Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Finally once all with my child

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kitty

Kitty


Posts : 31

Profiel
Naam: Kitty
Partner: Love is just a act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit. So I do not believe in true love but you can always try.
Vereniging:

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimedo okt 06, 2011 7:35 am

Kitty zwaaide zuchtend haar pleeg moeder uit. Haar zoontje Tyler had ze op haar arm. Vandaag mocht ze een hele dag met hem wezen en daar was ze zo blij mee. Toen haar pleegmoeder eenmaal weg was keek ze Tyler aan. Wat zullen we gaan doen. Schatje.Vroeg ze glimlachend. Ze aaide hem even door zijn krulletjes heen. Daarna zette ze hem neer en pakte hem bij de hand. Ze glimlachte toen hij nog druk aan het na denken wat. Ze hoorde hem met een zachte stem ijs zeggen. Ze wist dat hij daar voor zou kiezen. Ze liep naar de eerste beste ijsroman en kocht een ijsjes daarna liet ze hem op een bankje zitten en hielp Tyler met het eten. Toen hij klaar was keek ze glimlachend naar hem. Daarna maakte ze zijn mond schoon en tilde hem weer op. Ze drukte een kus op zijn wang en voelde hoe hij zijn armpjes om haar nek heen sloeg. En hoe zijn hoofdje op haar schouder werd gelegd. Nu al moe.vroeg ze glimlachend. Kitty kreeg al geen antwoord meer terug dus ze wist al weer genoeg. Ze liep verder en keek bleef af en toe staan. Hij werd nu best zwaar maar wat wou je hij was 2 jaar. Ze hield van haar zoon. En ze had hem moeten weg halen van haar moeder. Maar dat kon ze gewoon niet. En ze was blij dat ze het niet had gedaan. De vader van het kind. En haar beste vriend. Vond ook dat ze hem moest houden. Ook al hadden ze geen relatie met hem maar toch had Tyler's vader alles mee gemaakt. Ze had ook nooit van hem gehouden op die manier. Maar ze waren goede vrienden en beide wouden ze meer weten op dat gebied. En een paar dagen later waren ze ook verder gekomen op dat gebied. Nooit had ze er spijt van gehad. Hij was lief en voorzichtig geweest maar ergens ook wild. Hoofd schuddend liep ze verder. Ze moest er nou niet aan denken. Nu was haar tijd met Tyler. Toen Kitty echt niet meer kon en ging zitten werd Tyler al weer waker. Mama Zei hij net iets te hard. Kitty zag verschillende mensen naar haar kijken. Ze wist wat hun dachten maar ze negeerde het. Wat is er lieverdVroeg ze bezorgt. Terwijl ze hem liet zitten op haar schoot. HongerZei Tyler allen maar. Lachend drukte ze een kus op zijn hoofd. Je hebt net een ijsje op Maar toch stond ze op en tilde Tyler weer op haar arm. Waarom had ze de buggy nou niet gewoon mee genomen. Zonder het te merken liep ze tegen iemand op. SorryZei ze gelijk zonder echt te weten. Wie of wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimevr okt 07, 2011 10:49 am

Met opnieuw zijn grijze trui aan en zijn muts over zijn kop getrokken. Hij moest de trui echt een wassen. Maar hij had er gewoon geen tijd voor. Hij kon het moeilijk nu op de schouders leggen van valeria. Nog 3 weken zo kort was het nog en dan zou de kleine er zijn. Al was het biologisch niet zijn kind. Hij was toch van top tot teen zenuwwachtig. Hopelijk was het kind gezond. Maar op de ego's was niks apart te zien geweest. Maar toch op een of anderen manier hing de angst er toch. Maar binnen kort zouden ze het weten. Dan was de kleine er in. Al moesten ze nog wel veel inslaan. Hij had wel al een wieg en comode gehaald maar dat was dan ook alles. Ze hadden nog een wandel wagen nodig een maxi cosi eigelijk nog van alles. Valeria had wel een babyuitzet lijst of iets in die richting uitgeprint. Die lijst was toch langer dan hij dacht. Maar het was wel handig. Aan veel dingen die er op stonden had hij niet gedacht. Maar alles kwam wel goed dat wist hij wel.
Nu moest hij nog op de kazerne zien te komen hij zou zijn eerste training hebben en les voor de vrijwillige brandweer. Pas als hij dat had gehaald zouden zijn lessen beginnen voor profesionele brandweer. Hij vond het wel goed. Zo mocht hij tijdens zijn opleiding tenminste mee naar branden en hoefde hij niet alles uit een boekje te leren. Daar was hij zo slecht in. Hij was een man van de praktijk. Niet alles uit een boekje lezen en dan maar toepassen.

Zijn gedachten dwaalde steedst verder af en opeens botste hij tegen iemand op. Voor dat hij kon kijken waar hij tegen opgebotst hoorde hij al een vrouwe stem zich veronschuldigen. Hij keek het meisje aan. Ze had een een jongen van jaar of 2 in haar armen vast. 'nee het is mijn schuld ik was ergens anders met mij gedachten dan op de weg'Hij keek het meisje rustig aan en een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij het jongetje aan keek. Hij aaide even over de bol van het jongetje en vroeg 'gaat het ook goed met jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty

Kitty


Posts : 31

Profiel
Naam: Kitty
Partner: Love is just a act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit. So I do not believe in true love but you can always try.
Vereniging:

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimevr okt 07, 2011 10:04 pm

Een kleine glimlach verscheen rond haar lippen toen hij de schuld op zich nam. Nou ja ik ben ook schuldig. Ik was te veel bezig met Tyler.
Kitty keek toe hoe de jongen met Tyler om ging. Tyler knikte allen maar als antwoord. Toen hij vroeg of alles goed met hem ging.
Met ons gaat het goed. Heb ik jou niet per ongelijk pijn gedaan. Kitty liet Tyler even op de grond staan. Hij was gewoon te zwaar geworden om de hele tijd te dragen. Mama ik heb honger gaan we nog wat eten.Vroeg hij met zijn liefste stem. Kitty keek de jongen voor haar aan. Misschien kan ik het goed maken met een drankje of iets in die richting. Ze voelde Tyler al aan haar hand trekken. Maar even negeerde ze die. En wachtte op antwoord van de jongen.


[Sorry flut post]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimevr okt 07, 2011 11:41 pm

Het meisje vroeg of hij zich geen pijn had gedaan 'nee dat zou wat zijn.'Zij hij lachend. Hij was kickboxer en hij had vroeger genoeg klappen gehad en ook niet alleen van het kickboxen. Hij keek het jongetje even lachend aan toen hij zij dat hij honger had. Het meisje stelde voor om als excuus wat te gaan drinken. Dat is dan aan mijn zij hij. Hij knielde neer op de hoogte van het jongetje. wil jij dan ook wat lekkers zij hij met een liefe stem. Hij wachten even tot het jongetje antwoord had gegeven en stond toen weer op. ik weet wel een leuk tentje veder op. Ik ben trouwens aaron en jij


[van mij is niet veel beter]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty

Kitty


Posts : 31

Profiel
Naam: Kitty
Partner: Love is just a act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit. So I do not believe in true love but you can always try.
Vereniging:

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimeza okt 08, 2011 1:44 am

Gelukkig maarAntwoordde ze lachend terug. Toen de jongen aan Tyler vroeg of hij ook wat lekkers wou glimlachte ze toen Tyler wild knikte.
Je bent goed met kinderen. Ik ben kitty en dit is mijn zoontje Tyler Kitty glimlachte toen Tyler zijn hand uit stak. En daarna naar kitty keek.
Ze wist al wat hij dacht. Ik weet het ik doe het fout. Dan maar op de goede manier he. Kitty stak haar hand uit. Aangenaam


[ik moet echt even wennen met kitty sorry]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimezo okt 09, 2011 12:43 am

vast oefenen antwoorde hij kort. Toen het meisje zich voorstelde moest hij lachen toen het jongetje dat tyler leek te heten zijn hand uit stak. Hij nam de hand van het meisje aan aangenaam zij hij vrolijk. Daarna hurkte hij op hoogte van tyler en nam ook zijn hand aan Jij ook aangenaam hij stond weer op en begon toen rustig te lopen een stukje veder op licht een klein tentje waar je van alles kunt krijgen. Hij liep rustig door tot hij bij het tentje kwam. Het zag er goedkoop uit maar je kon er uitstekend eten en het was ook niet duur. Hij wachten even tot kitty zat en vroeg toen wat wil je drinken Hij wachte even op antwoord en keerde zich toen naar tyler en ga jij mee wat lekkers uit zoeken Hij pakte de hand van de kleine vast en liep naar de bestel balie. gelukkig was er geen rij dus kon hij meteen bestellen eerst bestelde hij het drinken en daarna tilde hij tyler op zo dat hij alles kon zien. nou wat wil je eten tyler begon meteen druk te wijzen maar uiteindelijk kwam hij op nacho's uit. Op zich was dat wel handig als hij gewoon een bak bestelde konde ze er alle 3 van eten.

Na dat hij alles had besteld liep hij samen met tyler weer terug naar het tafeltje. Hij zette alles neer en ging toen rustig zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty

Kitty


Posts : 31

Profiel
Naam: Kitty
Partner: Love is just a act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit. So I do not believe in true love but you can always try.
Vereniging:

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimezo okt 09, 2011 1:08 am

Kitty keek hem even vreemd aan. vast oefenen Wat bedoelde hij daar mee. Of het kon zijn dat hij vader werd. Nou als dat zo was dan zou het een goede vader zijn. Ze moest glimlachen toen Tyler trots keek toen zijn moeder het goed deed. een stukje veder op licht een klein tentje waar je van alles kunt krijgen. Kitty knikte toen Aaron dit zei. Ze liet Tyler dit keer lopen maar hield hem wel vast. Ze moest al wat sneller lopen want Tyler was flink aan het trekken. Rustig nou Tyler hij loopt niet wegZei ze lachend maar liep toch wat sneller zo dat Tyler naast Aaron liep. Toen ze er eenmaal waren ging ze ziten. Wat wil je drinken Kitty dacht even naar. Doe maar sinas en voor Tyler een ranja Ze keek liever altijd uit met wat ze voor drinken aan Tyler gaf. Meestal was het standaard ranja. Kitty glimlachte toen Tyler met Aaron mee wou lopen ze liet het kind los en keek toe hoe Aaron er mee over weg ging. Hij is echt goed met kinderen Dacht ze toen ze zag hoe Aaron Tyler liet kiezen.
Toen hun weer terug liepen keek ze net even op haar mobiel. Ze hadden nog maar 1 uur. Jammer dat de tijd soms te snel ging. Kitty hielp Tyler in de stoel en zette hem goed. Ze pakte haar drinken en die van Tyler en gaf die aan hem. Bedankt Glimlachend keek ze Aaron aan maar al snel ging haar blik weer naar Tyler toe en drukte ze een klein kusje op zijn wang. Nog even en je moet weer met oma mee kleintje Kitty glimlachte toen Tyler het niet eens hoorde omdat hij bezig was om een pluisje te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimezo okt 09, 2011 6:51 am

Een simpele glimlach stond op zijn gezicht toen hij toe keek hoe tyler bezig was met een pluisje vangen. Hij hoorde kitty iets zeggen wat hem vreemd deed op kijken. Terug naar oma. Zorgde ze niet zelf voor haar kind. Hij had het niet echt verward. Ze leek de dingen dagelijks te doen. waar is de vader eigenlijk. Of is het een ashole die je zomaar in de steek laat Hij hoopte dat ze het niet verkeerd op nam. Het was gewoon een nieuwschierige vraag. Hij vroeg zich zelf af hoe manen zo iets konde doen. Het kind was toch even goed van hun kind. Maar mischien was dat iets van hem. Vele snapte juist niet dat hij voor een kind ging zogen dat niet eens van hem was. Sommige zijde dat hij nog wel zou bijdraaien en anderen vonden het juist mooi. ach het was zijn eigen keuze en hij zag wel hoe het liep. Hij was niet van plan om weg te gaan bij valeria. Opeens ging zijn telfoon. Hij keek er even naar en zag dat het valeria was. sorry ik moet hem even opnemen zij hij kort. Hoi schat wat is er...............Nee ik moet dadelijk naar de kazerne ik kan niet mee naar de stad...................val die baby uitzet dingen zijn veel te zwaar voor je moest bed rust houden we doen het morgen wel. Ik ook van jouw daag Na dat hij was uitgesproken hing hij de telfoon op en ging hij terug zitten. sorry de hormone van me vriendin leiden hun eigen weegje nu ze bijna op 36 weken is
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty

Kitty


Posts : 31

Profiel
Naam: Kitty
Partner: Love is just a act of endless forgiveness, a tender look which becomes a habit. So I do not believe in true love but you can always try.
Vereniging:

Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitimezo okt 09, 2011 10:21 am

waar is de vader eigenlijk. Of is het een ashole die je zomaar in de steek laat. Aaron ik vind alles best maar hou je even in qua taal wil je. Ik heb geen zin in dat Tyler dat overneemt. Maar nee de vader komt vaak genoeg naar zijn zoontje. We hadden niet echt een relatie. We waren goede vrienden en dat zijn we nog steeds. En hij zorgt ook voor Tyler. Maar hij is het vaakst bij mijn pleegmoeder. Omdat ik me op mijn school wil richten.
Ik heb hem graag bij me maar de rechter heeft bepaalt dat Tyler bij zijn oma -Kitty's pleegmoeder- blijft. Zodra ik klaar ben met school krijg ik volledige voogdij.'
Antwoordde Kitty eerlijk. Toen ze eenmaal uit gepraat was werd er gebeld. Kitty knikte en richtte haar aandacht op Tyler zodat ze het gesprek niet ging volgen. sorry de hormone van me vriendin leiden hun eigen weegje nu ze bijna op 36 weken is Een glimlach kwam rond haar lippen toen hij dit zei. Geloof me naar de zwangerschap is het nog niet voorbij Zelf duurde het bij haar nog een maand voor dat de hormonen stopte. Spannend zeker nu de baby er bijna uit komtVroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Finally once all with my child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally once all with my child   Finally once all with my child Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finally once all with my child
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Finally
» Finally Arrived

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Pier-
Ga naar: