Onderwerp: Re: Onderschrift raten di okt 26, 2010 5:49 am
Een 7.3
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do okt 28, 2010 2:03 am
8,9.
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 3:53 am
7, als je ''your face'' in ''my face'' verandert een 8.5 =D
Abel
Profiel Naam: Abel Berman Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:26 am
7.5... Simpel maar mooi, maar ik ben toch meer van het blenden. Natuurlijk is je onderschrift wel mooi transparant wie heeft dat nou voor je gedaan? :fluit:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:27 am
een 8.5 voor Abel.
Abel
Profiel Naam: Abel Berman Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:29 am
6.5, ik vind die glow het geheel verpesten en het font is net iets te groot. Ook vind ik hem iets te simpel (voor een gewone simpel krijg je een 7.5, maar met minpunten lager)
Iris
Profiel Naam: Iris Swann Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:29 am
10 *gniffeld*
Malin
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:41 am
Een 7.7
Lauren
Profiel Naam: Lauren Williams Partner: x. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:47 am
Een 7,9
Abel
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:48 am
8, ik vind hem kei mooi, maar op het oog van het minder heldere plaatje is die helemaal verimpelt. En dat is eng. xD
Lauren
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 5:54 am
Hoe bedoel je ? Met verrimpeld xd? Dat de kwaliteit slecht is? Want dat kan nog wel eens kloppen, ik ga vanavond even een nieuwe maken xD
Een 9
Abel
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 6:00 am
Nee, ik bedoel dat hoe ze haar oog uitrekt.. Dat oog is daardoor een beetje enig geworden. Dat ligt aan de foto, niet de kwaliteit XD
8
Sheryl
Profiel Naam: Sheryl Clouster [Sher] Partner: I'll see what future brings me. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo nov 17, 2010 7:26 am
9,5 Ik vind hem super, de achtergrond past er goed bij! Dit is mijn eerste zelfgemaakte setje, voor mensen dan. Ik ben er 2 dagen geleden achter gekomen hoe je foto's kunt bewerken :')
Lauren
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za nov 20, 2010 12:34 am
Een 7,5 .
Joran
Profiel Naam: Joran du Pont Partner: Just Don't even Think About it. Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za nov 20, 2010 12:39 am
8,7 Love it! Mooie kleuren allemaal, doet haar rode haar goed uitkomen =3
Enne, Joran is simpel, maar dat was dan ook de bedoeling.
Sterre
Profiel Naam: Sterre Swann Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za nov 20, 2010 12:43 am
Ik vind hem wel mooi. Niet te simpel, want er is sowieso nog IETS aan gedaan. Dus, 8.5