Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thema Feesten

Ga naar beneden 
+2
Regina
Tom
6 plaatsers
AuteurBericht
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 2:22 am

Ik heb mijn hersenen weer eens flink laten kraken, en daar kwam, again, een leuk idee uit (:

Er worden om de zo veel tijd dingen georganiseerd op Monica, alleen soms moeten we heel lang wachten tussen twee activiteiten.
Dus zat ik te denken, misschien dat we om de week of zo in een van de bars een Thema feest kunnen houden.

Het is dan de bedoeling dat mensen, als ze willen, verkleed gaan, wat te maken heeft met het thema ofcourse, en dat de bar in diezelfde stijl versierd is (:

Misschien een leuke toevoeging?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 2:24 am

Jups, wat mij betreft klink het leuk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 2:29 am

oeehh, klikt heel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 2:51 am

Hmm, eigenlijk ben ik hier tegen... x')

Het idee van die activiteiten is juist dat ze speciaal zijn en dat mensen ernaar uit kijken. Ze zijn bedoeld om de boel weer een beetje wakker te schudden en iedereen enthousiast te maken: meestal komen er ook een heleboel mensen op dit soort feesten opdagen.
Probleem is dus dat -wanneer je om de week feesten gaat geven- iedereen zoiets heeft van "Hm, okée.. Alweer een feest" en het speciale eraf is. Ik denk eerlijk gezegd dat we al genoeg dingen verzinnen.. Wink
Bovendien is zo'n feest vaak niet meer dan het afhuren van een zaal en het droppen van mensen erin. Bij een thema kan je dan wel zeggen "Oh hey leuk, jij ook als spook? Very Happy" maar specialer zal het het niet maken, gok ik zomaar. Ik denk dat je beter gewoon een topicje kan openen in la Palapa en er een boel mensen uit kan nodigen: bovendien valt het topic dan ook minder snel dood, omdat je niet op 10 andere mensen hoeft te wachten die nog moeten posten.. Very Happy

Ook zit Realtime eraan te komen, evenals het Prom en het Cheerkamp: deze laatste zijn al twee leuke activiteiten op zich.
En natuurlijk hebben we zo onze verenigingen die ook wel eens feesten geven. Ik moet eerlijk toegeven dat de verenigingen de laatste tijd een beetje doodvallen, maar dat heeft veelal met het einde van het schooljaar te maken. De bedoeling daarvan is namelijk ook dat er om de zoveel tijd een feest wordt georganiseerd, en vooral L8 Nites zal om zijn (ontgroenings-)feesten bekend staan. Wil je dus meer feesten, dan is het een tip om jezelf bij een vereniging aan te sluiten (:

Al met al vind ik het een leuk idee en stel ik het zeker op prijs dat je meedenkt om leuke dingen te verzinnen voor MH..! Very Happy
Ik ben alleen van mening dat dit niet het juiste is x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey

Joey


Posts : 85

Profiel
Naam: Joey Snyder
Partner: Do I have a girlfriend? Well technically, no..
Vereniging:

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 3:31 am

Tegen..
Waarom? Het idee bestaat al, L8 Nites viert namelijk om de zoveel tijd feesten met een thema Wink.. Bovendien denk ik niet dat het echt zou werken op MH om zoiets in te voeren. Gewone topics is ook leuk genoeg, en ik hoef persoonlijk niet echt overspoeld te worden met feesten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitimema jun 27, 2011 3:59 am

Sarah schreef:
Hmm, eigenlijk ben ik hier tegen... x')

Het idee van die activiteiten is juist dat ze speciaal zijn en dat mensen ernaar uit kijken. Ze zijn bedoeld om de boel weer een beetje wakker te schudden en iedereen enthousiast te maken: meestal komen er ook een heleboel mensen op dit soort feesten opdagen.
Probleem is dus dat -wanneer je om de week feesten gaat geven- iedereen zoiets heeft van "Hm, okée.. Alweer een feest" en het speciale eraf is. Ik denk eerlijk gezegd dat we al genoeg dingen verzinnen.. Wink
Bovendien is zo'n feest vaak niet meer dan het afhuren van een zaal en het droppen van mensen erin. Bij een thema kan je dan wel zeggen "Oh hey leuk, jij ook als spook? Very Happy" maar specialer zal het het niet maken, gok ik zomaar. Ik denk dat je beter gewoon een topicje kan openen in la Palapa en er een boel mensen uit kan nodigen: bovendien valt het topic dan ook minder snel dood, omdat je niet op 10 andere mensen hoeft te wachten die nog moeten posten.. Very Happy

Ook zit Realtime eraan te komen, evenals het Prom en het Cheerkamp: deze laatste zijn al twee leuke activiteiten op zich.
En natuurlijk hebben we zo onze verenigingen die ook wel eens feesten geven. Ik moet eerlijk toegeven dat de verenigingen de laatste tijd een beetje doodvallen, maar dat heeft veelal met het einde van het schooljaar te maken. De bedoeling daarvan is namelijk ook dat er om de zoveel tijd een feest wordt georganiseerd, en vooral L8 Nites zal om zijn (ontgroenings-)feesten bekend staan. Wil je dus meer feesten, dan is het een tip om jezelf bij een vereniging aan te sluiten (:

Al met al vind ik het een leuk idee en stel ik het zeker op prijs dat je meedenkt om leuke dingen te verzinnen voor MH..! Very Happy
Ik ben alleen van mening dat dit niet het juiste is x')

Kleine toevoeging: Als je om de week een feest houd, dan is het ook onoverzichtelijker omdat het vorige feest nog in gang is. Zie het L8 ontgroeningsfeest 'Undress tot Impress', die nu nog steeds bezig is. En die is niet nog maar net een week begonnen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thema Feesten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thema Feesten   Thema Feesten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thema Feesten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: