Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alone, but its not bothering me.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 10:52 am

Met een I-phone in haar zak en haar capuchon over haar hoofd liep Hailey door de gang. Dat ze hier nieuw was en niemand kende maakte haar niet zo veel uit, maar als ze met haar gingen kloten dan hadden ze problemen. Niet dat dat was gebeurd, het ging zelfs goed vandaag. Ze opende haar kluisje en vanbinnen waren er foto's van haar vrienden te zien. Op een foto zaten ze helemaal gek te doen omdat ze te veel drank op hadden, dat waren nog eens goede tijden. Ze pakte een flesje water uit haar kluisje en dronk wat, daarna zette ze het weer terug en legde ze een boek weg. Ze had ondanks dat het warm was een vest aan met de capuchon over haar hoofd getrokken en daaronder was een kort broekje te zien. Met haar all-stars en haar casual kledingstijl zag ze er nogal gewoontjes uit in tegenstelling tot sommige meisjes die daar in jurkjes zaten. Zelf droeg ze ook wel jurkjes maar een heel ander soort jurkjes, niet met roze liflafjes eraan en zo. Ze was gewoon altijd zichzelf, had soms nog best wel een grote mond tegen leraren maar hield vooral van dingen die gevaarlijk waren. Ze pakte stiekem een slokje whisky wat ze in een flesje had gedaan. Dronken werd ze toch pas als ze zo 3 flesjes ophad of zo en het maakte haar niet veel uit. Ze sloot haar kluisje en leunde ertegenaan. Haileys blik gleed af naar een paar mensen en toen naar iemand anders, ze zagen er allemaal zo hetzelfde uit. Zo netjes, ze kon er gewoon niet tegen, haar eigen ouders waren ook zo maar Hailey, nee Haiey bleef zichzelf.

-iedereen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 10:00 pm

Net zoals vandaag had ze haar zwarte jack weer aan, met haar handen in de zakken verborgen. Daaronder een afgesleten, met gaten, lichtblauwe spijkerbroek en vervolgens haar doodgewone zwarte sneakers aan. Zij was niet zo van die gore jurkjes of van die spuuglelijke korte topjes en die bekakte hoedjes. Al was het dan kapot heet, ze hield gewoon van haar eigen stijl. Meestal viel alleen haar bloedrode haar op. Daardoor herkende de meeste mensen haar vrijwel direct. Dat kon soms een voordeel zijn dat iedereen je al van veraf aan ziet komen en wegkruipt of achteruit deinst, maar ook wel eens een nadeel. Zoals dat al die bitchies, zoals Regina, je dan uitlachen. Maar daar had ze wel een plannetje voor gesmeed. Ja, ze had laatst Regina eens te grazen genomen terwijl ze klef aan het doen was met haar nieuwe vangst. Die had ze eens flink getoond wat zij allemaal wel in d'r mars had. Diep in gedachten over het strand gebeuren slofte ze door de hal, waar allemaal kluisjes stonden. Voordat ze het in de gaten had knalde ze bijna tegen iemand op, een meisje met een capuchon op. ''Hee, kijk godverdomme uit je gore doppen,'' schold ze tegen haar en opende daarna het kluisje naast het kluisje waar het hoodie-meisje tegen aan stond. Haar kluis was anders dan de andere, zonder dat iemand het ooit eigenlijk had gezien had ze er wat graffiti in gespoten wat haar best goed afgingl. Met het bekende Die-Hard teken. De skelettenkop beviel haar wel. Nog even en iedereen kon het logo overal zien. Ze zou het met haar groepsgenoten overal gaan spuiten. Maar dat kwam binnenkort, op een duistere avond wanneer het volle maan was. Tenminste, zoiets had zij dan in gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 10:19 pm

Terwijl ze daar tegen haar kastje aanleunde hoorde of merkte ze door de muziek niks van wat er naast haar gebeurde. Ze merkte dan ook niet dat er een ander meisje kwam aangelopen, het meisje botste bijna tegen haar op en schold haar een beetje uit. Ze had niet door wie het was en dacht dat het zo'n kakkertje was dus zei ze gewoon simpel terug 'ja sorry, ik sta hier alleen maar jij botst bijna tegen me op.' Ze keek even op en merkte dan dus dat het niet zo'n kakkertje was, 'Sorry' stamelde ze toen ze zag wie het was. Ze was hier nog maar net nieuw maar had toch al over haar en Die Hard gehoord. Eigenlijk waren hun net zoals Hailey, Hailey zelf haatte die kakkers ook en ze hield helemaal niet van al die domme roze jurkjes en liflafjes. Ze keek nog eens op en zei toen 'Mijn naam is Hailey.' ze zette haar I-pod iets zachter en stak die weer in haar zak, als ze het nu maar niet verpest had door eerst haar grote mond op te zetten.

-helemaal geen inspi-
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 10:45 pm

'Ja sorry, ik sta hier alleen maar jij botst bijna tegen me op.' Oh fijn, nu gaf ze nog een grote bek ook nog. Ze bolde haar rechtervuist, maar besloot er niet op te reageren. Ze pakte een zwart gekaft boek uit haar kluis, met de naam 'Nederlands' erop en legde die bovenop het stapeltje van haar boeken. Zo, nu moest ze die straks meenemen als ze de school verliet om te leren. Niet dat ze daar ooit zin in had. 'Sorry.' Oh en nu begon ze ook nog eens excuses te maken. Dat had ze eerder moeten bedenken, die gore... 'Mijn naam is Hailey,' stelde ze zichzelf voor aan haar. Ze klapte hard haar kluis dicht en keek enorm geïrriteerd naar het blondharige meisje. ''Dus? Wat moet je,'' reageerde ze alleen en hield haar rechterhand nog steeds op haar kluis. Zonder naar haar kluisje te kijken deed ze hem op slot met haar handen, terwijl haar blik nog steeds naar het hoodie meisje gericht stond. ''Voor de duidelijkheid, wij praten niet met elkaar. Tenzij je wat nuttigs te melden hebt,'' siste ze naar haar. Haar handen bolden opnieuw tot vuisten, ze trok haar schouders wat lichtjes omhoog en haar ogen leken wel rood te vuren voor haar gevoel. Als ze nog maar één onbenullig ding tegen haar te zeggen had, of ook nog maar met haar arrogante kop naar haar keek dan kon ze een verschrikkelijk harde klap verwachten.

(Maakt niet uit, maar euwhh.. Zo is Esther, dusja xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 11:16 pm

Hailey zag hoe het roodharige meisje met een harde klap haar kluisje dichtgooide. Ze trok zich er niks van aan en hield haar mond maar even, 'Dus? Wat moet je,' hoorde ze haar nog zeggen. 'niks hoor.' zei ze terug. Ze keek weer de andere kant op en opende haar kluisje opnieuw. Hailey keek nog even met een verafschuwende blik naar een groepje meisjes die daar een beetje dom zaten te doen en met een neerkijkende blik naar Hailey keken, ze zou die meisjes zo graag gewoon een harde klap in hun gezicht geven. Ze vloekte even in zichzelf toen ze merkte dat haar boek ergens vast zat met de kaft en gaf er een harde ruk aan. Het kaftpapier was nu wel kapot maar dat boeide helemaal niks. Ze keek weer even naar het roodharige meisje en zei toen 'Sorry hoor, ik had niet gezien wie het was, ik dacht dat het een van die vervelende meisjes was.' Ze voelde zich stom, maar ja alleen zijn was niet zo erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 11:32 pm

Haar blik gleed ook naar de vervelende groep optut meiden die verder op stonden, net zoals die van het blonde meisje die haar kluis weer had geopend. Ze kon erin kijken, maar daar was niets bijzonders in te vinden. 'Sorry hoor, ik had niet gezien wie het was, ik dacht dat het een van die vervelende meisjes was.' Door die ene zin voelde ze zich al wat beter op haar gemak, voordat ze ook maar uithaalde. Relaxed liet ze haar armen met ontspande handen langs haar zij hangen. ''Maakt niet uit,'' zei ze op een emotieloze toon. De muziek die uit de speakers kwamen boven haar hoofd beviel haar niet, een of ander bekend liedje van Bruno Mars. Iets met Grenade ofzoiets. En alsof het nog niet erger kon werd hij ook nog eens harder gezet dan de maximale volume. Ze leunde nu met haar rug tegen haar eigen kluisje aan en haalde uit haar broekzak een pakje sigaretten, waarvan ze er een uit haalde en met haar skelettenkoppige aansteker aan stak. Na een haaltje te hebben genomen voelde ze zich al beter. Ze richtte haar hoofd omhoog, naar het plafond en maakte speels van die rook kringetjes. Het groepje arrogante meiden liepen te krijsen, wat nog erger klonk dan die vreselijke muziek. Esther wist dat ze in de school niet mocht roken, maar deed het gewoon. Boeide het haar wat. Nee, eigenlijk niet. ''Esther, ik ben Esther,'' stelde ze zichzelf kalmpjes voor, wanneer ze haar aandacht naar het meisje, genaamd Hailey, liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimeza feb 12, 2011 11:49 pm

'maakt niet uit.' hoorde ze het meisje zeggen en meteen kwam een opgelucht gevoel door haar heen. Ze zette haar I-phone weer wat zachter en zag hoe het meisje een sigaret opstak. Je mocht hier toch niet roken? Nouja dat maakte niks uit, zelf vond ze het ook fijn om de regels te breken. Een klein lachje kwam tevoorschijn op haar gezicht en ze richtte haar aandacht op het meisje dat zich inmiddels al had voorgesteld als Esther. Ze knikte even toen ze zich had voorgesteld en bedacht zich dat haar kluisje zo saai was, ze moest er is iets mee doen. Ze hield even haar mond maar vroeg toen 'Kan jij ook helemaal niet tegen die soorten meisjes?' ze zei het met een kleine lach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 12:03 am

Jimmy kwam met een chagrijnige kop de klas uitgelopen. Hij had zoals gewoonlijk een jogging broek met de kruis tot bijna op zijn knieen aan en een shirt met altijd een pet er boven aan. Zijn tatoeages staken van zijn huis af, hij had er pas een op zijn linker schouder laten zetten, van een doodshoofd het teken van Die hard. Hij was er voor de zoveelste keer uitgestuurd. Hij liep naar zijn kluisje toe en zag Ester met gebalde vuisten naar een blond meisje staan , die waarschijnlijk nieuw was. Ze zal wel een grote bek hebben opgezet ofzo tegen Ester dat moest je ook niet doen. Jimmy hoorde de naam van het meisje en hij trok even een pijnlijke blik. Hij liep naar zijn kluisje toe dat tegen over die van hun stond en opende zijn kluisje waar ook het teken van Die hard opstond. “Ester be nice”. Zei hij met een grijns. Hij was best wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Hij zuchtte even toen de sfeer veranderde hij zag Ester een sigaretje opsteken en nam het voorbeeld over. Hij rookte bijna nooit alleen als hij gestrest en dat was hij nu door die k** vent van nederlands. Die vent moest hem altijd hebben he, nu kon hij ook nog 3 uur na blijven. Niet dat hij zou komen, hij had wel wat beters te doen. Hij keek even naar een paar tutjes die daar stonden te kletsen. Hij haatte zulke meiden echt die dachten dat ze overal te goed voor waren. Hij nam een trekje van zijn sigaret en blaasde het via zijn neus uit.

- als ik er nog bij mag-


Laatst aangepast door Jimmy op zo feb 13, 2011 2:16 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spellings fouten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 12:20 am

Hailey keek even op toen een jongen chagrijnig de klas uit kwam lopen. Ze zag hem naar Esther kijken en iets zeggen, hij zou haar wel kennen of zo. Ze zag dat hij ook begon te roken en greep naar de zak van haar vest waar normaal haar sigaretten zaten, ze opende de rits maar realiseerde zich al snel dat haar sigaretten nog in haar kamer lagen. Ze vloekte even binnenmonds en begon een beetje in haar kluisje te zoeken. Zelf was ze wel een meisje dat af en toe van een sigaret hield. Al snel vond ze een pakje in haar kluisje en stak ze dat pakje in haar vest, ze stak ook een sigaret op en nam een trekje waarna ze het richting die domme meisjes uitblies, ze zag hoe de meisjes een stukje verder weg gingen en liet een kleine grijns op haar gezicht zien.

-studeren is slecht voor je inspi No -
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 12:44 am

Vanuit haar ooghoeken, terwijl haar ogen nog steeds op het saaie witte plafond gericht stonden, zag ze een jongen met bekende kleding en tattoeages aan komen lopen. Was dat Jimmy? Hij ging duidelijk richting zijn kluis. 'Esther by nice,' klonk de mannelijke stem. Ja, dat was overduidelijk haar groepsgenoot van Die Hard, Jimmy. Wanneer hij dat tegen haar zei had ze net een haaltje genomen en blaaste de rook grinnikend uit. Ze scheurde haar aandacht van het plafond af en draaide naar Jimmy, maar op zo'n manier dat ze ze alletwee in de gaten kon houden. "Ben je er wèèr uitgestuurd, gast?" Ze tipte op haar sigaret, zodat het as op de simpele schoolvoer terecht kwam, net voor haar zwarte sneakers. "Dit is Hailey, ook een van de teringwijven haters, met nadruk op teringwijven!" Haar stem werd wat luider bij de laatste paar woorden. En ze keek richting de meiden die maar door bleven kibbelen en roddelen over hun.

(Tuurlijk mag je er nog bij! Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 2:23 am

Jimmy had zijn kluisje open gemaakt en haalde er 3 blikjes bier uit, het stond dan wel niet koud maar goed. Hij gooide er een naar Esther en eentje naar Hailey, tenminste hij dacht dat ze zo heette. Hij nam een trekje van zijn sigaret en hoorde Ester "Ben je er wèèr uitgestuurd, gast?" vragen. "Ik, weer ??. Ik word er nooit uitgestuurd". zei hij met een ontschuldig gezicht. Ze wisten allebei dat dat niet waar was als het mee zat werd hij er maar een keer per week uitgestuurd. Ester stelde het meisje waarvan hij dacht dat ze Hailey hete voor als Hailey. "Aangenaam". zei hij en hij nam nog een trekje en blaasdde rondjes uit. Hij vond het wel interessant dat Hailey ookal was ze er pas net nu al die suckers haatte. Hij maakte zijn biertje open en dronk de helft in een keer op. Dat koelde af, het was ook zo warm. Jimmy's ogen dwaalde af naar een meisje met een extreem kort rokje. hij trok een wenkbrauw op en er kwam een klein glimlachje op zijn gezicht. Hij hield wel van dit weer, de meeste meiden droegen dan allemaal jurkjes of rokjes. Hij nam een laatste trekje van zijn sigaret en gooide hem toen nonchalant achter zich weg. Hij had niet door dat het tegen de onderdirecteur aankwam. Die was daar niet echt blij mee en zeker niet toen hij zag wie het deed en zeker wist dat hij nog in de klas moest zitten. Hij werd nog bozer toen hij het bier zag in hun handen.

- de rest mogen jullie aanvullen :(a):
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 4:54 am

Ze nam nog een trekje van haar sigaret en richtte haar blik op de jongen die net zo chagrijnig de klas uit liep. Een blikje bier werd naar haar richting gegooid en ze ving het makkelijk op. Eigenlijk vond ze dat Esther en de jongen waarvan ze de naam niet kende veel op haar oude vrienden leken, je zowat niks aantrekken van de regels, en daar hield ze wel van. Ze opende het blikje en nam een slokje. Ze hoorde de jongen 'aangenaam.' zeggen en zei 'jij ook aangenaam.' met een rustige stem. Haar I-phone had ze inmiddels al uitgezet want het was wel een beetje heel erg associaal. Ze zag Esther naar het groepje roddelende meisjes kijken en wou ze gewoon allemaal kei hard in hun gezicht slaan, maar dat deed ze niet. En dat was maar goed ook want de onderdirecteur kwam aangelopen. Die had natuurlijk ook gezien dat de jongen zomaar zijn sigaret achter zich gooide en werd daar natuurlijk boos om. Snel gooide ze haar sigaret op de grond en ging ze erop staan. Ze had geen zin in problemen op haar eerste dag hier want dat zou dan beteken terug naar huis, naar de plek waar nog meer kakkers waren, naar de mensen die haar niet begrepen. Het blikje bier had hij wel gezien want dat kon je niet zomaar ongezien weggooien op de grond of zo. Ze zag de onderdirecteur nog kwader worden en hoorde hem gewoon in zichzelf vloeken. Shit, als haar ouders dit te weten kwamen was het bye bye tegen de vrijheid die ze hier had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 5:12 am

[She's here to save y'all Twisted Evil]

Zoals gewoonlijk had Ruby niet veel vrienden om bij te staan tijdens de leswisselingen of pauzes, maar dat maakte haar niets uit. Ze had geen vrienden nodig en werd ook niet gepest door de 'populaire mensen' omdat ze die niet had, simpelweg doordat zij ook zagen dat ze die vrienden niet nodig had. Of het kwam doordat ze respect had afgedwongen leek haar sterk. Nee, volgens Ruby kwam het doordat ze bang voor haar waren. En wat was er beter dan dat? Ze kreeg wat ze wilde als ze ze aansprak omdat ze bang waren voor de gevolgen als ze een verkeerd antwoord gaven, en wanneer Ruby zelf geen initiatief toonde lieten ze haar verder met rust. Perfect..
Ruby zette haar boeken in haar kluisje, rechtop, en net toen ze de kluis dicht wilde doen merkte ze een paar bekenden op. Esther en Jimmy, die aan het praten waren met een vrijwel onbekend meisje. Waren ze nieuwe leden voor de groep aan het recruteren? Het zou grappig zijn, en het meisje dat met haar sigaretten en zwarte make-up perfect bij Esther pastte zou er van Ruby wel bij mogen. Ze sloeg haar kluis dicht waardoor ze meerdere spullen uit de deur hoorde vallen maar liet dit voor wat het was, en net toen ze zich om wilde draaien om naar huis te gaan merkte ze een man op die bij hen was gaan staan. Ervan uitgaande dat zijn gezicht aan de voorkant net zo rood was als de kant die zij kon zien, de nek, merkte ze op dat hij behoorlijk pissig was. Voordat de man een probleemachtige situatie zou creeëren legde ze haar hand op zijn schouder waardoor hij zich omdraaide. De korte, doordringende blik die ze wierp op Jimmy vertelde hem dat hij hier weg moest gaan of die sigaretten en blikjes bier weg moest doen, en dat zij het verder wel uit zou zoeken.
"Vladimir." begroette ze hem met een dazzling smile, waarna ze heel subtiel begon te lopen en hem hierdoor vroeg met haar mee te lopen. De onderdirecteur, waarvan ze wist dat hij een zwak had voor vrouwelijke charmes, liep gehoorzaam achter haar aan als een tamme puppy. Het was zo makkelijk om een man te chanteren, vooral met de ervaring die Ruby had na haar jaren op de straat. Ze grijnsde onbewust toen hij haar begroette met een "Ah, Ruby, wat een verrassing.. Wat is er dat je wilt?", waardoor ze wist dat het haar wederom gelukt was. Hij was afgeleid van het drietal, en hoewel er nog een duidelijke geur van sigaretten in de gang hing liep ze samen met hem verder. "Ik heb eigenlijk nog een vraagje over mijn profielwerkstuk. En u kunt me daarbij het beste helpen, natuurlijk." zei ze terwijl ze een neppe glimlach opzette, waarna ze met de man om de hoek liep. Als het drietal nu maar slim genoeg was om naar buiten te gaan, de volgende keer zou ze hen niet meer helpen..

[Ode aan de onderdirecteurs met de gekke namen! Very Happy]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 6:07 am

[ WTF, vladimir xD. ]
Jimmy zag de onderdirecteur langzaam aan hand rood worden. Jimmy schoot in de lach van zijn tomaten kop. “Moet jij niet in de les zijn”. Jimmy antwoordde daar brutaal op. “Uhm moet jij niet werken”. Hij zag dat de onderdirecteur nog roder worden Jimmy schonk hem een glimlach. Hij keek langs de directeur en zag het blonde meisje van het mes incident staan. De onderdirecteur vond het onbeleefd dat hij hem niet aan keek. Gelukkig kwam het blonde meisje snel tussen beide in. Hij keek het blonde meisje ,dat volgens de onderdirecteur Ruby heete, en de onderdirecteur na. Hij glimlachte even en bedankte Ruby in zich zelf. “Uhm, zullen we maar naar buiten gaan, voor dat die vent weer terug komt?” hij liep al vast voor. Als ze hem niet wilde volgen hadden ze pech, het maakte hem niet uit wat ze gingen doen. Hij had nog wel andere dingen te doen. Hij keek toch even over zijn schouder. Hij liep de gang uit en botste tegen een van die Ragina meisjes aan. Hij meisje viel op de grond hij dacht even na zou hij zijn charme gebruiken en vanavond een leuke avond hebben, maar dat zou tegen Die hard zijn. Hij liep dus maar gewoon door en schopte haar o zo dure handtasje onder een of andere kast. Hij liep weer door en toen hij buiten kwam ging hij op het dichts bij zijnde bankje waar een paar nerds op zaten. De nerds snelde zich al weg toen ze zijn blik zagen. Hij dronk de andere helft van zijn pilsje op en keek toen als de andere er ook waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 6:24 am

[vladimir, love the name, XD]
Hailey zag hoe Jimmy de man brutaal aansprak en er kwam een grijns op haar gezicht toen ze zag dat de man nog kwader en roder werd. Ze vond het altijd zo grappig om te zien, dan wisten de leraren nooit wat te zeggen. Maar haar grijns verdween toen ze de man nog eens met een kwade blik naar haar hand keek die ze achter haar rug had verborgen zodat de man niet zou gaan zeiken over het bier. Ze wende haar blik een beetje af want wou niet dat die man wist wie ze was, ze had dan ook geluk dat ze nieuw was en de man haar nog niet kende want anders zouden haar ouders haar naar huis halen en haar op haar kamer opsluiten, dat wist ze zeker. Een opgeluchte blik was op haar gezicht te zien toen een meisje dat ze niet kende hun kwam helpen. Toen de man verdwenen was kon ze haar lach niet meer inhouden
'Vladimir, wat een naam.' zei ze lachend en ze volgde het voorbeeld van de nog steeds een soort van onbekende jongen en liep ook naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 7:48 am

Haar pret werd onderbroken door een of andere man. Blijkbaar pikte die het niet dat ze gezellig rookten, en niet een soort van theekransje hielden met wat roddelpraatjes zoals die 'Too Damned' meestal deden. Nee, zij vond dat absoluut walgelijk, ze moesten oprotten met die belachelijke gewoonte. Na de laatste haal te hebben genomen, schoot ze die vanuit haar vingers richting de onderdirecteur z'n gezicht aan en zwaaide toen vriendelijk met een begripvolle glimlach gevormd op haar mond, op een sarcastische manier. Voordat de man ook maar zijn woedende uitbarsting op de drie jongeren kon loslaten werd hij onderbroken door een bekende blonde meid, Ruby. Achja, het had voor haar gevoel eigenlijk niet gehoeven maar het was wel beter, voordat ze ook maar geschorst werd en terug naar haar twee kleffe moeders moest. Blergh, ze zag ze weer helemaal voor zich. Twee zoenende moeders, bah. Was zij even blij dat ze hierheen mocht, beter zelfs ze werd hierheen gestuurd! Ze knipte haar blikje bier open en nipte er een slokje van, wanneer ze ondertussen achter Jimmy en Hailey aan liep die zich al naar buiten voortzetten. De paar tutjes die zich druk aan het maken waren over hun make-up werden al verstoord door de jongen, en een van hun werd letterlijk onderuit gehaald waarna haar tas gelijk onder een of andere kast werd getrapt door hem. Ah mooi, dan hoefde ze niets meer te doen. Nouja, dat was overbodig om ze gelijk helemaal uit te buiten. Nee, dat kwam later wel. ''Ach gossie. Liggen nu al je plamuur en stift spulletjes onder de kast?'' Ze trok een nep pruillipje richting de dame vanwie haar tas verdwenen was en lachte toen spottend en hard naar haar. Eenmaal buiten nam ze ook plaats op het houten bankje, ging met haar kont op de leuning zitten en zette haar sneakers slordig op het zitgedeelte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 8:13 am

Jimmy had een van die tutjes lekker onderuit gehaald Hij lachte even van Esthers commentaar.. Hij liep naar een van de bankjes en joeg een paar nerdjes weg hij ging nonchalant op de rugleuning zitten. Hij zuchtte even en bedacht dat ze wel lol hadden gehad als ze met ze 3e in zijn kantoortje hadden moeten zitten. Hij keek even rond en vond het wel erg warm. Hij zag een paar meisjes in korte jurkjes langs lopen het waren niet van die tutige meiden. Hij floot even tussen zijn tanden en keek ze na. Hij kon het niet laten om naar die meiden te kijken.

- geen inspi -
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 8:38 am

Ze zat naast Esther op het bankje en voelde een warm briesje in haar gezicht, ze had haar vest wel open maar haar capuchon zat nog steeds op haar hoofd. Ze deed die alleen maar af als ze alleen was, daar heeft ze wel eens problemen door gehad omdat ze een leraar had uitgescholden die haar capuchon van haar hoofd trok, ze had die leraar ook bijna een klap gegeven maar gelukkig hadden haar vrienden haar op dat moment geroepen. Ze schudde de gedachte van haar oude vrienden even uit haar hoofd en richtte haar gezicht naar boven, de zon scheen volop en dat was dan weer een van die dingen die een glimlach op haar gezicht kon toveren. Ze hoorde die tutjes nog een paar zielige gilletjes uitbrengen omdat het tasje wat onder de kast was geschoven door de jongen vuil was geworden. Dat was dus ook iets wat een glimlach op haar gezicht kon toveren. 'Wat is jou naam?' vroeg Hailey die nu wel nieuwsgierig was geworden naar de naam van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 8:49 am

De stem van Hailey, die naar de naam van haar groepsgenoot vroeg, drong door haar oren, maar ze reageerde er niet op. De vraag liet ze voor haar neus voorbij gaan, wachtend tot Jimmy er zelf op zou antwoorden. ''Ja, vertel je naam eens, beste maat,'' ginnegapte ze vrolijk tegen hem wanneer ze hem niet al te hard tegen zijn rug aan sloeg. Vervolgens nam ze nog een slokje van haar biertje, wat ze van hem had gekregen binnen bij de kluisjes. Daarna zette ze hem even neer, ritste haar zwarte jack open en haalde daar haar zonnebril uit vandaan. Haar jack ritste ze weer dicht en zette daarna het ding op, zodat ze wat beter de twee jongeren kon zien. Anders had ze zo'n pijn in haar ogen door de irritante, bloedhete zon. De kleur van haar jack hielp ook niet bepaald mee, hitte aantrekkend. Maar ze kon er tegen, ze had niets voor niets de puur rode haar kleur. De meiden met die gruwelijk lelijke korte jurkjes, waar de jongen die naast haar zat zojuist nog naar gefloten had, maakten zichzelf belachelijk door midden op het plein te gaan staan dansen. En waarop eigenlijk? Ze hoorde geen muziek of wat dan ook, ookal had ze best goede oren. En wat dan nog, die vrolijke lente shit muziek hoefde ze niet aan te horen, nee gaf haar maar wat hard-rock. Daarmee joeg je meestal die huppelkutjes weg. Dat bracht haar op een goed idee. Haar mobiel kon best hard, wist ze, die ze vervolgens ook haar broekzak graaide en op zoek ging naar een puur goed nummer. Een geweldig krijsnummer, waar ze persoonlijk goede herinneringen aan had van vroeger met haar vrienden, kwam in beeld en ze zette het geluid op honderd procent. Omdat het op het schoolplein best stil was, al scheen de zon volop galmde de muziek over het gehele plein heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimezo feb 13, 2011 9:06 am

Jimmy floot even naar de meiden die langs liepen, tot zijn plezier reageerde Esther er geïrriteerd op. Het andere meisje genaamd Hailey wat hem aan een pijnlijke gedachte deed denken vroeg hoe hij heette. “Jimmy”. Antwoordde hij even en daarna keek hij weer naar de meiden die nu vrolijk midden op het plein stonden te dansen. Hij glimlachte even en keek toen weer naar Esther die nu een zonne bril op had, ze ergerde zich aan de meiden. Hij nam Hailey even in zich op en keek toen weer naar de meiden. Opeens hoorde hij een hard rock liedje, hij keek even naar Esther hij grinnikte even toen iedereen op het plein naar keek naar hun toe. Hij glimlachte even brutaal en dacht even na over de muziek. Niet bepaald zijn stijl maar het kon er mee door en hij moest ook niet zeuren zijn muziek was ook niet hun stijl. “ Gaan we vanavond nog wat doen”.? Vroeg hij ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimema feb 14, 2011 4:59 am

Hailley richtte haar grijsblauwe ogen een beetje op de jongen die zich net had voorgesteld als Jimmy en knikte even. Ze liet haar ogen weer voor zich uit kijken en staarde een beetje naar wat er verderop aan de hand was, het was letterlijk een kwelling voor haar ogen. Een paar meiden begonnen daar te dansen, ze liet dan ook een glimlach op haar gezicht zien toen ze een hard-rock liedje hoorde en iedereen op het plein naar hun keek. Toen Jimmy vroeg of ze vanavond nog iets gingen doen haalde ze haar schouyders op en richtte ze haar blik even vragend op Esther.

(moet het echt even zeggen hoor,
Happy valentine!!! lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimema feb 14, 2011 7:54 am

'Gaan we vanavond nog wat doen?' Vroeg Jimmy blijkbaar dus aan de twee meiden die ook op het bankje hingen. Even nadenkend pakte ze haar blikje bier met haar vrije hand en nam daar een slokje van, liet het even rusten in haar mond en slikte het daarna door zodat het prikte door haar slokdarm. ''Hmm, ik heb niet echt plannen. Ik heb wel zin om naar een discotheek te gaan, vanavond ben ik vrij, dusja. Misschien wel leuk om de boel daar op stelten te zetten, wat dingen overhoop te gooien,'' stelde ze voor en bleef haar ogen gericht houden op de meiden die zich duidelijk niet meer zoveel amuseerden door haar 'irritante' muziek. Een grijns vormde haar mond en ze liet een zachte grinnik horen. Wat voelde het toch goed om wat macht te hebben op school. De meeste leerlingen deinsden al achteruit voor haar wanneer ze haar rode haren al zagen. Tevreden goot ze het overige beetje drank in het blikje in haar mond, stond op, trapte het blikje tot een rond schijfje en schopte die vervolgens richting een groepje nerds die een bankje waren opgeschoven en angstig naar hun staarden. ''Wat nou, dat jullie nou geen ballen hebben. Ksst wegwezen!'' Schreeuwde ze naar hun, waardoor ze haastig opstonden en zich zo mogelijk uit de voeten maakten. Een belachelijkmakende lach verliet haar mond en ze draaide zich weer om, om plaats te maken op het bankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimema feb 14, 2011 8:48 am

Esther had dus zin om wat overhoop te halen in een of andere discotheek. Jimmy antwoordde er op “Als je me binnen krijgt je weet dat ik niet zo geliefd meer ben in die discotheek’s daar”. Er verscheen een grijns op zijn gezicht toen hij na dacht wat hij daar allemaal had uitgehaald. Hij keek even naar de meisjes die helaas waren gestopt met dansen door Esthers muziek. Haar muziek was ook niet zijn stijl maar het kon er mee door. Hij nam de meiden die naast hem zaten nog eens in zich op. Esther kon hij al maar Hailey nog niet. Zijn blik bleef even op haar blik hangen en hij deed even flirterig een wenkbrauw omhoog. Jimmy flirtte eigenlijk wel met elk meisje alleen hij wist zeker dat hij dat niet bij Esther moest doen. Hij werd verstoord door Esther die een blikje naar een stelletje nerds en vroeg als hun ballen hadden. Jimmy antwoordde met een grijns. “Esther maak je niet druk, ik heb genoeg ballen voor iedereen die hier zit”.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimema feb 14, 2011 9:51 am

Hailey ricjtte haar ogen even op Esther die haar blikje richting een paar nerds trapte. Ze lachte even en nam toen haar I-phone die afging. Ze nam op en gooide haar lege blikje naar achter. Had zij het weer dat haar ouders haar moesten controleren. Ze liet een paar keer een korte 'ja' horen en hing toen op. Hailey ging weer terug op het bankje zitten.
-geen inspi-
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitimema feb 14, 2011 11:03 am

Ze grinnikte toen Jimmy een opmerking maakten over zijn eigen ballen. ''Ja, ik weet en hoop 't wel voor je dat je de meeste ballen hebt. Ik bedoel, het zou niet goed zijn als wij dat ook hadden,'' ze porde even gemeen in Hailey's zij. ''Hmm, ik krijg je wel binnen hoor.'' Mompelde ze. De zon was inmiddels wat achter wat wolkjes zichzelf aan het verschuilen, maar ze hield haar zonnebril gewoon op omdat ze hem lekker vond zitten en het keek wat lekkerder. Alsof de wereld dan wat grijzer en grauwer was, just the way she likes it. Ze had best veel zin in vanavond, niet alleen omdat ze de boel gingen verbouwen, maar ook omdat het haar allereerste keer was in Santa Monica dat ze naar een discotheek ging. Alleen in Venice was ze slechts met haar vriendinnen braafjes tot een uur of twaalf gebleven en alleen gedanst en wat colaatjes gedronken, wat dus helemaal niks voorstelde. Van haar twee rotmoeders mocht ze natuurlijk niks. Het was een geschenk van god dat ze naar een optreden van P!nk mocht. Eigenlijk wou ze eerst naar een hardcore concert, maar haar moeders vonden dat de grens, daar trokken ze de streep. Van haar vader had het wel gemogen, die was dan ook wel streng maar die was er wel wat vrijer in. Ze slaakte een zucht, terwijl haar ogen naar de lucht gericht waren. Was haar vader nog maar bij haar. Dan was dit waarschijnlijk nooit gebeurd, dat ze naar Santa Monica gestuurd werd. Al had het nu wel zo z'n voordelen. Ze had vrijheid, voor het eerst in haar leven kon ze rustig adem halen. Ze werd uit haar gedachten vandaan gesleurd toen er een luide gil op het plein te horen was. Links van haar stond er een meisje die er flink geschrokken uitzag en wees naar hun drietjes. Blijkbaar was ze bang geworden wanneer ze hun had zien zitten. Natuurlijk vielen aller eerste háár rode, stijle haren op. Voor zover ze had gezien op school had niemand zulk uniek haar zoals zij, dus ze was ook vrij opvallend. Pfff, nog zo'n zwakkeling die al wegrend wanneer ze ook maar de naam 'Die Hard' hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alone, but its not bothering me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alone, but its not bothering me.   Alone, but its not bothering me. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alone, but its not bothering me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: