Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vervloek jullie allemaal! >:]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema feb 21, 2011 7:15 am

Ze klopte op de deur, net onder het bordje waar op stond 'onderdirecteur'. Natuurlijk moest zij weer komen. Wat was er nou weer voor gezeik? Geïrriteerd slaakte ze een zucht en keek rond in de wachtkamer. Er zaten nog twee andere leerlingen, duidelijk niet voor problemen. Nee, waarschijnlijk iets van een sollicitatie gesprek ofzoiets. Esther was zover zij wist, samen met haar Die Hard leden, de enige die er vaak uitgestuurd werd en blijkbaar was deze keer de druppel. 'Binnen,' was het enige wat ze zachtjes hoorde, aangezien ze haar oor op de deur had gezet om hem af te luisteren. Als je dat niet deed dan hoorde je hem dus niet. Ze telde tot tien, zodat ze niet als een gek naar binnen kwam stormen als een of andere bezetene. Ze trok de klink naar beneden en kwam kalmpjes binnen gelopen. ''Wat moet je,'' snauwde ze naar hem. 'Esther, dit gedrag tolereren we hier niet, jongedame.' Altijd dat standaard zegje van hem, kon hij niet origineler zijn met z'n manier van praten? Achja, oude mensen he. Die kunnen natuurlijk niet anders. Die hebben geen ruig leven, nooit gehad ook. Het waren gewoon oude, saaie mensen. Klassieke muziek liefhebbers. Blergh, ze moest er al van overgeven als ze er ook maar aan dacht. ''Ach, hou toch op, ouwe.'' Ze gunde hem een emotieloze blik, vouwde haar armen over elkaar en leunde tegen de trofeeënkast. 'Ga daar onmiddelijk weg, en kom hier zitten.' Ze slaakte nogmaals een zucht. ''Bang dat je schatjes eruit flikkeren, ofzo? Donder toch op.'' Haar blik ging automatisch naar buiten, het grauwe weer. 'Esther je gaat nu onmiddellijk zitten of er dreigen maatregelen voor je!' Deze keer klonk hij wat bozer, maar alsnog gaf ze er niks om. Ze nam heus geen bevelen van hem aan. En wat dan nog? Ging hij dan haar moeders op bellen? Ze tuitte haar lippen, gooide haar rode haar speels naar voren, trok haar zwarte topje en rokje wat naar beneden en ging toen zitten. ''Wat wil je met me doen?'' Zei ze met een sarcastische onschuldige toon in haar stem en knipperde met haar ogen. Ondertussen zag ze hem rood aan lopen. ''Ben ik je kleine poesje niet meer? Je slettebakje?'' De man was op gaan staan, draaide zich om en keek uit het raam. Hierdoor giechelde ze alleen maar gemeen. 'Als je zo doorgaat, dan moet ik je van deze school af sturen.' Dat deed niks met haar, ze staarde alleen maar kil voor zich uit, ook door het raam. Voordat de man nog een keer zijn zegje kon doen, balde ze haar vuisten en voelde een enorme kwaadheid in haar opkomen. ''Dus je wilt zeggen,'' ze stond op, sprong over het bureau heen terwijl er allerlei spulletjes vanaf vielen, en kwam naast hem staan. ''Dat ik godverdomme van deze school word afgestuurd? Dat je mijn fucking ouders gaat bellen? En dat terwijl ik deze afzichtelijke, gore hoerenkleding voor jou heb aangetrokken. Ik heb vandaag verdomme nog geen enkele sigaret aangeraakt, ben door verschillende jongens én meiden uitgelachen. En nu wil je zeggen dat ik nu van deze school op moet sodemieteren?'' Bij elke zin werd haar stem luider en woedender. Terwijl ze háár zegje deed tikte ze zo hard mogelijk op zijn borst, wat hij duidelijk niet had verwacht. 'Esther, dit bedoel ik nou juist. Dit soort gedrag tolereren wij, ik en de docenten, juist niet. Ik zal er over nadenken, en als ik nog een streek of klacht van jou hoor van andere leerlingen of docenten. Dan zullen er maatregelen volgen, je kunt gaan.' Dat was het? Dat was het enige wat hij te zeggen had? Woedend pakte ze de foto van zijn bureau, waar drie wijven en hijzelf op stonden, en smeet die ongelofelijk hard tegen de deur. Voordat ze ook nog maar een foto kon pakken, werd ze bij haar pols gegrepen. Dit was voor het eerst dat hij dit duidelijk niet pikte. 'Je kunt gaan, heb ik gezegd!' Haar blik dwaalde af naar de microfoon die op het bureau stond. Dit kon nog eens leuk worden. Als hij maatregelen wou, dan kon hij dat krijgen. Er kwam een grijns op haar gezicht te staan. Wanneer de onderdirecteur haar los had gelaten, maakte ze de aanstalten om te vertrekken. Achter haar hoorde ze de man achter haar aan schuifelen. Ze opende de deur, ging in de wachtkamer staan en deed net of ze een aanmelding voor een cursus bestudeerde op het algemene prikbord. Ondertussen hield ze de man vanuit haar ooghoeken in de gaten. Hij liep zijn kantoor uit en ging richting de wc's. Dit was haar kans. Nu of nooit. Zogezegd 'spitste' ze haar oren en hoorde de klik dat de deur op slot ging van de toilet waar hij op zat. Nog een laatste keer gluurde ze om zich heen, controleerde de omgeving en glipte toen het kantoor weer in. De microfoon was haar ultieme kans om wraak te nemen, om even haar frustratie en kwaadheid die ze op dit moment had kwijt te kunnen. Ze verfrommelde een papiertje en deed die voor de microfoon, zodat haar stem niet te herkennen was. Daarna drukte ze op het knopje 'on air' en hoorde een pling geluidje, wat duidelijk maakte dat ze dus kon praten. ''Regina George zich melden in kantoor. Ik herhaal, Regina George zich melden in kantoor.'' Ze beet even op haar onderlip, aangezien ze twijfelde of dat daadwerkelijk de achternaam van de bekende slet was. Daar zou ze maar gauw genoeg achter komen. Nog even bedacht ze of ze nog iets anders te melden had, maar dat zou teveel opvallen. Ze liet het hier maar bij en drukte weer hetzelfde knopje in zodat er weer een pling te horen was. Mooi, hij stond nu dus uit. Relaxed ging ze op de man zijn bureaustoel zitten en leunde achterover met haar handen achter haar hoofd. Dit was best een lekkere stoel. Niet te geloven, vandaar dat hij hier de hele dag op zat te niksen. Ze was hier zo vaak geweest, ze wist wel dat die man niks uitvoerde dan behalve af en toe wat door de microfoon te zeiken over dat zíj natuurlijk weer moest komen. Het uitzicht over het schoolplein was overzichtelijk en perfect om alle leerlingen in de gaten te houden.

[Regina&Esther]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema feb 21, 2011 7:34 am

Regina trok haar kastdeur open, hard en liet haar blik over haar kledinginhoud glijden. Jezusminezus. Had zij weer, die Audrina kon wat haar betreft uit haar leven wegrotten. Blegh. En dat noemde zich een vriendin, als ze zo door ging gaan vervangde ze haar wel voor iemand anders, onbeschoft wijf dat ze was. Een geïrriteerde zucht rolde over haar lippen en ze zette haar hand in haar zij terwijl ze nadacht over wat ze vandaag aan zou doen. Na enkele seconden trok ze er een kort rokje, van die lange cheerleadersokken, hakken en een bijpassend hempje uit haar kast. Zoals altijd had ze weer een perfecte outfit gekozen, en nadat ze wat bijpassende sieraden had gepakt was haar outfit ready to go. Weer hoorde ze haar mobiel overgaan, vast een smeekende Audrina. Ze liep geërgerd naar haar trillende mobiel en zag inderdaad haar naam staan. Doeidoei, die ging ze dus echt niet opnemen, en dan zeker door haar haar dag laten verpesten. No way. Regina liep terug naar haar uitgezochte kleding en sloot haar kastdeuren die leidden naar haar inloopkast die ze had in laat bouwen. Ze kleedde zich aan, deed haar make-up, haar en pakte haar tas van de bank. Zo, ze was wel weer klaar voor een saaie schooldag. Bwâh.

Regina sloot de schooldeur achter d'r dicht en liep verder de school in, richting de wc's. Jup, haar make-up en haar zat nog goed ondanks het slechte weer buiten. Ze draaide zich weer om om de wc uit te stappen, waarbij een jonger meisje dan nog net kon uitwijken en haar net niet raakte. Ze keek de meid met een felle blik in haar ogen aan en liep door, weg van al die domme wijven hier. Pff, haar dag was gelijk met een dom iets begonnen, en ze stond op het punt te ontploffen vandaag. Als iemand nu maar een verkeerde beweging zou maken zou die er serieus aan gaan, hoe dan ook. Haar blik stond strak, en ookal stonden er leuke jongens langs de kant te fluiten en te doen, ze liep gewoon paalstrak door. Iedereen kon de shit krijgen vandaag, grom. Nadat ze naar haar kluisje was geweest en haar boek wiskunde had gepakt - ookal was ze niet van plan serieus mee te doen met de les - liep ze naar boven, op weg naar het lokaal waar ze les had. Ze was best laat, en iedereen zat al stil naar de leraar te luisteren. Oh, ze was dus echt te laat. Niet dat dat haar uitmaakte ofzo. Haar klasgenoten keken haar dwaas aan omdat ze geen te laat briefje bij haar had, net alsof dat hun grootste angst was ofzo. Ze stapte op de leraar af en verklaarde waarom ze het niet bij haar had. "Haaai. I'm sorry, ik heb geen briefje gehaald maar ik had nogal een klote ruzie met een vriendin.. Ik leg het zo wel uit." zei ze. Niet dat ze het van plan was, ze ging na de les gewoon net zo hard weg. De leraar knikte en met wat hakkengetik op de achtergrond plante ze zich op haar plaats. Nog steeds waren er enkele blikken op haar gericht, en nadat ze een killer blik op hun had geworpen besloten ze af te druipen. ''Regina George zich melden in kantoor. Ik herhaal, Regina George zich melden in kantoor.'' Knalde er plotseling door de geluidsdingessen, en ze trok haar wenkbrauw op. Weer die blikken. "Jezus! Let lekker op jezelf joh, stelletje mogolen." zei ze, echt doodsgeïrriteerd. De leraar deed ze mond open om wat te zeggen maar sloot zijn mond toen ze ook hem een dodelijke blik toewierp. "Stik lekker allemaal." siste ze, en met een knal was de deur dicht. Hmmz, wat had die mogool nou weer te vertellen? Regina, je cijfers zijn zooo erg weer achteruit gegaan. Of zoiets doms. Vast weer met de bedoelingen van 'Jahoor, je kunt ze wel hoger maken door leuk met me te gaan spelen'. Met een zwaai gooide ze de deur open en fronste even. "What the fuck.. Wat moet je, slettebakje van me?" vroeg ze sarcastisch, en met de bitchie blik die in haar ogen weerkaatste. Grom. Wat moest die rode vuurtoren toch? En waar was die facking directeursukkel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema feb 21, 2011 7:50 am

Voordat als de onderdirecteur zijn kantoor weer in zou komen, en Regina dus niet snel genoeg was dan kon ze snel wegglippen. Ze stond net naast de deur tegen een kast aangeleund, niet de trofeeënkast. Nee, een andere kast met allemaal laden. Waarschijnlijk de dossiers en alle andere shit, maar helaas had zij de sleutel er niet van. Balen. Maar daar had ze nu ook geen genoeg tijd voor. Voor ze het wist zou die man weer terug komen en was ze zeker weten de klos. De deur ging open. Hopelijk was het niet die gozer met z'n vage achternaam. En haar hoop was goed. Net voordat de deur tegen haar aan kwam, hield ze hem tegen en keek oog in oog met de blondina. Snel deed ze hem dicht, klikte hem op slot en leunde toen tegen de deur aan. 'What the fuck.. Wat moet je, slettebakje van me?' Door deze opmerking kon ze niets anders dan lachen, deze keer plezierig lachen. Eindelijk eens iemand die haar weer opvrolijkte. Het liefste had ze haar pakje sigaretten erbij gepakt, maar die lagen jammer genoeg in haar kluisje goed verstopt. Haar mes had ze daar in tegen wel bij zich, goed verborgen onder haar rokje. Ze had geen andere plek kunnen bedenken dan tussen haar rondingen of in haar onderbroek, haar sneakers was te link. En ze had geen panty aan of wat dan ook, gewoon naturel blote benen, die er best goed voor haar gevoel uitzagen. Maar bij het idee dat zij iets van een model ofzo kon zijn, walgde ze al. Ze had het liever bij hetgene wat ze nu deed, onrust stoken op school. Haar handen tintelden, wouden het lemmet eens goed beetpakken. Maar ze kon het risico niet lopen om die nu al onder haar rokje vandaan te trekken. Nee, straks wist ze de onderdirecteur of een of ander hulpje of assistente van hem de deur te kraken en was ze zeker weten de pineut. ''Ik kom jou eens goed bevredigen, liefje.'' Als ze zo begon, kon ze het terug krijgen. Een brede grijns kwam op haar gezicht te staan. ''Ik hou van je, wist je dat niet?'' Ze kon maar niet haar ogen van haar af houden. Nu pas realiseerde ze dat ze nog steeds tegen de deur aanleunde, met haar armen over elkaar heen gevouwen. Ontspannen bracht ze haar gewicht weer naar haar benen en deed een stap vooruit naar de meid, Regina. Ze tipte met haar wijsvinger van haar rechterhand op het puntje van haar neus. ''Weetje, dat je best schattig bent? Ondanks dat je zo graag bij die bitchies wilt horen, en jammer genoeg dat je er zelf ook één bent.'' Dat meende ze natuurlijk niet, ze viel niet op meiden, zoals haar moeders. Blergh, de gedachte al. ''Weetje, ik heb helemaal geen zin om je vandaag af te rammen en opnieuw m'n mes te trekken. Je weet hoe het de vorige keer is afgelopen op het strand met je toengaande vriendje, hmmm? Wat zielig. Hij had helemaal geen ene poot van hem uitgestoken om jou te helpen. En dat noemt zich ware liefde?'' Hoe graag ze het ook wou, hier geloofde ze geen ene woord van dat ze het echt meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema feb 21, 2011 8:02 am

Met een doodse blik in haar ogen keek ze naar Esther, en hoe zij de deur op slot zette. Wow, die had wel een heel plan in haar gedachten. Ze hoorde hoe ze grinnikte, en haar blik werd nog dodelijker. Haar gifgroene ogen konden wel vuur spuwen, en zo die kop van haar lijf af rukken. Maarja, dat konden ogen maar helemaal niet. ''Ik kom jou eens goed bevredigen, liefje.'' Uh. Met een rare blik in haar ogen keek ze naar de roodharige, en knikte ongelovelig. "Euhm, sinds wanneer zit jij achter meiden aan? Ik hoop dat ik dit niet goed gehoord heb ofzo, want een ding meid, lesbo's raak ik niet aan." zei ze onverschillig, en ze sloeg haar armen over elkaar, net als ook zij deed. ''Ik hou van je, wist je dat niet?'' zei de sluttie, en nog steeds keek ze haar emotieloos aan, met geen enkele emotie in haar blik af te lezen. "Ja, wie niet hè?" zei ze terug, bot. Het meisje verplaatste haar lichaam en wendde af van de deur, en tikte haar op haar neus. Ze sloeg met haar hand tegen haar hand en tikte hem weg. "Ik zei toch, ik raak geen lesbo's aan." antwoorde ze scherp, en ze sloeg haar handen weer over elkaar. Was ze hiervoor nou gekomen? Voor een of andere trut die haar al een keer met een mes had bedrijgt en op nummer een van haar vijandenlijst. Als ze een roofdier was had ze echt aangevallen en die kop van haar erafgerukt, maar ook weer mis hè, ze wás helaas geen roofdier. Ze haalde haar hand door haar haar en hield met haar ogen nog steeds de trut in de gaten. ''Weetje, dat je best schattig bent? Ondanks dat je zo graag bij die bitchies wilt horen, en jammer genoeg dat je er zelf ook één bent.'' Ze negeerde het allemaal, en trok nogmaals wat negerend haar wenkbrauw op. ''Weetje, ik heb helemaal geen zin om je vandaag af te rammen en opnieuw m'n mes te trekken. Je weet hoe het de vorige keer is afgelopen op het strand met je toengaande vriendje, hmmm? Wat zielig. Hij had helemaal geen ene poot van hem uitgestoken om jou te helpen. En dat noemt zich ware liefde?'' Ze knikte even argwanend. "Nou, waarom moet je me dan persé hebben?" vroeg ze, terwijl zij nu degene was die haar evenwicht verplaatste tegen de deur leunde, en ze zette een hand in haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema feb 21, 2011 8:37 am

Het was de perfecte kans om toe te slaan wanneer Regina haar plaats innam om tegen de deur te leunen. Ze zette een paar stappen naar haar toe, net een halve meter afstand, plaatste haar twee handen net naast het hoofd van de meid en gunde haar een kille blik. ''Mocht je het nog niet door hebben, maar volgens mij ben jíj degene die met huppelkutjes naar bed gaat. En ik wil je hier hebben om wat te bespreken. Maar als je liever bang naar je vriendinnetjes of beter nog, de onderdirecteur rent. Mij best, ik hou je niet tegen.'' Een mondhoek van haar trok omhoog, als een soort zenuwtrekking. Hier kon ze echt niet tegen, dat de bitch altijd maar beter moest zijn als haar. Voordat ze nog maar iets kon zeggen hoorde ze en zag ze de deurklink hevig heen en weer bewegen. Er klonk hard gevloek. 'Verdomme, die teringdeur haakt weer.' Een giechel verliet haar mond. Blijkbaar had die gozer niet gezien dat de deur op slot zat, en niet iets van haakte of waar hij het dan ook over mocht hebben. 'Catherina? Help me even, die deur wilt niet open.' Ze moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Met nog steeds haar handen op de deur stond ze voor de meid. Een bekende oude wijven stem klonk haar in de oren. De hatelijkste docente van de gehele school, mevrouw Crane, of hoe ze ook mocht heten. Het was niet haar probleem, en boeide haar ook niet. ''What the Hell! Dat wijf heet Catherina?'' Dat fluisterde ze, voor het geval de twee school werkers haar zouden horen. Een grijns vormde haar mond. ''Zie je hier maar eens uit te redden, ik heb wel een reden,'' grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimedi feb 22, 2011 5:44 am

Opeens werd Regina door de gore handen van de trut gegrepen, en met een kwade blik in haar ogen keek ze haar aan. ''Mocht je het nog niet door hebben, maar volgens mij ben jíj degene die met huppelkutjes naar bed gaat. En ik wil je hier hebben om wat te bespreken. Maar als je liever bang naar je vriendinnetjes of beter nog, de onderdirecteur rent. Mij best, ik hou je niet tegen.'' "Ohja, ik ben hier de lesbo.. Was het gewoon bijna vergeten." zei ze sarcastisch en rolde met haar ogen. Ze sloeg de handen van de roodharige trut nogmaals weg en zwoeg naar de juiste woorden die ze zo voor het oprapen had. "En ik ben nooit bang. Zeker niet voor jou en die domme spelletjes van jou. Zolang je maar van me af blijft ben ik voorlopig niet meer uit je beeld." zei ze, nog steeds met een kwade doorsnee blik in haar ogen. Regina werd uit haar blik naar de lelijkerd afgeschud zodra ze een plotseling geluid hoorde aanhuppelen. Daar was die onderdirecteurdinges dus, en blijkbaar met iemand anders. Ze hoorde ze wat aan de deurklink rommelen en wat vloeken. Toen nam Esther haar praatbeurtje weer op en begon weer tegen haar te lullen. Oh gosh, moest ze weér naar d'r gezeik luisteren. Ze keek haar nog steeds niet aan maar hoorde haar wel fluiteren. ''Zie je hier maar eens uit te redden, ik heb wel een reden,'' Was hetgene wat ze als laatste zei, en ze keek haar met een schaapachtige grijns aan. "Oh god, dus ik moet me hier uit zien te redden..? Let maar op. Ik weet niet wat je denkt wie je bent, en je weet al helemaal niet met wie je te maken hebt. Luister eens goed slet, ík ben hier degene die meer wijskan maken dan jij in je hele leven. Hoer." zei ze, en met een sluwe blik in haar ogen keek ze haar aan, en nu was zij degene die haar een speels tikje op haar neus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimedi feb 22, 2011 6:59 am

De reactie van de blondie was precies hetgene waar ze op gehoopt had. Ze had toegehapt, altijd plezierig. In gedachten vroeg ze zich af waar de algemene bekende bitch bang voor zou zijn. Waarschijnlijk niet van haar, tenminste zo straalde ze dat uit vanaf de buitenkant. De binnenkant kon natuurlijk heel anders zijn, maar dat hoefde ze niet te weten. Die zou niet anders zijn dan haar emoties die ze toch niet kon hebben, dus zo kil als wat. Dat de bitch haar zojuist had uitgescholden voor slet én hoer deed haar niets. Geen schreintje gevoel wekte emoties in haar op, nee dat niet. Ze lachte alleen maar heel hard, bespottend lachen. ''Ik denk niet, nee ik weet het haast zeker, dat jij geen enkele hersencel hier binnen hebt die werkt. Blijkbaar weet je dus het verschil niet tussen een hoer en een slet,'' zei ze met een brede grijns op haar gezicht, waarbij ze haar ondertussen ook op haar hoofd aantikte. Hetgene wat de blondharige meid, Regina, deed om haar handen weg te tikken deed haar goed. Zo zwak van haar. Blijkbaar haar one and only manier om zichzelf af te weren, meer had ze dus echt niet in haar mars. Dat wist ze wel. Esther daar integen, ze werkte met messen en andere wapens. Zelfs haar eigen kracht was niet slecht en het kwam hard aan. Opnieuw hoorde ze gepraat achter de deur en binnen de kortste keren was die open gemaakt. 'Godverdomme!' Schold de onderdirecteur ongelofelijk hard. Over zijn schouder zag ze dat er een aantal leerlingen, die ondertussen in de wachtkamer waren komen zitten, verbaasd opkeken van hun stripboekjes, roddel- en leesblaadjes. De docente, mevrouw Crane, was duidelijk ook niet in een goede bui. Het verbaasde haar blijkbaar dus niet dat de twee bekendste meiden van de school in de onderdirecteur zijn kantoor stonden, ruzie te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimedi feb 22, 2011 7:10 am

''Ik denk niet, nee ik weet het haast zeker, dat jij geen enkele hersencel hier binnen hebt die werkt. Blijkbaar weet je dus het verschil niet tussen een hoer en een slet,'' De woorden van haar deden Regina spottend terugkijken, en een grijnsje verscheen op haar mond. "Zielig hè? Volgens mij ben jij degene hier die daar het verschil niet tussen weet.. Jij hebt geen hersenscel in je kop zitten, dus vertel mij niks please." zei ze terug, en ze rolde geïrriteerd met haar ogen. Jeeeeesussss, lekkere dag was dit. Zat ze dadelijk de hele dag naar die rotkop van die Esther te kijken, blêgh. Hopelijk stond hier ergens een prullenbak ofzo, kon ze dadelijk even kotsen. Ze hield het echt niet langer vol als ze nog naar die klotekop moest kijken. Ze had gewoon een hekel aan haar, voor alles, ze was gewoon een pure mislukkeling. Tsja, en blijkbaar kon ze daar niet mee leven en zocht ze haar de hele tijd op om haar zielige verhaaltjes te lullen. Achter de deur begonnen weer nieuwe stemmen zich te verwikken, en voor ze het wist was de deur ook open. 'Godverdomme!' liet de gozer nog weten, die naast hem een vrouw bij zich had. Awh, kon die alleen die deur niet open krijgen? Trouwens, wat moest die Esther nou? Net alsof zij er uit kon komen en zij niet, serieus, dan kon ze haar nog niet. Ze streek een pluk haar achter haar oor en keek naar het binnenkomende stel waarvan beide blijkbaar niet veel konden hebben. Ghehe, dit ging de hel worden voor die Esther. Ze ging haar nu echt voor paal zetten, het was nu écht oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimedi feb 22, 2011 11:12 am

Oh my god. Als die trut er zo over dacht, dat zíj juist degene was die geen hersens was, dan was ze zeker weten dom. Maarja, zo waren waarschijnlijk toch ál die vage trutjes. ''Ooh meneer,'' zei ze met een ontzettend hoge stem en met een onschuldige blik. ''Ik wachtte hier nog even op u, om wat te vragen over die cursussen die op de algemene prikbord hangen. Maar blijkbaar was u er even niet. Vervolgens kwam deze bit.. Regina binnen en sloot ze de deur achter zit. Ik denk dat ze me wou slaan ofzo iets! Ik was zo ongelofelijk bang!'' Haar waterige oogjes deden de rest van het werk. 'Esther, we weten allemaal dat..' En voordat hij nog maar z'n zin kon afmaken, pakte ze de blondie stevig bij haar pols, rende onder de stevige arm van de onderdirecteur door die tegen de ingang van de deur hing en trok haar mee, de hal uit. Ookal zeiden haar benen ja om te stoppen, ze rende gewoon door totdat ze pas het gevoel had dat ze veilig was. En dat was op de bovenste verdieping, op de wc's. De school was toch allang al uit, het was rapportvergaderingen voor de docenten deze dag zoals ze had gekeken op het rooster wat in die gozer zijn kantoor lag wanneer hij op de wc lag te scheiten, dus had ze de mogelijkheid om haar een lesje te leren. Eenmaal bij de wc's aangekomen en moe van het rennen en die klote trappen op te zijn geweest, sloot ze de deur en duwde haar naar achteren, de witte betegelde muur. De spiegels waren onder geklad met lippenstift, waarschijnlijk ook wel gedaan door een paar van die huppelkutjes zoals deze meid, en de deuren waren versierd met wat bloemetjes. Blergh, bloemetjes. Welke imbeciel verzon dat nou? Niet te geloven, hoe kinderachtig deze meiden, deze klassen en deze school wel niet was. Achter haar, nadat ze Regina, bij haar schouders gepakt, tegen die -niet al te frisse- witte tegels had gesmeten, opende ze een wc deur zodat ze niet te zien waren.

-Ideetje: ze doen alles om elkaar te pijnigen; slaan, haren trekken, schoppen en al die shit. En dan ondertussen verstrijkt de tijd en pas rond half zes merken ze hoe nutteloos ze inprincipe bezig zijn en bekijken hoe laat het is. Dan blijkt het dat de rapportvergaderingen allang al afgelopen zijn, de school al is afgesloten en hun dus de enige zijn die nog in school ronddwalen! =D Hihi!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimema jul 04, 2011 3:10 am

Regina trok haar wenkbrauw op terwijl ze naar het aanstellende verhaal luisterde dat Esther liep te lullen tegen de directeur. Ach, wat was ze zielig. Het kinderachtige wijf deed net alsof ze ging huilen en net toen de directeur er wat op wilde zeggen werd ze opeens ruw aan haar pols gepakt en door haar meegesleurd waardoor ze maar besloot mee te rennen. Anders lag ze vrijwel meteen op de grond. Waar ze heen gingen wist ze niet, maar Esther bleek ergens heen te willen. Al snel had ze in het vizier waar die meid het op gemunt had, de WC's. Een verontwaardigde uitdrukking verscheen op haar gezicht terwijl ze dit keer in staat was om zich niet langer mee te laten sleuren met dit domme wijf, ze had wel wat beters te doen. Geërgerd rukte ze aan haar arm om hem los te krijgen uit haar hand maar zoals ze al verwacht had van die Esther was ze niet besloten om hem los te laten. In plaats daarvan pakte ze haar bij haar schouders en gaf haar een duw zodat ze tegen de muur gedrukt werd. Haar ogen schoten vuur terwijl ze naar haar roodharige 'vriendin' keek, ze kon haar serieus wel vermoorden. Als ze de kans had jongen, had ze dat domme mes die ze altijd bij haar had gepakt en die kop van d'r eraf gehakt. Helaas was niet alles zo makkelijk. "Laat. Me. Los. Jij. Vuile. Trut!" siste ze terwijl ze haar een harde duw gaf, in de hoop dat ze achterover zou flikkeren. Ze was blijkbaar in staat haar in een wc-hokje te duwen aangezien ze haar probeerde mee te sleuren, maar ze verzette zich en gaf een trap met haar hak tegen haar scheen die waarschijnlijk hard aan moest komen. Esther had ondertussen dan ook een deur van een wc open gemaakt waardoor ze haar met een doodsvonstige blik aankeek. Als blikken konden doden... Ze wilde weg hier, weg uit deze rotwc's en weg bij dit afgrijzelijke niet wijszijnde wijf. God, ze had wel wat beters te doen. Ook al was het wel verleidelijk haar een lesje te leren, want dat domme wijf was waarschijnlijk toch niet in staat haar los te laten. De trut.

-Doen we, maar dat weet je lekker al! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitimedi sep 20, 2011 8:38 pm

Esther grinnikte van het lachen toen Regina uit alle macht probeerde te sissen dat ze haar los moest laten, helaas bakte ze er weinig van en schoot ze enkel alleen maar in de lach van haar mislukte sisseltong. Net toen ze een pakje sigaretten uit de binnenzak van haar zwarte jack kon trekken, werd ze naar achteren geduwd, en kon ze zichzelf nog net weerhouden om niet beschamend achterover te vallen, door haar met haar rechterhand snel naar een deurklink van een wcdeur te grijpen. Vlak daarna, voordat ze ook maar wat kon doen, merkte ze op dat de blondine dichterbij kwam en haar gelijk een trap met haar hak tegen haar scheen aan gaf. Water sprong in haar ogen, maar knipperde het gauw weg, zodat de bitch haar niet zag janken of wat dan ook. Ze wou haar wel eens zien janken en ze probeerde de pijn met alle macht te negeren en normaal op haar benen te staan, terwijl ze dichter naar de blondine toe kwam en met haar vuist onbewust ontzettend hard uithaalde naar haar linkerwang. Normaal sloeg ze niet eens meiden, maar deze vroeg er gewoon om, om klappen te krijgen. Vlug haalde Esther een hand door haar rode, stijle haar heen en haalde vervolgens wel het pakje sigaretten uit haar jack vandaan, waarvan ze er één sigaret uitpakte. ''Ook één, of roken brave meisjes niet?'' Zei ze met een grijns op haar gezicht, terwijl ze het pakje alweer opborg en nu haar doodskop aansteker uit haar broekzak vandaan viste en vervolgens het ding in haar mond ermee aanstak. Even vormde het uiteinde van haar sigaretje knalrood en verkleurde gauw naar een wat grijzere kleur. Haar zwarte ogen waren op Regina gericht, zodat ze haar in de gaten kon houden en ondertussen haalde ze met haar wijs en middelvinger het sigaretje uit haar mond, waarna ze de rook in de blondine haar gezicht uitblies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vervloek jullie allemaal! >:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervloek jullie allemaal! >:]   Vervloek jullie allemaal! >:] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vervloek jullie allemaal! >:]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: