Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do sep 29, 2011 8:37 am
Een 8. Nice pica
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do sep 29, 2011 8:51 am
Ik weet niet waarom, maar ik kan hem niet extreem mooi noemen, ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen. Ik denk door die bewerking, ik vind die niet echt passend bij hem. Door die bewerking vind ik hem ouder lijken, 30 ofzo
Maar.. een 7! (:
Flynn
Profiel Naam: Flynn George. Partner: Love is like god, it doesn't exist. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo nov 20, 2011 2:16 am
Een 8.
Lauren
Profiel Naam: Lauren Williams Partner: x. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 23, 2011 10:06 am
Een 7, ik zie nog een lijn van het blenden (denkik) en hij is een beetje pixelig! ^^
Dylan
Profiel Naam: Dylan Servaes Partner: Music is my love, I don't need a woman x Vereniging: x
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za dec 10, 2011 8:07 am
Een 8 :3
Helena
Profiel Naam: Helena Kunis Partner: x Vereniging: x
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma dec 12, 2011 7:03 am
Had graag hem liever van voren gezien, maar hij's evengoed wel mooi! Een 8,7. (:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di dec 13, 2011 2:25 am
Als het een ander meisje was geweest, had ik hem mooier gevonden, maar de bewerking is wel gaaf . Had wel voor een ander lettertype gekozen, maar je krijgt een 7,5 van me
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo dec 14, 2011 1:43 am
Een 8 Deze is leuker dan je ava eigenlijk xD
Vince
Profiel Naam: vince Eversmann Partner: I married the u.s army Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo dec 14, 2011 8:49 am
een 9j
Carmen
Profiel Naam: Carmen Chevelle Germanotta Partner: I left my shitload of boy problems behind. Vereniging: Go to fucking hell. I'm on my own.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 05, 2012 8:26 am
7
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 05, 2012 9:11 am
8
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 05, 2012 9:38 am
Een 7. Die streep in het midden verpest het eigenlijk een beetje.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 05, 2012 9:39 am
9.3 =3
Carmen
Profiel Naam: Carmen Chevelle Germanotta Partner: I left my shitload of boy problems behind. Vereniging: Go to fucking hell. I'm on my own.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 05, 2012 9:41 am
10, I love it, and Bradley is hot <3
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten vr feb 03, 2012 7:50 am
Een 6.7
Oliver
Profiel Naam: Oliver Scott Sykes Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten vr feb 03, 2012 7:52 am