Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Moord

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Moord Empty
BerichtOnderwerp: Moord   Moord Icon_minitimedo feb 24, 2011 3:39 am

Ik wil iedereen er even aan herinneren dat er in deze RPG niemand vermoord mag worden of het vermoorde karakter nu wel of niet gespeeld wordt.

Citaat :
*) Je mag met bepaalde voorwaarden dood!
Je mag je personage dood laten gaan, maar onthoud dat dood ook dood is. Ook mag je geen zelfmoord plegen, omdat dit anders veel te vaak zal gebeuren. Je mag wel vermoord worden. Dat betekent dat je iemand mag vermoorden, mits je de toestemming van die gene hebt. Als je iemand vermoord betekent dit weer dat je niet meer welkom bent in de RPG, omdat er op moord een lange celstraf staat en je verbannen wordt van de school!

Deze regel bestaat al vanaf de oprichting van Monica High, ik heb het er niet pas neergezet. Ik zou graag zien dat mensen zich er vanaf nu weer aan houden. Het is een RPG waar je student speelt, geen gangstâ-jwz-RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Moord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moord   Moord Icon_minitimedo nov 17, 2011 3:17 am

Ik weet niet of ik hier mag posten, maar je kan het gewoon weer verwijderen zodra ik m'n antwoord heb..

Maar inmiddels is MH alweer een heleboel veranderd, er zijn gebieden bij gekomen.. zo onder andere dus South Central en daar staat in dat er dus zelfs ook moorden worden gepleegd. Geld dat alleen fictief of is het nu weer wel toegestaan? Voor Die Hard dan, omdat ze daar het vaakst rondzwerven en niet alleen maar met 'goede' mensen te maken krijgen.

En ik heb nog een vraag.. als je dus iemand vermoord word je verbannen van de school en er staat een lange celstraf op, maar stel dat je nou in Santa Monica woont, of daar gewoon terugkomt nadat je die celstraf heb gehad. Dan mag je daar toch gewoon komen? Ik bedoel, het zijn niet alleen maar schoolgebieden waar je in kan posten, ook gewoon in Santa Monica zelf.
Niet dat ik dat ga doen hoor, maar gewoon ff een vraagje.. Surprised

Alvast bedankt! (: «3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Moord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moord   Moord Icon_minitimedo nov 17, 2011 5:27 am

Esther schreef:
Ik weet niet of ik hier mag posten, maar je kan het gewoon weer verwijderen zodra ik m'n antwoord heb..

Maar inmiddels is MH alweer een heleboel veranderd, er zijn gebieden bij gekomen.. zo onder andere dus South Central en daar staat in dat er dus zelfs ook moorden worden gepleegd. Geld dat alleen fictief of is het nu weer wel toegestaan? Voor Die Hard dan, omdat ze daar het vaakst rondzwerven en niet alleen maar met 'goede' mensen te maken krijgen.

En ik heb nog een vraag.. als je dus iemand vermoord word je verbannen van de school en er staat een lange celstraf op, maar stel dat je nou in Santa Monica woont, of daar gewoon terugkomt nadat je die celstraf heb gehad. Dan mag je daar toch gewoon komen? Ik bedoel, het zijn niet alleen maar schoolgebieden waar je in kan posten, ook gewoon in Santa Monica zelf.
Niet dat ik dat ga doen hoor, maar gewoon ff een vraagje.. Surprised

Alvast bedankt! (: «3

Als je gepakt word op moord, kan je de doodstraf krijgen. Zeker in California, de staat met de meeste mensen in een dodencel, daar zitten nog 678 mensen te wachten op hun dood. De gemiddelde straf in California bij de veroordeling voor meerdere moorden is 200 jaar cel. In Nederland is het mogelijk om na twee jaar vrij te zijn, in de VS kom je na moord niet snel meer vrij. Ook doodslag staat vaak je halve leven of langer.
Daarnaast, de beschrijving van een gebied is slechts om een beeld te geven van het gebied, het is nog altijd niet de bedoeling om te moorden in de RPG.

Als je hier iets aan wil veranderen, kan dat natuurlijk altijd hier. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Moord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moord   Moord Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: