Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Face Claim

Ga naar beneden 
+7
Sarah
Hyde
Lyron
Alain
Ayse
Tyler
Tom
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 4:55 am

Geen idee of dit al een keer is voorgesteld, maar goed

Ik kwam in de regels dit tegen;
Alain schreef:
Ook is het niet de bedoeling dat twee personen dezelfde avatar dragen.

Maar, hoe kunnen we zo snel zien wie, wie op diens avatar heeft staan?
Het is best lastig te controleren, daarom kan je een Face Claim instellen.

De mensen die op Degree zitten kennen dit misschien al. Face Claim.
Door de Face Claim is het makkelijk te zien wie welke personage op diens avatar heeft staan, zodat er geen dubbele personages komen. ^^'

Wat vinden jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 5:36 am

Ik ken het eigenlijk van alle rpg's die ik ooit gespeeld heb en vind het een hele goede Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 5:38 am

Dat vind ik een hele goede, Tom! (: Zo weet ik uit mijn hoofd dat bijv. Dianna Agron meerdere keren wordt gebruikt en dat's natuurlijk een beetje apart in de RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 6:27 am

Dat is wel een hele goede eigenlijk... =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 6:38 am

Alleen nog 1 dingetje.
Word er dan een speciaal iemand aangesteld die alles bij houd, of vul je alles zelf in Ties?
Oh, en word het verplicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:19 am

Als iemand het wil doen, graag! Anders dan kan ik het denk ik wel bijhouden...

En nee, niet verplicht, maar op eigen risico als je het niet doet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:19 am

Ik wil het best bijhouden ^^'
Ik hielp/help Rebecca op Degree er ook mee Smile

Als je het niet erg vindt tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:25 am

Ik vind het niet nodig Wink!
We hebben hier weinig leden en als er een nieuw account word aangemaakt waarbij een avatar word gebruikt die al in gebruik is, dan is er altijd wel iemand die het opmerkt en er wat van zegt. Ikzelf zit bijvoorbeeld bijna het hele volle jaar op Monica High en er zijn weinig accounts die aan mijn aandacht zijn ontsnapt, dus ik merk het altijd wel als er een gezichtje in gebruik is! Zoals ik laatst had met een account van Camee.. (:

Kortom: Alleen maar onnodige poespas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:26 am

Lyron schreef:
Ik vind het niet nodig Wink!
We hebben hier weinig leden en als er een nieuw account word aangemaakt waarbij een avatar word gebruikt die al in gebruik is, dan is er altijd wel iemand die het opmerkt en er wat van zegt. Ikzelf zit bijvoorbeeld bijna het hele volle jaar op Monica High en er zijn weinig accounts die aan mijn aandacht zijn ontsnapt, dus ik merk het altijd wel als er een gezichtje in gebruik is! Zoals ik laatst had met een account van Camee.. (:

Kortom: Alleen maar onnodige poespas.

Hey, dat heb ik altijd op Ws xd

Maar goed, ik snap je punt. Denk dat we moeten wachten op Ties, niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:28 am

Tom schreef:
Lyron schreef:
Ik vind het niet nodig Wink!
We hebben hier weinig leden en als er een nieuw account word aangemaakt waarbij een avatar word gebruikt die al in gebruik is, dan is er altijd wel iemand die het opmerkt en er wat van zegt. Ikzelf zit bijvoorbeeld bijna het hele volle jaar op Monica High en er zijn weinig accounts die aan mijn aandacht zijn ontsnapt, dus ik merk het altijd wel als er een gezichtje in gebruik is! Zoals ik laatst had met een account van Camee.. (:

Kortom: Alleen maar onnodige poespas.

Hey, dat heb ik altijd op Ws xd

Maar goed, ik snap je punt. Denk dat we moeten wachten op Ties, niet waar?

Ja precies! Dat bedoel ik ^^!
Omg, ik moet heel even afdwalen.. Maar ik vroeg me af waarom we eigenlijk nog geen Face Claim op Ws hadden, omdat dat wel gewoon een hele grote site is enzo Surprised.. Maar.. Wolven hebben geen namen die publiekelijk worden weergegeven. Mijn Accalia heet bijvoorbeeld niet Dolly Martin in het echt ofzo _O_! Oke dat was even een blond momentje, gelukkig kan ik er zelf om lachen.. Whistling
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:29 am

Sowieso, de meeste mensen pakken ook maar iets van DeviantArt, zo'n persoon waar maar 4 foto's van zijn of zo xD En ik vind het met Degree uiterst irritant dat ik dan altijd moet melden 'het is geen standaard personage' of anders krijg ik procenten :'D

+ reden van Jeanine xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 7:30 am

Lyron schreef:
Tom schreef:
Lyron schreef:
Ik vind het niet nodig Wink!
We hebben hier weinig leden en als er een nieuw account word aangemaakt waarbij een avatar word gebruikt die al in gebruik is, dan is er altijd wel iemand die het opmerkt en er wat van zegt. Ikzelf zit bijvoorbeeld bijna het hele volle jaar op Monica High en er zijn weinig accounts die aan mijn aandacht zijn ontsnapt, dus ik merk het altijd wel als er een gezichtje in gebruik is! Zoals ik laatst had met een account van Camee.. (:

Kortom: Alleen maar onnodige poespas.

Hey, dat heb ik altijd op Ws xd

Maar goed, ik snap je punt. Denk dat we moeten wachten op Ties, niet waar?

Ja precies! Dat bedoel ik ^^!
Omg, ik moet heel even afdwalen.. Maar ik vroeg me af waarom we eigenlijk nog geen Face Claim op Ws hadden, omdat dat wel gewoon een hele grote site is enzo Surprised.. Maar.. Wolven hebben geen namen die publiekelijk worden weergegeven. Mijn Accalia heet bijvoorbeeld niet Dolly Martin in het echt ofzo _O_! Oke dat was even een blond momentje, gelukkig kan ik er zelf om lachen.. Whistling

Dat lijkt me op Ws nogal onlogisch en onhandig xD Anders is er helemaal niemand meer die de plaatjes van Monty Sloan of zo kan gebruiken xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 9:18 am

Ik ken niet al die oude accounts en het is zonde als je veel tijd hebt gestoken in een setje en die persoon dan bezet blijkt te zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 11:58 am

Ik zie niet in waarom niet, eigenlijk.. xd Ik snap Jeanine wel en ik snap ook dat Abi het ermee eens is, maar zolang iemand anders het bijhoudt en het 'eigen verantwoordelijkheid' is lijkt het me niet zo erg? Ik bedoel, degenen die het niet zien zitten hebben er dan immers geen last van Neutral

Wel heb ik de vraag hoe je dit dan wilt regelen. Als er een account is dat 3 maanden niet online is geweest en de avatar heeft van Gerard Joling, en iemand anders maakt een nieuw account aan met Gerard als avatar.. Vind je het dan logisch dat de oude zegt "Hee, dat is de mijne?" en dat de ander zegt "Ja pech ik claim hem nu lekker snel aangezien jij toch nooit op dat account zit"..
Wie zou je in dat geval gelijk geven? Degene die als eerste Gerard had maar hem nooit officieel heeft geclaimed, of de tweede?

Eigenlijk lijkt het me trouwens niet eens zo heel hard nodig, aangezien er genoeg acteurs en actrices, modellen, presentatoren of andere mensen zijn die je kan gebruiken mocht iemand die je wilt al bezet zijn. Bovendien denk ik ook dat er mensen zijn die de RL naam van hun personage geheim willen houden (vraag me niet waarom ik dat denk...? xd) en.. nog een vraag xd Wat doe je met mensen die verschillende personen gebruiken voor hun ava? Beetje lullig om 4 verschillende mensen te claimen Ö

Taah.. Ik ben van 'voorstander' tijdens het typen van dit bericht veranderd naar 'neutraal', al zou ik er niks op tegen hebben als dit er zou komen..xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimeza jun 11, 2011 10:08 pm

Sarah schreef:
Wel heb ik de vraag hoe je dit dan wilt regelen. Als er een account is dat 3 maanden niet online is geweest en de avatar heeft van Gerard Joling, en iemand anders maakt een nieuw account aan met Gerard als avatar.. Vind je het dan logisch dat de oude zegt "Hee, dat is de mijne?" en dat de ander zegt "Ja pech ik claim hem nu lekker snel aangezien jij toch nooit op dat account zit"..
Wie zou je in dat geval gelijk geven? Degene die als eerste Gerard had maar hem nooit officieel heeft geclaimed, of de tweede?n van 'voorstander' tijdens het typen van dit bericht veranderd naar 'neutraal', al zou ik er niks op tegen hebben als dit er zou komen..xd

De eerste Wink
Er worden geen namen bij gezet wie, wie geclaimd heeft. Er komt in de lijst alleen te staan wie al geclaimd is, niet door wie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 12:13 am

Tom schreef:
De eerste Wink
Er worden geen namen bij gezet wie, wie geclaimd heeft. Er komt in de lijst alleen te staan wie al geclaimd is, niet door wie Wink

Lijkt me onhandig... Want als iemand een half jaar terug ooit eens 10 posts heeft gemaakt en een claim op Gerard heeft en jij wil nu met een nieuw account dolgraag Gerard hebben, dan denk ik wel dat je de oude claim kan droppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 1:13 am

Ty schreef:
Ik ken niet al die oude accounts en het is zonde als je veel tijd hebt gestoken in een setje en die persoon dan bezet blijkt te zijn.

Dan plaats je toch gewoon een plaatje in de babbelbox met de vraag 'is dit persoon bezet?'
Lijkt me simpel xd.. En zowiezo vind ik het maken van een setje niet zo tijdrovend Razz.. die heb je in 3 á 4 minuten al klaar, en meer dan de helft van de mensen op fora's pleurt er gewoon een naam op en doet er een randje omheen, dat kost nog minder tijd xd..
Ik vind het nogsteeds overbodig. Monica High is echt niet zo groot als jullie denken hoor Surprised..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 2:10 am

Het setje maken kost niet zo veel tijd, maar foto's die goed genoeg zijn bij mij wel. Niemand heeft er toch last van als het er komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 2:21 am

Ik heb er last van als het er komt Surprised..?
En er is ook maar 1 iemand die er last van heeft als het er niet komt. Als er meer voorstanders waren dan vond ik het nog wel oké xd.. maar het zijn er zo weinig! En de redenen die jullie geven waarom het er wel moet komen vind ik ook een beetje.. niet-overtuigend Surprised.

Want ik vind het overbodig. Er zijn weinig mensen op MH dus je weet altijd wel of een persoon bezet is of niet. Als je later op MH bent gekomen maar er al een aantal maandjes op zit maakt dat toch niet uit, want je kent iedereen uit 'jouw tijd' en iedereen daarvoor komt waarschijnlijk toch niet meer online.. Als het er komt is er iemand die het telkens up-to-date moet houden. Op DeviantArt heb je vaak genoeg dat er geen naam bij een plaatje staat, en dat betekend dan dat je diegene niet als avatar mag nemen. Als het verplicht word dan is er een grote kans dat er mensen zijn, zoals ik, die het irritant vinden.. Op Degree zijn er bijvoorbeeld al sommigen die het irritant vinden, dacht ik? En als het niet verplicht word doet de helft er niet aan mee en heeft het hele systeem zowiezo geen nut.. :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 2:22 am

Ik blijf erbij dat het wel handig is.. Want hoewel er zoveel personen zijn die je kunt kiezen, zijn er toch personen die dubbel worden gebruikt. Naar mijn mening zitten er verder geen nadelen aan, Tom heeft zich al aangeboden om het bij te houden, dus ik zie het probleem niet? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 6:36 am

Lyron schreef:
Ik heb er last van als het er komt Surprised..?
En er is ook maar 1 iemand die er last van heeft als het er niet komt. Als er meer voorstanders waren dan vond ik het nog wel oké xd.. maar het zijn er zo weinig! En de redenen die jullie geven waarom het er wel moet komen vind ik ook een beetje.. niet-overtuigend Surprised.

Want ik vind het overbodig. Er zijn weinig mensen op MH dus je weet altijd wel of een persoon bezet is of niet. Als je later op MH bent gekomen maar er al een aantal maandjes op zit maakt dat toch niet uit, want je kent iedereen uit 'jouw tijd' en iedereen daarvoor komt waarschijnlijk toch niet meer online.. Als het er komt is er iemand die het telkens up-to-date moet houden. Op DeviantArt heb je vaak genoeg dat er geen naam bij een plaatje staat, en dat betekend dan dat je diegene niet als avatar mag nemen. Als het verplicht word dan is er een grote kans dat er mensen zijn, zoals ik, die het irritant vinden.. Op Degree zijn er bijvoorbeeld al sommigen die het irritant vinden, dacht ik? En als het niet verplicht word doet de helft er niet aan mee en heeft het hele systeem zowiezo geen nut.. :")

Totaal mee eens!

Hyde schreef:
Sowieso, de meeste mensen pakken ook maar iets van DeviantArt, zo'n persoon waar maar 4 foto's van zijn of zo xD En ik vind het met Degree uiterst irritant dat ik dan altijd moet melden 'het is geen standaard personage' of anders krijg ik procenten :'D

Sawyer's ava bijvoorbeeld, die komt nog van Doreen toen op True Life. Ik weet ook niet wie dat is en of er meer plaatjes van zijn. Dan kan ik toch ook geen faceclaim op haar leggen? Surprised Of Sterre. Daar zijn wel meer plaatjes van, maar ik weet niet meer van wie die foto's komen of hoe het meisje heet. Hetzelfde met Brandi :')

Bovendien, zijn er dan zo vaak problemen geweest met avatars op Monica High? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 7:14 am

Hmm.. ik kom er ook wel ff tussen :')

Aan de ene kant vind ik 't wel handig, maar stel.. zoals Jeanine dus al uitlegt, jou avatar is dus al gebruikt in een 'oudere tijd' en daar weet je niets van, dan kan daar weer fikse ruzie ontstaan omdat degene misschien wel een lange tijd niet online is geweest en jij weer wel en bladiebladiebla.

En aan de andere kant zou ik zo'n lijstje wel handig vinden, maar dan niet alleen de actrices/zangeressen/enzovoort in het lijstje te zetten, maar ook degene die die ster gebruikt, anders zou daar waarschijnlijk ook wel ruzie uit komen.

Naja, dat is het enige wat ik ff wou zeggen. Ik had een tijdje geleden ook al Kristen Bell (Virginia) bij een ander account gezien.. waar ik me btw de naam niet meer van kan herinneren -.-', maar die was ook al tijden niet online geweest. En volgens sommigen was dat geen probleem.. maarja.. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 7:59 am

Chester schreef:
Bovendien, zijn er dan zo vaak problemen geweest met avatars op Monica High?

Het is twee keer voorgekomen, volgens mij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 8:41 am

Lyron schreef:
Chester schreef:
Bovendien, zijn er dan zo vaak problemen geweest met avatars op Monica High?

Het is twee keer voorgekomen, volgens mij..

Precies. Er is toch niet zo'n roeping naar dan, als we er weinig tot geen last van hebben? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitimezo jun 12, 2011 9:00 am

Pff, wat wordt er moeilijk gedaan zeg om zoiets kleins. :') Ik zie nog steeds het probleem niet als het er wel komt, het is toch alleen maar handig? Dan hoef je niet eerst alle bestaande accounts af om te kijken of het persoontje wat je wilt gebruiken voor jouw account niet al in gebrui is, maar staat het op een rijtje.


Laatst aangepast door Ayse op zo jun 12, 2011 9:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





Face Claim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Face Claim   Face Claim Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Face Claim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: