Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It would be you and me, not

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chacira

Chacira


Posts : 20
Naam : Kalli =3

Profiel
Naam: Chacira Lyur
Partner: Not at the moment
Vereniging: -

It would be you and me, not Empty
BerichtOnderwerp: It would be you and me, not   It would be you and me, not Icon_minitimevr jul 15, 2011 5:21 am

Oh you and me. It would be only you and me.
Oh you and me. It would be only you and me.

"Not!" Een steentje rolde over de straat waar het roodharige meisje overliep. De straat was breed zonder een apart deel voor de fietsers. Zucht. Zucht. Het liedje was zacht te horen vanuit haar roze telefoon. Ze neuriëde zachtjes mee en trapte nog een steentje weg dat voor haar voeten lag. Wat was dit eigenlijk voor een saaie dag? Er was geen wolkje aan de lucht en eigenlijk veel te warm om buiten te lopen. Je zou in de tuin moeten liggen en wat zonnen. Nee, ze was bruin genoeg. Ze was geen neger gaan worden. Bah. Af en toe zag je wel wat mensen rondlopen, samen of alleen. Zij liep alleen omdat ze hier nog niemand kende. Ze was net verhuist, alleen. Ze woonde ook, alleen. Dankzij haar ouders natuurlijk. Ze hadden zoveel ruzie dat ze weggegaan was om alleen te wonen. Nu had ze wel een school gevonden waar je bleef slapen. Dus ze had haar huis verhuurt, tijdelijk. Alsof ze rijk was. Dat was dus niet zo. Ze werkte vaak en verdiende genoeg, vond ze. Geeuw. Ze draaide een andere straat in en wandelde rustig naar Youth Yard. Ze hield vooral van sport. Dans, voetbal of skaten. Niet dat ze sommige dingen zelf deed. Ze vond ernaar kijken ook best leuk. Chacira liep naar de half pipe en zette haar erop. Ze keek nieuwsgierig om haar heen en zette de muziek af. Ze haatte liefdesliedjes enorm. Ooit was ze zwanger en werd ze in de steek gelaten door die jongen. Tuurlijk had ze het kind weggedaan, maar toch vond ze het gemeen van die jongen. Soms luisterde ze expres liefdesliedjes en maakte ze er iets anders van. Ze haatte jongens. Ze zuchtte nog een keer en legde haar op de rand. Ze sloot haar ogen door de zon die in haar ogen scheen. Ze hoorde iemand praten tegen een andere persoon, maar negeerde het. Ze lag lekker en zou niet zomaar van de half pipe afgaan, mooi niet. Er waren er genoeg om op te skateboarden. Dat was nou eens typisch voor het roodharige meisje. Ze was koppig en af en toe kon ze wel eens achterbaks zijn. Lekker boeiend. Niet voor haar. Ze legde haar handen onder haar hoofd en wachtte rustig af. Ze had geen zin om haar voor een of andere idioot te verplaatsen. Die had dus echt dikke pech.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

It would be you and me, not Empty
BerichtOnderwerp: Re: It would be you and me, not   It would be you and me, not Icon_minitimeza jul 16, 2011 1:50 pm

Het was heet. Te heet. Abel liep in een blauw bloesje en een baggy spijkerbroek door de straat, in de hoop om snel langs zijn huis te komen. Dat was nogal hopeloos omdat zijn huis de andere kant op was, maar hij had geen richtingsgevoel. Hij raakte wel vaker de weg kwijt en dat was meestal best gezellig, aangezien je zo plekken leerde kennen waarvan je nooit had geweten dat ze bestonden. Vooral leuk als hij met de hond wandelde, wat het geval was. Hoewel zijn hond het ook te heet was. Het was een Border Collie, dus het dier had genoeg haar. Maar het was zo heet dat hij gewoon wou weten waar hij precies was. Dan kon hij tenminste terug en op zijn kamer liggen, met airco. Het zou toch mooi zijn. Sinds Regina en hij geen kamer meer deelde, woonde hij in een flatje. Het was echt een klein kutflatje. Er was net genoeg plek voor twee mensen en een hamster en het zag er nogal krakkemikkig uit. Hij had het wat weten op te knappen met verf en zo, maar hij had niet heel veel mogen doen in verband met dat het technisch gezien niet zijn huis was om te verbouwen. Hij had niks gevraagd aan de man die die plek ownde, hij hoopte gewoon dat die er niet achter kwam. Maar hij kon niet in een plek wonen waar de muren half bruin en half wit waren. Hij kwam wel uit een rijke familie, maar hij praatte er nooit over. Hij wist niet eens meer wie zijn ouders waren. Zijn biologische ouders waren niet de vriendelijkste geweest en zijn pleegouders waren ook niet al te vriendelijk geweest. Zijn broer had zijn vriendin vermoord en hij werd voor een leugenaar en verrader uitgemaakt, dus hij hoefde nooit meer wat van hun te horen. Hoewel hij over het algemeen een vrij optimistisch en vergevingsgezinds persoon was, was dat zelfs voor hem een tikkeltje te ver. Als je het zo zei klonk hij bijna perfect. Alleen moest je er dan nog bij halen dat hij door zijn vriendelijkheid en zo nogal naïef en impulsief was. Hij was ook nooit echt de sterkste geweest. Maar dat mocht dan wel niet zo zijn, het betekende nog niet dat hij zwak was. Alleen kon hij zich niet tegen iedereen verdedigen, zo goed als een ander. Ondanks alles was hij nog vrij populair op school aangezien hij mensen liet doen wat ze wouden. Als ze hem in Adidas kleren wouden gooien, ze deden maar. En dat vonden ze weer geweldig.
Hij liep de Youth Yard in en liet Grimm – de hond – los. “Hup.” Zei hij, waarna de hond als een speer weg vloog, maar al gauw weer een rondje om hem heen rende en weer weg schoot. Sukkelig diertje, maar wel heel lief. “Abel!” klonk er van een van de halfpipes, waardoor hij omkeek. Hij grijnsde breed en liep naar het groepje jongens toe. Eric, Leslie, Craig en Jim… Als hij het zich goed herinnerde. “Hee jongens,” zei hij en knoopte een gesprek aan. Uiteindelijk wees Leslie naar een meisje dat op de halfpipe zat, wat ze officieel hadden gedoopt tot ‘hún halfpipe’. Hij begreep het wel. Mensen zoals zij hadden altijd omgedoopte plekjes, zoals lunchtafeltjes en andere dingen. Maar ze konden moeilijk het meisje een schop onder d’r kont geven en zeggen dat ze moest oprotten. Dat vertelde hij dan ook, waarna Eric, Leslie en Jim hem raar aankeken. “Waarom niet?” vroeg Jim verontwaardigd en Craig keek nogal bedenkzaam, alsof hij even moest innemen wat net was gezegd. Hij was ook niet de helderste. “Nou… Gewoon…” mompelde hij, zonder dus echt uitleg te geven. Al gauw deed Craig drie grote stappen naar het meisje toe, maar hield zich wel op afstand. Ver verwijderd van hun zogenaamde slachtoffer. Rare jongens. “He jij daar!” riep de jongen en Abel wist dat er wat beledigend aankwam. Hij stapte naar de jongen toe en gooide Craig’s arm naar beneden. “Hoe heet je?” schreeuwde Abel, voordat een van de jongens een kut opmerking kon maken die het meisje niet op prijs ging stellen. Leslie stapte uiteindelijk ook op Abel en Craig af. “Wat de fuck zijn jullie aan het doen?” gromde hij, meer naar Abel dan naar Craig gericht. “Schaam jij je niet rot dan?” mompelde Abel, onzeker of hij wel de ballen had om nog wat te zeggen of überhaupt tegen Leslie in te gaan. Craig flikte zijn vinger in Abel’s gezicht en die keek hem even met een chagrijnig hoofd aan, waarna Craig zijn schouders ophaalde. Oke, oke, dan moest het maar zo. “Deze jongen hier vind je namelijk leuk, maar hij durft niet tegen je te praten.” Riep hij naar het meisje en gaf Craig een schouderklopje waarna hij zich omdraaide. Grimm kwam aanrennen met een wild kwispelende staart en hij bukte om het diertje over zijn kop te aaien. “Kuttenkop,” gromde Craig naar hem en Abel grijnsde, wetend dat de jongen er zo weer overheen zou zijn.

[Hij liep een beetje uit de hand, sorry. xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chacira

Chacira


Posts : 20
Naam : Kalli =3

Profiel
Naam: Chacira Lyur
Partner: Not at the moment
Vereniging: -

It would be you and me, not Empty
BerichtOnderwerp: Re: It would be you and me, not   It would be you and me, not Icon_minitimeza jul 16, 2011 10:39 pm

Het roodharige meisje zette haar na een tijd maar recht. Ze hoorde wat jongens en een hond. Niet dat het haar iets kon schelen. Ze was misschien anders door haar piercings en rode haren, maar ze was niet zo onzeker deze keer. Ze zette haar MP3 iets luider en neuriede zachtjes mee met de muziek. Deze keer had ze even een ander liedje opgezet. "I’ll always remember our summer in Hawaii. Aloha mi amore.. Under the coconut tree we stay. Falling into me like a wave. You bring the fool out my groove. Baby, use your tubes. Make me wanna change my ways." Ze keek nieuwsgierig om haar heen en haar bruine ogen bleven hangen bij de jongens die kwamen. Ze wezen kort naar haar, maar ze deed alsof ze het niet zag. Plots begon een jongen naar haar te roepen en een andere jongen greep hem. Alsof hij ervoor zorgde dat de jongen iets niet zou doen. Typisch. Chacira snoof en keek naar de jongens. Ze hoorde de ene vraag en daarna de andere woorden. "Ja, vast jo. Alsof mij dat iets kan schelen, niet dus" schreeuwde ze terug op zijn woorden. Ze keek naar de jongens en rolde met haar ogen. Typisch een groepje vrienden. Ze zuchtte en negeerde ze eventjes. Ze leunde tegen de rand aan en keek af en toe eens naar de jongens. Ze geloofde helemaal niets van de dingen die ze riepen. De ene jongen leek heel chagrijnig toen hij haar zag zitten. Vast een of ander typje met hun eigen plaats. Dat kon haar dus helemaal niets schelen. Hun naam stond er niet eens op. Chacira grijnsde breed en nam een pen uit haar zak. Ze wachtte tot de jongens niet keken en ze schreef haar naam op een houten stuk. Ze deed het vaker om iemand eens terug te pesten. Eigen schuld dikke buld vond ze dat. Ze liet haar niet zomaar doen door wat jongens. Chacira rekte haar eens uit en zette haar MP3 uit. Ze had geen zin meer om liedjes te beluisteren. Ze zat hier nu met een hele groep jongens en ze wist dat er nog wel iets ging gebeuren. Daarop ging ze nu even wachten. Ze verveelde haar al een paar dagen dus ze kon nu beter wel iets doen. Chacira nam haar mobiel uit haar zakken en las nog even een berichtje. Een stom berichtje dus: "Heey liefje, hoe is het daar? We missen je X" Chacira grijnsde breed. En ik mis jullie dus helemaal niet. Ze zette haar capuchon op haar rode haren en keek weer naar de jongens.

Niet erg ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It would be you and me, not Empty
BerichtOnderwerp: Re: It would be you and me, not   It would be you and me, not Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It would be you and me, not
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Youth Yard-
Ga naar: