Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gebruikersnaam al bezet

Ga naar beneden 
+6
Virginia
Sarah
Kaysee
Christian
Ayanna
Tyler
10 plaatsers
AuteurBericht
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 1:06 am

Hee!

Welke naam ik ook neerzet bij het registreren, hij zegt bij alles dat deze al bezet terwijl ze niet te vinden zijn bij het overzicht van de members.
Is dit iets wat alleen ik heb? Best frustrerend namelijk..

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 4:53 am

Nou ik heb het voor je geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 4:54 am

Ik probeerde het ook. Maar bij mij lukte het wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaysee

Kaysee


Posts : 24

Profiel
Naam: Kaysee Calderone
Partner: Counting all the assholes in the room.
Vereniging: x.

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:11 am

Bij mij lukte het ook niet ^^ Ik wou eerst Kaycee doen, met een "c", maar dat ging niet omdat hij al "in gebruik was". Maar dat is hij dus niet. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:13 am

In ieder geval bedankt voor het proberen iedereen! Via Caro lukte het net ook niet meer, tis echt raar. Ik heb het inmiddels ook geprobeerd met 10 minute mail en een hotmail adres, dus daar ligt het ook niet aan. Ook heb ik meerdere browsers geprobeerd. Ties?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:48 am

Ik heb net even geprobeerd te kijken hoe dit zit, maar erg ver kom ik niet.. Bij de instellingen staat gewoon dat nieuwe leden zijn toestaan, en heel veel meer opties dan dat heb je niet: dus het kan niet zo zijn dat er een instelling verkeerd staat.. Surprised Ik denk eerlijk gezegd dat het dan aan Actieforum ligt, want wij kunnen hier niks aan fixen..

Het lukt bij mij trouwens wel een account aan te maken: ik krijg in iedergeval niet de melding dat de gebruikersnaam al bezet is. Ik hoop dat het nu dus over is, of dat het anders snel over gaat.. Ik zou zeggen: gewoon blijven proberen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:50 am

Is het niet het limiet IP's per dag ofzo? Misschien doet ie het morgen wel weer! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 6:37 am

Sarah schreef:
Ik heb net even geprobeerd te kijken hoe dit zit, maar erg ver kom ik niet.. Bij de instellingen staat gewoon dat nieuwe leden zijn toestaan, en heel veel meer opties dan dat heb je niet: dus het kan niet zo zijn dat er een instelling verkeerd staat.. Surprised Ik denk eerlijk gezegd dat het dan aan Actieforum ligt, want wij kunnen hier niks aan fixen..

Het lukt bij mij trouwens wel een account aan te maken: ik krijg in iedergeval niet de melding dat de gebruikersnaam al bezet is. Ik hoop dat het nu dus over is, of dat het anders snel over gaat.. Ik zou zeggen: gewoon blijven proberen Smile

Hij doet het nog steeds niet hier. Vreemd dat het bij sommige wel lukt en bij andere niet. Ik probeer het al meerdere dagen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 6:55 am

Camee, is het al gelukt? Want ik ging net even checken en zag dat de naam die je wou gebruiken geregistreert stond op vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 7:04 am

Ariana? Die's van Maaike geloof ik.. we gingen beiden proberen of we acc konden maken en bij ons lukt het gewoon! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 7:33 am

Haha ja ik heb hem aangemaakt, maar wel voor Camee (:
Toen ik hem aan probeerde te maken, moet ik zeggen dat ie het eerst niet deed. Ik zat daar eerst zo van "Neee, ik met mijn grote mond D:". Dus toen heb ik verschillende mailadressen/wachtwoorden/gebruikersnamen geprobeerd, en pas toen ik als gebruikersnaam Jan-Klaas had deed ie het.. Razz
Dus als iemand Jan-Klaas voorbij heeft zien komen.. Die is nu omgetoverd in Ariana pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana

Ariana


Posts : 14

Profiel
Naam: Ariana de la Cruz
Partner: My prince charming is lost in the woods somewhere.
Vereniging: ~

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 1:31 pm

Haha grappig dat het via zoveel omwegen heeft gemoeten Razz . Nou, ze 'leeft' in ieder geval. Vind het nog steeds vreemd hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimevr nov 25, 2011 11:35 pm

Het zou kunnen dat een of andere grapjas heeeel veel accounts heeft aangemaakt en al die namen heeft bezet, en ze vervolgens niet heeft bevestigd. Dan staan ze niet tussen de leden maar zijn ze wel bezet Razz. Maar aangezien dat echt een tijdrovende rotklus is lijkt het me niet dat iemand zoiets doet en lijkt het me meer een foutje van actieforum xd.
Ik zal evengoed eens tussen de gebruikerslijsten kijken als ik op de computer zit, kan nu heel weinig op mijn blackberry Surprised!
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimeza nov 26, 2011 1:24 am

Maar als dat zo was, dan kon Maaike toch ook nooit de naam Jan-Klaas naar Ariana veranderen, lijkt mij? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimeza nov 26, 2011 9:01 am

Haha nee klopt pirat
Ik heb zelf net ook even gekeken bij niet-geactiveerde gebruikers, maar echt een waslijst aan namen krijg je daar niet: er is dus niemand die MH terroriseert met account spammings Hungry
Ik hoop in iedergeval dat het snel wordt opgelost, want dit had inderdaad heel wat vage omwegen nodig.. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Maylaine

Maylaine


Posts : 99

Profiel
Naam: Maylaine Alícé Jaylinn Montenegré
Partner: My love is not some thing you can claim. I'm a complicated person, try to catch me
Vereniging: ~.~

Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitimezo nov 27, 2011 8:19 am

Sarah schreef:
Haha nee klopt pirat
Ik heb zelf net ook even gekeken bij niet-geactiveerde gebruikers, maar echt een waslijst aan namen krijg je daar niet: er is dus niemand die MH terroriseert met account spammings Hungry
Ik hoop in iedergeval dat het snel wordt opgelost, want dit had inderdaad heel wat vage omwegen nodig.. ;o

Had ik laast ook op en ander forum achter gekomen als je er een . of * bij zet dat hij het wel deed. Alleen kost dat veel verander werk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasylife.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Gebruikersnaam al bezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebruikersnaam al bezet   Gebruikersnaam al bezet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebruikersnaam al bezet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Profielfoto al bezet, andere site?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Vragen-
Ga naar: