Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kissing you, again..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimeza nov 26, 2011 10:56 am

I A N A
Darren liep het Santa Monica Place op. Hij was wat aan het sms’en met Bradley. Het was vrij zonnig, wat een verassing. Shít hij had zijn roze rayban in zijn kamer laten liggen! Zijn trademark. Hij kneep zijn ogen dicht tegen de zon. Hij had niks aan zijn haar gedaan daarom zat het een beetje wild. Hij grijnsde vrolijk toen hij om zich heen keek. Hij was altijd blij en vrolijk. Het boeide hem niet hoe zijn haar zat, nu was hij famous en had toch een hele rij meisjes klaar staan. Niet dat hij ze zou misbruiken zo was hij niet. Bradley wel, hij was soms wel eens jaloers op zijn fans. Hij moest Bradley ook niet meenemen naar zijn concerten want, dan wist Darren zeker dat Bradley het bed in dook met minimaal 2 fans. Soms zou Darren wel willen dat hij zo kon zijn. Gewoon leven vol drank, zang, seks. Maar dat zou hem nooit verder helpen. Daarom ontspoorde al die andere artiesten. Hij wasn og niet echt doorgebroken dus de fans die hij had moes thij dankbaar voor zijn. In gedachten had hij niet gezien wie er voor hem stond. ‘IANA,’ riep hij met een uitdagende grijns. Uit automatisme tilde hij het lichtgewicht de lucht in. Hij had getraind, er was nu een sixpack op zijn buik zichtbaar. Niet dat je dat kon zien door zijn T-shirt. Wel aan zijn arm spieren. Hij lachte en drukte een kus op haar lippen. Hij wist niet eens waar hij nu stond. Waren ze in een relatie, nee. Waren ze gewoon vrienden, nee. Wat waren ze? Hij zette haar weer met beide voeten op de grond. Hij keek haar aan met zijn hazel kleurige ogen. Hij kon zich niet in houden en zoende haar nu volledig. Zijn hand ging al automatisch door haar haar. ‘Hallo,’ sprak hij droogjes. Bij Iana dacht hij dat hij dit wel kon doen. Hij had nu al tijden geen vriendin meer gehad. Hij was hard toe aan een one night stand. Al was hij daar niet echt goed in. Hij bleef zich die dag ernaa altijd kut voelen. Hij moest maar eens informatie gaan innen bij Bradley. Hij keek Iana met een brede grijns aan. Hij wist totaal niet dat Iana in een relatie was met Nick...


Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimeza nov 26, 2011 11:12 am

Iana had haar gucci-zonnebril op haar neus gezet en liep in een simpele rode short. Daarop droeg ze een aangespannen, wit topje waar je toch de schijn van haar Bh door kon zien. Niet dat ze zo'n zwarte aan had, nee, het was gewoon een witte. Maar aangezien haar topje zo doorschijnend was viel het wel wat op. Maar Iana was zo zelfzeker, stond met haar voetjes recht en stevig op de grond dat ze daar niet over nadacht. Dat sommige jongens haar aanstaarden met like zo'n D:-gezicht deerde haar niet. Ze konden de vuilste gedachtes in hun hoofd hebben, Iana's hoofd zei gewoon: 'I dont care.' Terwijl haar donkere ogen de omgeving inspecteerden vielen haar er een sterk gebouwde jongen op. Darren? Iana plaatste haar zonnebril ongelovig in haar haren, keek de jongen met opengesperde ogen aan. Algauw hoorde ze haar naam vallen waardoor ze al meteen naar de jongen liep. "Darren liefie!" Iana sprong op en verwachtte natuurlijk dat hij haar zou vangen. Dat deed ie natuurlijk en daarmee merkte ze al direct de kracht op die hij gebruikte. "Je bent sterker geworden, smexy!" Dat laatste fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Wat ze wel niet had verwacht was dat ie haar volop op de mond kuste en zijn hand door haar haren woelde. Iana deed voor de eerste paar seconden mee maar besefte dan toch waar ze mee bezig was en stopte abrupt. Lichtelijk geschrokken trok ze haar hoofd achteruit en likte met haar tong ongelovig over haar lippen. "Blijkbaar ben je dat van de vorige keer nog niet vergeten.." Mompelde ze wat geschrokken, Darren lichtjes vragend aankijkend. Nu pas viel haar frank en wist ze hoe het kwam dat ie haar gewoon had gekust. Darren dacht waarschijnlijk dat er maar een lichte pauze was geweest en ze nu gewoon volop konden doorgaan met hun 'relatie'. Iana schudde weemoedig haar hoofd, keek Darren met een kleine glimlach aan. Dat kon ze natuurlijk wel, ook al had ze daarnet gekust. Iana zag het nu meer als een vriendschappelijke kus. Maar haar hoofd protesteerde hevig en Iana begon te lachen. Vriendschappelijk staan bekken met één van de knapste en bekendste jongens uit Mh dat kon niet. Iana nam Darren bij de hand en trok hem uit de grote mensenmassa. "Ik heb weer met Nick.." Iana keek Darren met een scheef hoofd aan en hoopte dat hij daarop niet zou reageren met een teleurgestelde blik. Een O.0-hoofd zou toch niet meteen onverwachts zijn maar toch had ze al de ergste scenario's in haar hoofd. Het was redelijk druk in het winkelcentrum waardoor Iana zich niet meteen een houding kon geven. Dus bedacht ze maar het ongelofelijkst stomste idee waarbij ze Darren in een kledingswinkel nam en hem in een paskot duwde. "Blijf waar je bent!" Iana keek om zich heen en deed alsof ze een gewone klant was door een jurkje te nemen en daarmee het paskotje in te lopen waar Darren inzat. Zeer onsubtiel maar dat deed er niet toe. Iana hing meteen het jurkje aan een kapstok waarna ze zich richtte op Darren. Het was een nogal smal kotje waardoor ze echt wel op elkaar zaten gedramd. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat Iana echt dicht met haar buik tegen de zijne stond. Nu pas voelde ze ook zijn buikspieren. Iana trok een lachend gezicht. "Dit is echt zo fout!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimeza nov 26, 2011 11:45 am

Iana was echt lekker. Ze had een wit topje aan maar, Darren kon haar BH zien. Wat hij totaal niet erg vond. Hij had al hele senario’s bedacht nu hij Iana had gezoend. Hij moest haar weer op een date nemen en dan zou het er wel van komen. ‘Jaja ik heb getraind!,’ sprak hij trots. De eerste seconde van de kus waren geweldig net als van ouds. Nog steeds zo wild en .. Toen duwde ze hem weg? Oke? Wat had dit te betekenen? Darren keek hem ongeloofwaardig aan. ‘Nee, waarom zou ik?,’ mompelde hij verbaasd. Ineens werd hij meegesleurd. Oeh, wat zou er gebeuren? Was Iana bij haar zinnen gekomen? Hij grijnsde uitdagend. Maar, de woorden waar hij niet eens aan kon denken kwamen uit haar mond. Nick, nee. Haar ex? Oh no, no no no no no no. NO! Ging er door zijn hoofd. Hij keek haar fronsend aan. Wat? Hij was on tour en gelijk als hij terug kwam had Iana iemand anders? Nog wel haar EX!? Voor die het wist werd die meegesleurd in een kledingswinkel. Hij werd een pashokje ingeduwd. ‘Iana, what the..!?,’ maar, hij werd al onderbroken. Dat hij hier moest blijven. What the fack was dit. Hij leunde tegen de muur aan met zijn armen over elkaar. Niet veel later kwam Iana binnen met een jurkje. Darren snapte er nu helemaal niks meer van. Hij fronste en keek haar vragend aan. Het was redelijk smal en Iana stond eigenlijk al tegen hem aan. Iana hing de jurk op en lachte dat dit fout was. Darren vind het niet grappig. ‘Fack Iana. Waarom,’ sprak hij op een teleurgestelde stem. Hij leunde naar haar toe. Hij keek haar aan en trok toen toch een mondhoek op. Hij dacht dat ze gewoon op een laag pitje waren qua realatie maar Iana dacht er waarschijnlijk anders. ‘Weet je wel wat ik nu allemaal met je kan doen,’ sprak hij verleidelijk in haar oor. Nu kon niemand ze zien. Veel beter. Ze was niet voor niks al een keer opgebroken met die gast. Het had een reden. Zij waren nooit officeel een setje. Hij tilde haar op en draaide om. Zodat Iana met haar rug tegen de kale muur aan kwam. Hij grijnsde en keek Iana zwoel aan. Zijn gezicht was nog geen 10 cm van de hare af. ‘Hoe kun je nou nee zeggen tegen MIJ!?,’ sprak hij licht arrogant uit. Hij keek haar verlangend aan. Hij wilde haar, hij... Ze maakte zijn hoofd op dol en het feit dat, hij niks gedaan hij bij een meisje voor een lange tijd hielp ook niet echt mee. Hij liet een diepe zucht horen. Kon hij nu maar een Bradley modus inschakelen. Maar hij had te veel fastoen daarvoor. Hij bromde de even. Hij kwam nog was dichterbij nu zo’n 5 cm van haar gezicht af. Zijn sterkte lichaam drukte haar tegen de muur. Niet pijnlijk maar, gewoon percies goed. Hij voelde haar benden om zijn middel. Hij wilde haar zoenen maar hield zich in. ‘FACK,’ riep hij misshcien iets te hard uit. Hij zette Iana op de grond en stoof uit het pashokje. Hij had niet door hoe veel mensen er keken...

THE DRAMA XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimeza nov 26, 2011 1:16 pm

Iana trok een lachend gezicht bij het antwoord dat ze van Darren kreeg. "Tuurlijk heb je voor mij getraind, had ik wel gedacht." Iana grinnikte, keek Darren met een vrolijke glimlach aan. Het verbaasde haar dat er hier zoveel mensen waren op een namiddag waarin de meeste mensen normaal gezien op school moesten zitten. Het was zo'n drie uur in de namiddag, voor Iana een perfecte dag om te gaan shoppen. Spijbelen kon je het ook noemen, dat was niet meer uitzonderlijk de laatste tijd. School was voor Iana helemaal niet meer belangrijk en ze besteedde er ook zo weinig mogelijk aandacht aan. Soms ging ze maar één dag in de week zodat ze toch nog mee was voor de eindexamens waar ze altijd maar nipt door was. Het belangrijkste voor Iana was dat ze naar het volgende jaar kon en ze haar studies kon voortzetten om gewoon een diploma te hebben en een job te nemen. Dat was alles wat Iana momenteel wilde bereiken. Voor de rest kon alles maar op haar af komen. Terwijl ze Darren zijn gezicht probeerde te raden hoorde ze hem algauw wat verontwaardigd zeggen. Het verbaasde Iana helemaal niet, ook niet echt raar te noemen omdat ze hem zomaar 'bedrogen' had eigenlijk. Terwijl haar blik hem vasthield probeerde ze het wat uit te leggen. "Je was zolang weg Darren.. ik kan er toch ook niet aan doen dat ik hier zolang alleen heb gezeten en jij hier niet was." Iana hield haar hoofd wat schever en plaatste haar handen in haar zij. Ze wist zich op dit moment echt geen houding te geven aangezien Darren haar in die ongemakkelijke situatie had geduwd. Natuurlijk was het ook merendeels haar eigen schuld omdat ze Darren niet via sms had verwittigd. "Het spijt me.." Dat was wel het enige wat ze nog kon uitbrengen. Maar wat Iana haar wenkbrauwen deed fronsen was toen hij haar in het kleedhokje opeens opnam en haar tegen de muur duwde. "D-Darren!" Het was eerder zo'n machteloze uitroep waarin Iana moest vechten tegen haar verlangens. Wie wou er hier nu nee zeggen tegen één van de knapste jongens uit Monica? Meteen schoot Nick door haar gedachten en kon Iana niet anders dan zich bevrijden uit Darren zijn greep. Maar die was té sterk dat ze niets kon doen en ze zijn hete adem steeds dichter tegen haar wang aanvoelde. Iana besloot het anders op te lossen. Ze schoof haar gezicht dichter naar het zijne, drukte haar lippen op zijn wang waarna ze hem met een kort glimlachje aankeek. "Ik ben hier gewoon niet klaar v-", ze kon haar zin nog niet eens afmaken door een stel mensen die hun opeens récht aankeken. Iana werd ruw tegen de grond gezet en ze zag nog net Darren wegstuiven uit de winkel. Met een stel wangen die knalrood waren rende ze achter Darren aan en mompelde nog een korte 'sorry' naar de winkelierster die er al grijnzend bij stond. Toen ze Darren in de verte aan een bankje zag staan wandelde ze met haar handen in haar zij op hem af. "Sérieus? Is dát het imago van een 'stoere' gast?" Iana keek hem met een boze, vurige blik aan. Een aantal mensen bleven nieuwsgierig staan maar Iana sloeg daar geen acht op. "Als dat is waarvoor je mij nodig had, om je dromen waar te maken, dan moet ik je toch teleurstellen dat ik naar je toe kwam om onze vriendschap weer op te rakelen!" Dat waren die woorden die ze uitsprak vooraleer ze zich omdraaide om weg te stappen.

-Je kon haar nog tegen houden, of cours 8D Héle andere wending heah .. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimeza nov 26, 2011 2:22 pm

Darren had haar tegen de muur gezet. Ze spartelde en alles, maar zijn kracht kon niet tegen haar slappe kippen kracht. Hij moest lachen. Maar toen ze het had opgegeven begon ze weer. Hij keek haar diep in haar ogen aan. ‘Dat weet ik, maar je hebt niet eens gesmst dat het soort van over was. Of dat je hem weer ging zien,’ sprak hij tegen haar in. Facking hell serieus, meiden waren soms echt niet te volgen. Iana wist geen houding te geven en hij lokte het ook wel uit. Hij had het wel gehoord hoor de woorden ‘het spijt me’ maar, ze kwamen gewoon niet binnen. Het was gewoon bruut en gemeen. Hij zich in houden aan haar denken. Dat hij het nou druk had. Toen hij uidagend had gezegd dat ze hem niet kon weigeren. Werd zijn naam machteloos uitgesproken. Hij hoorde het in haar stem. Zij wilde hem ook! Hij had alleen wel de wilskracht om haar niet weer te zoenen. Maar zij, zij gaf hem een kus op zijn wang. Gedachtes stroomde door zijn hoofd. Really Bitch, really? Een kus op zijn wang. Hij was uit het pashokje gelopen en liep met een vaart uit de winkel. Hij stopte bij een bankje. Hij zette zijn armen op de rug leuning en steunde erop. Facking hell, vloekte hij in zijn hoofd. Hij keek fronsend op toen hij haar stem hoorde. Ze stond met haar handen in haar zij en staard ehem pittig aan. Darren trok een wenkbrauw op. Was ze nu.. boos? De vuurige blik die op hem gericht was kwam hard binnen. ‘Ho ho, Wacht eens even,’ sprak hij nu ook vuurig uit. Hij pakte haar op en zette haar op het bankje neer. ‘Jij hebt helemaal geen rech tom boos op mij te zijn! Ik hield me in hoor, jij moest me zo nodig een kusje geven op mijn wang,’ Hij schoot haar even een boze blik. Een blik die zij net-dat-dat-het-beter-maakte. Hij keek haar aan. Hij zuchtte diep en ging naast haar zitten. ‘Als ik niet was weggelopen, konden we nu denk ik geen vrienden meer zijn,’ sprak hij vergeleken met net bijna fluisterend uit. Niet dat die haar verkracht zou hebben ofzo, maar gewoon. Hij keek de mee luisterende jongen een hatelijke blik. Bij die blik draaide ze hun rug naar hun toe. ‘Dus, jij heb geen reden om boos te zijn. Jij hebt je Nick. Maar ik sta hier alléén,’ sprak hij uit. Hij stond op en liep op een normaal tempo weg. Lekker was dat. Iana had zich niet in gehouden en hij wel.. Wat kreeg hij als dank een boze Iana. Iana had hem in het pashokje geduwd. Ooh en wat had hij haar nu graag willen hebben. Nodig steeds, ze was gewoon lekker én leuk. Een combinatie die je niet vaak hebt. Hij pakte zijn telefoon en smste naar Bradley of hij nog wat chicks had liggen. Iana kon lekker op rotten naar die Nick van der. Ze kon nog lekker na denken over zijn woorden. Alles werkte hem tegen. Zijn mobiel trilde en keek naar zijn scherm. Bradley was niet in Monica high. Fijn, zuchtte hij. Darren liep daarna maar, richting zijn kamer. Boos, teleurgeteld en allerlei andere emotie erbij. Ineens hoorde hij lichte voetstappen. Voetstappen die zouden passen bij Iana’s lichaam. Hij draaide om en keek in Iana’s gezicht. ‘Je maakt me echt boos. Als je denkt dat ik je alleen voor seks wil,’ sprak hij bijna toonloos uit. Een keek haar met teleurgestelde blik in zijn ogen aan. Ze wist toch dat hij juist niet zo was....

- Nu is Darren ook een beetje boos 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimezo nov 27, 2011 3:33 am

Iana knikte begrijpend over zijn opmerking die grotendeels de waarheid was. Maar toch wist ze dat dat misschien het beste was dat ze kon doen. "Ik was te bang je te kwetsen en ik was ervan overtuigd dat je niet meer terug kwam." Dat waren de enige woorden die erop wezen dat Iana echt niet wist wat te zeggen. Darren sprak de waarheid en Iana voelde zich belagen onder het schuldgevoel. Toen een jongetje opeens op Iana afliep keek ze het kind in eerste instantie nijdig aan. Maar na een goeie vijf seconden verzachtte ze haar blik en knielde door haar knieën. "Wat is er ventje?" Iana streek een lok haar uit het gezicht van het jongetje. "Mijn mama heeft gezegd dat jullie geen ruzie mogen maken." Het jongetje keek Iana met zijn felblauwe ogen smekend aan waarbij Iana niet anders kon doen dan glimlachen. "Ik zal geen ruzie meer maken, goed?" Het jongetje knikte en liep vol trots weer op zijn moeder af. Iana glimlachte dankbaar naar de moeder en zag dat die glimlachte. Pas toen Iana haar blik weer draaide naar Darren hoorde ze zijn reeks woorden. 'Dare we go again'. "Ik wacht." Zei ze alleen. Ze werd naast Darren op het bankje gezet waardoor ze zich als een kind liet doen en muisstil bleef zitten. Iana wist ongeveer wel wat Darren zou zeggen en ze begreep hem ook wel. Alleen wist ze niet meteen of zijn reactie nu sarcastisch of menens was. "Jij moest mij zo nodig zoenen, wetende dat er misschien wat veranderd zou kunnen zijn!" Iana keek hem met een boos gezicht aan en draaide haar hoofd naar de lucht. Net alsof ze steun zocht bij het plafond van het winkelcentrum. Best domme gedachte maar deze situatie werd zo ongemakkelijk dat Iana hier het liefste weg wilde. Iana trok haar mond ongelovig open, keek Darren verontwaardigd aan. "Oh ja? Jij dacht dat ik maar voor de gein aan het spartelen was in dat kleedhokje?" Iana sprong overeind, hij ging er echt over. Net alsof ie dacht dat er geen enkel meisje hem kón weigeren. Wel, dan zou Iana hem nu eens met zijn neus op de feiten drukken dat zíj dat wel kon. Pas toen ze Daren weer hoorde draaide ze haar lichaam zijn kant op. Alléén? Durfde hij dat nog zeggen? Iana stapte op hem af, nam zijn hand vast en liet hem in een cirkeltje draaien rondom haar arm. "Kijk om je heen Darren, zie je al die starende blikken? Wél, durf nog eens te zeggen dat je alléén staat. Je hoeft maar met je vingers te knippen en ze vliegen voor je voeten." Iana liet zijn hand los en liet haar armen zuchtend naast haar lichaam vallen. Hoelang zou ze hier nog zo moeten staan roepen tegen Darren, iemand die ze een aantal maanden geleden zo leuk had gevonden. Nu leek ze zijn echte aard te zien, alsof hij haar alleen nodig had voor zijn mannelijke behoeften. Iana moest bijna walgen bij die gedachte. Maar toch bleef haar gezocht gverstand op scherp. Darren was niet zo iemand die daarop uit was bij een meisje. Hoe kwam het dan dat hij haar zowat 'gedwongen' had in dat kleedhokje? Hij wist hoe Iana er tegenin zat en dat ze het niet wilde. Natuurlijk zat ze in dat kotje met gemengde gevoelens en zat ze zelf oók te twijfelen. Maar de gedachte aan Nick bleef haar bij de realiteit houden waardoor Iana hem had geweigerd en misschien wel wat boos had geklonken. Toen Iana hem zag weglopen liep ze achter hem aan. Pas toen hij haar had opgmerkt kreeg ze weer een stel woorden tegen haar hoofd geslingerd. Dit pakte haar wel, het deed een brok in haar keel ontstaan. "D-dat is niet waar!" Kon ze er al stotterend uitkrijgen. Nu pas besefte ze hoe ze tegen Darren tekeer was gegaan en hoe hij zich nu wel niet moest voelen. "Ik wilde gewoon niet te ver gaan.. Ik heb Nick mijn trouw beloofd en dan kwam jij aan en liep alles in het honderd!" Iana beschuldigde hem voor niets maar toch zou hij zich zo moeten voelen. Moest Darren hier niet geweest zijn was dit alles niet gebeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitimezo nov 27, 2011 7:43 am

Toen ze flink aan het ruzieën waren kwam er een jongetje op hun af. Iana keek hem boos aan maar, later veranderde ze haar houding. Darren keek het jongentje hatelijk aan. Iana was lief voor het jongetje maar Darren zei er geen woord meer tegen. Hij sloeg zijn armen over zich heen. “Kijk om je heen Darren, zie je al die starende blikken? Wél, durf nog eens te zeggen dat je alléén staat. Je hoeft maar met je vingers te knippen en ze vliegen voor je voeten.” Verweet Iana hem. Hoe durfde ze. ‘Je weet dat ik daar geen misbruik van maken Iana,’ sprak hij spottend uit. En dat had hij ook niet bij haar gedaan. Het was gewoon niet eerlijk. Grr, soms zou hij willen dat hij gewoon een meisje kon meenemen en.. nevermind. Hij was weggelopen en toen hij tegen Iana had gezegd dat ze wist dat hij niet zo was leek ze eindelijk te beseffen wat ze had gezegd. Hij zuchtte diep, ze stotterde nu. Toen ze vertelde dat ze niet te ver wilde gaan, bla bla bla. ‘Dat snap ik maar, ik heb nou niet meer gezoend nadat je had vereld dat je bij Nick was!,’ sprak hij met een verheffende stem. ‘Sure, ik had je misschien niet zo op moeten pakken maar, jij zette mij in zo’n hokje neer!,’ verweet hij haar nu. En daarna wist ze zelf wat zij had gedaan. Zij had hem weer gezoend. Op zijn wang dat wel maar, oke. Hij gooide zijn armen in de lucht. En liep weg, boos weg. Hij draaide zijn hoofd opzij toen hij weg liep van haar. ‘Ik ben weg, ga maar lekker naar de Nick. Ik ga nu dan maar een meisje misbruiken,’ zei hij spottend. Hij liep weg, Iana kon lekker oprotten naar haar Nick. Hij dacht hun iets hadden maar, blijkbaar niet. Hij zuchtte diep en in plaats van naar zijn kamer te gaan liep hij naar het party disctrict. Om zijn misery weg te drinken en misschien een of ander sletje oppikken. Helemaal boos en buiten zichzelf bestelde hij zijn eerste glas.

[Topic Uit XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Kissing you, again.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kissing you, again..   Kissing you, again.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kissing you, again..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Santa Monica Place-
Ga naar: