Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Emmett Geller xD

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emmett

Emmett


Posts : 11

Profiel
Naam: Emmett Randall Christophe Clark-Geller
Partner: Simple&clean is the way that you're making me feel tonight.
Vereniging: x

Emmett Geller xD Empty
BerichtOnderwerp: Emmett Geller xD   Emmett Geller xD Icon_minitimezo okt 02, 2011 1:22 am

"I'm too gay to do NYI!"
❝ ℰᴹᴹᴱᵀᵀ ❞

Personality
Emmett is eigenlijk niet zo goed met woorden te omschrijven. Hij is zestien jaar oud en 1.44 m lang. Hij denkt het beste met mensen voor te hebben, maar in realiteit is hij gewoon zo'n school-bitch. Hij was heel zijn leven al populair omdat hij van vele meisjes het gay vriendje was waar ze mee konden shoppen (jippie). Hij had vaak ruzie en zei dat die mensen gewoon gemeen waren, terwijl hij toch echt begonnen was.
Hij is tevens ook niet erg slim en het is niks ongewoons voor hem om spreekwoorden of wat dan ook verkeerd te zeggen. Ook maakt hij vaak fouten met "dan" en "als" (ik ben beter als dat, etc).

Likes Make-up Sun bathing Sweets Mirrors Money
Dislikes Rain Working Bitter food Bad hair days Gaining weight

Trivia
✖ Emmett is dol op zoetigheid. Chocola, tum-tums, energy-drank, karamel, toffee.. Noem maar op. Als hij moest kiezen zou het of chocola zijn, of koekjes.
✖ Hij heeft primordiale dwerggroei (een zeldzame soort dwerggroei waarbij alle ledematen in verhouding zijn met de rest van zijn lichaam, alsof hij gewoon héél klein is). Ook al is hij een uit een drieling, is hij de enige met primordiale dwerggroei.
✖ Emmett houd (abnormaal veel) van warme chocolade melk (met mini marshmallows) en latte's met verschillende smaken (vanille, karamel, chocola enzovoorts).
✖ Hij heeft zo'n typische gay-stem (lichtelijk verhoogd, maar net niet vrouwelijk te noemen). Dit wordt een 'gay lisp' genoemd.
✖ Hij houd ervan om dikke en/of lelijke mensen uit te lachen. Want hij is een echte sadist. Jippie. Hij heeft trouwens ook iets tegen emo's/scene mensen/gothics, hoewel hij wel dol is op emo haar (met mooie kleurtjes! ♥)
Kabourophobia: fear of crabs and lobsters. Hij heeft een doodsangst voor krabben en kreeften. Hij wordt al panisch als hij er een plaatje van ziet en barst letterlijk in tranen uit als hij er een ziet in real life.
✖ Verslaafd aan emoticons, het woord yay (jeej, jee, yay) en het woord "like".

Family

Emmett Geller xD 1-31
Momma<3
"Ik houd van mijn moeder, met heel mijn hart - maar ik heb altijd het idee gehad dat ze niet van mij hield. Nee, dat is niet echt waar, ze houd wel van me.. Maar als ze naar me kijkt lijkt ze een beetje.. Eh.. dunno, like, teleurgesteld of zo? Weet ik veel. Ik wou altijd als haar zijn, ik kan er niks aan doen! Ze is zo mooi en succesvol en ze heeft een man die van d'r houd en een familie en een huis - nou ja, mama heeft like, alles dat ik in mijn leven wil hebben. Ik kan het alleen, like, niet zo krijgen als haar.
'T is bijna teleurstellend dat ik dat niet, like, kan omdat - dat heeft ze me een paar keer uitgelegd - ik gewoon niet geschikt ben als party-planner. Het breekt mijn hart maar, like, ik zal er maar mee moeten leren omgaan. Soms zitten we samen en lezen we like, een glossy of praten we over mode. Ik heb veel geleerd van m'n mama, inclusief hoe ik een goede vader.. of moeder - HAHA - kan zijn, ondanks dat ik 'n flikker ben - adopteren, haha. Ze heeft toegegeven dat ze 't zelf, like, niet al te goed doet als moeder.. Maar ik houd van haar en ik kan me, like, geen betere wensen. HAHA, afgezaagd."

Emmett Geller xD 1-30
Daddy
“Ik denk dat papa een zacht plekje heeft voor z’n meisjes - Brandi en Heather - of zo. Toen ik nog wat normaler was dan like, nu, zou hij me met liefde op z’n schoot doen en de hele dag met me spelen of hij liet me zien hoe ik like, moest koken.. Ook al heb ik nooit meer geleerd dan hoe ik like, een ei moet koken, haha. Hij was altijd heel geduldig met ons. Al is dat allemaal over sinds ik hem heb verteld dat ik gay ben. Al weet ik niet hoe hij dat like, niet wist. Maar aangezien hij mij nu toch negeert, doe ik waar de fuck ik zin in heb. Het is trouwens echt like, ironisch.. Want hij werkte vroeger altijd in de make-up business en heeft dus vaak genoeg mannen opgemaakt.. Rare man.
Papa werkt niet en mam juist wel, maar ik denk dat ’t gewoon iets is wat ze uiteindelijk zelf geregeld hebben.. Dunno. Hoewel ik echt heel veel van Mama houd, heb ik denk ik like, liever dat papa altijd thuis is. Mam zou waarschijnlijk like, super druk zijn altijd! Like, heel erg gestressd! Maar als papa thuis is is het altijd ruzie, omdat mijn zussen geen ruzie maken als hij er is.”

Emmett Geller xD 1-29
Brandi
"Mensen denken altijd dat je super close gaat zijn met je tweelingzus. Nou ja, ik heb er twee. Met m'n drielingzus dus. Brandi is daar geen voorbeeld van. Sinds we like, super klein waren zou ze me altijd pesten omdat ik de enige jongen was – we waren nog zo jong dat dat like, raar was – en nu omdat ik gewoon, de enige in mijn soort ben en zo. Want ja, hoe vaak kon je nou iemand van 1.40 tegen, die gay is, met mascara? Ik ben uniek, HAHA.
Ik denk niet dat Brandi zich like, realiseert hoe veel ze me soms pijn doet, en niet alleen als ze gemeen doet. Ze is net als mama: mooi, slim, heeft veel succes, een geweldig leven... En toch gooit ze het allemaal weg door like, gemeen te zijn tegen anderen en kut streken uit te halen met iedereen. Ze is soms like, echt een doos. Het doet me pijn om haar dat te zien doen, want ik houd van mijn zus.. Ik zie haar niet graag pijn lijden en ik zie haar niet graag anderen pijn doen. Maar da’ ziet Brandi, like, niet. Die denkt gewoon da’ ik soft ben, of zo.
Soms wil ik like, terug in de tijd. Terug naar toen Brandi’s gemeenheid gewoon het knijpen in mijn arm was en het vertellen dat ik haar prinsessen jurk niet mocht dragen - HAHA - en dat we als een stel debielen rond rende door het park. Ik houd van mijn zus, écht waar, maar ik heb het idee dat we.. like.. verder en verder van elkaar weg driften, en ik mis d’r een beetje. Ik mis haar nu en ik zal haar in de toekomst ook missen."

Emmett Geller xD 1-38
Heather
"Mijn andere triolet - klinkt als toilet, HAHA - Heather, is een beetje beter uit te staan dan Brandi.. Al scheelt het niet veel! Ze kan ook heel gemeen zijn, maar ze bedoelt ’t like, goed. Ik bedoel, ze heeft een hele botte humor maar ze bedoelt het plagend. Zoiets van, als Brandi en zij en ik een gesprek hebben dan krijg je van die opmerkingen tussendoor “ik moet meer maandverband kopen” en dan Heather “Neem je ook wat voor Emmett mee?” En dat vind ze altijd heel grappig. Als ik de dupe ben van die grapjes vinden allebei papa en Brandi het té grappig.. Of zo. Volgens mij lachen Daddy en Brandi alleen omdat ze mij boos willen maken.
Ze wil heel graag politieagente worden trouwens. Dat kom omdat ze like, bang is dat ze zo’n zwak meisje wordt die trouwt met een man en dan een kind heeft en dan eindigd met vier kinderen voordat ze dertig is.. Tenminste, dat zei ze. Ze beschermde me altijd op basisschool als iemand gemeen deed. Ze zei altijd dat ik niet gemeen moest doen omdat zij dat anders ook deden, maar ik deed echt nooit gemeen! Ik zei like, alleen de waarheid. Bijvoorbeeld er was zo’n kind van twaalf die 1.60 lang was en ze woog like 85 kilo. Dus ik zei dat ik twee keer in haar paste en dat ze best dertig kilo kon afvallen, maar toen wou ze me slaan. Dus toen sloeg Heather haar in mekaar. Het is raar, want zij is ook bijna perfect. Ze is slim, knap en ook nog sterk. Alleen is ze wel als de dood voor donder en mag niemand haar ooit helpen. Ze wil altijd alles zelf doen.
Soms denk ik dat we like, in mijn moeder van hersenen hebben geruild of zo. Want ik bedoel, zij is soms nogal mannelijk en ik ben té vrouwelijk. Eigenlijk is dat een zin die ik van haar gejat heb, maar het is like, wel ongeveer waar. Nou ja, in feite dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emmett Geller xD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Karakter-
Ga naar: