Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just having some fun.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimema nov 14, 2011 10:27 am

Het regende, en niet zo'n beetje. Het viel met bakken uit de hemel, slechts twee minuten hadden ze buiten gelopen en ze waren alle vier doorweekt tot op het bot. Nog nooit eerder had Nick mee gemaakt, dat het in Santa Monica zo hard regende. Ook de donder was hem hier vreemd, maar het onweerde nu al bijna een uur non stop en als hij zo naar de wolken keek zou het ook nog wel even duren voor het tot een einde kwam. Vandaar dat ze hadden besloten, dat ze beter niet konden gaan surfen. De golven waren onvoorspelbaar, best leuk op zich maar gecombineerd met harde regen en bliksem gewoonweg levensgevaarlijk. Normaal gesproken hield Nick wel van een uitdaging, maar nu had ook hij in gezien dat het slimmer was om iets anders te gaan doen. Al zou hij waarschijnlijk zo met een surfboard de zee in rennen, als iemand zou beweren dat hij te laf was. Nee, op die manier liet hij niet over zich spreken. Hij haatte het als mensen hem verkeerd in schatte, hem uit maakte voor zwak. Vatte het altijd op als een uitdaging, iets waar hij overigens wel van hield. Hij hield van de kick die hij kreeg, als hij een bepaalde grens overschreed. Zocht ze ook altijd op, en ging er zonder enige moeite over heen. Hierdoor, was hij al op jonge leeftijd vaak in problemen gekomen. Nick trok met enige moeite zijn shirt en vest uit, de natte stof kleefde aan zijn huid. Net als de andere was hij een kleedhokje in verdwenen, zijn tas had hij op het houten bankje gezet de tegelijkertijd als 'slot' voor de deur diende. Hij schopte zijn afgetrapte sneaker's uit en verving zijn spijkerbroek voor een zwembroek. De pijpen reikte tot vlak boven zijn knieën, of course. Voor geen goud zou hij in zo'n strakke ballen knijper rond gaan lopen, hij moest er niet aan denken. Zijn kleren propte hij in zijn tas, nadat hij zijn badlaken er uit had gehaald en deze over zijn schouder had gehangen.
Nadat hij zijn spullen in een kluisje had gedropt, en het bandje rond zijn pols had gebonden liep hij het zwembad in. De geur van chloor werd steeds sterker, bah. Hij had liever de zoute geur van de zee, maar vandaag zou hij het even zonder moeten doen. Wesley stond al te wachten op de afgesproken plek, net als Nick had hij een bovenlichaam dat bij veel meisjes in de smaak viel. Vroeger hadden de twee er ook samen vrolijk op los geplayed, hadden ze met enige regelmaat wedstrijdjes gehouden wie de meeste meisjes op één avond kon versieren. En bijna altijd had Nick gewonnen. Maar onderhand zaten ze beide in een relatie. Wesley had nu al bijna 2 maanden met Amy, en Nick had nu ongeveer een maand met Iana. Al hadden ze al eerder een maand gehad, maar hij had het met zijn stomme kop weten te verpesten. Zoals hij alles kapot maakte wat waardevol voor hem was. Toch leek het nu goed te gaan, hij had nog geen enkele poging gedaan een ander meisje te versieren. Was zijn vriendin trouw gebleven, en daar had hij ook zeker geen spijt van. Andere dingen in zijn leven, liepen op het moment helaas minder soepel. Zijn zusje was verslaafd geraakt aan de heroïne, en zat onderhand aan viermaal daags een kwart shot. Zestig euro. Het koste Nick moeite er elke keer weer voor te zorgen dat ze genoeg geld had om aan haar stuff te komen, met zijn salaris kon hij het bij lange na niet dekken al werkte hij vijf avonden en drie middagen in de week. Steeds vaker trok hij dan ook de straat op, om mensen te rollen. Een duw tegen zijn schouder trok hem uit zijn gedachten, Sebastiaan en Amy hadden zich bij hen gevoegd. "Ik wil eigenlijk eerst nog even wat eten, heb niet ontbeten vanochtend." Zei Wesley, en Sebastiaan knikte instemmend. Die twee waren beide slechts een kwartier voor ze vertrokken uit hun nest gerold, Nick die ook wel eens moeite had met opstaan was twee uur eerder al opgestaan om een lading cocaïne aan boort van een Siciliaans vrachtschip te smokkelen. "Ik ga alvast het zwembad in met Nick." Zei Amy, waarna ze haar hoofd een tikkeltje schuin hield en hem vragend aan keek. Hij knikte grijnzend, liep met haar in de richting van het water. Sprong er in, zonder eerst te voelen wat de temperatuur nu eigenlijk was. Toen hij boven kwam, stond Amy nog wat aarzelend op de rand. Snel duwde hij zich omhoog. Greep haar bij haar middel en trok haar mee het water in. Lachend kwam hij weer boven, direct werd er een tweetal handen op zijn schouder gezet en werd hij weer onder gedrukt. Wraak. Hij begon haar te kietelen, voelde hoe haar greep verslapte. Eenmaal boven greep hij haar beter vast, om haar vervolgens weg te gooien. Een aantal zwemmers keek verontwaardigd op toen ze een regen aan waterdruppels over zich heen kregen. Onzin, als je het hem vroeg. Ze waren toch al nat? Met krachtige slagen zwom hij weer naar haar toe, uitdagend keek ze hem aan. Haar blauwe ogen twinkelde vrolijk, haar bruine haren hingen in lange natte slierten langs haar gezicht. "Nou, wat was je van plan?" Plagend stak hij zijn tong naar haar uit, zag hoe ze naar onder dook en zijn voet vast greep in een poging hem onder water te trekken.

[Only Iana&Nick]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimema nov 21, 2011 8:25 am

Haar bruine haren hingen in lange slierten langs haar schouders. Na een tevergeefse poging om haar haren droog te houden had ze haar blauwe sweater uitgetrokken en hem zo boven haar hoofd gehangen. Dat viel natuurlijk niet mee omdat ze nu enkel maar een topje aan had met een korte short. Iana moest toegeven dat ze nooit had gedacht dat het zo zou regenen, misschien een uurtje geleden was het nog volle zon en lag ze te baden aan het strand. Maar toen er in de luidsprekers was ingesproken dat er een hevige regenbui zou aankomen was Iana toch maar weggegaan en de stad ingevlucht. Nu ze weer een weekje geen school had wou Iana er eens van profiteren om nog eens te gaan zwemmen. Het deed haar denken aan de tijd waarin ze nog met vriendinnen een paar jongens had versierd en ze dan droogjes had gedumpt. De gezichten die ze dan hadden getrokken waren voor Iana en haar vriendinnen dé druppel geweest om in een slappe lach te schieten. Natuurlijk hadden de jongens er niet mee kunnen lachen en waren ze weggegaan, met een nijdige blik op hun gelaat. Ach, dat waren dan maar de toy-boys geweest waar je eigenlijk niet zo veel aan had. Nick was iemand helemaal anders, dat was niet zomaar een jongen. Ze hadden nu al een maand verkering en Iana wou hem verrassen met een dinertje die ze had geregeld aan het strand met een stel kaarsen. Zo'n typisch uitje als koppel kon je het wel noemen. Iana had dan ook alles nagekeken en ze wist dat Nick nu was gaan zwemmen met zijn vrienden. Welke vrienden dat wist Iana niet maar die zouden het vast niet erg vinden dat Iana mee ging. Althans, dat hoopte ze toch. Met haar rugzak in haar ene hand keek ze naar het display van haar mobieltje en zag dat er twee gemiste oproepen waren. Iana fronste haar wenkbrauwen en drukte op de beltoets omdat het twee onbekende nummers waren die Iana niet herkende. "Je had me gebeld?" Iana nam maar direct het initiatief om de jongen te confronteren aangezien die maar stotterend wat had uitgesproken. Toen Iana geen antwoord meer kreeg had ze nog juist 'lafaard' in de telefoon geroepen vooraleer ze het gesprek had geëindigd en resoluut het nummer had verwijderd. Wat dachten die mannetjes wel niet. Die dachten dat ze met bellen een meisje konden versieren, maar als het dan ging om échte al pratend te bellen dan waren het allemaal broekschijters. Iana draaide haar hand zodat ze haar uurwerk kon zien en merkte dat het hoogtijd was om zich naar het zwembad te begeven. Natuurlijk liet Iana die gedachte niet meteen gaan en versnelde ze haar passen tot in een snelle looppas.
Met een haastige zwaai van de deurklink liep ze het zwembad binnen en betaalde vlug een ticket. Die vrouwen aan de balie konden nooit meer zeggen dan een afgezaagd bedankje want meestal zaten ze daar meer tegen hun zin dan wat anders. Maar Iana kon ze nog wel begrijpen, het moest niet meevallen om zo elke dag 'hallo', 'bedankt', 'daag' te zeggen, allemaal op hetzelfde 'vriendelijke' toontje. Dus met andere woorden, Iana nam het hen niet kwalijk. Zich haastend vloog ze een cabine binnen en gooide vlug al haar kleren af. Ze had expres haar nieuwe bh-setje aangetrokken omdat ze dat juist vanmorgen voor Nick had gekocht. Wat ie ervan zou vinden wist Iana niet, maar vandaag zou speciaal worden. Net toen ze haar bikini had aangetrokken zag ze een vriendin passeren. "Lisa!" Iana keek haar lacherig aan met een grote glimlach op haar gezicht. Iana nam gauw al haar kleren vast en propte ze in zo'n kotje waarna ze het bandje rondom haar enkel binde. "Iana! Blij je te zien! Wat een mooie bikini heb je!" Iana lachte en knikte als een bedankje. "Ik wil vandaag mijn vriend verrassen!" Vol lof keek ze haar vriendin aan die haar mond opentrok en een jaloers 'oooh' woordje murmelde. Iana grijnsde en klopte haar vriendin zachtjes op d'r schouder. "Jouw tijd komt zeker nog. Doeg!" Met die woorden gezegd zijnde wandelde ze op een toch nog snelle manier door de douches en liet de chloor geur door haar neusgaten gaan. Toen ze langs een spiegel passeerde keek ze toch of haar mascara niet té erg was uitgelopen maar merkte dat alles nog redelijk goed zat. Mooi. Met nog twee keer haar topje te checken of dat ie niet te laag zat stapte ze met een grote glimlach het zwembad binnen. Meteen voelde ze de warme walm van het zwembad in haar gezicht, ze vond dat altijd prettig. Maar nog geen vijf minuten later zag ze daar Nick staan lachen met een meisje in zijn armen. De manier waarop ie haar aankeek vertelde Iana al meer dan genoeg. "Nick!" Haar blik was van helemaal happy naar super boos veranderd en Iana bleef hem zo enkele seconden diep aankijken. Daarna draaide ze zich met een woeste zwaai om en begon te lopen naar de dichts bijzijnde buis waar ze de trappen op liep en vanboven zo rap mogelijk de buis in vloog. Nu moest ze echt wat water tegen haar hoofd krijgen of ze ging het niet halen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimewo nov 23, 2011 10:05 pm

Ook hij dook onder water, trok zijn voet los uit haar handen. Draaide zich zo, dat hij haar vast kon grijpen. Zijn arm zich om haar middel, plagerig keek hij haar aan. Hield haar voor een moment onder water, voelde hoe ze probeerde uit zijn greep te ontsnappen. Met haar voeten schopte ze lichtjes tegen zijn benen, al wist ze net als hij dat het geen effect zou hebben. Uiteindelijk liet hij haar los, zwom net als haar naar het water oppervlak. "Ik krijg je nog wel." Lachend keek ze hem aan, hij wou wat zeggen maar een bekende stem hield hem tegen. Met een ruk draaide hij zich om, Iana stond op de rand van het zwembad. Haar bruine haren vielen los over haar schouders, haar lichaam was gebruind door de zon en zag er prachtig uit in haar bikini. Maar haar gezicht stond op onweer, en hij hoefde niet lang na te denken om te weten waar ze zich zo boos om maakte. Amy stond vlak bij hem, hij had haar zonet in zijn armen gehad. Het was duidelijk dat Iana, uit die aanrakingen de verkeerde conclusie had getrokken. Verdomme. Hij zag dat ze in de richting van één van de glijbanen liep, aan haar houding kon hij zien dat ze woedend was. "Sorry, ik moet dit oplossen." Mompelde hij, waarna hij met krachtige slagen naar de kant zwom. Amy begreep het wel, ze wist wat hij voor Iana voelde en dat hij hun relatie niet nogmaals wou verpesten. Hij rende over de gladde zwem bad vloer in de richting van de trappen, klom die met twee treden tegelijkertijd op. Zonder pardon, schoof hij de jongen die van de glijbaan af wou gaan aan de kant, en schoot in de buis. Met een beetje geluk kon hij haar in halen. Hij vloog door de buis, wist dat de afstand tussen hem en Iana steeds kleiner werd. Ja, daar was ze. Hij zette zich met zijn handen nogmaals hard af, nog drie meter. "Iana!" Zijn stem echode door de buis, al had hij niet eens zo hard gesproken. Vlak voor het eind van de glijbaan haalde hij haar uiteindelijk in, hij greep haar van achteren vast sloot zijn armen om haar middel. "Dat was niet wat je dacht." Fluisterde hij in haar oor. “Echt niet.” Het einde van de buis kwam in zicht, Nick was niet van plan Iana los te laten. Dan was ze weg voor hij uit kon leggen hoe het nu eigenlijk zat. Ze vlogen uit de buis, belande onder water hij zwom omhoog hield Iana vast door één arm rond haar middel te laten liggen. Eenmaal boven, trok hij haar mee naar de zijkant van het zwembad, zodat ze geen mensen op hun hoofd kregen die uit de glijbaan kwamen. Met zijn hand streek hij een pluk van haar doorweekte haar uit haar gezicht. “Hé, dat meisje en ik zijn gewoon vrienden. Niets meer niets minder.” Begon hij, hij was zo gaan staan dat Iana met haar rug tegen een muur stond. Waardoor ze niet boos weg zou kunnen lopen, voor hij had geprobeerd het goed te maken. “Ik ben hier met haar, Wesley en Sebastiaan. Ze is de vriendin van Wesley, denk je echt dat ik het meisje van één van mijn beste vrienden af ga pakken? Terwijl ik zelf een vriendin heb die ik niet kwijt wil?” Hij keek haar strak aan, ze moest hem geloven. Dat moest gewoon. “Luister, sinds wij wat hebben heb ik niks meer met een ander meisje gedaan. Amy en ik waren gewoon aan het kloten, niets meer. Sebastiaan en Wesley waren pas net uit bed gerold, en wouden eerst eten. Dus zijn wij vast het water in gegaan, het betekend allemaal niks. Ik mag toch best een vriendin van me vast houden? Dat hoeft toch niet meteen iets te betekenen?” Zijn stem klonk lichtelijk geïrriteerd. Al was dat niet zijn bedoeling, maar hij werd er gek van dat Iana hem niet gewoon vertrouwde. Zij had toch ook vrienden die ze gewoon een knuffel was? Hij werd dan toch ook niet direct woedend? Oké, hij voelde wel een zekere jaloezie. Maar hij gaf haar de kans te vertellen dat het niks was. Hij legde zijn hand op haar wang, streek er met zijn duim zacht over heen. “Geloof me, liefje.” Fluisterde hij, waarna hij een zachte kus op haar lippen drukte om haar vervolgens weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimevr nov 25, 2011 8:02 am

Iana hoorde even wat achter haar maar het klonk allemaal vertrouwd naar mensen die met elkaar een babbeltje sloeg voor de buis. Toch kon Iana zich niet gerustgesteld noemen, ze had een nieuwe felrode bikini gekocht met witte lintjes en dan kreeg ze Nick die met een ander stond te flirten. Het beeld waarin Nick het meisje omhoog had gehouden en wel héél dicht tegen haar aanstond was voor Iana de druppel geweest. Iana hield haar handen voor haar gezicht om de vele waterdruppels tegen te houden die langs alle kanten in haar gezicht spatten. Iana slikte. Vroeger vond ze deze buis super leuk en had ze dolle pret, nu leek het wel alsof ze deze actie begon te haten, bijna niet meer leuk vond. Terwijl ze haar bikini nog eens controleerde hoorde ze het water opeens sneller langs haar snellen en keek ze geschrokken achter zich. Wat haar natuurlijk niet echt verbaasde was dat Nick daar in volle vaart op haar afkwam. Iana zou misschien een tijdje geleden beginnen lachen zijn, zijn gezicht was té bezorgd en helemaal volle natte klitten van zijn haar die in zijn gezicht plakte. Maar nu draaide Iana haar gezicht naar voren en probeerde zelfs een beetje naar links te leunen zodat Nick langs haar heen zou vlammen en Iana rustig kon doorgaan op haar eentje. Nick die leek het daar blijkbaar niet mee eens te zijn en had haar in één greep mee. Iana slaakte een luide kreet, probeerde de handen van zich af te duwen maar besefte dat Nick zijn greep te vast was. Hij zou natuurlijk begrijpen dat Iana allang zou weggelopen zijn als hij haar niet zou vasthouden. "Laat me los Níck." Bij dat laatste woord had ze zijn naam uitgespuwd. Natuurlijk zou Nick die 'Iana' wel herkennen want zo dit Iana altijd als ze teleurgesteld was over iets. Iana voelde al aan dat Nick hélemaal niet van plan was om haar los te laten dus stopte ze maar met te spartelen en liet zich machteloos mee voeren met de stroom water die hun beiden het grote zwembad in deden vliegen. Net op het moment, toen Iana dacht dat ze onder zou zinken voelde ze Nick zijn handen aan haar heupen en werd ze met een stevige zwaai boven water gehouden. Toen ze weer op het punt stond om haar voeten neer te zetten hoorde ze Nick zijn stem alweer. "Moet ik dat nu écht geloven Nick? Je zat verdomme klef te knuffelen met dat wíjf!" Met een vurige blik in haar ogen hield ze Nick's blik vast en duwde met volle geweld zijn handen van haar zij af zodat hij wel niet anders kon doen dan haar gewoon los laten. Maar Nick leek het daar niet bij te laten en duwde haar tegen de muur waardoor Iana niet meteen een uitweg vond. Maar toen had ze een ideetje en wist ze precies wat ze moest doen als ze het beu zou worden. Natuurlijk wou ze uitleg van Nick maar haar koppigheid bleef het leidsel vast houden en haar verstand was in haar schoenen gezakt. Bijna als uit een reflex sloeg ze de hand -die haar pluk haar gezicht wilde strijken- weg. Dat zou voor Nick waarschijnlijk wel een duidelijk symptoom zijn dat Iana echt boos was en het hier zeker niet bij zou laten. Dat Nick haar nu weer probeerde te bedriegen, al was het maar door dat meisje in zijn armen te houden. Dat waren al genoeg zaken die Iana's hoofd aan het rollen deed. Pas toen Nick zijn uitleg begon voelde Iana het schuldgevoel al over haar heen glijden, als een schaduw die de zon wegnam en zijn donkere armen over je heen streek. Iana sloeg haar blik neer en voelde hoe haar wangen begonnen te gloeien van schaamte. Hoe kon ze zo stom zijn! Natuurlijk mocht Nick met vrienden omgaan. "Nick.." Iana's stem was zo zacht, haast breekbaar. Maar de hand die haar wang streelde deed haar weer zweven op witte wolkjes. Met gesloten ogen vleide ze haar wang tegen zijn hand en hoopte dat hij die er nooit meer vanaf zou halen. "Het spijt me zo .." Vooraleer Iana hem goed in de ogen wilde kijken had hij zijn lippen al op de hare gedrukt en voelde ze zich in een zalige roes verzinken. Pas toen Iana niet veel lucht meer had haalde ze voorzichtig haar lippen van de zijne en keek hem met een verontschuldigend gezicht aan. "Ik ga echt mijn jaloezie moeten leren verbergen of tenminste niet meer jaloers zijn. Want je moet begrijpen liefje, dat ik je niet kwijt wil. Ik weet goed genoeg hoeveel meisjes er wel niet aan je deur zouden staan moest het uit raken tussen ons." Iana's blik zat vol met angst en bezorgdheid. Dit maakte duidelijk dat Iana écht bang was om Nick te verliezen aan misschien een véél mooier meisje die zijn hart zou veroveren. Want Iana bofte maar dat Nick juist haar eruit had gepikt. Iana zuchtte, nam haar vluchtweg. Die vluchtweg was eigenlijk gewoon een sprong waarin Iana naar onderen dook en door Nick zijn benen weer aan de andere kant stond. Nu was Iana Nick wel wat verschuldigd. Meteen wist ze al waarvoor ze hier naar toe was gegaan en waar ze het allemaal mee goed kon maken. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht, natuurlijk! Dat ze daar niet aan had gedacht! Maar Iana wist dat het nog niet zo laat was en ze hier beter nog wat konden blijven. Iana draaide zich weer naar Nick en omhelsde hem innig om hem dan zo zeker vijf minuten vast te pakken. Ze wilde hem echt niet meer kwijt, nooit meer. "Ik hou van je", fluisterde ze in zijn oor en sloot daarna haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimezo nov 27, 2011 5:13 am

Haar gegil echode door de lange buis, als de situatie anders was geweest had hij het grappig gevonden. Haar plagen was één van zijn favoriete bezigheden, hij hield van haar reactie's. Ze was altijd zo'n heerlijke drama queen, helaas was dat ook de reden waarom dit soort ruzie's zich regelmatig voor deden. Ze zag over altijd direct het slechte van in, moest eerst een hele scene schoppen voor ze in de gaten kreeg dat ze fout zat. Haar woorden negeerde hij, hij was niet van plan haar los te laten voor ze zijn verhaal had aangehoord. Hij was niet van plan wat zij hadden zomaar op te geven.
Iana duwde zijn handen van haar zij af, maar doordat hij haar tegen de muur had geduwd kon ze alsnog nergens een. Hij keek haar strak aan, liet zich niet afschrikken door haar vurige blik. Zijn hand werd weggeslagen, en hij wist dat hij nu echt op moest gaan passen met wat hij zei. Een paar verkeerde woorden en haar woede zou enkel aangewakkerd worden. Maar zijn uitleg leek het juiste effect te hebben, Iana sloeg haar blik neer. Haar wangen kleurde langzaam rood van schaamte. Haar stem klonk zacht, en hij wist dat ze zich schuldig voelde om haar actie. Terecht, maar toch voelde het niet goed als ze door zijn toe doen zichzelf verwijten ging maken. "Het geeft niet, maar geef me de volgende keer alsjeblieft de kans het uit te leggen voor je er vandoor gaat?" Fluisterde hij, al wist hij dat hij haar in de meeste gevallen wel in zou kunnen halen. "Je mag het me best zeggen als je jaloers bent, dan kan ik me best doen die jaloezie uit je hoofd te praten. Want het is niet nodig, echt niet. Al zijn er andere meisjes die interesse in mij hebben, ik moet niks van hen hebben." Hij zag de angst in haar ogen, de bezorgdheid. "Liefje, ik heb je belooft dat ik je trouw zou blijven en dat doe ik. Ik wil je niet kwijt." Fluisterde hij. Iana dood naar onderen, zwom tussen zijn benen door. Hij fronste, draaide zich om. Zag hoe ze weer boven water kwam, en hem omhelsde. Hij sloot zijn armen om haar lichaam drukte haar dicht tegen zich aan. Een zachte glimlach verscheen op zijn gezicht bij het horen van haar woorden. "Ik ook van jouw." fluisterde hij in haar oor, waarna hij een zachte kus op haar wang drukte.
Aan de rand van het zwembad verscheen Sebastiaan, die op hen neerkeek. "Alles weer goed?" Concludeerde hij met een grijns, Nick rolde met zijn ogen. Natuurlijk hadden de jongens direct begrepen waarom Iana zo had gereageerd. Tenslotte kende ze zijn verleden als player maar al te goed. "Ja, ja. Ga jij je maar bezig houden met meisjes versieren, tot nu toe ben jij de enige die elke nacht alleen in bed moet liggen." Plaagde Nick zijn vriend, waarna hij zijn ogen op Iana richtte. "Iana, dit is Sebastiaan en Seb dit is Iana." Stelde hij de twee aan elkaar voor, al wist hij van Sebastiaan dat die al wist wie Iana was. Sebastiaan droop af, liep inderdaad op een meisje af dat niet veel verder met een paar vriendinnen aan het zwemmen was. Nick schudde licht grijnzend zijn hoofd. "Wist je dat ik hier was?" Vroeg hij, terwijl hij haar met zijn hoofd een tikkeltje schuin aan keek. Zich afvragend of het puur toeval was dat ze hier rond liep of dat ze had geweten dat hij naar het zwembad was gegaan. Met zijn vinger streek hij langs het witte lintje van haar bikini, dat overliep naar haar nek. "Rood staat je echt goed." Zei hij met een scheve grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimezo nov 27, 2011 5:51 am

Iana knikte op zijn woorden. Ze wist dat Nick gelijk had en ze de volgende keer niet zo vlug conclusies moest trekken. "Nooit meer. Hoop ik dan toch." Iana wist dat dit niet de lmaatste keer zou zijn dat ze opeens zo zou reageren op Nick zijn acties. Dat was gewoon iets wat Iana niet zo vlug van zich af kon zetten. Jaloezie was zo'n vreselijk iets en het verzwolg je soms gewoon. Daarom dat Iana ook zo blij was dat ze Nick had, dat hij zo vergevingsgezind was en ze eigenlijk nooit uit elkaar gegaan zijn. Oh ja, dat was wel al gebeurd. Iana wist zich opeens precies weer de dag waarop ze hadden gebroken en Iana met volle woede van hem was weggegaan. Dat was ook weer zo'n affaire met een meisje geweest, ze kon het zich nog zo herinneren. Iana moest zachtjes lachen bij zijn reactie over dat hij haar jaloezie wel kon wegpraten. "Wat je de volgende keer moet doen is op je gezicht 'i love Iana' plakken als je met een meisje gaat zwemmen of wat anders doen." Iana plaatste een speelse grijns op haar gezicht terwijl ze Nick een kus op zijn wang drukte en daarna liefjes glimlachte. Ze was blij dat dit affaire ook weer gedaan was, dat ze zich geen zorgen moest maken over vanavond. Want ze had alles in de puntjes geregeld en wilde dat echt niet opblazen voor zo'n stomme ruzie. Iana liet haar blik glijden over het zwembad. Het was hier echt wel groter dan ze had verwacht. Buiten scheen de zon en het licht scheef recht door de glazen ramen die een mooi zicht gaven van buiten. Er was ook nog een aangelegd buitenzwembad waar er maar weinig volk in zat. "Kom!" Iana nam Nick bij de hand en trok hem het zwembad uit. Ze duwde de deur open die leidde naar het buitenzwembad en las dat het zwembad nog eens verwarmd was ook. "Zalig..", mompelde ze waarna ze zonder pardon het zwembad in sprong en Nick met zich meetrok. Iets te laat besefte ze dat haar bikini afzakte en zo vlug als ze kon schoof ze dat weer op haar plek. "Zeg me dat je dat niet hebt gezien", met opengesperde ogen keek ze naar alle kanten. De mensen die hier nog zwommen waren nietsvermoedend aan het zwemmen dus kalmeerde Iana wat. Zij moest ook altijd de gênante dingen meemaken. Meteen daarna richtte ze haar aandacht op Nick die een opmerking over haar bikini maakte. Iana lachte. "Was dat een leugen om het weer even goed te maken?" Iana ging wat dichter naar Nick toe en sloeg haar armen verleidelijk om zijn schouders. Net op dat moment zag ze een tweetal jongens die ook naar het buitenzwembad kwamen en Nick aanspraken. Iana liet Nick met tegenzin los en draaide haar gezicht met een geforceerde glimlach om. "Hee." Iana wist goed genoeg dat die wel van de situatie zouden afweten en ze het nog lollig vonden ook. Ach, Iana zou ook lachen moest ze zo'n koppel zien ruzie maken en dan weer knuffelend aantreffen in een ander zwembad. Nick nam het woord en Iana slaakte een zucht van verlichting. Het woord voeren was nooit één van Iana's sterkste kanten geweest. Zeker niet bij jongens die ze niet kende. Natuurlijk was ze wel super zelfzeker en moedig om het tegen een jongen aan te nemen die iets anders dacht dan wat iemand normaal zou moeten denken. Maar dat sprak voor zich natuurlijk. Iana was blij dat de jongens hun koers verder hadden gezet naar het binnenzwembad waardoor Iana Nick weer kon vastnemen. "Die lachen me zo hard uit." Mopperde ze met een sip gezichtje. Ze trok een pruillipje en keek Nick wat twijfelend aan. Ze had nooit graag dat ze met haar lachten, wat nogal logisch was ook. Een meisje was altijd zo onzeker en Iana was daar nog het dubbele van. Ze onderschatte zichzelf vaak waardoor ze in zulke situaties kwam als nu met Nick. De onzekerheid, jaloezie .. Het waren allemaal emoties die je de afgrond konden insturen. Vergiften, dat waren het! Iana gaf Nick een kus op zijn lippen en lachte om zijn nieuwsgierig klinkende vraag. "Oh, ja. Toevallig had ik een vriend van je tegengekomen en die vertelde me dat. Dus had ik wat geregeld, maar dat zul je dan wel merken vanavond." Iana keek hem met een sluwe grijns aan. Die blik zou hij vast wel herkennen. De uitdagende blik die Nick uitdaagde op zijn nieuwsgierigheid en geduld. Nu zou het erop aankomen wat Nick zou doen en hoe hij het zou opnemen dat ze zijn namiddag vrienden-pret had verstoord. Dat zou ze natuurlijk vanavond wel goed maken. "In afwachting tot vanavond kunnen we ons hier wel amuseren, niet?" Zonder nog wat te zeggen duwde ze Nick naar beneden door met volle kracht op zijn schouders te drukken. Als hij onder zat sprong ze in zijn nek en lachte. "Nu ben ik gróot."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimezo nov 27, 2011 7:34 am

Een lichte glimlach was op zijn gezicht verschenen, hij wist dat dit niet de laatste keer zou zijn dat Iana te snel conclusies zou trekken. Dat zat in haar, het was een gewoonte en die kon je niet één, twee, drie afleren. Daar had hij zelf ook last van, er waren zat slechte gewoontes die hij maar niet kwijt kon raken. Maar één daarvan leek hij nu eindelijk onder controle te hebben. De neiging om iedere nacht een ander meisje te hebben. "Je weet dat dat er in het water van zelf weer af gaat?" Merkte hij droogjes op, waarna hij zijn handen op haar heupen legde. Hij was blij dat ze het weer goed gemaakt hadden, hij hield er niet van ruzie met Iana te maken. Ze was één van de weinige op wie hij niet echt boos kon zijn, althans tot nu toe was dat nog nooit gebeurd. Hij vergaf haar vrij makkelijk, maar omgekeerd gold het zelfde. Iana pakte zijn hand, trok hem mee naar buiten. Het was gestopt met regen, de zon viel brak door de grijze wolken heen. Toch was het nog altijd koeler dan normaal, ach ja de temperaturen in Monica waren niet om over te klagen. In Sicilië kwam de temperatuur s'winters meestal niet onder de vijf graden, hier lag die grens nog tien graden hoger. Iana sprong het buitenzwembad in, trok hem met zich mee. Haar bikini zakte af, maar vrijwel direct schoof ze hem op zijn plek. Hij grinnikte bij het zien van haar reactie. "Volgens mij heeft niemand het gezien, behalve ik. Maar het is niet alsof het de eerste keer is." Plaagde hij haar. "Nee, dat was geen leugen." Zijn lippen waren nu vlak bij de hare, haar armen had ze verleidelijk om zijn schouders geslagen. Hij legde zijn armen om haar heen, wou haar optillen zodat ze haar benen rond zijn heupen kon klemmen. Maar de stem van één van zijn vrienden hield hem tegen. Die gasten waren meesters in het verpeste van momenten. Iana draaide zich naar hen om, begroette hen maar hield verder haar mond. Amy was achter gebleven in het zwembad, dat was het verschil tussen meiden en jongens. Jongens wisten nooit wanneer ze gelegen of ongelegen kwamen, of ze wisten het wel maar het kon ze niets schelen. Meisjes waren wat dat betrof sympathieker, ze bleven gewoon weg als ze wisten dat ze niet gewenst waren. Nadat de jongens af waren gedropen legde Iana haar armen weer om hem heen, en hij volgde haar voorbeeld. "Dat valt vast wel mee, Seb is gewoon jaloers dat ik zo'n mooi meisje heb. En Wesley, ach die heeft zelf vaak genoeg ruzie met Amy." Wuifde hij haar twijfel weg, zijn vinger legde hij voor een moment zacht op haar lippen. "Niet zo sip kijken." Hij liet zijn hand weer zakken, legde hem zacht op haar onderrug. Voelde haar natte huid tegen zijn vingertoppen. "Ik ben benieuwd." Aan de uitdagende blik in haar ogen en haar sluwe grijns te zien wist hij dat hij er waarschijnlijk niet achter zou komen wat ze van plan was. Ze stelde zijn geduld op de proef. "Ja, dat zouden we wel kunnen doen." Met een scheve grijns keek hij haar aan, hij vond het niet erg dat het dagje met zijn vrienden tot een einde was gekomen. Dat haalde hij wel weer in. Tijd met Iana doorbrengen was nooit een straf. Hij werd onder water geduwd, en voor hij boven kon komen sprong Iana in zijn nek. Direct kwam hij overeind, waardoor ze geheel boven water zat. Hij keek omhoog naar Iana. "Ja nu nog wel." Een vrolijke twinkeling was in zijn ogen verschenen. "Weet je zeker dat je daar goed zit?" Voegde hij er aan toe, waarna hij haar enkel pakte, en haar onder haar voet begon te kietelen. Hij was onder tussen iets meer naar het midden van het zwembad gelopen, zodat als Iana van zijn nek af zou vallen ze niet met haar hoofd tegen de stenen aan zou komen.

[Einde beetje snel gemaakt, maar ik moet gaan (aa)]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimewo nov 30, 2011 9:39 am

Iana schudde haar hoofd van 'neen' op zijn reactie. "Als je het met alcohol-stift doet gaat het er helemaal niet op. Als het er wel afgaat kijk ik wel voor een sterker spul." Iana grijnsde, was maar aan het dollen. Voor Iana moest Nick niet zozeer altijd laten zien dat hij al een vriendin had. Maar een beetje meer subtiliteit zou Iana misschien wel redden van haar jaloezie. Dat Nick daar zo dicht bij dat wijf-meisje stond was Iana in het geheugen gegraveerd waardoor ze het niet zo snel zou vergeten. Net toen Iana de foto weer voor haar gezicht kreeg drukte ze haar lippen op de zijne om zo de gedachte weg te krijgen en er nog een heerlijk gevoel bij te krijgen. Net zoals bij elke zoen kwamen er allerlei vlindertjes in haar buik die heel haar lichaam in bezit namen en Iana naar adem deden happen. "Vlindertjes", verklaarde ze hem droogjes waarna ze lachte en hem in zijn gat kneep. Dat ondeugende was er altijd al geweest en zou nooit uit Iana gaan. Dat zou Nick waarschijnlijk ook wel weten, voelen. Iana voelde zich toch nog steeds gegeneerd over dat voorval van daarnet, het maakte haar weer dat 'bange' meisje. De opmerking van Nick deed die 'Iana' even vervliegen en ze lachte. "Niet de eerste keer, maar voor anderen misschien wél!" Sprak ze met een licht geïrriteerde stem. Dat andere vulgaire mensen haar toch wel intieme delen zouden zien maakte haar al zo boos genoeg. Alleen Nick had het recht die te zien, de anderen konden er naar fluiten! Iana stak haar neus in de lucht, om duidelijk te maken dat ze er niet mee gezind zou zijn als anderen het wel zouden gezien hebben. Maar de arm op haar arm deed haar weer naar Nick kijkend en meteen vloog er een grote glimlach op haar gezicht. Vanaf ze in zijn blauwe ogen keek werd ze weer verzwolgen door zijn schattige krulletjes die nu door het water tegen zijn hoofd waren geplakt. "Ik mis je krullie's", met een pruillipje probeerde ze een lok om haar vinger te winden om er zo een krul van te maken. Maar tevergeefs, die was in een fractie van een seconde weer plat tegen zijn schedel. "Damnit." Iana trok een quasi sip gezicht en grijnsde bij de gedachte die in haar opkwam. Ze zou zijn krullen straks wel weer tot leven wekken met de super goede haardroger! Het was een instrument die Iana elke morgen niet kon missen en zeker een uur mee doorbracht. Het was haar vriend en toeverlaat, haar haren waren alles voor haar. Had Nick ook wel eens gemerkt toen ze uit gingen. Maar zoals ieder meisje was Iana een grote ijdeltuit die toch wel aan haar uiterlijk dacht. Zeker als ze naar een zwembad ging, daar moesten haar haren perfect liggen. Waarom? Ze had geen idee, misschien omdat ze dan in bikini stond? Vast wel. Daarom dat het daarnet zo'n schok was dat haar bikini was gezakt. Gelukkig zat nu alles op zijn plekje waardoor de gêne er inmiddels wel al af was. Bij het complimentje van Nick schudde ze lacherig haar gezicht. "Je hoeft heus niet te liegen Nickie Nick, dat meisje, Amy was het toch? Dat was toch wel een zeer knap en mooi meisje." Iana kon er niet aan doen dat ze de naam 'Amy' duidelijk geïrriteerd uitsprak. Zoals ik al zei, haar jaloezie kon ze gewoon niet verbergen. Maar nu deed dat er allemaal niet meer toe, ze had Nick voor zichzelf gewonnen al voelde ze zich wel schuldig. "Niet boos zijn, ik wilde je niet van je vrienden wegslaan om je voor mezelf te hebben.." Iana beet op haar onderlip en schoof wat dichter naar Nick toe. Pas toen ze op zijn nek was gesprongen en Nick wat naar haar toewierp knikte Iana grijnzend. "Ik zit hier perféct." Net op dat moment werd ze bij haar enkels gepakt en eraf gegooid. Een lange, uitgelaten schreeuw ver liet haar keel toen ze met volle geweld het water in knalde. Tot haar opluchting was ze niet tegen de boord geknald en zat ze veilig in het midden van het water. "Sméérlap. Nu is mijn make-up naar de zak." Iana probeerde tevergeefs haar mascara wat weg te vegen met haar hand maar maakte het daardoor juist nog erger. Verdordie! "Tetoeme, moet je me nu zien.. Net een monster!" Met een hulpeloze blik staarde ze Nick aan, duidelijk inzittend over haar gezicht. Ach, wuifde ze die gedachte weg, Nick was bij haar en alleen voor hem moest ze mooi zijn. Ook aan de gedachte dat ze haar make-up in haar tasje had zitten maakte haar al wat blijer. Straks zou ze haar ogen wel kunnen bijwerken. Toen ze naar het plafond keek van het zwembad en naar de klok keek sloeg ze haar hand voor haar mond. Zo laat al! Iana nam Nick bij de hand en sleurde hem het zwembad uit. "Kom, we gaan ons omkleden. Je verrassing wacht." Iana probeerde hem met die uitspraak te overtuigen om zich ook wat te haasten. Met haar kleren in de hand liep ze een kotje binnen. Ze bleef de deur voor een aantal seconden openstaan om Nick erbij te laten maar sloot die bij nader inzien. "Straks krijg je de kans wel om mij te zien." Nick zou vast wel weten wat ze bedoelde waarbij er een grijns op Iana's gezicht verscheen. Zalig hoe ze Nick op die manier wat kon treiteren.
Iana stond buiten aan de deur te wachten waar ze alle stappen nog eens nakeek en goedkeurend knikte. Op elke steen stond er, 'ga rechtdoor' en altijd stond er wel iets anders wat Nick wel zou kunnen volgen. Het was een spoor die leidde tot het strand waar Iana wat had geregeld. Hopelijk zaten er niet te veel mensen op het strand. Iana had zich gehuld in haar blauwe lange kleedje dat toch wel diep was uitgesneden maar dat deed er niet toe. Iana zette zich vol spanning neer op de strandstoel die voor een tafeltje stond vol met lekkernijen. Ze hoopte hiermee Nick toch wel te overtuigen dat ze echt wel van hem hield. Na dit etentje konden ze nog altijd wat op het strand blijven en daarna naar haar kamer gaan. Hun kamer eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimedo dec 01, 2011 8:28 am

"Met alcohol-stift? Dan krijg ik het er nooit meer van af." Quasi verschrikt keek hij haar aan, hij wist dat ze het niet echt van plan was. Al vermoedde hij dat ze het beeld van hem en Amy nog steeds niet kwijt was, misschien was hij soms ook iets te close met vriendinnen. Maar zo zat hij in elkaar, hij had zich altijd op een dergelijke manier naar meisjes toe gedragen. Oké, misschien mocht hij wel iets subtieler zijn dit was pijnlijk voor Iana. Juist op dat moment voelde hij haar zachte lippen tegen de zijne, hij trok haar iets dichter tegen zich aan. Beantwoorde haar kus, proefde de zoeten smaak van haar lippen en haar tong. Hierna keek hij voor een moment recht aan, haar droge opmerking deed een scheve grijns op zijn gezicht verschenen. Hij legde zijn hand op haar kont, gaf en een zacht tikje op. "Wat jij mag mag ik ook." Fluisterde hij in haar oor, een onschuldige blik richt in haar ogen. Voor een moment liet hij zijn hand gewoon liggen, waarna hij hem weer naar haar onderrug liet dwalen. "Schat, ik zei net dat ik de enige was die het had gezien." Hij keek haar met een geruststellende glimlach aan, had wel in de gaten dat ze zich er voor schaamde.
"Die komen wel weer terug als me haar op droogt." Hoofdschuddend keek hij haar aan terwijl ze vergeefs een krul in zijn haar probeerde te draaien, door het water werden zijn haren meestal direct tegen zijn hoofd aan geplakt. Zoals bij de meeste jongens het geval was. Maar aangezien zijn haar relatief snel droog werd, kwamen zijn krullen altijd vrij snel weer terug. "Ja, Amy is een knap meisje. Maar dat ben jij ook, en als ik eerlijk moet zijn vind ik jouw toch mooier." Met zijn vingers streek hij langs haar kaaklijn, hij meende het. Amy was zeker knap, en als hij niets met Iana had en zij niets met Wesley had hij zich vast niet in gehouden in haar buurt. Sterker nog ze hadden al wel eens het bed gedeeld maar dat was voor één van hen een relatie had gehad. Voor ze vrienden waren geweest. Toen ze nog compleet vreemden waren geweest, en beide lichtelijk aangeschoten in Bar Copa hadden gestaan. Iana was anders, met een glimlach kon er voor zorgen dat hij zich warm voelde worden van binnen, haar aanrakingen zorgde er voor dat zijn huid tintelde. In zijn ogen was ze perfect. Geen meisje dat aan haar kon tippen, ook Amy niet. "Je hoeft echt niet jaloers te zijn, er is niks tussen Amy en mij." Voor een moment aarzelde hij, moest hij Iana zeggen dat hij wel eens een one night stand met Amy had gehad? Het was over, het was voor hem en ook voor haar nooit meer geweest dan een leuke avond. Beide hadden ze geen verplichtingen gehad naar een ander toe. Hij en Iana waren destijds al een paar weken uit elkaar. Dus hij was haar geen verantwoording schuldig, maar had ze niet het recht om te weten dat hij wel eens verder was gegaan met de brunette dan een beetje kloten? Of zou ze zich enkel onnodig druk gaan maken? "Ik ben niet boos, een middag met jouw is het wel waard om weg gesleurd te worden bij hen. Die tijd kan ik later altijd nog inhalen." Hij glimlachte, vond het niet nodig dat ze zich hier schuldig over zou voelen. "Iana, ik heb wel eens een one night stand met Amy gehad, toen wij uit elkaar waren. Ik kende haar nog niet. Later zijn we bevriend geraakt, en is ze voor Wesley gevallen. Na die ene avond is er ook nooit meer wat gebeurd, en dat vinden we beide prima zo. Ik zeg dit alleen zodat je er niet later achter komt, en er van alles achter gaat zoeken. Want dat is niet nodig, oké?" Wat onzeker keek hij haar aan, hield zijn armen rond haar middel liggen zodat hij er zeker van was dat ze niet weg zou kunnen rennen. Met Iana wist je het maar nooit.
Hij lachte, legde zijn handen op haar wangen, en streek met zijn duimen de ergste mascara vegen weg. "Je zou er onderhand wel aan gewend moeten zijn in mijn buurt in een monster te veranderen, je bent nu al een moeras, zand en mascara monstertje geweest." Lachend keek hij haar aan, er zat nog altijd iets make-up op haar wangen. Met zijn duim probeerde hij het voorzichtig weg te strijken, knikte uiteindelijk tevreden. "Niks meer van te zien." Hij drukte een kus op haar lippen, om haar vervolgens met een scheve grijns aan te kijken. Iana nam hem bij zijn hand, sleurde hem half het zwembad uit. Lachend keek hij haar aan. "Waarom die haast?" Ah, zijn verassing. Ergens was hij wel benieuwd wat ze geregeld had, zijn gedachten gingen naar het pakje dat hij nog altijd had. Misschien dat vanavond het geschikte moment was, om het aan haar te geven. Het zat in zijn broekzak, zoals altijd. Hij wist eigenlijk niet waarom hij het haar nog niet had gegeven, of beter gezegd hij wist het wel. Hij had het vlak voor hij hoorde dat zijn zusje aan de heroïne zat gekocht, en had de dagen daarna overwogen het te verkopen om geld naar Angel te kunnen sturen. Maar uiteindelijk was hij te conclusie gekomen dat dat geen zin had, dan kon hij beter één extra persoon rollen. Ja, de laatste tijd trok hij weer veel vaker de straat op om zakken te gaan rollen. Zoals hij dat vroeger in Italië ook had gedaan, gewoon een paar uurtjes doorbrengen met mensen hun geld stelen. Wat zou Iana daar van vinden? Hij zette de gedachten van zich af, ze wist dat niet alles wat hij deed legaal was. Wat hij precies deed hoefde ze niet te weten, dat was ook beter voor haar. Op die manier kon ze nooit als medeplichtige gezien worden als hij op gepakt werd, het geld voor het cadeautje had hij ook eerlijk verdiend bij Dimitri. Nick haalde het bandje van zijn pols, maakte het kluisje open en haalde zijn spullen er uit. Met zijn tas over zijn schouder, en zijn sneakers in zijn hand liep hij in de richting van het hokje Iana heen was gelopen. Maar juist op dat moment bedacht ze zich. "Je bent wel gemeen zeg." Hij liep langs haar heen, drukte een vluchtige kus in haar hals en verdween in het hokje naast haar.

Nick was nadat hij zich had omgekleed nog even terug gelopen naar het zwembad om zijn vrienden te zeggen dat hij ging. Na wat plagerige opmerkingen van Sebastiaan en Wesley hadden de jongens hem eindelijk laten gaan. Nu stond hij voor de deur, maar Iana was in geen velden of wegen te bekennen. Wat waren meiden toch altijd ontiegelijk sloom, hij had nog best lang staan praten. Simpelweg omdat hij wist dat hij anders veel sneller klaar zou staan dan Iana, toen hij het hokje uit was gelopen had de hare ook nog op slot gezeten. Juist op het moment dat hij zich wou omdraaien, om weer naar binnen te gaan en terug naar de kleedkamers te lopen viel zijn blik op een steen waar op stond 'ga rechtdoor'. Glimlachend schudde hij zijn hoofd, terwijl hij de aanwijzingen begon te volgen. Hij twijfelde er niet over dat ze voor hem bedoeld waren. Met zijn hand ging hij zijn haren, die onderhand al weer bijna droog waren en waarin de kleuren weer terug waren gekeerd. Al snel kreeg hij in de gaten dat hij onderweg naar het strand was. Hij begon nu echt nieuwsgierig te worden naar wat ze had geregeld.
Daar zat ze, ze had zich gehuld in een blauw kleedje, eentje die hij nog niet eerder had gezien. Voor haar stond een tafel vol met lekkernijen, een glimlach verscheen op haar gezicht. Soms kreeg hij toch echt het gevoel dat ze te goed voor hem was, en dit was zo'n moment. Stilletjes liep hij op haar af, doordat ze haar blik op het strand had gericht zag ze hem niet aankomen. Hij ging achter haar staan, legde zijn armen om haar heen. "Boe." Fluisterde hij in haar oor, waarna hij een kus in haar hals drukte. "Je bent te lief, weet je dat?" Hij glimlachte naar haar. "Waar heb ik dit aan verdiend?" Hij gebaarde zowel naar de tafel als naar haar. "Kom eens staan?" Hij stak zijn hand naar haar uit, trok haar overeind nadat ze hem vast had genomen. Liet haar een rondje draaien aan zijn hand, ze zag er prachtig uit. Het blauwe kleedje stond haar goed, viel perfect om haar lichaam. Hij legde zijn hand op haar heup, keek haar voor een moment recht in haar bruine ogen. "Je ziet er prachtig uit." Na dit gezegd te hebben drukte hij een kus op haar lippen, legde zijn armen voor een moment rond haar middel. Uiteindelijk maakte hij er een einde aan door zijn hoofd iets terug te trekken. Met zijn vinger streek hij langs haar wang, waarna hij haar los liet. Met een glimlach op zijn gezicht, schoof hij haar stoel weer iets naar achter zodat ze kon gaan zitten. "Madame." Met een speelse grijns gebaarde hij naar de stoel, schoof hem aan nadat ze was gaan zitten en ging vervolgens op de tweede stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitimeza dec 03, 2011 8:23 am

Iana moest zachtjes lachen bij het antwoord dat Nick gaf. "Gekkie. Tuurlijk gaat dat er niet af, toevallig is dat ook juist de bedoeling!" Iana keek hem aan alsof ie het domste kleutertje was dat ze ooit al had gezien. Een grijns sierde haar gezicht terwijl ze nog eens onder dook en daarna recht voor Nick stond. Zijn handen op haar kont had ze niet verwacht, duidelijk te zijn aan haar stomverbaasde gezicht. "Dus mister Nick wilt het kinky spelen héah." Iana liet haar tong over haar lippen glijden terwijl ze zich tegen Nick aanvleide. Ze liet haar vingertoppen zijn kaak strelen terwijl ze zo langs zijn nek, naar zijn buik en daarna aan zijn zwemshort zat. "Hum. Laten we dat maar ergens anders doen." Iana lachte en liet zich met opengespreide armen in het water vallen. Ze had nooit verwacht dat dit water zó warm ging zijn, eerder zo'n koud zwembad met een klein rooster waar er soms eens een warm licht opstond. Dat was dan meestal gewoon voor de show. Toen Nick begon over dat meisje Amy keek ze hem doordringend, haast serieus aan. Dit waren zaken waarvan ze alles moest weten vooraleer ze hem zou geloven. Dat eerste dat hij zei, dat ze niets hadden was voor Iana al de doorslag geweest. Daar zat er meer achter. Haar vermoeden klopten en werden als snel bevestigd door de paar zinnen die erop volgden. Tuurlijk, hij had er het bed al mee gedeeld. Iana beet op haar onderlip, sloot haar ogen en telde tot 10. Bij de 10 opende ze haar ogen en keek in de afwachtende blik van Nick. Het werd maar eens tijd dat ze hem zou leren vertrouwen. "Oké." Dat was het enige wat ze erop zei, een kleine glimlach op haar gezicht plaatsend. Ze had Nick beloofd niet meer jaloers te zijn en nu werd het tijd om daar ook echt aan te werken. Iana legde haar hand op zijn wang en gaf daar een korte zoen op. "Ik vertrouw je." Bij het voelen van zijn vingers aan haar ogen keek ze hem wat vertwijfeld aan. 'Wat doe jij nou?' Leek er door haar heen te gaan. Pas toen ze zijn stem hoorde en zijn goedkeuring wist ze wat hij had gedaan. "Nooit geweten dat jij de 'feeling' voor make-up hebt." Iana lachte en stelde zich al een Nick voor die zich stond op te maken voor de spiegel. Meteen schudde Iana haar hoofd. "Laten we hopen dat jij nooit emo, gothic of een .. gay word!" Bij dat laatste schoot ze in een bulderende schaterlach. Ach, de gedachte alleen al deden haar fantasiën alle kanten op gaan.
Iana zat al een hele tijd te wachten op een stoeltje. Hij zou haar toch niet gaan zoeken in het zwembad héah? Misschien was haar geschrift dan toch veel te onduidelijk geweest. Iana nam haar mobieltje uit d'r zakken en begon als een zot een berichtje te typen. Net toen ze het wou verzenden bedacht ze zich, wat als hij het wel vond en ze opeens alles verklapte? Nêh, dat zou niet leuk zijn. Dus bleef Iana maar droogjes voor zich uit staren. De zee stond redelijk kalmpjes vandaag en het strand zag er verlaten uit. Niet verwonderlijk om 9u 's avonds. Nou eigenlijk is dat wel verwonderlijk, de meeste mensen kwamen toch 's avonds naar het strand? Of was dat nu alleen Iana die dat deed? Iana was dan ook een zeer romantisch type die graag de zonsondergang zag. Net toen Iana zich weer zorgen begon te maken zag ze een gedaante vanuit de verte op haar afkomen. Zijn haren stonden zoals verwacht al in kleine krulletjes en Iana keek hem vertederd aan. Ze kon er niet aan doen haar hele blik over zijn lichaam te doen gaan en daarna op haar onderlip te bijten. Ze bofte met Nick, dat had ze al langer dan vandaag ondervonden. Haar fel blauwe ogen bleven hem aankijken terwijl hij dichter en dichter kwam. Bij elke stap die hij plaatste vergrootte de glimlach die nu al tot een big smile was gevormd. Ze zag dat hij langs achteren haar probeerde te verrassen maar Iana bleef droogjes zitten. "Lieverd, een beetje subtieler en ik had je niet gezien." Iana lachte terwijl ze haar hoofd in zijn nek legde en daarna overeind sprong toen hij haar hand nam. Als een meisje van 5 jaar die rondraaid met haar lange rok draaide Iana een rondje en hoorde ze het leuke compliment van Nick. "Jij mag er ook wel zijn. Altijd eigenlijk." Iana liet haar blik nog een keertje over zijn lichaam gaan, draaide haar hoofd wat schever en knikte daarna bevestigend. "Jap, altijd." Grijnzend beantwoorde ze Nick zijn zoen en ging daarna op verzoek van Nick zitten. Altijd was hij al dé gentleman geweest en Iana had daar altijd al van geprofiteerd. Maar nu wilde ze er toch wat meer bij doen dus sprong ze overeind, rende naar de overkant van de tafel en duwde Nick van zijn stoel. "Na u, meneer." Iana kon haar gezicht voor een tijdje in de plooi houden. Ze had Nick er een beetje hardhandig naast gepusht waardoor hij waarschijnlijk wel omviel. "Sawry." Iana lachte en liet hem weer zitten. Daarna liep ze terug naar haar eigen stoel en ging ze daarop zitten. Even durfde ze Nick niet aan te kijken, ze zou al in de lach schieten door hem nog maar aan te kijken. Toch hief ze haar hoofd en liet haar blik nieuwsgierig op hem vallen. Zou Nick het haar betaald zetten of juist iets anders doen, ze wist het niet. In afwachting op dat antwoord nam ze het brood dat in het midden stond en sneed daar twee plakjes van af. "Hier." Ze legde het ene op zijn bord en het andere op het hare. Omdat er zoveel op de tafel lag wist ze eigenlijk niet meteen wat ze ging nemen. Een overgrote fruitmand, slaatjes en lamskroon zat voor haar gezicht te lonken. Ook had ze nog twee cakes, een grote aardbeien taart met slagroom en dat was het wel een beetje. "Ik heb nogal veel vrienden die in de horeca werken. Ze vonden het geen probleem wat voor me te maken." Iana lachte en keek hem vragend aan. "Ik, een stukje lamskroon of een desertje?" Iana lachte, deze 'grappen' waren ook zo weer typisch Iana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just having some fun.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just having some fun.    Just having some fun.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just having some fun.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Fun Area-
Ga naar: