Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Linkpartners

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitimeza maa 05, 2011 8:57 am

Vanaf nu zullen we een regulier en open linkpartnerbeleid voeren zoals de meeste sites die hebben.

Regels:
- Je moet meer dan 100 posts hebben op het account waarmee je reclame wil maken.
- Je mag niet meer dan één site per maand promoten. Je mag dus op 31 januari een site promoten en als je 4 februari weer één wil promoten, kan dat. Maar dan moet je weer tot maart wachten.
- Je mag niet dubbelposten, met uitzondering van een update, één keer per week.
- Je site moet een topic met reclame naar Monica High hebben, als bewijs ervan post je een linkje naar dat topic in de beginpost.
- Reactie's op de site moeten gaan over de site en moeten inhoud bevatten als hints, tips, kritiek of een logische beoordeling.

Hier het topic en hier het vernieuwde forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitimeza maa 05, 2011 10:58 am

Waarom heb je de 'meer dan 100 posts' ingevoerd?
Om te voorkomen dat mensen accounts aan te maken om reclame te maken? Wat minder posts lijkt me ook wel voldoende..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitimeza maa 05, 2011 11:22 am

Lauren schreef:
Waarom heb je de 'meer dan 100 posts' ingevoerd?
Om te voorkomen dat mensen accounts aan te maken om reclame te maken? Wat minder posts lijkt me ook wel voldoende..

Inderdaad om die reden, maar ook zodat ze msischien denken "hee, deze RPG is zo slecht nog niet" :') De kans is niet super hoog of zo, maar niet geschoten is altijd mis. /Spreekwoordelijke Abi, uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitimeza maa 05, 2011 11:46 am

Lijkt me niet meer dan redelijk om ook wat terug te verwachten. Wij helpen de promoters om hun RPG actiever te maken en wij vragen min of meer hetzelfde. Smile

Monica High hoeft geen reclamebord te worden, je mag best wel je eigen site laten zien, maar dan moet je wel ook lid zijn van Monica High. Met vijftig posts vind ik niet echt dat je lid bent van Monica High. Je gaat ook niet kaartjes van de wedstrijd FC Twente - PSV verkopen bij het stadion van Ajax.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitimeza maa 05, 2011 11:50 am

Okeydokey ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Linkpartners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Linkpartners   Linkpartners Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Linkpartners
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: