Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Accounts verwijderd!

Ga naar beneden 
+8
Tyler
Eloisa
Ian
Ayse
Stephanie
Savannah
Serena
Alain
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:10 am

Alle accounts zonder berichten en die de afgelopen 7 dagen niet online zijn gekomen, zijn verwijderd. Vanaf nu zal dat regelmatig gebeuren om meer namen vrij te maken. Zo zijn nu onder andere de namen Jake, Zoë en Sean beschikbaar geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:12 am

YAAAAAY =D

*nutteloosheid*
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:19 am

Sorry hoor...
Maar ga je ook mensen verwijderen die wel berichten hebben maar een week gewoon niet online zijn gekomen?
Want dan ga ik er tegen in protest!
Mensen kunnen namelijk niet altijd aankondigen dat ze er niet zullen zijn.
Hierbij wil ik vragen om dan een pb te sturen naar die mensen met een waarschuwing of zo.
Groetjes,
Savannah
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:47 am

Volgens mij alleen de accounts zónder berichten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 3:50 am

Savannah schreef:
wel berichten

Alain schreef:
zonder berichten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:28 am

Maar...
Zou je dat ook niet erg vinden?
Als je zeg maar een nieuw account hebt gemaakt en je belandt ergens in, je probeert online te komen en hoort even later dat je account verwijderd is en dat iemand anders je naam al gebruikt heeft... Sorry, maar dat is een beetje wreed, ook al zijn die leden inactief x_x
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:30 am

Dan gaan we het wel heel erg ver zoeken xd. Dat gebeurt echt nauwelijks, ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt Surprised
De inactieve accounts zonder berichten zijn niet voor niets inactief, ze zijn inactief omdat ze gewoon niet meer online komen (:
Ze houden alleen maar namen bezet xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:31 am

Maar stel diegene komt nooit meer online, is het ook weer een beetje lullig voor degene die de naam wilt gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:37 am

Jawel, oké Ayse, daar heb je ook weer gelijk in, maar er zijn duizenden andere namen die je kunt gebruiken! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:44 am

Savannah schreef:
Jawel, oké Ayse, daar heb je ook weer gelijk in, maar er zijn duizenden andere namen die je kunt gebruiken! Smile

Dat kan degene wiens account is verwijderd dan toch ook doen? Die duizenden andere namen gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:48 am

Savannah schreef:
Maar...
Zou je dat ook niet erg vinden?
Als je zeg maar een nieuw account hebt gemaakt en je belandt ergens in, je probeert online te komen en hoort even later dat je account verwijderd is en dat iemand anders je naam al gebruikt heeft... Sorry, maar dat is een beetje wreed, ook al zijn die leden inactief x_x

Je hebt je geregistreerd, je hebt 7 dagen om een post te maken, desnoods één in de Babbelbox. Doe je dat niet, heb je kans dat die verwijderd wordt, lijkt me niet meer en vooral niet minder dan logisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 4:57 am

Goed idee Smile
En bovendien is het ook fijn voor nieuwe mensen die zo'n naam willen gebruiken dat dat kan. Die krijgen dan een kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:00 am

Misschien is dit een idee: bij de foruminstellingen schrijven, bij het ontvangstbericht, schrijven dat de aangemelde minstens één post moet hebben geschreven.
Misschien is dat beter voor de mensen die niet meteen één week online kunnen komen, snap je?
Ik weet dat ik moeilijk doe, maar ik verplaats mezelf alleen maar in die anderen, hoe die zouden denken als hun account opeens verwijderd wordt, terwijl ze er nog maar net op zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:03 am

Savannah schreef:
Misschien is dit een idee: bij de foruminstellingen schrijven, bij het ontvangstbericht, schrijven dat de aangemelde minstens één post moet hebben geschreven.
Misschien is dat beter voor de mensen die niet meteen één week online kunnen komen, snap je?
Ik weet dat ik moeilijk doe, maar ik verplaats mezelf alleen maar in die anderen, hoe die zouden denken als hun account opeens verwijderd wordt, terwijl ze er nog maar net op zijn.

Het is een goed idee, maar zo blijf je wel dingen toevoegen aan het ontvangstbericht.. En dat is een minder goed plan. (:
Dus ik denk dat het beter is om het hier gewoon bij te laten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:07 am

Serena schreef:
Savannah schreef:
Misschien is dit een idee: bij de foruminstellingen schrijven, bij het ontvangstbericht, schrijven dat de aangemelde minstens één post moet hebben geschreven.
Misschien is dat beter voor de mensen die niet meteen één week online kunnen komen, snap je?
Ik weet dat ik moeilijk doe, maar ik verplaats mezelf alleen maar in die anderen, hoe die zouden denken als hun account opeens verwijderd wordt, terwijl ze er nog maar net op zijn.

Het is een goed idee, maar zo blijf je wel dingen toevoegen aan het ontvangstbericht.. En dat is een minder goed plan. (:
Dus ik denk dat het beter is om het hier gewoon bij te laten?

Het is denk ik ook niet echt nodig, als je het zo druk heb dat je in die eerste week niet één x kan posten maak je het ac waarschijnlijk ook niet aan. Meestal wil iemand wel laten merken dat die er is en zet of wat in de babbelbox of post ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:13 am

Oké... Dat is wel waar, dat je effe snel een post kan schrijven, maar als die persoon nu net offline moet, examens heeft en strenge ouders heeft, zit dat ook niet erg lekker voor die persoon, dat bedoel ik ermee.
En als je in die brief zet dat dat binnen de zeven dagen moet gebeuren, dan kan die dat op dat moment nog snel even doen, snap je?
Tenslotte, dat heb ik ook op een ander forum gezien, mensen pakken sowieso hun account er ooit nog wel is erbij.
Eerst was eentje op Staershine heel erg inactief en die is één keer online gekomen (ik geef toe dat ik een beetje geholpen heb) en is toen BAM opeens heel vaak online gekomen.
Inactieve Monica High-leden kunnen dus weer actief worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:15 am

Ik denk ook wel dat een account na 7 dagen verwijderd kan worden als je 0 posts hebt.
Als je het zo druk hebt dat je in 7 dagen geen één post kan doen, wacht je denk ik wel met een account aan maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:15 am

Savannah schreef:
Inactieve Monica High-leden kunnen dus weer actief worden.

Als ze ooit actief zijn geweest, ja. Als ze niet actief zijn geweest, kleine kans. Het lijkt me een grotere kans dat degene terug komt als ze een mail heeft gehad met ''uw account is verwijderd'', zodat ze weer worden herinnert dat deze site ook bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:22 am

Sorry dat ik het zeg, maar is dat niet een beetje wreed?
Kan er niet gewoon een waarschuwingsmail gestuurd worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 6:03 am

Uhm...
Dan krijgen ze een mail. Als ze er iets om geven maken ze toch weer een account aan met die naam? Dat dit gebeurt is 0,00001 procent.
Snap echt niet dat jij dit wreed zijn want je post echt wel. Overigens de meeste accounts zullen wel langer dan 7 dagen niet hebben gepost.

Dus de volgende keer zouden die mensen pas een account aanmaken als ze iets gaan doen. Hoewel zélfs dan posten de meeste nog wel bij babbelhoekje ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 6:23 am

Ja, maar die naam kan dan allang gepakt zijn.
Nu, ik weet, er zijn ook nog andere namen, maar het zou dan wel jammer voor diegene zijn.
En als ze nu is een goed plaatje hebben die dan niet meer te vinden valt?
Ik weet het niet hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaelin

Kaelin


Posts : 55
Naam : LADIDAH x)

Profiel
Naam: Kaelin Jeanette Kimbell
Partner: Been living in a fantasy without meaning. It's not okay..I'm not feel save..♪
Vereniging: -

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 6:43 am

[Ik ben nu even Sammy die op Naomi's account zit :'D]

@ Savannah: Neejoh, doe niet zo moeilijk. Dat is gewoon té ver gezocht..
Het lijkt me sterk dat al die dingen gebeuren in een keer.. Laat het gewoon zo, ik vind het wel een slimme zet. Als die mensen niet online komen en ze zien het later, is het gewoon pech hebben. Tease is al onwijs makkelijk als Admin, en hij doet al nooit moeilijk. Dit is gewoon voor het overzicht en anders zitten we met een bende inactieve accounts..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 7:31 am

Savannah schreef:
Ja, maar die naam kan dan allang gepakt zijn.
Nu, ik weet, er zijn ook nog andere namen, maar het zou dan wel jammer voor diegene zijn.
En als ze nu is een goed plaatje hebben die dan niet meer te vinden valt?
Ik weet het niet hoor
90 procent heeft nog geen eens een plaatje van die accounts volgensmij ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah

Savannah


Posts : 186
Naam : Sinterklaas xD

Profiel
Naam: Savannah
Partner: Never mind... I'm single, and I'm happy!
Vereniging:

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 8:40 am

Ik ga hier niet zitten te liegen, maar ik accepteer de regel wel: ik ben het er oneens mee.
Maar als de Admin dit geod vindt, leg ik me er bij neer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitimezo feb 27, 2011 8:49 am

Savannah schreef:
Ik ga hier niet zitten te liegen, maar ik accepteer de regel wel: ik ben het er oneens mee.
Maar als de Admin dit geod vindt, leg ik me er bij neer Wink

Dat hoeft helemaal niet xd. Je hoeft je niet te onderwerpen aan de almachtige Admin. Die hebben we niet, wij hebben 'gewoon Tease' >=D
Maar alsnog vind ik dit wel eindigen in een nutteloze discussie x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Accounts verwijderd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accounts verwijderd!   Accounts verwijderd! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accounts verwijderd!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Accounts verwijderd!
» Partner accounts

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: