@Virginia: Carter Mason is van ehm ehm ehm Princess Protection Program. =3
Een 9, ik lieft jou achternaam. En voornaam trouwens ook. :3
Ayse Sulliver ^^.
Michiel
Profiel Naam: Michiel [in heaven.. I think.. XD] Partner: My rose died a long time ago. Vereniging:
Onderwerp: Re: Naam Raten za jan 15, 2011 9:54 am
8.6
Laatst aangepast door Michiel op za jan 15, 2011 9:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
Steph
Profiel Naam: Steph Kutcher Partner: Your heart is gonna return in fire as you see me! >3 Vereniging:
Onderwerp: Re: Naam Raten za jan 15, 2011 9:55 am
8.9 <3
Steph Kutcher
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Naam Raten za jan 15, 2011 9:57 am
Aha vandaar, die film moet ik nog kijken. Die staat nog steeds op de HDMI >:] Maar ik ken die naam van een of andere oudere vrouw. Was keer film, 'The switch', en daar wastie op feestje van zijn beste vriendin die graag een kind wou, dus had ze een feestje voor z'n zaaddonor georganiseerd. Had die donor toen dus een potje met z'n zaad in de badkamer staan. Ging die vriend van haar dus naar de badkamer, andere wc was bezet, en hij was dronken dusja.. ging ie dat potje melig leeggieten in de gootsteen en toen pas drong het tot 'm door dat hij dat zaad had weggegooid. Dus toen moest hij 't wel vervalsen met z'n eigen. Pakte hij zo'n blad en daar stond toen '.... Carter' op, dus daar denk ik dan elke keer aan als ik de naam Carter zie. Dusja xD @Ayse Btw ik vraag me af hoe je het uit moet spreken. Aijsee? Of zoals Ice?
@Steph, Aangezien dit geen babbelbox is, een 8,9 voor de naam en achternaam <3
Esther Marylin Campbell «33
Laatst aangepast door Esther op za jan 15, 2011 9:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Naam Raten ma jan 17, 2011 6:54 am
7.6, ik vind het een kattennaam xD
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Naam Raten ma jan 17, 2011 7:03 am
Coewlheid, 9,2 Geweldige naam, maar waar is de achternaam? En hoe ben je op 't idee gekomen o.o Ik heb volgens mij deze naam eerder gehoord, maar dan als achternaam ergens in een film ofzo
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Naam Raten ma jan 17, 2011 7:07 am
Ik heb nog geen goede achternaam voor haar, want straks vul ik iets lelijks in en dan zit ik eraan vast o__o" Ik heb achternaam vrees. Naam van: Abigail Jane Sawyer Willow Davidson ^^
8.7, mooi <3
Yasmine
Profiel Naam: Yasmine Fey Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me? Vereniging:
Onderwerp: Re: Naam Raten ma jan 17, 2011 9:12 am
Kwam er eentje achter dat je ook nog in het echt zo heette xD
Wiee, 10
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.