Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Come on

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Come on   Come on Icon_minitimeza apr 23, 2011 5:57 am

Kenneth keek naar het terras dat stampvol zat. De lente was aangebroken en de mensen kwamen weer volop op de terrasjes af. En dat was momenteel heel goed voor hem want dan kon hij heel snel geld verdienen, en veel geld. Maar al bij al was het dan ook weer helemaal goed dat het lente was en je gewoon kon doen en laten wat je wou. En de zomer zat er waarschijnlijk ook al snel aan te komen, dat was voor hem een goed seizoen dan was het even voorbij met al die lessen en kon je gewoon even lekker relaxen en genieten van het weer, en van al de rest dat erbij hoorde. Al gauw genoeg wandelde hij naar buiten, nam hij van een vierta tafeltjes bestellingen op en liep hij weer naar binnen om zelf even voor barman te spelen en een paar Long Island Ice Tea's te maken. Met een grijns dropte hij er een paar ijsblokes in en wandelde dan weer naar buiten en zette die op de tafels die ze bestelt hadden. Van de werkgever mochten ze de schort aflaten vandaag dus stond Kenneth hier gewoon heel droogjes in een hemdje en een gewone zwarte zwemshort perfecte kledij dus. Kalmpjes liep hij weer naar binnen en hoorde plots de tekst 'Cause I may be bad but, I’m perfectly good at it. Sex in the air, I don’t care I love the smell of it. Sticks and stones may break my bones. But chains and whips excite me.' luider door de boxen klinken waardoor hij even met zijn hoofd mee ging op de maat. Met een grijnsje zette hij zich op de toog en keek rustig naar buiten wachtend op iemand die teken zou doen, de man die de muziek regelede zette het volume wat luider zodat je de muziek buiten ook goed kon horen.
[Sawyer und me]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimeza apr 23, 2011 6:33 am

Die ochtend had Sawyer met een vriendin afgesproken om samen te gaan shoppen. Ze was eerst naar Cheerleader training gegaan. Sinds ze in het sterrenteam zat, had ze stukke harder moeten trainen en steeds vaker ook. Ze zat nu op het bankje waar ze hadden afgesproken. Ze droeg een roze T-shirt dat vrij los zat, hotpants, rode oorbellen in de vorm van roosjes en roze Vans. Het zat makkelijk en was perfect voor het warme weer. "Cause I may be bad but, I’m perfectly good at it. Sex in the air, I don’t care I love the smell of it. Sticks and stones may break my bones. But chains and whips excite me," heel zachtjes zong ze mee. Onhoorbaar zacht, echt fluisteren. Het liedje was vrij bekend, S&M van Rihanna. Ze stond op. "Lies, schatje!" riep ze uit waarna een meisje die ongeveer even klein was als zij in haar armen hing, in een vriendschappelijke knuffel. "Sawyer, darling!" riep ze toen nog en begonnen toen al gauw een gesprek.

Na even door wat winkels te hebben gekeken en enkele dingen te hebben gekocht, besloten ze samen om naar een terrasje op zoek te gaan. Toevallig wist Lisa er eentje, waar ze dan ook heen gingen. Ze herkende de plek totaal niet, maar Lisa sleurde haar al naar binnen, waar ze recht door de mensen gingen en gingen zitten op het terras. Het was een tafeltje vlak langs de kant en om het terras heen zat een soort van wit hekje. Ontzettend mooi. Boven hun tafel zat een parasol, wat mooie verlichting bood van de zon. Lisa duwde een menu in haar handen die ze even vluchtig door las. Ze wist al wat ze ging nemen, niks meer dan een glaasje water. Ze had zichzelf belooft af te vallen. Ze was op de 35 kilo, maar dat was nog steeds te dik. Ze begreep niet hoe Lisa er zo goed uit kon zien met vijfenveertig kilo. Zij bofte maar. "Ik neem denk ik een stuk slagroom taart en een koffie verkeerd, wat jij?" sprak ze. Nog voordat Sawyer antwoord kon geven, zei Lisa alweer wat: "Als we een ober zo ver kunnen krijgen om hierheen te komen." Daarna begon ze wild met haar armen te slaan, dat er iemand heen moest komen. Sawyer's reactie was nogal lacherig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimeza apr 23, 2011 8:35 am

Kenneth keek droogjes naar zijn schoenen en geeuwde even. Al gauw kwam er een van zijn co-serveuses naar hem toe en maakte ze een praatje ver de drukte die er heerste. Tot dat over ging op een korte discussie over de keuzes van kledij die er heerste bij hun klanten. Uiteindelijk haalde hij zijn schouders op en wandelde droogjes naar beneden en wandelde even naar buiten en keek eventjes naar de mensen die voorbij liepen langs het café. Toen hij heel droogjes plots iemand wild zag zwaaien met haar armen wandelde hij droogjes naar die personen toe. Het waren twee meisjes, van in de verte had hij niet door wie het waren. Even keek hij op naar enkele mensen die hen riepen maar hij besloot maar eerst naar zijn klanten toe te gaan. Met een kleine glimlach stopte hij bij de tafel en keek even op. Al gauw zag hij wie het was, Sawyer en een voor hem onbekend meisje. Hij glimlachte eventjes naar haar. 'Wat mag het zijn voor de dames?' Zijn blik ging even naar wat zijn vriendin aan had, niet mis. Helemaal niet. Kort haalde hij zijn hand door zijn haren en wachtte kalmpjes af op de besteling van beide meiden. Zijn vinger tikte in de maat mee op het notitieboekje om de bestelling in op te schrijven, het nummer dat was opgesprongen liep bijna op zijn einde. Maar hij wist welke er als volgt zat aan te komen en dat was voor hem evengoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo apr 24, 2011 11:21 am

Een jongen kwam naar hen toe en Sawyer herkende hem vrijwel meteen. “Nou meneer de ober,” grinnikte ze toen en keek Lisa even aan. “Dit is Kenneth, mijn [i]vriendje[i/]… de ober.” Stelde ze hem voor en keek toen even naar Kenneth en dan weer naar Lisa. “Aangenaam Kenneth, ik ben Lisa. Een vriendin van jouw vriendin,” stelde ze zich voor en Sawyer keek haar vriendje aan die duidelijk klaar was om hun bestelling op te halen.
“Ik neem denk ik een stuk slagroom taart en een koffie verkeerd, serveerster… Ik bedoel, ober.” Een lichte glimlach speelde rond Lisa’s lippen en Sawyer drukte wat in elkaar. Waarom beledigde ze hem? “Lisa!” siste ze luid en ze keek haar even aan en keek toen weer terug naar Kenneth. Sawyer volgde haar blik. “Kenneth weet dat ik een grapje maak,” sprak ze lacherig, maar Sawyer was lichtelijk onzeker. Haar grote, bruine ogen keken even naar haar vriendje op een manier van ‘let maar niet op haar’. “Een glas water,” sprak ze, waarna Lisa hem aankeek. “Je hebt al vier uur gelopen en je wilt alleen wat water? Neem een stuk taart, je bent al zo dun.” Sawyer keek haar scherp aan. “Ik hoef alleen een water, ik heb geen honger. Dus houd je erbuiten,” blafte ze haar toe en knikte daarna kort naar Kenneth. Waar bemoeide Lisa zich mee? Ze wist zelf wel wat ze deed en ze had haar hulp niet nodig bij de bestelling. “Nou nou, ik zei het alleen…” mompelde Lisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo apr 24, 2011 11:54 pm

Kenneth keek met nogal een cheeky blik naar Sawyer toen ze hen aan elkaar voorstelde. 'Aangenaam Lisa.' Grijnsde hij droogjes en knikte even naar haar waarna hij zijn blik weer op Sawyer richtte en rustig afwachtte op hun bestelling. Zodra hij hoorde wat Lisa hebben moest schreef hij het op en keek even droogjes op toen ze hem serveerster noemde. Ach, veel maakte het niet uit momenteel. Zolang het maar nietsteeds overnieuw gebeurde was hij al blij genoeg. Zijn vriendin siste tegen haar, kort fronste hij maar keek haar daarna met een glimlachje aan. Zij zelf moest een glas water hebben, en zo begon de volgende 'ruzie' tussen hen twee. Hij zelf boog even naar Sawyer toe en drukte een kus op haar lippen. 'Be nice.' Prevelde hij lacherig tegen haar. Vervolgens stond hij op en wandelde weg. Kort keek hij even naar het meisje dat hem wat ongelovig aanstaarde. 'Ik wist niet dat je een vriendin had.' Sprak ze zacht tegen hem waarop hij enkel zijn schouders op haalde en verder naar de toog liep. Kort riep hij naar de mannen in de keuken dat ze een stuk taart moesten geven. Vervolgens drukte hij op een knopje en zette een kom onder een klein buisje waar de koffie uit kwam. Voor de fles water opende hij een glazen fles van Chaudfonteine die koelstond en goot wat in een glas. 'Wel dan weet je het nu, en ik hou van haar met heel mijn hart dus.' Sprak hij uiteindelijk tegen de vrouw en nam toen het bordje met het stuk van plank die naar de keuken toeleidde. Dan liep hij met het koffietje op een ander plateau en het glas daar ook op weer naar buiten naar de tafel van de twee heen en zette het daar neer. 'Zo, smakelijk en ik hoor wel als ik moet terugkomen.' Droogjes liep hij naar een wat oudere man, zijn baas die hem grijnzend aankeek. 'Het is tijd voor je pauze.' Kenneth knikte even en keek droogjes rond. Aan de tafel van Sawyer was geen plek meer, en een stoel bij zette kon niet want er waren er nergens meer vrij. Dus dan liep hij maar naar binnen en zette hij zich neer op de toog met zijn blik naar buiten gericht. Droogjes haalde hij zijn mobiel boven en stuurde naar Sawyer dat hij pauze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo mei 01, 2011 1:31 am

Kenneth leunde voorover en drukte een kus op Sawyer’s wang. “Be nice,” prevelde hij vervolgens zachtjes in haar oor en ze knikte even kort. Hij had gelijk, het was niet het plan om ruzie te krijgen met Lisa. Al vond ze het niet nodig dat dat mens zich met haar zaken bemoeide.
Even later kwam hij terug en legde een stuk taart voor Lisa neer, samen met een koffie verkeerd. Ze bedankte hem even kort en Sawyer kreeg haar glas water. “Bedankt, lieverd,” een kleine glimlach sierde haar mond. Ze goot wat water van het flesje in haar glas. Vervolgens nam ze er kort een slokje van. “Zo, smakelijk en ik hoor wel als ik moet terugkomen,” zei hij en ze knikte even. Dat zou hij inderdaad wel van hun horen. Kenneth liep weg en ze begon weer een gesprek aan te knopen met het meisje tegenover haar, over het jurkje dat een meisje naar school droeg. Die was wat aan de korte kant en ze was daarvoor naar huis gestuurd, om zichzelf om te kleden. Ze had haar lach toen niet kunnen inhouden. Ze voelde een trilling in haar dij en pakte haar mobiel.
“Une momento,” zei ze toen tegen Lisa en las het smsje. Het kwam van Kenneth en er stond min of meer dat hij pauze had. Ze begreep het bericht al, tijd om naar hem toe te gaan. “Lisa, ik ben even naar Kenneth. Ik ben zo terug, oke?” zei ze toen en stond op. Ze nam nog een slok van haar water en legde die vervolgens weer neer, om zich een weg naar Kenneth te banen. “Heey schatje,” zei ze zachtjes toen ze bij hem aankwam en zette een kleine glimlach rond haar mond. Het was fijn om hem even te zien. “Ik wist niet dat je ’n baantje had,” sprak ze vervolgens. Beter dat hij dat wel had. Cadeautjes. Haar glimlach werd iets breder. Ze had zelf ook een bijbaantje, ze werkte als vakkenvuller. Niet echt spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo mei 01, 2011 2:47 am

Kenneth glimlachte even toen Sawyer naar hem toekwam. Hij duwde zich van de toog af en ging zo rechtstaan en legde zijn armen even om haar heen en grijnsde even. 'Ach, ik heb het nog maar een paar dagen. Maar goed, ik heb wel geld nodig om jou stiekem binnen kort wat te kopen.' Grijnsde hij misterieus. Tuurlijk zou hij haar wat gaan kopen, omdat hij het gewoon soms nodig vond om zijn vriendin eens te verwennen. Plus, hij had ook eten nodig voor op zijn kamer en heel die basas. Met een glimlach ging hij even door haar haren en liet vervolgens zijn arm weer zakken. 'Dus, wat ga je vandaag nog doen met Lisa?' Grijnsde hij even droog. Echt veel intresse in het Lisa persoontje had hij niet, en het was niet zo dat hij meteen werd bedolven onder vrienden van haar. Haar vrienden moesten niet noodzakelijk zijn vrienden worden, het was makkelijker, maar het hoefde niet per se. Plus dan kwamen ze ook lekker van die genante dingen over elkaar te weten, en daar had hij nu niet meteen veel zin in. Al wisten niet zo veel mensen hier wat van hem maar goed, de dingens die hij hier had meegemaakt waren zo nu en dan eens genant. Met een grimas keek hij even naar zijn collega die iet wat ongelovig naar de twee staarde maar dan al gauw weer naar buiten liep. Raar persoon dat dat was, maar goed. Zijn pauze duurde maximaal een half uurtke en dat was het dan ook. In zijn ogen veel te kort maar goed. Hij had Sawyer op zijn minst gezien vandaag en daar was hij wel gelukkig mee. De laatste dagen waren saai geweest in zijn ogen, maar g oed dat was dan ook omdat hij toen niets minder deed dan werken. Ergens was het best wel leuk, maar toch vond hij het nog steeds irritant dat hij nu minder vrije tijd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo mei 01, 2011 10:01 pm

Sawyer luisterde naar wat Kenneth te zeggen had en liet een kleine glimlach rond haar mond verschijnen. Haar blauwe ogen keken hem aan terwijl hij zijn zin afmaakte. “Oehlala,” grinnikte ze even kort, “ik ben benieuwd.” Hij vroeg wat ze die dag verder nog zou doen met Lisa. Ze keek automatisch om naar het meisje dat vrolijk in d’r cake zat te snijden en grinnikte, voordat ze weer terug keek. “Ik benk dat we alleen even hier nog ons maaltijdje afmaken en dat ik dan naar huis ga,” zei ze maar focuste meer op hoe Kenneth iemand aankeek met een grimas rond zijn mond. Ze draaide zich om en zag daar een meisje – of eerlijk gezegd, vrouw – naar hun staren met een ongelovige blik. Ze moest een bitchy-blik onderdrukken. Haar hoofd draaide zich weer naar hem toe en ze drukte een zachte, maar korte kus op zijn lippen. Ze realiseerde zich dat dat de reden was dat hij nooit overdag kon afspreken. Ze werkte zelf van zeven uur ’s ochtends tot een uur ’s middags zodat ze nog leuke dingen kon doen met vrienden. Al was ze na afloop toch meestal dood op, dus daar kwam ook niks meer van. “Dit verklaart wel waarom je de laatste tijd nooit kan afspreken overdag,” stelde ze toen hard op vast.
“Hoe lang duurt je pauze nog?” vroeg ze toen, met een nieuwsgierige toon in haar stem. Ze kon Lisa daar immers niet een uur alleen laten zitten, al zou ze dat ergens niet erg vinden. Hoe dan ook, als een vriendin mocht dat niet. Ook al bleef ze liever nog wat rondhangen bij Kenneth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimema mei 02, 2011 3:02 am

Kort grijnsde hij. Hij had nog niet iets specifieks in petto voor haar, maar hij wist wel dat het iets relaxerend zou zijn voor hen beide misschien. 'Sorry, maar ik werk voor een goed doel.' Grijnsde hij even en streek langs haar wang. Kort keek hij naar het uur zijn pauze was bijna voorbij, maar veel zin in zijn werk had hij niet meer om eerlijk te zijn. Misschien kon hij een halve dag vrij krijgen vandaag, zo druk was het toch niet meer hier. Dus de kans dat het mocht was best wel groot. 'Wel, ze duurt nog een tiental minuutjes. Maar ik ga vragen aan men baas of ik een half dagje vrij mag. Ik heb genoeg gewerkt voor vandaag om eerlijk te zijn.' Grijnsde hij even kort naar haar. Ja, hij zou wel gaan vragen aan hem of hij vrij mocht, het zou vast wel mogen. Hij had vandaag toch al veel vroeger begonnen dan echt nodig was. Even drukte hij een kus op haar voorhoofd en glimlachte eventjes. 'Zie ik je vanavond anders nog?' Vroeg hij met een misterieuze grijns op zijn gezicht. Voor vanavond zou hij misschien wat kunnen regelen voor te doen. Of ze konden desnoods een wandeing gaan maken aan het strand. Ach, als hij haar vanavond zou zien dan zouden ze ineidergeval iets gaan doen samen. Kort keek hij naar een vrouw dat binnen kwam met een heel gezien, ergens droomde hij daar ook wel over in een toekomst, samen met Sawyer. Ja, hij zag hun samen al oud worden, hoewel hij misschien van zo'n schoolrelatie als dit dat nog niet mocht verwachten maar hopen mocht, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitimezo mei 15, 2011 6:21 am

"Wel, ze duurt nog een tiental minuutjes. Maar ik ga vragen aan men baas of ik een half dagje vrij mag. Ik heb genoeg gewerkt voor vandaag om eerlijk te zijn," vertelde Kenneth en ze knikte even. Ze had zich inmiddels op zijn schoot gezet en liet haar armen om zijn nek hangen. Wat zag hij toch in haar? Nou ja, ze was blij dat hij blij was om bij haar te zijn. Die zin klonk iets ingewikkelder dan eerst de bedoeling was. Ze gniffelde stilletjes in zichzelf en kreeg een kus op haar voorhoofd. Ze drukte haar lippen tegen zijn neus. "Rawr," fluisterde ze en liet een glimlach rond haar mond verschijnen en liet haar hoofd wat naar achteren vallen.
"Zie ik je vanavond anders nog?" vroeg hij toen met een speelse grijns rond zijn mond. Het werkte aanstekelijk, want dat verscheen ook rond haar mond en ze ging et een hand door haar haar. Wat had hij in gedachten? Zouden ze weer gewoon wat rondhangen? Op het bed liggen en praten.. Ze keek even bedenkelijk. "Wat had je in gedachten?" vroeg ze vervolgens.
Hij was eigenlijk een van de eerste die ze niet hadden kunnen krijgen als ze dat wou. Al was dat wel eens vaker zo in Santa Monica. Iedereen was bloedmooi, mooier dan haar tenminste. En dat was soms moeilijk, want in Engeland was er niemand mooier geweest dan haar en dat werd haar constant in haar gezicht gedrukt. Wat op zich echt een heerlijk gevoel was. Haar handen streelde even zijn huid, zijn getatoeëerde armen. Het was een vreemd idee, maar ze had het gevoel dat ze wel even met hem door kon. Al voelde ze dat wel vaker en dan werd ze bang, bang dat die persoon haar zou breken. En dan was alles over. Dus dat risico nam ze nooit en maakte ze het uit voordat het kon gebeuren. 'T zou d'r niks verbazen als dat hier ook het geval was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Come on Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come on   Come on Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come on
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: