Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vakanties

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Vakanties   Vakanties Icon_minitimeza apr 30, 2011 5:10 am

Nou ehhm, ik wist nou niet precies of ik dit nou bij Ideeën of Vragen moest zetten, maar heb het toch maar bij Ideeën gezet.

Ik vroeg me af of er nou ook vakanties hier komen? Dat het bovenaan de site word gezet, net zoals het feest van de basketballers de laatste keer en Spring Break. Of dat we het gewoon zelf moeten RPG'n, als fictie. Maar toch lijkt dat me stug, aangezien je dan een topic opent waarin het bijvoorbeeld vakantie is, en bij een ander topic is het gewoon een doodnormale schooldag.

Dus dan was mijn vraag of er ook nog écht vakanties worden gepland en er officieel een weekje komt, om de zoveel tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakanties   Vakanties Icon_minitimeza mei 07, 2011 2:29 am

Éigenlijk is heel Monica High één grote vakantie xd.
Maargoed.. Er is wel een vakantie geweest, remember? Spring break! Very Happy
Ik weet niet of je het je nog herinnerd, maar ik denk dat het het leukst is als er alleen vakanties komen waar iets speciaals aan verbonden is (zoals Springbreak..) want op MH is het eigenlijk altijd wel vakantie ;D!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakanties   Vakanties Icon_minitimeza mei 07, 2011 4:00 am

Volgens mij was de reden waarom Ties vakanties er buiten liet gewoon makkelijk, maar het had ook een RPG-praktische reden. Iedere student heeft namelijk zijn eigen kamer (dan wel niet gedeeld) waardoor je dag en nacht op Monica High doorbrengt. In de vakanties echter, is het gebruikelijk om terug naar huis te gaan. Dan viert bijv. iedereen Kerst en Oud & Nieuw bij zijn ouders, en in de zomer vakantie gaat iedereen sowieso weer naar huis Wink

En bovendien hebben we altijd eigenlijk al vakantie, zoals Serena zegt xd Soms RPG't iemand wel dat ie de les uit komt of verwerk je een klein stukje over 'een werkstuk maken' of wat dan ook in je post, maar praktisch gezien RPG'en we nooit over de lessen zelf.
Ik denk eerlijk gezegd dat het ook makkelijker en leuker is het zo te laten, al snap ik je vraag wel.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakanties   Vakanties Icon_minitimeza mei 07, 2011 4:56 am

Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met vakanties of zo. Ik bedoel, ik RPG bijna altijd dat het weekend is of buiten school. En volgens mij kan je gewoon zeggen dat het vakantie is als jij dat wilt, niemand die daarover klaagt xD Het maakt o pzich niet uit dat het in een topic zus gaat en in het andere topic zo :]
In dit soort dingen ben je dus ook geheel vrij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vakanties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakanties   Vakanties Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vakanties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: