Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+62
Amestigon
Asher
Jackeline
Sophia
Lander
Kenneth
Virginia
Jamy
Eléonore
Madison
April
Dave
Hyde
Sylvana
Savannah
Iris
Emilie
Joshua
Mac
Lauren
Alecia
Joël
Zane
Jasmine
Serena
Jacky
Ayanna
Lyron
Tyler
Sarah
Brooklyn
Ruby
Alice
Wyatt
Stephanie
Mike
Nate
Niels
Vince
Alain
Sawyer
Jeremy
Isis
Hailey
Julia
Eloisa
Ayse
Nick
Malin
Yasmine
Iana
Kaelin
Jimmy
Christian
Ezio
Regina
Ian
Sterre
Abel
Esther
Chester
Mittens
66 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mittens

Mittens


Posts : 37
Naam : Nikki ~

Profiel
Naam: Mittens Gwendaline Karter
Partner: They're called miracles because they don't happen.
Vereniging: WHAHAHAnopé

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:00 am

Esther schreef:
Mittens schreef:
Whahaha :'D
*herinnert zich stukje uit HP* Poéf. :3

Bellatrix Lestrange rocks! >:3


WOESSJ. ;D Daar ga ik zó in mee. >3
En Fred & George ook, eigenlijk meer dan Bellatrix :'D Al zijn ze 100x beter in de boeken. :')
Het is trouwens Van Detta. >3


Laatst aangepast door Mittens op ma feb 21, 2011 10:03 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:00 am

Iemand topicje met Chester? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:05 am

Mittens schreef:
Esther schreef:
Mittens schreef:
Whahaha :'D
*herinnert zich stukje uit HP* Poéf. :3

Bellatrix Lestrange rocks! >:3


WOESSJ. ;D Daar ga ik zó in mee. >3
En Fred & George ook, eigenlijk meer dan Bellatrix :'D. Al zijn ze 100x beter in de boeken. :')
Het is trouwens Van Detta. >3

Gheghe, int engels heet ze zo: 'Bellatrix Lestrange-Black' (Int nederlands is het: Bellatrix van Detta-Zwarts, dus vandaar) Ik lach elke keer in de bios (ga natuurlijk met m'n ma elke keer naar de premiére zodra de eerstvolgende film uit is) wanneer ze in beeld komt, zo'n evil lachje. En ik lachte me dood toen Sirius verlamd werd en toen opgezogen werd door dat spiegelding. Vet kut dat ze in het tweede deel van The Deathly Hallows vermoord word door dat mollige Wemel vrouwtje Sad

EDIT: Postvak IN: 794 berichten. MUWHAHAHAHAHA! *machtig* Cool Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Mittens

Mittens


Posts : 37
Naam : Nikki ~

Profiel
Naam: Mittens Gwendaline Karter
Partner: They're called miracles because they don't happen.
Vereniging: WHAHAHAnopé

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:09 am

@Chester: WAHAHA X"D OMG. Ik lieft serieus jouw achternaam. :') *ahum* Geweldig. ¬¬

Esther schreef:
Mittens schreef:
Esther schreef:
Mittens schreef:
Whahaha :'D
*herinnert zich stukje uit HP* Poéf. :3

Bellatrix Lestrange rocks! >:3


WOESSJ. ;D Daar ga ik zó in mee. >3
En Fred & George ook, eigenlijk meer dan Bellatrix :'D. Al zijn ze 100x beter in de boeken. :')
Het is trouwens Van Detta. >3

Gheghe, int engels heet ze zo: 'Bellatrix Lestrange-Black' (Int nederlands is het: Bellatrix van Detta-Zwarts, dus vandaar) Ik lach elke keer in de bios (ga natuurlijk met m'n ma elke keer naar de premiére zodra de eerstvolgende film uit is) wanneer ze in beeld komt, zo'n evil lachje. En ik lachte me dood toen Sirius verlamd werd en toen opgezogen werd door dat spiegelding. Vet kut dat ze in het tweede deel van The Deathly Hallows vermoord word door dat mollige Wemel vrouwtje Sad


Huhw. Wat? Vermoord O.O *heeft iets gemist* Nya, het is ook alweer 2 jaar geleden dat ik ze gelezen heb. :'D


Laatst aangepast door Mittens op ma feb 21, 2011 10:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:11 am

Mittens schreef:
@Chester: WAHAHA X"D OMG. Ik lieft serieus jou achternaam. :') *ahum* Geweldig. ¬¬

Het is Egyptisch.. En het beste is, hij komt uit Manchester. Engeland. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:12 am

Mittens schreef:
@Chester: WAHAHA X"D OMG. Ik lieft serieus jou achternaam. :') *ahum* Geweldig. ¬¬

Esther schreef:
Mittens schreef:
Esther schreef:
Mittens schreef:
Whahaha :'D
*herinnert zich stukje uit HP* Poéf. :3

Bellatrix Lestrange rocks! >:3


WOESSJ. ;D Daar ga ik zó in mee. >3
En Fred & George ook, eigenlijk meer dan Bellatrix :'D. Al zijn ze 100x beter in de boeken. :')
Het is trouwens Van Detta. >3

Gheghe, int engels heet ze zo: 'Bellatrix Lestrange-Black' (Int nederlands is het: Bellatrix van Detta-Zwarts, dus vandaar) Ik lach elke keer in de bios (ga natuurlijk met m'n ma elke keer naar de premiére zodra de eerstvolgende film uit is) wanneer ze in beeld komt, zo'n evil lachje. En ik lachte me dood toen Sirius verlamd werd en toen opgezogen werd door dat spiegelding. Vet kut dat ze in het tweede deel van The Deathly Hallows vermoord word door dat mollige Wemel vrouwtje Sad


Huhw. Wat? Vermoord O.O *heeft iets gemist* Nya, het is ook alweer 2 jaar geleden dat ik ze gelezen heb. :'D

Whaha, ik ben nog steeds bezig met lezen.. de 1e paar boeken zijn echt kapot saai van HP omdat Bellatrixje pas in de Orde van de Feniks erin voorkomt! En de volgende boeken >:] Ben nu volgens mij nog maar bij Vuurbeker. Vind 't saai om ze te lezen, dus dan dwaal ik snel af.. Ik wil zo graag naar de Orde van de Feniks en de rest.. maar.. dat duurt nog zolang! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mittens

Mittens


Posts : 37
Naam : Nikki ~

Profiel
Naam: Mittens Gwendaline Karter
Partner: They're called miracles because they don't happen.
Vereniging: WHAHAHAnopé

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:13 am

Geniet voor nu dan maar van Fred en George. >D MUWAHUHA *evil*
Mijn vriendin had me ervan overtuigd dat hun gewoon briljant zijn. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:14 am

Ik ga naar de WC en dan naar bed. Night guys! ~

@Dianta: Moet ik nog posten met Brandi morgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:26 am

@Mittens, dat stuk dat ze vuurwerk tijdens de examens gooien wanneer Dorothea Omber de school heerst, da's geweldig! En hun fopwinkeltje, zo awesome! >:] Maar Bellatrix is én blijft dâ bomb!

@Abel, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Very Happy What a Face Twisted Evil

EDIT: Ben slapen.. Morgen heerlijk ontbijten met warme broodjes! Waah... Yummy! *kwijlt* En dan 's middags naar verjaardag. Ga ik iedereen m'n nieuwe haar showen! Cool Iedereen zal letterlijk zo kijken: Woow Shocked Surprised affraid Okay.. da's letterlijk.. vaag xD

Duss..

~Truste and sweet dreams! «33
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 10:43 pm

Oke, ik heb gepost op Chester, Sawyer, Sterre en Brandi.. Moet ik nog met Abel posten bij "what about a warm welcome" of niet.. /Gaat kijken wanneer iedereen voor het laatst online was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mittens

Mittens


Posts : 37
Naam : Nikki ~

Profiel
Naam: Mittens Gwendaline Karter
Partner: They're called miracles because they don't happen.
Vereniging: WHAHAHAnopé

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 11:00 pm

Sterre schreef:
Oke, ik heb gepost op Chester, Sawyer, Sterre en Brandi.. Moet ik nog met Abel posten bij "what about a warm welcome" of niet.. /Gaat kijken wanneer iedereen voor het laatst online was.

Succes met posteéen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 11:18 pm

@Sterre, ik lachte me serieus helemaal dood bij de post van Abel! Ik had wel verwacht dat hij gillend zou wegrennen xD

@Mittens, ik kom al postennn bij je ijsje! ♪

~Goooooooooooooood morning! ♥ ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mittens

Mittens


Posts : 37
Naam : Nikki ~

Profiel
Naam: Mittens Gwendaline Karter
Partner: They're called miracles because they don't happen.
Vereniging: WHAHAHAnopé

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 11:26 pm

MIJN IJSJEEEE o3o Gezellig ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimema feb 21, 2011 11:31 pm

Mittens schreef:
MIJN IJSJEEEE o3o Gezellig ;D

Jaa, niet voor lang meer! ;D

PIEP PIEP PIEP PIEP! @#@$#$#@!##$^%$#%#$!#$%KUT@#$#@$#@!!@%$

Ik heb nu natuurlijk de computer van m'n pa, veel sneller natuurlijk dan m'n vorige.. al was die ook snel hoor, en nu kom ik er pas achter dat ik geen stepmania meer heb Sad Ik download 't nu off course opnieuw.. maar nu zijn al die liedjes er niet meer die ik eerst had! T_T #sad

EDIT: WHAHAHA, NOG ERGER! NA AL DIE JAREN DAT IK STEPMANIA HEB.. DRINGT HET NÚ PAS TOT ME DOOR DAT STEPMANIA AFGEKORT 'SM' IS! MUWHEMEOWUAHAHAHAHA!

EDITEDIT: Ehhm.. juist. Deze post is vaag, maarja Razz Ik was even hyper bezig ofzo xD Maar euwh.. ik ben naar een verjaardag.. Totaal geen zin, alleen maar beetje drie uur lang zitten, zitten en zitten en nog eens zitten. Dus ik post vanavond weer! x3 Baaibaai! ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 5:01 am

Ik heb Ian weer danzij Tease:D
M'n wachtwoord is veranderd Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 5:14 am

Daarnet was een vriendin bij mij - Die hier Anouk speelt :'D - en ze is al doodsbang voor enge films.. En nu wou ik Black Swan met d'r kijken, en zij helemaal van ooeeh wat leuk enzo.. En toen gingen we hem kijken en steeds bij de stukjes die ze móest zien om het te snappen rende ze me kamer uit en ging ze zich achter de deur verstoppen.

En taadáaah, toen was 'ie afgelopen en moest ik mijn hond uitlaten met d'r.. En wij helemaal bang en ik had buikpijn en was helemaal bang dat ik een heel grote wond op mijn buik had net als in die film D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio

Ezio


Posts : 55

Profiel
Naam: Ezio
Partner: If i found the one who i love i will give my life for her.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:18 am

iemand posten ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:22 am

@Regina, hij's helemaal niet eng! Maar ik ben ook gruwelijke horror gewend! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:22 am

Esther schreef:
@Regina, hij's helemaal niet eng! Maar ik ben ook gruwelijke horror gewend! xD

Hij is wel eng.. A little bit :'D Maar zij zat me ook bang te maken hoar (a) Nu ben ik niet bang meer -ghehe-
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:38 am

Regina schreef:
Esther schreef:
@Regina, hij's helemaal niet eng! Maar ik ben ook gruwelijke horror gewend! xD

Hij is wel eng.. A little bit :'D Maar zij zat me ook bang te maken hoar (a) Nu ben ik niet bang meer -ghehe-

Whaha, ik heb echt een trauma overgehouden aan de 1e film van Mirrors. Nu is het wel wat minder. En de 2e was grappig Razz En had meer een verhaallijn. Die 1e was alleen maar moorden, moorden en nog eens moorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:47 am

Esther schreef:
Regina schreef:
Esther schreef:
@Regina, hij's helemaal niet eng! Maar ik ben ook gruwelijke horror gewend! xD

Hij is wel eng.. A little bit :'D Maar zij zat me ook bang te maken hoar (a) Nu ben ik niet bang meer -ghehe-

Whaha, ik heb echt een trauma overgehouden aan de 1e film van Mirrors. Nu is het wel wat minder. En de 2e was grappig Razz En had meer een verhaallijn. Die 1e was alleen maar moorden, moorden en nog eens moorden.

Gheheeee :'D Ik kan daar dus niét tegen, echt niet gewoon!
Ik heb wel een keer Silence of the lambs en Hannibal gezien *Werpt evil blik op Abigail*

DIANTA AND I ARE BORN THIS WAY. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:58 am

Regina schreef:
Esther schreef:
Regina schreef:
Esther schreef:
@Regina, hij's helemaal niet eng! Maar ik ben ook gruwelijke horror gewend! xD

Hij is wel eng.. A little bit :'D Maar zij zat me ook bang te maken hoar (a) Nu ben ik niet bang meer -ghehe-

Whaha, ik heb echt een trauma overgehouden aan de 1e film van Mirrors. Nu is het wel wat minder. En de 2e was grappig Razz En had meer een verhaallijn. Die 1e was alleen maar moorden, moorden en nog eens moorden.

Gheheeee :'D Ik kan daar dus niét tegen, echt niet gewoon!
Ik heb wel een keer Silence of the lambs en Hannibal gezien *Werpt evil blik op Abigail*

DIANTA AND I ARE BORN THIS WAY. =D

JEEEEEEEEEEEH! x3 Babbelbox 593982
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 7:19 am

Blueh, verveeling heerst. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 7:28 am

Ik wil nog een topic met Chester D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi feb 22, 2011 7:29 am

WAAAH, WAAAH, WAAAH, WAAAH, WAAAH! ER KOMT NOG EEN DIE HARD LID! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! *FREAKT*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: