Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Danyal

Danyal


Posts : 20

Profiel
Naam: Danyal Green
Partner: I hit you once, you hit me back, I gave a kick, you gave a slap. You smashed a plate over my head so I set fire to our bed. :'D
Vereniging: x.x.x.x.x

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 9:06 am

Danyal zat droogjes achter zijn laptop. Het was bijna het begin van 't nieuwe schooljaar, op Monica University. Hij was twintig jaar oud en een keer blijven zitten. Behalve toen hij in de kleuterklas bleef zitten, dan was het twee keer. Maar dat telde hij eigenlijk niet mee, want dat kwam doordat zijn verjaardag anders viel. Die viel in de winter en dus moest ie nog een jaar blijven voordat ie door kon gaan.
Hij klikte droogjes Skype aan en keek tussen zijn lijst. Er waren vijftien mensen online en tweeënzestig offline. Drew viel onder dat groepje offline, hij was al weken offline. Vermoedelijk was hij geblockt, maar hij kon niet zeggen dat hij het erg vond. Meer. Zijn televisie stond aan, Comedy Central. Chuck, maar dat vond hij niet leuk. Hij had alleen graag een programma aan in de achtergrond, dus vandaar dat hij het maar liet. Opeens kwam Iris online en een brede glimlach verscheen rond zijn mond. Zestien mensen online, eenenzestig offline. Puntje voor Danyal. Hij klikte op het groene knopje om Iris te bellen, waarna zijn Skype camera aan ging. Webcam, dus. Toen ze na twee seconden nog niet op kwam begon hij vol agressie te typen en trok hij een IAMVERYANGRY-PLZ smiley hoofd.

;; HEE.
;; NEEM OP, HOER.
;; RJLDFSLHFLJSDHFKJ NEEM OP.
;; IK HAAT JE. Als je niet opneemt ben ik je vriendin niet meer hoor. D:


[&IRisSssSsssS<3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:10 am

Na een korte zucht geslaakt te hebben liet ze zich op haar bed vallen. Het was al diep in de avond en ze verveelde zich letterlijk dood. Dus besloot ze om maar gewoon haar laptop te pakken en te kijken of er nog iemand online was om aan te vertellen hoe eenzaam ze zich voelde op 't moment. Snel startte ze haar laptop op en toen hij eenmaal zover was klikte ze skype aan. En nog voordat ze überhaupt kon kijken wie er online was, verscheen Danyal op het scherm. Een brede grijns verscheen op haar gezicht en ze opende meteen het gesprek. Meteen verscheen Danyal op de cam en het eerste wat haar opviel was ... tja... Echt veel tijd om erover na te denken had ze niet, want ze schoot hard in de lach. Uiteindelijk deed zij haar webcam ook aan en probeerde daarbij hetzelfde gezicht als Danyal te trekken, al had ze het idee dat ze hier sterk in zou gaan falen. Ondertussen las ze de reacties die waren verschenen onderaan het scherm.
Iris trok na het lezen haar wenkbrauw op, hoer? Tss, bitch.

-WaAAaHH DANyal
- Hoer? Tss, hoef ik niet te pikken. En trouwens, jij blijft toch altijd mijn vriendinnetje;D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Danyal

Danyal


Posts : 20

Profiel
Naam: Danyal Green
Partner: I hit you once, you hit me back, I gave a kick, you gave a slap. You smashed a plate over my head so I set fire to our bed. :'D
Vereniging: x.x.x.x.x

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:24 am

“Hallo daar, vrouwtjes Stinkdier, zal ik mijn paringsdans voor je uitvoeren?” vroeg hij droogjes en sprong op van het bed. Hij draaide zijn laptop naar de rest van de kamer en strekte zijn armen wijd. Hij ademde heel diep in – zodat het door de webcam nog hoorbaar was – en weer uit. “Ik noem deze ‘Ode aan de Lente’, speciaal voor jou,” sprak hij en liet zijn armen weer zakken om deze vervolgens heel gay over zijn been te laten gaan en maakte er een ‘hmmn’ geluidje bij. Hij maakte twee sprongetjes met zijn armen in een gay houding naar links en twee naar rechts, voordat hij een paar heel falende pirouettes draaide. Hij maakte de wave beweging en dan nog mét octopus armen omdat hij epic was. Hij liet zich dramatisch op de grond zakken zodat hij uit de webcam verdween. Hij kroop stilletjes naar voren en verscheen weer voor het scherm, met een inzooming. “Huuu!” kreunde hij droogjes.
Door zijn über coole paringsdans had hij haar berichtjes gemist en reageerde hij er twee minuten te laat op. Hij las het tekstje en grinnikte even een Tom-lach. Hij begon wild met zijn vingers te tikken, zoals Max uit Mary en Max. Oké, dat klonk dom, maar de persoon achter Iris snapte de persoon achter Danyal heus wel. Ze zat ernaast, dus dat moest wel.

;; Tuurlijk. Ik ben gewoon jouw beste girlfriend evahh. Lekkere lesbie van me. <3

“Mag ik je nu ten huwelijk vragen en je bezwangeren van vijf kleine stinkdieren die wij Eelt, Pukkel, Wrat, Herpes en Huidknobbel gaan noemen?” vroeg hij met een brede grijns. Dan was hij natuurlijk heel trots op Herpes, want die trok alle vrouwtjes aan. Of mannetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:40 am

“Hallo daar, vrouwtjes Stinkdier, zal ik mijn paringsdans voor je uitvoeren?” Iris keek hem met een nogal wat vreemde blik in haar ogen aan toen hij dat zei, maar toen hij zijn laptop zo plaatste dat ze zijn hele kamer kon zien, glimlachte ze. Nog voordat ze überhaupt kon vragen wat hij van plan was, begon hij ineens te dansen. Iris keek toe hoe hij met zijn handen langs zijn been ging en een 'hmmn' geluidje maakte, nogal gay vond ze zelf. Maar dat was hij ook wel. Danyal begon vervolgens een aantal sprongetjes te maken en eindigde dit in een paar falende pirouettes. "Pff, zelfs ík kan dat beter!" zei ze, half proestend van het lachen.
Iris merkte hoe ze haar laptop half van haar schoot afzakte, iets waardoor zijzelf ook bijna van het bed afgleed. En om dat te voorkomen zette ze de laptop op bed en klom er weer fatsoenlijk op.
“Huuu!” Snel ging ze op haar buik liggen en legde haar handen onder haar kin ter ondersteuning. Voor haar op het scherm zag ze Danyal´s mega hoofd verschijnen. Iris begon voor de zoveelste keer weer te lachen en ze besefte dat hij haar nu niet in de webcam kon zien, aangezien ze onder de lens lag. In een snelle beweging kwam ze overeind en keek ze recht de lens in. "Wat zie je er weer charmant uit!" grinnikte ze en ging vervolgens in een kleermakers zit voor haar laptop zitten. Er was eindelijk een reactie van Danyal verschenen.

-Haha, ofcourse <'3 Hé, waar ben jij nu eigenlijk? In Engeland XD?

Nadat ze klaar was met tikken keek ze afwachtend naar het scherm. Gedachten schoten door haar hoofd. Gedachten over de keren dat ze met Danyal in Engeland zo'n lol had gehad. Hij was een goede vriend van haar, iemand waarmee ze altijd lol had. En nu nog steeds, want ze had hem nog geen seconden op de webcam gezien of ze was weer in de lach geschoten. Voor een moment schudde ze haar haar naar achteren en toverde een brede grijns op haar gezicht toen ze Danyal's reactie hoorde.
"Natuurlijk. Ahh, ik ben al helemaal gek van de naam Pukkel!" antwoordde ze met een opgelaten stem en keek hem met een brede lach op haar lippen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danyal

Danyal


Posts : 20

Profiel
Naam: Danyal Green
Partner: I hit you once, you hit me back, I gave a kick, you gave a slap. You smashed a plate over my head so I set fire to our bed. :'D
Vereniging: x.x.x.x.x

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:59 am

"Ik weet het," grinnikte hij en knipperde even, zijn woorden op een gay-manier uitspreken. Maar dat was hij ook wel, dus dan mocht het. Technisch gezien was hij bi-sexueel, maar ja, dat boeide niemand. Iris ging anders zitten en hij leunde zelf naar achteren.
Er kwam een berichtje binnen en hij las het even snel. Haha, ofcourse <'3 Hé, waar ben jij nu eigenlijk? In Engeland XD? Hij grinnikte droogjes, ze wist natuurlijk niet dat hij naar Amerika was verhuist. Hij had vernomen dat Drew dat ook had gedaan, al had hij geen idee waar. Ach ja, boeiend, hij ging maar weer verder met zijn super coole leventje.

;; MOOI ZOOOOO. 8DDD -.w-dasdfas fIk ben bij Drew thuis, in zijn mooie villa aan de Franse riviera met een prachtig uitzicht op het strand. En ik moet dadelijk weg omdat Drew naar buiten komt in sexy lingerie en dan moet ik mijn politie outfitje aan doen en hem in de boeien slaansadasdasdasd. <3 Al zou het in het echt andersom zijn, want zo dominant ben ik natuurlijk niettt õ.õ

Een heel serieus antwoord van een heel serieus persoon natuurlijk. Hij was iemand die gewoon overal random lettertjes ingooide omdat hij dat hippend vond, al las dat voor andere mensen wel eens irritant. Het waren net als die mensen die graag de 'y' gebruikte in plaats van de ij. Dan kreeg je 'hee jy daar' en dat soort zinnetjes. Alleen gebruike hij dat nog net niet.
"Van mijn part lever ik je honderd Pukkels. Al heb je er zo te zien al een paar," zei hij en bekritiseerde daarmee de puurheid van haar huid. Hij trok een ":F" blik. "Ik maak maar een grapje hoor, je huid is zo zuiver als dat de dag lang is." Droog antwoord, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:23 pm

Op het moment dat ze zich verplaatste voor de laptop, zag ze dat Danyal zijn houding ook een beetje veranderde door naar achteren te leunen op zijn stoel. Ergens hoopte ze dat hij snel antwoord zou geven op haar vraag, aangezien ze onderhand wel benieuwd was naar zijn woonplaats op dit moment. Woonde hij nog in Engeland, of was hij verhuist? Bij Danyal wist je het nooit. De droge grinnik die van Danyal afkomstig was, deed haar opkijken uit haar gedachten en ze zuchtte even. Haar hoofd voelde een tikkeltje zwaar aan en ze was zich er van bewust dat het kwam door vermoeidheid. Ze sliep de laatste tijd niet helemaal lekker en ze wist niet goed waar het door kwam.
De reactie van Danyal deed haar goed, aangezien ze zich nu even niet op haar slaapprobleem hoefde te richten. Ze had de laatste tijd veel te veel dat ze de controle over haar gedachten verloor, waardoor ze soms voor een lange tijd in haar eigen wereld kon blijven zitten. Snel schudde ze haar hoofd en begon de woorden die hij had getypt te lezen.

-De Franse riviera? o.o Volgens mij zit je gewoon in een klein kuthuisje, en deel je je kamer met een zwerver. xD

Ze glimlachte even, Drew. Zelf kende ze hem niet, maar Danyal had het al genoeg keren over hem gehad. Voor een moment keek ze recht de lens in en zette haar angstaanjagende ogen op. "Maar goed, waar woon je nou echt drol?" zei ze, hierbij kon ze het niet laten om te grinniken. Misschien omdat het woord drol erin voorkwam, wel iets voor haar om daarover te lachen. Eigenlijk deed ze dat ook als ze Danyal's gezicht zag.
"Van mijn part lever ik je honderd Pukkels. Al heb je er zo te zien al een paar." hoorde ze hem zeggen. Iris keek hem met een beledigde blik aan en sloeg haar handen in een dramatische beweging voor haar gezicht, maar kon het hierbij niet laten om te lachen waardoor het niet echt overtuigend overkwam. Nog voordat ze kon reageren op zijn woorden maakte hij het weer goed door weer een Danyal opmerking te laten vallen. Eentje waarvan ze nou niet precies wist hoe ze erop moest reageren. "Thanks." antwoordde ze, maar haar stem klonk nogal aarzelend, maar haar ogen leken nog altijd te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danyal

Danyal


Posts : 20

Profiel
Naam: Danyal Green
Partner: I hit you once, you hit me back, I gave a kick, you gave a slap. You smashed a plate over my head so I set fire to our bed. :'D
Vereniging: x.x.x.x.x

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:38 pm

;; Nou misschien ook wel. Maar het is wel een hele hotte zwerver hoor. I really wanna *&$&%^himmmmmdskljhfkjsd. ♥ Ik noem die zwerver gewoon Jip hoor. JIP! ♥ JIP JIP JIP ♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ DJSAKFD ♥

Typte hij en hij drukte op enter, nadat hij haar zinnetje had gelezen. Het typt gedeelte ook hoor, want hij kon niet weten dat ze het over een zwerver had zonder dat ze zelf al haar bericht had getypt. Hoe dan ook, ze keek met haar angstaanjagende oogjes in de camera en hij staarde terug en liet een oog wegzakken met een 'dôhôh'-kop. "Maar goed, waar woon je nou echt, drol?" vroeg ze en glimlachte. Hij begon te lachen, want het woord drol was heel grappig. Zelfs voor een gozer van twintig jaar oud. De kakkerlak die ervoor zorgde dat hij wc humor had - zoals Charlie McDonell dat zo netjes had gezegd - was blijkbaar nog niet uit zijn neusgat gevallen.
"Nee ik ben heel serieus hoor." zei hij, quasi-beledigd, al zag elke sukkel wel dat hij niet serieus was. Hij had Drew al een tijd niet meer gesproken, niet sinds ze niks meer hadden. Hij wist niet of de jongen boos op hem was en hij kon zich nauwelijks nog herinneren waarom ze niks hadden, maar ja.
"Nou graag gedaan hoor, mijn kleine slet." zei hij vrolijk, met een nogal xD-hoofd.

;; Grapje. Ik heb een bot gevoel voor humor, laat me. D: Zo sletterig ben je niet, want je bent al maanden of jaren of whatever met dezelfde jongen OOO: Bewondering voor je hoor ;D d;kladsjflask
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitimema aug 01, 2011 12:16 am

Iris keek nog altijd met een lachende blik in haar ogen in de lens. Terwijl ze hoorde hoe er weer een reactie van Danyal verscheen op het scherm. Ze grijnsde even bij het lezen van zijn woorden. Heel stiekem had ze het wel geweten. Een villa was gewoon niks voor hem. Ze zag hem gewoon eerder in een kuthuisje wonen. Niet dat daar wat mis mee was..

-Ik wist het wel! Maar als ik op visite kom wil ik geen last van hem hebben. Dan sluit je hem maar op in je slaapkamer of op de wc ofzo xD

Ze grinnikte even om haar eigen woorden, aangezien ze al helemaal een beeld voor haar ogen had gevormd. Dat ze daar op visite kwam en dat daar in de hoek van de kamer gewoon een zwerver zat die Danyal op een gegeven moment opsloot op de wc omdat zij hem vervelend vond. "Weetje, ik zie dat eigenlijk wel helemaal voor me." zei ze en keek Danyal met een brede grijns aan.
Terwijl Iris hem aankeek, merkte ze dat hij begon te lachen. "Nee ik ben heel serieus hoor." klonk hij quasi-beledigd. Ze grijnsde, ergens hoopte ze dat hij moest lachen om het feit dat ze zonet het woord drol had gebruikt in haar vraag. Want dan was zij niet de enige die het grappig vond. Iris streek met haar vingers langs haar gezicht, aangezien haar haren ervoor waren gevallen door het lachen. Ondertussen probeerde ze na te denken over het feit waar Danyal nou echt woonde, aangezien zijn brede lach niet echt overtuigend overkwam. "Ik geloof je niet!" antwoordde ze en ze stak haar neus even in de lucht. Maar toen Danyal weer begon te praten, trok ze weer een normaal gezicht. Nou ja, zover dat mogelijk was dan.
De reactie die op het scherm volgde, deed haar even glimlachen. Vooral omdat de gedachten aan Mike weer tevoorschijn kwamen, al vond ze het aan de andere ook weer vreemd dat hij gewoon weg was gegaan. Maar dat hadden ze via msn weer goed proberen te maken, al kon ze het niet laten om er toch even met hem over te praten.

-Hahaha, ja. Maar ondertussen vertrok hij naar Engeland voor een tijd om een paar zaken, zonder mij wat te zeggen >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.   No Mr. Right, if you want Mr. Wrong. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No Mr. Right, if you want Mr. Wrong.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wrong
» What did I wrong?
» The wrong number..
» I don't know why, but this feels.. wrong.
» Wrong Adress

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: