Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don't know but I think..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 3:09 am

Wat was dat kind toch ongelooflijk arrogant, echt onuitstaanbaar gewoon. Het was echt een wonder dat er nog nooit iemand was geweest die haar een klap had gegeven, aan de andere kant de meeste jongens sloegen geen meisjes. Althans, hij zou het zelf niet zo snel doen. Het was totaal tegen zijn principes in, al wist hij dat het goed was dat Regina nu niet voor hem stond. Maar dat verklaarde niet waarom er nog nooit een meisje was geweest die haar een klap had verkocht, angst waarschijnlijk. Hij grinnikte, je was wel heel sneu als je bang was voor een barbiepop met een opgeblazen ego.

Ik ben benieuwd, wedden dat ik gelijk heb? En, wel eerlijk zijn straks hea? Niet gaan liegen als je pa daar inderdaad voor iets heel anders was dan zaken. Wat hij sowieso was, die Amerikaanse zakenmannen zijn allemaal het zelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 3:14 am

"Ach, we zien het wel. Wie heeft hier nou een ego? Jij maakt anderen alleen maar belachelijk, iemands ouders belachelijk, denkt dat je overal beter in bent.. Nou, dan moet jou maar eens iets uitgelegt worden. Jij bent hier degene die nep is. Mij belachelijk maken en dan van jezelf denken dat jij niks mankeert. Maar er mankeert jou héél veel, alles eigenlijk. Je bent ziek in je hoofd dat je mij probeert zwart te maken, maar mij kan het niks schelen. Je hebt mij er toch niet mee. Maarja, ik ga mijn moeder bellen."

Als ze een roofdier was geweest, een poema ofzo, had ze hem nu in een behendige beweging in stukken gescheurd. Bleg, wat had ze een hekel aan zulke mensen. En dan denken dat je die ander er nog mee hebt ook. Nou, neehoor, niemand kon haar iets wijs maken. Ze luisterde alleen naar zichzelf en dat was tot nu toe goed geweest. Waarom zou ze zich zogenaamd wijs moeten maken dat wat hij allemaal loopt te lullen waar is? Daarom dus, er was geen reden naar hem te luisteren en die domme woorden van hem waar te nemen. Met een zucht paktte ze haar iPhone en begon het nummer in te tikken, wachtend op een reactie van d'r moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 3:26 am

Wie zegt dat ik ook andere belachelijk maak? Ik maak alleen jouw belachelijk, omdat ik wil laten zien dat niet alle mensen je aanbidden. Zo komt het minder hard aan, als je het uiteindelijk uit vind. Als je het zo bekijkt, doe ik je dus eigenlijk een plezier. Ik ben niet nep, ik zeg niet dat er niks aan mij mankeert. Er mankeert genoeg aan mij, zoals er veel mankeert aan ieder individu hier op aarde. Waarom maak je je er zo druk om als het je toch niets kan schelen? Oké, ik zal wachten. Ben benieuwd hoe je me gaat vertellen dat ik gelijk heb. Want meisje geloof me ik heb gelijk.

Afwachtend staarde Nick naar het beeldscherm, nu was hij ergens toch wel nieuwsgierig geworden. Niet dat hij er aan twijfelde dat hij gelijk had, dat niet. Maar hij was benieuwd naar haar reactie, hoe zou ze reageren op het feit dat haar vader een hoerenloper was? Hij wist het al van zijn geboorte van zijn vader, overigens wat het ook het enige wat hij van die man wist. Ja, en dat ie blank was. Volgens zijn moeder was het een Europeaan, maar ze dacht tijdens Angel's geboorte ook dat ze engelen zag. Dus in hoeverre hij die vrouw moest geloven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 3:34 am

Na enkele tonen werd de mobiel opgenomen en hoorde ze de stem van haar moeder aan de andere kant van de lijn. Waar ze nu weer zat? Ze wist het niet. Er werd even gevraagd hoe het met haar ging waarna haar moeder even vroeg waarvoor ze belde. Ze legde het verhaal aan haar uit, dat ze met een uiterst irritante gozer op MSN zat en die liep te lullen dat haar vader een hoerenloper was. Het was even stil aan de andere lijn, en nadat ze 'mam' had gevraagd zei ze dat het inderdaad waar was? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Ze drukte haar mobiel uit, ze had geen zin om verder te praten met haar moeder. Die begreep haar reactie vast wel, die was in principe precies hetzelfde als haar. Alleen in een iets oudere versie.

"Oké. Je hebt gelijk. Hij is daar inderdaad geweest. Oók voor werk, maar hij heeft toch één van die hoertjes daar gepakt. Barst. Maar dat betekend niet dat ik je gelijk geef hè, je hebt toch mijn vader belachelijk lopen maken ook al doet hij zoiets stoms. Je kent zogenaamd al die zakenmannen maar misschien was mijn vader wel anders? Nou? Je doet net alsof je hem persoonlijk kent, je hebt hem zeker gezien nadat jij naar dezelfde hoer ging om je lekker te vermaken? Is het niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 3:49 am

Ik wist het, ze zijn allemaal het zelfde. En nee ik ken hem vast niet persoonlijk, wat moet iemand als ik met zo'n gast? Serieus zie jij mij al met één of andere rijken zakenman praten? In welk jaar ging hij eigenlijk naar Sicilië, en waar? Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is dat ik hem heb gezien.

De rest van wat ze zei, viel hem totaal verkeerd. Hij was geen hoerenloper, en dat had hij haar godverdomme al eens gezegd. Ze moest haar bek houden, ze had geen idee hoe zijn leven in elkaar zat. Zijn armen trilde lichtjes van woede, het liefst was hij gewoon het internet café uit gelopen. Aan de andere kant, dan zou ze waarschijnlijk denken dat ze het bij het rechten eind had.

Ik heb je al gezegd, dat ik dat niet doe! Hou godverdomme je bek, wil je? Je weet niets van mij, en doe ook niet alsof dit zo is!

Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 4:04 am

"Oh, nou weet je opeens weer anders? Volgens mij is dit het eerste geweest wat je in je hele leven ooit een keer goed hebt gehad. Nou, congratulations! Oh god, net alsof ik al die arme buurten van Sicilië uit mijn hoofd wil kennen? Mijn moeder mompelde iets van 1991, of iets dergelijks. Wat kan jou dat nou weer schelen? Je moet zeker controleren of 'ie hetzelfde hoertje als jij hebt gepakt. Ach, arm ding."

Na een paar secondes stilte was het weer zover, méér gezeik, jippie!

"Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg! Heb je niet van je moeder geleerd dat je allesbehalve zwak moet zijn? Blijkbaar niet. Goh, ik weet zoveel van jou. Jij alleen niet van mij. Dus jij bent hier degene die je bek moet houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 4:20 am

Ik heb het over welke stad, niet welke buurt. Echt moet ik alles letterlijk voor je uit spellen voor je het begrijpt? Is het trouwens in je op gekomen dat als je moeder het over 1991 heeft, ik dan nog niet eens geboren was? Hoe kan ik dan in hemels naam jouw vader persoonlijk kennen? En ik ben godverdomme geen hoerenloper!

Ze moest echt haar bek houden nu! Ze zat nu veel te dicht op zijn privé terrein, zijn leven ging niemand wat aan. En al helemaal haar niet! Hij merkte dat zijn eerst geïrriteerde bui nu omging slaan naar woede. Iets wat hem vrij snel over kwam, hij werd gewoon snel boos dat zat in de familie. Althans Angel had er ook last van, en zijn moeder had er ook last van gehad wanneer ze een Cold Turkey had. Maar dat lag aan de heroïne, niet aan haar karakter.

Woede is geen zwakheid, en nee dat heeft mijn moeder me niet geleerd. Nu blij? Nu jij een keertje gelijk hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 3:25 am

"Oh, nou, sorry hoor! Weet ik veel waar dat was, in Sicilië. Ik ga echt niet al die arme wijken en straten van dat Italië uit mijn hoofd kennen hoor. Jij weet toch alles over jou buurt, dan weet je toch ook wel waar die hoerenwijken zijn?"

Ach, haar handen waren gewoon aan het trillen van woede. Met een starre en geïrriteerde blik staarde ze naar het beeldscherm van haar laptop terwijl ze berichtjes van daarboven nog even doorlas. Ze merkte dat een vriendin tegen d'r begon te praten, maar het geluid van een nieuw berichtje van Nick was op dit moment even belangrijker.

"Nee, woede niet nee. Maar jou zijn is zwakheid. Ik een kéértje gelijk heb? Pff."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2011 3:50 am

Had dat kind nu serieus geen hersens? Oké, hij begreep onderhand dat ze geen idee had welke plaatsen in Sicilië lagen. Als hij het zo las kreeg hij zelfs het vermoede dat ze dacht, dat Sicilië een stad was. Waarom praatte hij eigenlijk met haar? Ze beledigde hem, maakte hem uit voor hoerenloper en was zo dom als het achter end van een varken.

Ben je nu serieus zo dom? Sicilië is een eiland geen stad. Ik vroeg naar een stad, niet naar een wijk of een straat. Maar laat maar zitten, zo te horen weet je het toch niet. En ja ik weet waar die zijn ja, maar dat weet bijna iedereen uit onze stad.

Waarom had hij het gesprek nog niet af gekapt? Hij hoefde niks te weten van die irritante op gemaakte barbiepop die dacht dat de wereld enkel en alleen om haar draaide.

Ow, erg creatief bedacht hoor. Goede rede ook. Ach, misschien ben je ook wel te veel in shock van het feit dat je voor een keertje gelijk hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don't know but I think.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know but I think..   I don't know but I think.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't know but I think..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dont think, you can catch me.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: