel prima zo. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimewo jan 04, 2012 1:37 am

Darren hoorde een kreet zijn oren doorboren. Hij zette haar maar snel weer terug op de grond voor iemand dacht dat hij haar aan het verkrachten was. Hij grijnsde breed, Darren had haar eigenlijk wel gemist als vriend. Zijn ogen schoten bezorgd over de fles wodka. Het ging echt niet goed tussen haar en Ty, was ze nu alles aan het weg drinken? Hij keek haar bezorgd aan, arme stakker. En toen werd het bevestigd met haar woorden dat ze nooit over Ty heen zou komen. ' Ahhw, Kom hier,' Sprak Darren medelevend. Hij spreidde zijn arme zo ver mogelijk voor een grote Darren-hug. Het was zo eentje waar je half in gestikt werd door zijn armen. Darren bedoelde de knuffel natuurlijk vriendschappelijk en om Ayanna te troosten. 'Ik weet hoe je je voelt,' mompelde hij. En hij wist dat ook echt. Het was een beetje af en aan tussen hem Iana. Nick haatte hem en Iana was duidelijk nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ze had het leuk bij hem maar, miste Nick ook. En toen ze bij Nick was wilde ze ook bij hem zijn. Dus Darren had besloten met pijn in zijn hart om Iana met rust te laten. Ze moest het zelf even uit zoeken wie ze nou wilde. En zo werd hij niet heel de tijd aan het lijntje gehouden met een ja of nee. Of van die vragen in zijn hoofd mag ik dit wel doen, kan dit? Nu had hij eindelijk een beetje rust in zijn hoofd. Hij vond het wel jammer natuurlijk, en hij had geen vrienden gemaakt door bij Iana te willen zijn. Nick had foute vrienden en die konden zijn leven erg moeilijk maken. Dat was misschien ook wel een van de redenen waarom hij en Iana 'er een punt hadden achter gezet'. Natuurlijk waren ze niet officieel maar, ze waren ook niet 'gewone' vrienden net als hij en Ayanna. Darren trok een mondhoek op en keek naar Ayanna. 'Ik was op Tour. Met een groep mensen hadden we twee jaar geleden onze musical op youtube gezet. Het werd een hit. En nu hebben we een tour gedaan van twee maanden door Noord-Amerika,' sprak hij lachend, terug denkend aan die tijd. Man, wat was dat leuk. Zingen, gek doen op het toneel, zijn liedjes werden uit volle borst gezongen. Het artiesten leven was geweldig. En omdat Darren nogal hyper was, helemaal op het podium, was zijn conditie een heel stuk verbeterd. Langzaam zag hij de zon achter de zee zakken. Rond de zon was de lucht lichtroze tot diep rood en liep langzaam over naar het donker blauw van de nacht. Hij pakte de fles uit Ayanna haar hand en draaide de dop eraf. Hij keek haar met zo'n blik aan van mag-ik? Hij besloot van wel en nam een slok. De brandende vloeistof gleed door zijn keel en toch smaakte het goed. 'Ik zie jou ook nooit meer op school,' vroeg hij geïnteresseerd. Was Ayanna een van die leerlingen al naar de Universiteit waren gegaan. Waarschijnlijk wel, want Darren vond haar niet iemand die zomaar van school af zou gaan... Hij gaf haar even een lieve glimlach om haar een beetje op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimeza jan 21, 2012 1:21 pm

Toen hij haar weer neerzette keek ze hem grijnzend aan. Ze was blij dat hij weer terug was, ze kon wel een goede vriend gebruiken op het moment. Ze zag zijn blik naar de fles drank in haar hand gaan, en ze keek hem even afwachtend aan. Eigenlijk verwachtte ze er een opmerking over, zoals altijd iedereen op alles commentaar leverde. Maar hij repte er geen woord over, waar ze stiekem wel blij mee was. Ze ging dankbaar in op zijn knuffel en ze schoot even in de lach toen ze zowat gestikt werd door zijn stevige omhelzing. Maar het deed haar goed, en ze keek hem weer met een glimlach aan. Af en toe was het gewoon fijn om medeleven te krijgen van iemand, in plaats van dat diegene direct zijn mening over je klaar had liggen. "Het is gewoon kut. Hem lukt het wel om gewoon door te gaan, hij heeft zelfs bijna een ander. Het is ook zo verdomd pijnlijk. En ik gun het hem ook echt wel, als hij gelukkig is vind ik het al best. Maar je gaat je toch afvragen: wat heeft zij dat ik niet heb, waarom zij wel en ik niet. Maar in een dronken bui ben ik laatst ook weer met hem naar bed geweest en dat maakt het er niet echt makkelijker op, dus ik heb het maar opgegeven," mompelde ze verder. Zijn volgende opmerking deed haar even verbaasd opkijken, dat had ze niet verwacht. "Oh, dat wist ik niet.. En dan zit ik mezelf weer oh zo zielig te vinden, sorry. Wat is er met jou dan?" reageerde ze voorzichtig. Het enthousiasme waarmee Darren vertelde werkte aanstekelijk, er was een vrolijke grijns op haar gezicht ontstaan. "Echt super leuk voor je! Niet zo vreemd dat het met jouw talent een hit is geworden," begon ze grijnzend. Ze kon het zich nog goed herinneren dat hij de vorige keer dat ze samen op het strand waren geweest voor haar had gezongen, zichzelf begeleidend op een gitaar. Ze zag hem ook al helemaal staan, zingend op een podium. Doen wat hij het leukst vond en doen waar hij goed in was. Even gleed haar blik terug naar de zee, waarin de zon nu langzamerhand verdween. De ruisende zee zorgde ervoor dat de chaos in haar hoofd even verdween, een heerlijk rustig gevoel. "Tof ook dat school daar zomaar toestemming voor geeft. Ik zou ook wel twee maanden gewoon lekker weg willen," ging ze dromerig glimlachend verder. Toen hij ineens de fles uit haar handen griste keek ze hem quasi-verontwaardigd aan, maar liet hem verder zijn gang gaan. Even dacht ze eraan om toch weer gewoon lekker dronken te worden, maar ze was ze bang om weer zo'n grote fout te begaan als met Ty. Ze wilde haar vriendschap met Darren niet ook al verpesten. "Dat kan kloppen, want ik zit alweer een tijdje op de universiteit. Niet dat het daar zo geweldig gaat, ik ben niet zo bezig met school de laatste tijd. Ik word wel gewoon hoer ofzo," grinnikte ze, dat laatste was natuurlijk een grapje. "Maar hoor jij niet inmiddels ook al richting de universiteit te gaan, of had je andere plannen?" vroeg ze nieuwsgierig door. Ze hadden een tijdje in dezelfde klas gezeten, dan zou je toch denken dat hij zo langzamerhand ook wel klaar zou zijn met high school. 

~ YEAAAHH, eindelijk gepost. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimema jan 23, 2012 7:45 am

Darren luisterde medelevend mee met Ayanna. Hij snapte het helemaal. Hij voelde even zijn maag samentrekken toen hij terug dacht aan Iana. Darren keek even op toen ze verteld dat ze met Ty naar bed was geweest. Dat had hij nooit van haar verwacht. ’Ik snap wat je bedoelt..,’ mompelde hij. Haar houding veranderde toen ze over zijn tour en alles hoorde. Darren liet een luide lach horen. ’Grapjas!,’ riep hij. Hij voelde zich zeer gevleid door dat compliment. ’ Dat was nog vrij lastig met die gast van Scheikunde..,’ zei hij brommend. Ayanna zou snappen wat hij bedoelde. Ze hadden samen les gehad van die verschrikkelijke leraar. Hij mocht hem gewoon niet. Als hij te hand ademde kreeg hij daar zelf strafwerk voor. Hij nam een grote slok van haar drank en liet zich in het zand vallen. Hij trok Ayanna mee het zand in en liet een luide lach horen. De alcohol had duidelijk al effect op hem. Hij had al wat gedronken voor hij hier was gekomen. ’ Ik moet die maanden inhalen, plus het schoolwerk dat ik al heb. Facking veel. Dus waarschijnlijk blijf ik zitten..,’ sprak hij ongeïnteresseerd. School kon hem nu even niet zo veel boeien. Hij legde zijn hoofd in het zand en staarde naar de lucht. Hij haalde diep adem en keek naar de heldere avondlucht. De sterren waren duidelijk zichtbaar. Hij deed zijn hoof dopzij richting Ayanna. ’Ik kan je een tip geven. Ga niet met iedereen naar bed omdat, je Ty wil vergeten. Geloof me het werkt toch niet,’ sprak hij uit ervaring. Dat had hij na Iana gedaan. En waar had het hem gebracht. Nergens alleen in diepere shit. Hij baalde er flink van. Natuurlijk was het op dat moment wel leuk.. Maar nu wilde hij vrienden gewoon als vrienden houden. Hij gaf haar een onnozele lach en keek weer naar de lucht. Hij giechelde een beetje. Oohjee hij voelde een slappe lach op komen. Darren begon uit het niets te lachen. Hoe kon hij ook zo stom zijn geweest. Dat Iana hem ooit zou willen? Hij was echt zo naïef geweest. Zijn hazelkleurige ogen schoten naar Ayanna. Hij ging weer recht op zitten, zijn rug zat onder het zand. Het boeide hem niet. Lachend pakte hij nogmaals een paar grote slokken. ’ En friends with benefits werkt ook totaal niet… En al helemaal niet met Charlene. Misschien ken je haar?,’ sprak Darren half dronken, proberend een beetje advies te geven. Hij klopte het zand deels van zich af. Hij ging rechter zitten. ’En ben je nog geen leuke Collage Boy tegen gekomen?,’ sprak hij met wiggelende wenkbrauwen. Hij trok zijn benen in een kleermakerszit en begon met zijn vinger door het zand te gaan. Zijn ogen schoten soms naar Ayanna en lieten een speelse glimlach zien. Oftewel een typische dronken Darren glimlach. Ayanna moest hier niet te veel van serieus nemen omdat hij de helft toch weer zou vergeten. En hij was al vergeetachtig, daar hoefde hij niet dronken voor te zijn..

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimedi jan 24, 2012 11:57 am

Er ontsnapte even een kort gegrinnik uit haar mond. Daar stonden ze dan met z'n tweeën depressief te wezen. Het enige wat nog ontbrak was een grote bak ijs en deprimerende muziek. Ze zag hem even opkijken toen ze over haar misser met Ty vertelde. "Verrassend hè, vond ik ook. En de volgende morgen vertelde hij dat hij gevoelens had voor een ander. Een beter moment kon 'ie niet uitkiezen, maar niet heus," voegde ze er nog mompelend aan toe. Ze haalde even een hand door haar haren, die alle kanten op gingen door de vrij harde wind die er stond. "Wat is er met jou dan, als je het wil vertellen?" vroeg ze zacht aan hem toen hij meende te weten wat ze bedoelde. Hij wekte niet bepaald de indruk ergens mee te zitten, maar jongens uitten hun gevoelens natuurlijk heel anders dan meisjes. Er klonk een luide lach van zijn kant en haar wenkbrauwen schoten omhoog. "Niks grapjas, het is zo! Ik heb het toch zelf gehoord?" grijnsde ze terug. Ze grinnikte toen hij begon over de scheikunde docent. "Ohja, jouw grote vriend," grinnikte ze plagend. Vanaf het begin botste Darren al met die docent. Maar aan de andere kant was het natuurlijk ook niet een erg goede indruk als je met een kater de eerste les binnen kwam. Zelf had ze nooit veel problemen gehad met de man, maar dat was dan ook nog in de tijd dat ze haar best deed op school en braaf haar huiswerk maakte. Plots werd ze door hem in het zand getrokken en ze slaakte een geschrokken kreet. Gelukkig was het zand lekker zacht en kwam ze niet al te ongelukkig terecht. Genoeg vet om de val te breken. Er viel een korte stilte, maar het was zeker geen ongemakkelijke. Met een scheve glimlach staarde ze nietszeggend voor zich uit. "Darren toch, dat is niet wat ik van je gewend ben hoor," grijnsde ze hoofdschuddend. Hij ging er zelfs bij liggen, maar dat zou ze zichzelf niet aan doen. Ze had er geen zin in om straks zandkorrels uit haar haren te kunnen vissen. Bij zijn volgende opmerking beet ze even op haar lip. Zei hij dat omdat hij het wist of was het echt gewoon een tip? Het zou haar niks verbazen als hij ervan wist, zulke verhalen deden hier ontzettend snel de ronde. "Daar ben je iets te laat mee gekomen vrees ik. En eigenlijk helpt het best wel om hem te vergeten, op die momenten dan.. Ik moet toch wat, anders word ik echt gek gewoon," antwoordde ze mompelend. De slappe lach van Darren was behoorlijk aanstekend en automatisch schoot ze in de lach. Die jongen was echt gestoord, maar wel leuk gestoord. Het type gestoord wat eigenlijk iedereen zou moeten zijn, dan zou het leven er een stuk leuker uitzien. De volgende woorden die uit zijn mond kwamen zorgden ervoor dat haar wenkbrauwen verbaasd omhoog schoten. "Hè bah, meen je dat nou? Ja, die ken ik, helaas. Dikke bitchfight mee gehad om, drie keer raden, Ty. Nee, wij kunnen het niet erg goed vinden met elkaar," grinnikte ze. Vlug nam ze nog een paar slokken van de whisky, voordat Darren alles op zou drinken. Hij had duidelijk al wat op en eigenlijk was dat voor haar alleen maar heel lachwekkend, gezien ze zelf nog vrij nuchter was. Ze grijnsde even om zijn vraag. "Jawel, er zitten wel leuke jongens tussen, maar ik weet niet zeker of ik al zin heb in een nieuwe relatie. Na acht maanden wat met dezelfde jongen te hebben gehad is het eigenlijk wel lekker om gewoon te kunnen doen met jongens wat ik wil, zonder er gezeik mee te krijgen," mompelde ze glimlachend, terwijl ze even opzij naar Darren keek. Vervolgens werd haar blik weer getrokken naar het rustgevende water, een diepe zucht ontsnapte uit haar mond. "Zou het water koud zijn? Ik heb zin om te zwemmen," sprak ze uitdagend en met een speelse grijns tegen de jongen, nieuwsgierig of hij het aan zou durven. 

Wooott ik krijg Ayanna-inspiratie van depressief zijn dus ik heb er nog even een post uitgeknald 8D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimevr jan 27, 2012 10:44 am

Darren lag inmiddels in het zand. Ayanna zat naast hem en ging blijkbaar niet in het zand liggen. Hij grijnsde breed naar haar en ging rechter zitten. Hij vouwde zijn benen in een kleermakerszit. Hij luisterde naar haar antwoorden en knikte op de juiste momenten. ’Met mij? Gezeik met Iana, en daardoor ook met een heleboel anderen, inclusief Charlene. Lang verhaal.,’ sprak hij mompelend. Het was echt niet boeiend en hij had er nu geen zin in om alles te vertellen. Er viel een korte stilte, gelukkig geen ongemakkelijke. Ayanna doorbrak het wat, toch wel een blije lach op zijn gezicht bracht. Hij haalde even zijn schouder op en ging met zijn vinger door het zand. ’Ik vond haar gewoon echt leuk en ze heeft letterlijk mijn hart gebroken..,’ sprak hij treurig. Hij schoot haar even blik aan met grote puppy ogen. Snel daarna probeerde hij toch weer te lachen. Ayanna zou wel weten dat het hem nog dwars zat. Hij keek er van op hoe Ayanna zei dat hij al te laat was met zijn advies. Een speelse grijns kwam er nu op zijn gezicht. Dat had hij echt niet verwacht van het stille meisje dat hij kende. Hij liet een lachje horen. ’ Ik weet het, maar als je de volgende ochtend wakker word met een meisje in je bed waarvan de je naam niet weet en koppijn hebt van een kater… Dan is het alleen maar erger..,’ sprak hij uit ervaring. Het onderwerp veranderde ten weer naar Charlene. Hij was blij dat Ayanna haar ook niet mocht. Ayanna pakte nu de fles met drank. ’ Met haar hem ik het ook gedaan. Meerdere malen eigenlijk. En toen sloeg ze me omdat, ik moest weten dat ze weer bij Kenneth was? Achja het boeide me niet zo. Het was nu niet dat ze echt goed was,’ sprak hij op een dronken toon. Hij liet een lachje zien. Meestal waren dronken mensen wel eerlijk. Darren had eigenlijk alleen nog meer gezeik gehad door het voorval met Charlene. Achja. Hij leefde toen alleen op alcohol. Hij onderzocht haar blik toen ze sprak over college. Zijn blik werd serieuzer nadat ze verder praten. ’Daar heb je gelijk in! Ik zou nu ALLES kunnen doen!,’ riep hij blij uit. Ayanna keek naar het water en liet een zucht horen. Hij hoopte niet dat zijn luidruchtigheid haar had op doen schrikken. Darren keek naar de fles drank waar nog maar een beetje in zat. ’Je krijgt een nieuwe van me,’ zei hij en goot daarna het laatste beetje in zijn keel. Een wenkbrauw schoot omhoog bij haar vraag. Zwemmen? Zijn blik veranderde echter heel snel in een uitdagende grijns. ’Vast niet!,’ sprak hij hyper. Darren sprong op en deed zijn shirt uit. En schopte zijn all stars uit. Hij had toch geen sokken aan. Zijn lichaam was ook wel iets veranderd sinds hij Ayanna voor het laatst had gezien. Zijn buik was gespierder en meer gevormder dan eerst. Al kon Ayanna dat nooit weten omdat, ze hem voor die tijd nog nooit shirtloos had gezien.. Dacht hij tenminste. Hij keek haar blij aan. ’Oke bij 3 rennen we de zee in! 1. 2. 3!,’ riep hij uit. Darren rende op het water af en liet zich toen het water rond zijn middel was in het water zakken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimewo feb 01, 2012 8:37 am

Nieuwsgierig luisterde ze naar zijn verhaal. Ze kon een kort gelach niet onderdrukken. Typische high school drama, de een had gezeik met de ander en de halve wereld ging zich ermee bemoeien. Ze was blij dat ze daar inmiddels zo goed als vanaf was.  "Echt, ik lach niet omdat ik het grappig vind hoor, ik vind het heel rot voor je, maar ik vind het grappig omdat het zo typisch is, al die drama," verontschuldigde ze zich grinnikend. Ze hoopte maar dat ze Darren nou niet beledigd had. Hij leek er niet veel over los te willen laten, en dat kon ze ook best begrijpen. Zelf had ze daar ook geen behoefte aan gehad toen het net uit was. "Ah, poor you, ik weet precies wat je bedoelt. Wat zijn we toch zielig samen," sprak ze met een scheve grijns. "Je vindt heus wel een ander leuk meisje," voegde ze er glimlachend aan toe. Moest zij nodig zeggen, die na vele maanden eigenlijk nog steeds vasthield aan dezelfde jongen, die allang verder was gegaan. Maar zij had ruim acht maanden wat met Ty gehad, zo lang was Darren waarschijnlijk niet met dat meisje geweest, aangezien hij pas net terug was. De reactie die hij gaf op haar woorden deed haar even breed grijnzen. Die had hij vast niet aan zien komen. "Nou ben ik gelukkig nog nooit naast een meisje wakker geworden, dan zou ik me toch serieus af gaan vragen of ik niet eens moet stoppen met drinken," begon ze lachend. "Maar ik snap wel wat je bedoelt ja, die katers zijn iets minder. Maar geloof me, ik heb liever een kater dan dat vreselijke rotgevoel als ik nuchter ben," ging ze weer serieuzer verder. Nee, een flinke kater kon niet op tegen dat liefdesverdriet. Ze grinnikte even toen Darren beweerde dat Charlene helemaal niet zo goed was in bed. Alsof zij op die informatie zat te wachten. "Pff, echt minder van je hoor Darren," grijnsde ze tegen de jongen, terwijl ze hem een plagende duw gaf. Ze schoot even in de lach om Darren's plotseling vrolijke humeur, het werkte aanstekelijk. "Je bent echt gek," lachte ze tegen hem, terwijl ze hem met een blije glimlach aankeek. Kort gleed haar hand weer even door haar haren heen om ze wat in bedwang te houden, maar erg veel zin had het niet. Ze trok even een pruillip toen hij haar drank opdronk, maar gelukkig beloofde hij een nieuwe te halen voor haar. "Dat is je geraden, het is m'n laatste," grijnsde ze terug. Niet dat ze in haar appartementen niet nog meer had liggen, ze had nog zat. Het was enkel haar laatste whisky. Grinnikend keek ze de jongen aan, waarom verbaasde het haar nou niks dat hij instemde met haar vreemde idee om te gaan zwemmen? Algauw sprong hij op om zijn shirt en schoenen uit te doen, waarna ze ook maar omhoog kwam. Ze twijfelde even, maar trok uiteindelijk toch haar shirtje uit. Wat kon het haar ook schelen, het droogde vast wel weer. Lachend rende ze achter Darren aan het water in. Het viel inderdaad wel mee hoe koud het was, gelukkig bleef de temperatuur van het water in Santa Monica met haar altijd warme weer wel vrij hoog, het was prima te doen. "Hm, dat valt best mee," sprak ze grijnzend toen ze weer stilstonden. "En nou gaan we stoppen met zielig en negatief doen, daar heb ik nou geen zin in," sprak ze zogenaamd streng tegen hem, maar er speelde een glimlachje rond haar lippen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitimema feb 06, 2012 3:12 am

Daar stonden ze dan, om weet ik veel hoe laat in de nacht, zomaar te zwemmen in de zee. De temperatuur was zeker degelijk. Dus Darren knikte instemmend met Ayanna. Ineens sprak haar stem echt heel streng. Al wist Darren dat Ayanna het speelde. Hij liet een geheimzinnige grijns zien. Zo eentje die Darren altijd deed als hij iets ging uit voeren. Hij grijnsde nu breed en tilde Ayanna op. Hij had haar nu net vast als een pas getrouwd stel. Daarna gooide hij haar weg zo het water. Darren lachte hard op en voor hield Ayanna in de gaten. Hij wist zeker dat hij een golf water terug zou krijgen. Hevig lachend ging hij alvast in verdediging. Het water spetterde hevig en werd soms doorbroken door Darren’s lach. Ineens keek hij op omdat, er een strandwacht bij het water stond. Zijn houding gaf niet echt een blije houding aan. Darren’s blije houding zakte een beetje. Zijn ogen viel op de lege fles wodka + kleren in het zand. Hij grijnsde onschuldig. De strandwacht kon er echter niet om lachen. ’Dronken gaan zwemmen loopt vaak niet goed af jongens. Je moet beter weten jongen. Hup kom uit het water en neem je vriendin meer naar huis!,’ bromde de stand wacht. Darren fronste even. Ayanna was niet zijn vriendin vriendin. Toch kon hij er daarna wel op lachen. Hij pakte Ayanna’s hand en zo droog als hij was maakte hij een buiging. ’Na u, dame,’ sprak hij lachend. Hij liep achter haar het water uit. Hij viste zijn t-shirt uit het zand en klopte hem uit. Hij droogde zijn bovenkant er haar er mee af. Hij liep wel topless naar zijn kamer ofzo. Het was niet dat hij zich schaamde voor zijn buik. Hij liet een brede lach zien aan de meneer. Hij liep toen maar met Ayanna aan. Hij draaide nog even op en zwaaide blij naar de meneer. ’Dankuwel meneer de strandwacht!,’ riep hij vrolijk uit. Darren was al hyper van zichzelf en als hij dan ook nog dronken was, was het dubbel plezier. Toen het zand veranderde in hard tegels stopte hij met lopen en kreeg een soort van slappe lach. ’En nu?,’ vroeg hij aan Ayanna. Ze waren nu sort of van het strand gekickt. Misschien moesten ze maar naar zijn kamer gaan om op te drogen. Dat was misschien wel een goed idee! Darren keek haar nu aan met een blije glimlach en trok toch maar zijn klammige shit aan

[kort T.T]

Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Changing our kind of Relation.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Changing our kind of Relation..   Changing our kind of Relation.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Changing our kind of Relation..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Changing our kind of Relation.
» [Gezocht] De biologische vader van het kind dat Valeria draagt.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: