Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Blame it on the alcohol

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Blame it on the alcohol - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blame it on the alcohol   Blame it on the alcohol - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 01, 2011 3:41 am

[Ja, Lady Gaga is hoooóoot. I wanna hug her :'D En oke, laat de oorlog maar beginnen!]

Regina keek hem met haar groene ogen aan, wachtend op een reactie. Er stond nog steeds een grijnsje op haar gezicht en haar ogen stonden vrolijk. Wow, ze had wat te veel gedronken ofzo. Maarja, boeeeéeeiend. Opeens werd ze opgetild door 'Natie met zijn mooie blonde haartjes' en geschokt slaakte ze een klein gilletje. Ze keek hem aan waarna ze even giechelde en liet zich door hem meenemen. "Uhhm. Ik breng je even naar die mensen, om nog een fles te vragen." Oooh, daarom dus.. Ze gooide met haar hand haar lange haar naar achteren zodat het helemaal naar beneden bungelde, waarna ze haar hand op Natie's arm legde. Ze keek even omhoog naar het gezicht van Natie, en glimlachtte. "Natieeee, je gebruikt het gewoon als smoes. Je wilt me gewoon dronken voeren en ergens verkráchten. Geef het nou maar gewoon op, ik raad je plannetjes toch wel." zei ze, half niet wetend wat ze lulde. Maarja, dat kreeg je nou eenmaal. En Natie zou er vast ook niet door geshockeerd zijn, want hij had net zoveel op als haar. Nogmaals giechelde ze even ontdeugend en wendde haar blik even af om naar de mensen te kijken. Die hadden er blijkbaar niet echt zin in, en een aantal liepen weg. Pff, sukkeltjes. Jaloerse sukkeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blame it on the alcohol
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: