Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Straying [Caleb]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 8:59 am

Fiore sabbelde op haar onderlip. Dit deed ze altijd als ze haarzelf hard concentreerde. Ze keek zoekend om haar heen, met in haar hand een notebriefje geklemd waarop het cijfer 255 was gekrabbeld. Ze zuchtte dieptreurig. Waar was het?
"Deze gang aflopen, naar links en aan het eind van die gang naar rechts. Aan de rechterzijde kun je jouw kluisje vinden," was haar verteld. De weg had ze helemaal afgelopen, en ze herinnerde de woorden haarzelf kraakhelder. Toch? Of stond ze toch verkeerd? Fiore siste als een mislukte versie van binnensmonds schelden. Ze moest het aan iemand vragen, maar iedereen raasde haar zo snel hier voorbij dat Fiore niet eens de kans kreeg. In ieder geval stonden er kluisjes in deze gang. Dat scheelde alweer. Ze wist dat ze goed kón zitten, als de instruncties die ze haarzelf herinnerde inderdaad klopte.
Met vertwijfelde huppelstapjes liep ze rond en probeerde ze de cijfers op de kluisjes te herkennen. Het was echter druk. Veel kon ze niet lezen, anderen waren verstopt achter mensen of deurtjes van kluisjes die open gingen. Vaak kwam Fiore niet verder dan gokken. Godskrakkiemikke, mopperde Fiore in haar hoofd. Ze was net wat te trots om hulp te vragen, al wist ze dat ze dat gewoon moest doen. Zo ronddolen was ook niets natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 9:16 am

Caleb zigzagde tussen alle mensen door, half pratend tegen één van zijn klasgenoten, maar toen hij ergens verderop een meisje rond zag kijken stond hij even stil "Ga maar alvast, ik kijk even of ik kan helpen." hij keek zijn klasgenoot ngo even na, maar daarna stapte Caleb toch tussen de mensen massa door richtign het meisje. Waarom ze hem opgevallen was wist hij niet echt, maar voor hem viel ze zeker op. Ze was nieuw, waarshcijnlijk, want als Caleb haar eerder had gezien had hij het wel onthouden en hij kon zich niet voorstellen dat ze de dagen dat hij hier was ziek was geweest. Al was het natuurlijk niet onmogelijk. "Waar ben je naar opzoek?" hij stond nu recht voor het meisje, aardig dichtbij omdat zijn stem anders niet te horen was boven het lawaai van de gang en hij gokte dat ze zo'n 2 cm langer was dan hem. 2 cm groter, waarschijnlijk iets jonger en dus ook een klas lager dan hem. Caleb keek haar even recht in haar bruine ogen, Caleb had zelf ook bruine ogne, maar die vna hem waren zo doker dat ze bijna zwart leken en die van haar waren best licht. Er ontstond een brede glimlach rond de jongens gezicht "Ik bijt niet." grinnitk ehij, omdat ze nog geen antwoord had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 9:32 am

Fiore schrok lichtjes van de stem die plots klonk, maar ze liet het niet merken. Een vrij korte jongen stond langs haar. Haar lengte, zelfs iets korter. Hemel. In zulke formaten zag je het mannelijk geslacht vaak niet. Ze keek recht in zijn donkerbruine ogen en in zijn kinderlijk-enthousiaste gezicht, in onmiddelijk moest ze denken aan een puppy. Zo'n labradorpup die om alles blij kon zijn en die precies dezelfde soort ogen had als de jongen voor haar. Toen hij ook nog eens toevoegde dat hij niet beet, stond zijn hondelijkheid voor Fiore vast.
"Ik..." begon ze wat stilletjes, maar vermande haarzelf en zette haar trots opzij. Hulp kwam naar haar toe. Zo'n kans moest ze grijpen. "Ik zoek mijn kluisje. Nummer 255. Ik, ik weet niet eens of ik hier wel goed zit." De laatste zin voegde Fiore er wat twijfelend aan toe, en ze wierp weer een blik om haar heen. "Zou je me willen helpen, dan?"

[korte post is kort D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 9:45 am

[] Labradorpuppy's!
Serieus, hoe bedenk je het? =D []


Caleb keek wat vragend toen ze niets zei, hierbij zakte zijn hoofd een klein stukje scheef, wat hem waarschijnlijk in haar ogen nog meer op een puppy deed lijken. Wist hij veel wat zei dacht, als hij dat wist had hij allang geweten waarmee hij moest helpen. Kon hij maar gedachten lezen, dan hoefde hij tenminste niet zo veel te vragen en kwam hij niet zo nieuwsgierig over. "Natuurlijk ga ik je helpen." hij strekte zijn hals weer recht en keek eventjes om zich heen. "Kluisje 255, hé?" vroe ghij nog voor de zekerheid na. Eerst verdween hij in zijn eentje in de warboel van mensen, maar toen hij merkte dat ze hem niet volgde liep hij terug, sloot zijn hand voorzichtig om haar pols en trok haar met zich mee "Hier is 112" dat wist hij omdat het zijn kluisje was, dit was zijn centraal punt, vanaf hier had hij de wegen naar alle andere plekken geleerd, dus hij keek om zich heen voor hoever hij kon, draaide zich even naar het meisje en toen hij merkte dat hij haar pols nog vast had liet hij deze met een verontschuldiging los. "Kluisje 255 is die kant op." hij wees naar de andere kant van de gang "Als je wilt kan ik nog wel even een stukje meelopen?"

[] Ook al zo kort D= []
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 9:55 am

Toen de puppyjongen haar pols vastnam en haar zacht met zich mee trok, kleurde de puntjes van Fiore's oren hoogrood. Ze had weinig ervaring met jongens of vreemden, en aangezien hij een persoon was die onder beide groepen viel, wist Fiore geen tegenspraak uit te brengen. Ze bewoog gewillig met de pup mee. Toen hij haar vervolgens met een 'sorry' weer los liet, mompelde Fiore iets als 'maakt niet uit', al zou dit goed vervlogen kunnen zijn in de herrie die er in de drukke gang hing.
Hij wees naar de andere kant van de gang. Gelukkig. Zat Fiore toch een klein beetje goed. Maar in hemelsnaam, waar wees die jongen eigenlijk echt naar? Hij was zo kort dat hij niet over anderen heen kon wijzen, en zij was niet lang genoeg om te kunnen zien waar het eventueel kon zijn. Er waren hier zoveel mensen, dat Fiore überhaupt de andere kant van de gang niet kon zien.
"Ehm, ik zou het erg fijn vinden als je een stukje meeliep met me..." zei Fiore met een stem die net boven het rumoer uitkwam.


Laatst aangepast door Fiore op do sep 08, 2011 1:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimewo sep 07, 2011 6:22 pm

Caleb moest even grinniken om het feit dat hij het meisje er op betrapte dat zij, net als hem, af en toe op haar tenen ging staan en zo probeerde over de drukte heen te kijken. Hij probeerde het zichzelf af te leren, aangezien het toch al een verloren zaak was. "Oké, dan loop ik even mee." hij wachtte even tot een groepje jongens die druk aan het praten waren al voorbij waren, hij had kleine vlagen van het gesprek opgevangen maar voor hem was het niet interesant genoeg geweest om zijn best te doen te luisteren, hij keek nog even naar het meisje om zeker te weten dat die hem zou volgen. Dat hij niet midden op de gang om zou kijken en haar opeens kwijt was in de mensen massa. "Dus, hoe heet je eigenlijk, als ik vragen mag?" probeerde Caleb moeizaam een gesprek te starten, waarbij hij een stukje met de stroming van de andere mensen mee liep dit deed hij omdat hij zijn moeders stem even in zijn hoofd hoorde 'Nooit tegen de stroom in zwemmen, Caleb! Nooit tegen de stroom in!' dat hij zich dat op zo'n moment herinnerde deed hem eventjes lichtjes grinniken. "Ah, daar is het." hij wees eventjes en liep er heen voordat er iemand in zijn pad kon opduiken. Daarna draaide hij zich om en leunde tegen het kluisje dat naast kluisje 225 zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimedo sep 08, 2011 4:59 am

Fiore glimlachtte opgelucht toen de pup zei dat hij wel even zou meelopen. "Gelukkig, dank je." Met vlugge stappen liep ze achter de jongen aan, er goed op lettend dat ze hem niet uit het oog verloor.
De pup vroeg haar iets, en Fiore moest haar best doen het te verstaan en tegelijkertijd erop te letten dat ze niet geplet werd tussen twee uitbundige leerlingen. "O, ik heet Fiore," stelde ze haarzelf simpel voor. Meer kon ze niet zo gauw zeggen. Ondertussen vond de pup haar kluisje, wees het haar aan en liep er naar toe. Gauw dook Fiore achter hem aan.
"Thanks," bedankte ze hem, terwijl ze haar kluisje opende, "je hebt me nu echt gered. Ik had het zelf nooit kunnen vinden," ze keek hem vrolijk aan, "hoe heet jij eigenlijk?"

[alweer korte post D: moet eten]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimezo sep 11, 2011 5:39 am

[] Aah, hele late reactie! Komt door examen jaar op school! D= Sorry! []

"Fiore, toch?" herhaalde Caleb vragend toen ze eenmaal weer uit de drukte waren en ze elkaar weer zouden kunnen horen, dat was wat hij opgevangen had, maar hij had het zo verkeerd kunnen hebben. Hij hing wat ontspannen tegen het kluisje aan en keek met een scheve glimlach schuin naar het meisje dat hij net geholpen had "De naam van je redder is Caleb." stelde hij zichzelf uiteindelijk ook voor, waarna hij zijn hand voor de zekerheid afklopte aan zijn broek en uiteindelijk naar haar uitstak "Aangenaam." na haar hand even geschud te hebben liet hij weer los. "Wacht even..." hij keek even mysterieus naar het plafond en daarna in haar ogen "Ik ben goed in het inschatten van mensen, dus..." hij sloot één oog en keek haar met de andere aan alsof hij zich heel diep concentreerde, hij maakte natuurlijk maar een grapje en alles wat hij zo zou zeggen was gebasseerd op dingen die hij gemerkt had of gewoonweg random gokken "Je bent hier nieuw op school, 16 jaar oud, ongeveer 1.68, volgensmij ben je wel een vollybalmeisje en je hebt mooie ogen." hierna deed hij zijn oog weer open en greens, dat laatste had hij er eigenlijk onbewust bijgevoegd, maar het was wel waar. "Heb ik het een beetje goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimezo sep 11, 2011 6:35 am

[]Ik ken het. Zelfde probleem hier, ook examenjaar ;__;[]

Fiore gaapte Caleb aan toen hij feiten opbrabbelde over haar die hij klaarblijkelijk gokte, maar die maf genoeg leken te kloppen. "Val dood neer. Wat ben jij, mijn stalker?" keek ze de pup aan, maar ze verbeterde de haarzelf vliegensvlug, "ik bedoel, ja, dat ehm, klopt. Wat goed van je zeg. Dat je dat zo kan zien."
Fiore borg haar zwarte jas op in haar kluisje en zocht naar boeken in haar tas die ze er eventueel alvast in kwijt kon. "Dus je vind mijn ogen mooi?" vroeg ze met een rood gekleurd hoofd, "ehm, dank je." Dit laatste kwam er wat mompelend uit en ze glimlachte verlegen. Ze keek de jongen niet direct aan, wat ze wist dat ze dan nóg roder kon worden. Fiore hoorde niet vaak complimenten, want ze maakte weinig contact met anderen en was vaak wat op haarzelf.
"Wel, helaas kan ik niet zeggen dat ik zo'n goed inschattingsvermogen als jij hebt, eigenlijk," gaf Fiore eerlijk toe, terwijl ze een van haar boeken overeind in het kluisje plaatste. "Ik weet dat je Caleb heet, en dat je een vreselijk gezellig persoon bent, én mijn redder, natuurlijk. Maar meer niet, eigenlijk."
Ze klapte vervolgens haar kluisje dicht omdat ze al wat ze moest doen hier nu gedaan had, en keek Caleb nieuwsgierig aan. "Hoe zit het met jou?" vroeg Fiore verwachtingsvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimezo sep 11, 2011 8:28 am

"Als ik ze niet mooi had gevonden had ik het niet gezegd." antwoordde Caleb droog maar eerlijk op Fiore's vraag "Graag gedaan."
Hij luisterde naar Fiore's woorden en keek haar daarbij aan om te laten merken dat hij echt luisterde en hij wachtte met antwoord geven voordat ze helemaal uit was gepraat. Zo was hij opgevoed, gewoon beleefd zijn en mensen uit laten praten, al lie thij die beleefdheid al snel valen als iemand hem op zijn teentjes had getrapt. Jammer voor anderen dat hij nogal lange tenen had. "17 jaar, 1'66, ik zit hier net zo'n paar dagen op school en ik ben asianamerican." antwoorde hij haar verwachtingsvolle vraag, bij het woord 'asian-american' kon hij zijn kansai accent nooit inhouden, waardoor het als het uit zijn mond kwam best grappig klonk.
"Ik wil in het basketbal team en ik ga dit jaar nog 20 cm groeien zodat ik mijn aardsrivaal kan verslaan." als je het alleen zou horen zou je denken dat het een grap was, maar als je naar zijn blik keek wist je dat het dood serieus was. "Ik ben niet echt zo'n toekomst denken, maar ik hoop dat iemand van een basketbal college ooit zijn ogen op me vestigd en me een beurs aanbied." hierna lachtte hij weer eventjes en keek het meisje daarna rustig aan.

[] Veelste kort! D= []
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimezo sep 11, 2011 8:56 am

"Wauw," sprak Fiore oprecht gefascineerd, "dat is eigenlijk best wel cool, van dat basketballen." Ze trok haar wenkbrauwen verwonderd op. "Hoe wil je trouwens twintig centimeter groeien? Dat lukt je nooit."
Fiore was niet iemand die dromen van een ander wilde wegnemen, en dat deed ze dan ook niet, maar dit doel leek haar eigenlijk onmogelijk. Tenzij Caleb groeihormonen ging eten, natuurlijk. Maar dat leek haar niet al te gezond als hij dat niet nodig had. Ze trok haar schouderschooltas op haar schouder en bedacht zich half dat ze zo naar haar lokaal moest, al had ze geen flauw idee waar dat was, maar negeerde dit feit even. Ze sprak nu met Caleb. Fiore keek hem met een glimlach aan. "Maar mocht dat toch je strevensdoel zijn, dan juich ik je toe. Dat is het minste wat ik kan doen na jouw redding."

[ARGH korte post is kort. Sorry ;__;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimezo sep 11, 2011 9:10 am

"Ik ZAL 20 centimeter groeien!" bracht hij er opeens wat op zijn teentjes getrapt tegen in toen Fiore zei dat het hem nooit ging lukken, waarn ahij zijn armen voer elkaar deed en even de andere kant op keek, wat er eigenlijk eerder schattig dan oprecht geïrriteerd uit zag. Dit was compleet onbewust, want het was iets wat hij bijna altijd deed als iemand hem op zijn tenen trapte. Uitiendelijk merkte hij hoe dom hij bezig was, iemand die hij net geholpen had en waarmee hij vriendschap sloot opeens zo aanspreken, dus schoot hij even lichtjes in de lach en wreef over zijn achterhoofd. Hij verontschuldigde zich kort en keek haar gewoon weer vriendelijk aan, want hoe snel hij ook op zijn teentjes was getrapt, dit was vaak ook snel weer voorbij. "Maar mocht dat toch je strevensdoel zijn, dan juich ik je toe. Dat is het minste wat ik kan doen na jouw redding." hierdoor ontstond er een brede glimlach op zijn gezicht "Dankje." het was het enige woord dat hij hierop wist te zeggen, maar het was fijn voor hem dat hij hier mensen ontmoette die hem zouden aanmoedigen vanaf de zijlijn.
"Over reddingen gesproken." zie hij na een korte stilte "Ik zal je opnieuw redden. Je bent nieuw toch?" hij glimalchte even breed "Weet je al waar je de volgende les moet zijn?" Caleb zat hier nog niet zo lang, maar had wel al veel lokalen voorbij zien komen en wist dus alle lokalen prima te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimedi sep 13, 2011 6:19 am

Fiore trok haar wenkbrauwen op en dacht even na. "Nou, daar zal je me heel erg mee van dienst zijn. Ik heb zo Geschiedenis." Ze keek de jongen wat verwachtingsvol en wanhopig aan, in de hoop dat Caleb haar inderdaad kon vertellen waar haar lokaal was. Zelf wist ze het absoluut niet.
Vervolgens keek ze hem met vrolijke ogen aan. "Nu ik erover nadenk, zou je me straks willen vergezellen in de kantine, in de pauze? Ik zou het leuk vinden je nog meer te leren kennen, vooral omdat je de eerste hier bent waarmee ik een echt gesprek mee heb gehad."
Een écht gesprek, want wat ze met haar kamergenoot Christian had gehad wist ze niet zeker. Fiore trok haar schoudertas wat beter op haar schouder.

[En ik maar denken dat ik telkens méér ga posten. Hou ik me eens goed voor de gek, zeg.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Posts : 32

Profiel
Naam: Caleb
Partner: I'm not really good at this 'love' thing.
Vereniging: Not yet, but I'm trying to fit in.

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimedi sep 13, 2011 7:26 am

"Het geschiedenis is de eerste trap die je tegenkomt na de glazen deur en dan gelijk aan je rechterhand." legde Caleb uit zijn hoofd uit, hij moest lichtjes lachen om de wanhopige blik van Fiore, wat uiteindelijk overging naar een vrolijke glimlach. Mensen verbaasden zich vaak over het feit dat zijn gezichtsspieren onvermoeibaar leken te zijn, maar er waren veel dingen die zijn glimlach konden doen verdwijnen. Zoals flauwe opmerkingen of dingen die hem boos of verdrietig maakten. "Praten in de pauze klinkt goed." antwoord ehij haar vraag, op dat moment ging de bel, dus hij gaf haar ngo even een schriendschappelijke klap op haar schouders en liet zich toen meevoeren met de rest van de lopende leerlingen, hij vond al snel wat leerlingen van zijn klas en voegde zich daar bij.

Na twee lesuren was het tijd voor de groet pauze, deze duurde ongeveer een half uur, maar werdt vaak opgerekt tot wel 45 minuten, veel mensen gingen rond deze tijd naar het schoolplein, maar dat was juist de reden dat Caleb liever binnen in de kantinte bleef. Je zou het niet denken van zo'n gezellige jongen, maar hij hielt eigenlijk helemaal niet zo van drukte. "Fiore!" dit keer hoefd ehij tenminst eniet zo hard te roepen om boven de drukte uit te komen. Hij zwaaide eventjes naar haar en liep toen naar de tafel waar ze aan zat, het was een klein tafeltje voor ongeveer 4 personen, maar zij zat er alleen aan. zonder twijfeling plofte Caleb op de stoel tegenover Fiore neer en zette zijn rugzak naast zijn stoel. Hij had niets van het etne hier gepakt, geen honger. Zuchtend keek hij Fiore even aan "Hoe was je les?" vroeg hij toch maar na, ookal was school niet zo veel aan, dat vragen was gewoon uit beleefdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiore

Fiore


Posts : 37
Naam : Renske AKA Rex. Jaja.

Profiel
Naam: Fiore Nysell
Partner: Lolwut?
Vereniging: -

Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitimedi sep 13, 2011 10:11 am

[[laten we nu maar gauw hiernaar doorgaan. :3 Dat is in de kantine]]

Hiero 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Straying [Caleb] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straying [Caleb]   Straying [Caleb] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Straying [Caleb]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Caleb
» Caleb en Eloisa's room.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: