Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 sleepless night

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Liaena

Liaena


Posts : 38

Profiel
Naam: Liaena
Partner: ~
Vereniging: ~

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: sleepless night   sleepless night Icon_minitimewo aug 10, 2011 7:57 am

Liaena lag al sinds 10 uur in bed en nog steeds kon ze niet slapen. Ze stond op trok haar kast open en zocht een joggingbroek een shitje. Daar over trok ze een zwarte vest aan. Ook deed ze haar schoenen aan. Liaena pakte haar radio en haar cd's ze liep naar de spotzaal waar normaal trainingen waren voor vollybal. Lianea liep de grote zaal binnen. Zette haar Radio neer deed er een cd in en zette hem op zijn hards. Niemand zou dit kunnen horen dus ze kreeg als goed is geen gedonder. Liaena drukte op start en ging klaar staan. Al snel klonk er On the floor van Jennifer Lopez door de boxen. Liaena moest even in komen maar begon toen te dansen. Na dit nummer. Pakte ze haar flesje met water en dronk wat. Daarna ging ze verder. Dit keer klonk er Love the way you lie door de boksen. Lianea deed snel haar vest uit en gooide hem weg. Daarna deed ze ook al snel weer dans pasjes..Veel mensen zouden nooit denken dat ze danste. Waarom wist ze niet. Maar als ze het wel zei. Dan keken ze haar allemaal aan van het zal. Terwijl Liaena bezig was me dansen had ze niet in de gaten dat er iemand binnen was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimezo aug 14, 2011 10:09 am

Rustig liep hij door de gangen. Hij moest het gewoon uitproberen. 's nachts zomaar je kamer uit kunnen lopen. Het zou raar voor anderen klinken. Maar als elke avond om elf uur de deur sloot van je kamer en je er niet eer uit kon. Was dit een soort paradijs. Hij had Valeria in de kamer laten liggen. Ze hadden de bedden tegen elkaar geschoven zo dat ze samen sliepen. Maar toen hij het bed uit kroop. Had ze nog geen krimp gegeven. Ze zal wel doodmoe geweest zijn van alles wat de laatste week zich had afgespeeld. Het liefs kwam hij niet van haar zeide vandaan. Wie weet kwam je net de verkeerde tegen en werd ze alleen terug gebracht en was hij er niet meer voor haar. Dat zou zijn hart breken.

Hij was ondertussen bij de gymzalen aangekomen. Hij trok een keer aan de deur en tot zijn verbazing was die open. Hij liep naar binnen en liep een langen gang af. Na dat hij langs een duur was afgelopen hoorde hij opeens muziek. Hij liep terug naar de deur en opende hem. Het was een kleedkamer. Maar er was niks of niemand. Maar het geluid klonk hier nog harder. Hij liep dus door naar de deur tegen over hem. Hij kwam opnieuw bij een gang uit maar deze leek te leiden richting een gymzaal. Hij liep naar de gymzaal en een grote lichtbundel kwam hem tegen moet. Hij knipperde even met zijn ogen en toen zijn blik weer helde was keek hij rond. Hij zag een meisje staan. Ze leek te dansen op een of anderen nummer waarvan hij de naam niet kenden. Hij liep naar de radio en duwde hem uit. Daarna ging hij tegen de muur hangen. 'wat doe je hier' zij hij kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Liaena

Liaena


Posts : 38

Profiel
Naam: Liaena
Partner: ~
Vereniging: ~

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimezo aug 14, 2011 9:21 pm

Liaena schrok zich rot toen de muziek op hield. Ze draaide zich om en zag een jongen tegen de muur aangeleund.
Liaena keek hem aan. 'Wat denk je dat ik hier doe.'Vroeg ze. Daarna liep ze weer naar haar radio en zette hem aan. 'Ik kan het je ook vragen wat doe jij hier. Hoor je niet in je bed te liggen ofzo?' Liaena keek de jongen aan en liep daarna naar de radio en zette hem harder. Voor dat ze zich indraaide en verder ging keek ze hem aan. 'Wil je weg gaan ik ben bezig.' Liaena ging weer goed staan en ging weer verder met een ander nummer. Liaena hield onder tussen de jongen in de gaten.
Ze wilde zeker weten dat hij niks ging doen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimema aug 15, 2011 2:18 am

Aaron keek het meisje rustig aan toen ze vroeg wat hij dacht dat ze daar deed. 'dansen dat snap ik maar op dit tijdstip en hier. De meeste meiden bevinden zich nu meer richting het uitgaan.' zijn hij even rustig als zijn gezicht was. Het meisje liep weer naar de radio en drukte hem meteen weer aan. Hij liet de radio even aan tot het meisje weer uit gesproken was. Daarna drukte hij hem weer met zijn voet uit. 'nieuwsgierig waarom de deur open was en nieuwsgierig naar de muziek. Het is elf uur en jij bent jonger dan mij' Hij liet zich zelf op de grond zakken. Hij trekte een been op en de anderen liet hij liggen.

Het meisje vroeg opeens of hij weg wilde gaan. Waarom hij genoot er wel van om haar lichtelijk op haar zenuwe te werken. 'waarom het is een openbaar gebouw. Als je alleen wilt zijn moet je naar je kamer gaan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liaena

Liaena


Posts : 38

Profiel
Naam: Liaena
Partner: ~
Vereniging: ~

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimema aug 15, 2011 2:42 am

Licht geiriteerd liep ze weer op de radio af. Ze trok de stekker er uit en liep naar de andere kant. Liaene keek de jongen aan. 'Waarom zou ik, ik ken hier niemand en ik vermaak me prima in mijn eentje. En wat maakt het nou uit waarom ik hier ben.'Liaena gaf de jongen gelijk. Maar al snel zette ze de muziek weer aan. Als de jongen hier wilde blijven moest hij dat doen maar dan moest hij haar wel met rust laten. Liaena ging al snel weer verder. Toen ze klaar was zette ze de muziek uit liep naar de jongen toe pakte haar fles met water en zakte op de grond en deed haar haar in een knot. 'Hoor jij nu niet uit tegaan ofzo. Of meiden te flurten in plaats van mij lastig te vallen.'Vroeg ze aan de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimema aug 15, 2011 11:15 am

Het meisje liep naar de radio en trok hem er uit en ging een stuk veder op staan. Ze zij dat ze zich best in haar eentje vermaakte. ' we zijn sociale dieren we hebben contact nodig' riep hij door de gymzaal. Hij vond het nu gewoon leuk om het meisje te stangen. Zonder dat hij er meteen voor gestraft werd. Gelukkig hadden ze in de beschrijving het weeshuis als een soort gevangenis beschreven. Dus kon hij nu gewoon laten zien dat hij blij was met de vrijheid die hij opeens had. Weliswaar een ander vrijheid voor dat hij in de gevangenis belande. Maar het was vrijheid.

Na een tijdje stopte het meisje met dansen en liep ze terug naar hem ze ging langs hem zitten terwijl ze een knot in haar haar draaide. 'ik ben hier net een dag en ik heb een vriendin en die is snel pissig sinds ze zwanger is dus dat laat ik maar uit me hoofd. Dus nee en ik ben alles gewoon aan het ontdekken en ik heb er een hekel aan als er dan 100 mensen me vreemd aankijken als ik opeens ergens binnen loop.' bekende hij richting het meisje. Het was mischien niet slim om te zeggen dat zijn vriendin zwanger was. Dan kreeg hij toch weer van die vragen van 'wat ben jij voor stom iemand om haar zwanger te maken.' Het was zijn schuld helemaal niet dat ze zwanger was. Biologisch was het kind niet eens van hem. Maar dat was nu niet meer de waarheid. Maar dan nog waarom was het in eerste instantie meteen de schuld van de jongen. Hallo ze waren er allebij bij. Oke zij moest het kind dragen en genoeg jongens piepte er tussen uit. Maar hij niet hij ging zelfs zorgen voor een kind dat niet eens van hem zelf was.
'Maar nu heb je nog steeds niet mijn vraag beantwoord waarom je hier in godsnaam om 11 uur in de avond aan het dansen bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liaena

Liaena


Posts : 38

Profiel
Naam: Liaena
Partner: ~
Vereniging: ~

sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitimema aug 15, 2011 11:15 pm

'Wie zegt dat ik social ben.' Riep ze terug. Waarom ging hij niet gewoon weg en lie hij haar allen.
Toen Liaena hoorde dat zijn vriendin zwanger was keek ze hem aan. 'Nou leuk voor je. Ik hoop voor je dat het kind gezond op de wereld komt.'Zei ze eerlijk. Ze nam een slok van het water en keek naar hem. 'Misschien oefenen of uit verveling of wat anders. Het is voor mij een weet en voor jou een vraag.' Liaena keek voor uit en stond weer op. Ze trok de steker uit de stopcontact en ging weer zitten. Ze moest even op adem komen het was een tijd geleden dat ze nog gedanst had. Laat staan dat ze met sport bezig was geweest. Als ze weer was ging ze douchen en dan kwam ze haar bed niet meer uit.


-sorry als je hier niks mee kan maar weet niet echt ietsxD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sleepless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: sleepless night   sleepless night Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sleepless night
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica Sports :: Winged Gymnasium-
Ga naar: